Välkommen till TrendPersonal Sverige Service AB

Vi hjälper dig som bor i Stockholm och omgivningen att hålla ditt hem eller kontor rent och snyggt. Med många års erfarenhet inom städbranschen. Våra tjänster är de bästa och vår professionella personal är bra på jobbet.

Våra tjänster: Hemstädning, pågående hemstädning, flyttbar städning, stor städning, fönsterrengöring, golvvård, kontorsstädning, servicepersonal & diskare och även Flytthjälp.

Om du också behöver serveringspersonal eller rätter, har vi bland de bästa i branschen. De är utbildade för att ge dina kunder bästa svar och service. Tveka inte att kontakta oss för en offertförfrågan.

Läs vad 97 kunder tycker om TrendPersonal Sverige Services AB 2

2022-09-19 Verifierad kund
    Alltid duktig och trevlig personal
    Tack för omdömen Huddinge Konferens Center AB . vi är glada att du är nöjd med diskare Staff vi erbjöd dig. TrendPersonal Sverige Services AB
    2022-09-12 Verifierad kund
    Väldigt härlig personal och var lite skeptiskt då jag hört väldigt mycket dåligt om städbranschen men blev hur nöjd som helst med mitt flyttstäd, så nöjd att jag funderat på att ha kontinuerlig städ ifrån TrendPersoonal.
    Tack för recensionen. vi är glada att du är nöjd med städtjänsterna vi erbjöd dig. TrendPersonal Sverige Services AB
  • Görgen V
    2022-08-15 Verifierad kund
    Helt perfekt flyttstädning. Punktliga och pålitliga.
    2022-08-13 Verifierad kund
    Köpte flyttstädning. Dom levde upp till mina förväntningar. Den gamla spisen såg ut som den var ny. Allt kändes rent och fräscht
    2022-06-07 Verifierad kund
    Gjorde ett mycket bra jobb 👍 fönsterna blev mycket bra!
    2022-06-05 Verifierad kund
    Bemötande ok men utfört arbete mindre bra då ni fick komma tillbaka och göra om en hel del fönster som var randiga och ett stort fönster oputsat . Oprofessionellt tycker jag
    Tack för din feedback och vi ber om ursäkt för besväret.

Vi skickade tillbaka en personal för att rengöra fönstret som du bad om att bli städat. Personalen informerade oss om att efter att ha putsat fönstret att du var nöjd med servicen även när det regnade var du nöjd med jobbet.

Som företag är vårt mål att säkerställa att våra kunder är nöjda med våra tjänster till dem.

Vänliga hälsningar.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Det fungerade bra jag var nöjd väl itfört fönsterputs
    2022-05-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig personal, men inte slla Sverige talar och förstår engelska så bra.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Utmärkt och snabb hjälp men jobbet var litet
    Vi återkommer gärna och
    2022-05-10 Verifierad kund
    utmärkt arbete och trevlig personal. Personalen städade lägenheten precis som vi sa åt dem att göra. Jag gillar deras service och kommer gärna att anlita dem igen.
    2022-05-09 Verifierad kund
    FÖNSTERPUTS.

Företaget återkom rätt snart på inläst meddelande.
    Utföraren mycket noga. resultat .över förväntan.
    Ringde dock omförsening en kvart som blev till 1 timme.
    Ok då jag ej hade nåt att passa.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Bra utfört arbete vid flyttstäd. All kontakt snabb och effektiv.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Väldigt noggranna och trevliga städare. Fönsterputsen var också väldigt bra utförd
    2022-05-07 Verifierad kund
    Amazing qualities! I would highly recommend and might come back for the company cleaning service.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Very good service. I highly recommened!
    2022-04-09 Verifierad kund
    Städningen var väldigt bra.
    Svårt att få kontakt med företaget. Sms kunde inte levereras

Vår kundtjänst Telefonlinjen är alltid upptagen på grund av så många samtal för bokning vi får. Än en gång tack för din rekommendation.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Super snabba och duktiga samt har garanti på det som de gör
    Tack för recensionen, vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. TrendPersonal Sverige Services AB
    2022-04-01 Verifierad kund
    Mycket nöjd - bokade feststädning och Lokal blev ordentligt städad. Inga klagomål alls, personalen var mycket hjälpsam. skulle starkt rekommendera dem.
    2022-03-31 Verifierad kund
    TrendPersonal utförde utmärkt min flyttstädning. Hög kvalitet med en service i förstaklass. Rekommenderar starkt!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Bra och smidigt. Hyresvärden tyckte städningen var kanon. Har redan rekommenderar till flera. Tack!
    2022-02-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och bra genomfört arbete.
    2022-02-02 Verifierad kund
    Superbra flyttstädning. Noggrant, prisvärt och helt utan anmärkning.

Bokade även flyttservice som var sådär. Oerfaren personal och trasig flyttbil men bokade med bara några dagars framförhållning så ändå nöjd att det gick att lösa med kort varsel och till ett rimligt pris.

Bra bemötande på mejl och telefon.
    2022-01-01 Verifierad kund
    They have done a good work at resonable price!
    2021-12-27 Verifierad kund
    The cleaning is professional. It would be great if they can use high pressure water jet for cleaning the toilets. Still, the house was very clean. Thank you.. I will recommend them to anyone.
    Hi Vignesh S. Thanks for Review , we are glad that you enjoyed our services. TrendPersonal Sverige Services AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Personalen bemötande mig med respekt och de är väldigt duktig.
    Hej Jessica ,

2021-11-15 Verifierad kund
    Excellent and very professional!
    Hi Amit K.

Thanks for Review , we are glad that you enjoyed our services.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Jättebra städning, super snäll personal! Gjorde allt i detalj. Super nöjd. 😊
    Hej Tatjana R.

2021-11-12 Verifierad kund
    Vet ej vilket företag som avses
    2021-11-08 Verifierad kund
    Flyttstäd. Trevligt bemötande från första kontakt. Toppen städ och har aldrig upplevt renare fönster.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Jätte bra flyttstädning allt var perfekt!!! 😊
    2021-11-03 Verifierad kund
    Snabbt svar och bra offert. Första städningen mycket bra.
    Tack för din fantastiska recension, kul att du älskar vår service. TrendPersonal Sverige Services AB
    2021-10-22 Verifierad kund
    Bra bemötande och behjälpliga vid överlämnade av flyttstäd. Bra garantier och bra kontakt med ägare.
    Hej Leif M.

Tack för din fantastiska recension, kul att du älskar vår service.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Bre bemötande innan och efter städning, bra pris. Dock krävdes lite efterstädning såsom Dammsugning innan vi kunde lämna lägenheten till nya ägarna
    Hej Zanna K.

2021-10-11 Spontant omdöme
    Trevlig personal och flexibla med tider. Det blev mycket rent och fint! Supernöjda! Kan varmt rekommenderas!
    Hej PERNILLA L

2021-10-07 Verifierad kund
    Jättebra service! Snabba och flexibla med tiderna.
    Hej Marlene A.

Tack för din fantastiska recension, kul att du älskar vår service.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Väldigt rent och bra städat. Kunde skjuta på betalningen med en dag som var ett plus.
    Hej Nadjwa A,

2021-10-05 Verifierad kund
    Blev bra bemött och jättenöjd. Superbra jobb och till det pris som var angivet i offerten. Enkla att kommunicera med och allt flöt på smärtfritt. Rekommenderas!
    Hej Emil G,

Vilken fantastisk recension, vi är glada att du är nöjd med de tjänster vi erbjöd dig. Tack för recensionen
    2021-10-04 Verifierad kund
    Bokade detta företag för en flyttstädning efter att ha läst de positiva recensionerna men blev otroligt besviken på den låga nivån av städningen samt bemötandet av chefen när jag lyft en skada. Rekommenderas inte.
    Hej Emil G,

Tack för din feedback och vi ber om ursäkt för besväret.

Vi skickade tillbaka en personal för att städa platsen du bad om att städas och du var glad efter städningen. Chefen ringde dig också men ditt telefonnummer anslöt inte och du svarade inte, så chefen kände att du var ok med städningen som personalen fixade. Som företag är vårt mål att se till att våra kunder är nöjda med våra tjänster till dem.

Vänliga hälsningar.
    2021-09-28 Verifierad kund
    Superbra flyttstädning, bättre än de dyrare alternativen. Trevliga, professionella och informativa.
    Hej Tony K,

2021-09-27 Verifierad kund
    Tog sig an vårt uppdrag på ett proffsigt och snyggt sätt trots att det var ganska svårdefinierat. Vi var tvungna att göra lite ändringar men Miriam och gänget löste det galant!
    Hej Kulturföreningen P,

2021-09-26 Verifierad kund
    Är så nöjd med flyttstädningen. Över förväntan!
    Hej Anna J,

2021-09-26 Verifierad kund
    Mycket ansvarsfullt och bra jobb
    Hej Jingjing C,

2021-09-25 Verifierad kund
    Flytt städningen av min lägenhet var helt ok. Trevlig personal.
    Hej Venos,

Tack så mycket för ditt omdöme, kul att du är nöjd.

2021-09-25 Verifierad kund
    Jag tror att det är det billigaste i Stockholm
    Hej Zihao,

Tack så mycket för ditt omdöme, kul att du är nöjd.

2021-09-24 Verifierad kund
    Städning var lite slarvigt utförd och badrumsmöbler hade skadats.
    Hej Mikko.

Tack för din feedback och vi hade bett om ursäkt till dig via telefon för badrumsmöblerna som av misstag skadades av städpersonalen, och vi återbetalade dig för skadan.

Som företag är kundtillfredsställelse viktigt för oss. det är därför vi ser till att våra kunder är nöjda i slutet av vår tjänst.

Miriam.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Trendpersonalen har i god tid kommit med en preliminär tid för flyttstäd. Städning utfördes relativt snabbt och man fick även komma på plats efteråt för att inspektera. Gott bemötande och skulle rekommendera till andra.

-Ken
    Hej Ken,

Tack för dina fina ord, vad kul att du är nöjd med våra tjänster!

Hälsningar från oss på

TPSSERVICES AB!
  • Lisa Karin Malibu E
    2021-08-10 Verifierad kund
    Kom i tid, utförde sitt jobb mycket bra! Var jätte nöjda!
    Hej Lisa Karin Malibu E,

Vad kul att du är glad! Tack för din åsikt, det betyder mycket för oss.

Allt gott från oss på

TPSSERVICES AB !!
    2021-08-06 Verifierad kund
    Huset blev skinande rent och alla jag pratade med såväl chefer som medarbetare var mycket vänliga och tillmötesgående!
    2021-08-06 Verifierad kund
    Vi köpte en flyttstädning. Personalen var mycket noggrann och också trevliga i mötet med oss. Det kändes att de tog sitt uppdrag på allvar.
  • ERIC G
    2021-08-05 Spontant omdöme
    Bra pris, tydlig kommunikation och bra städning.