Trendrum.se

1.9

143 omdömen om Trendrum.se

Mette J
Skrev om Trendrum.se

Så dåligt bemötande. Vi köpte en soffa som sprack i sömmarna efter ett par veckor. Då erbjöds vi behålla soffan och få 30% rabatt på soffan. Annars ska vi returnera den helst i orginalemballage. Vi får själva skruva isär, emballera, och bära ut soffan till en parkering. Och själva ta kontakt med åkeriet. Jag tycker att de ska stå för hämtning av soffan och bortforsling. Men inte!! Sen skrev de att de ska dra av på återbetalningen om soffan får några skador under transporten!!! Så oseriöst. Den är ju redan skadad. Nej här handlar vi aldrig mer. Verkar som om jag får driva saken vidare

Alexander L
Skrev om Trendrum.se

Rating: 1/5 Regrettably, my interaction with Trendrum has been both disappointing and exceedingly frustrating. This review aims to highlight the concerns that I, along with numerous other consumers, have experienced. Unfair Practices and Misleading Marketing: Alarmingly, Trendrum has amassed nearly 200 formal complaints to the Konsumentverket (the Swedish Consumer Agency), with many grievances highlighting "unreasonable contract terms" and "misleading marketing." Such a significant number of complaints signals a concerning...

Claes F
Skrev om Trendrum.se

bra urval av varor, välfungerande hemsida och betalning. .................................................................................................................................................................

Tomas Fredrik Jakob C

Smidig shopping med stort sortiment. Det som drar ner betyget lite är att jag inte kunde utläsa något om transportalternativen. Tex hade jag önskat välja inbärning i bostaden. Dessutom visade det sig att en administrativ avgift på några hundra kr lades till köpet när det var dags att betala.

Fredrik F
Skrev om Trendrum.se

Beställning var lätt att genomföra. Betyg är dock endast baserat på beställning.

Alexandra A
Skrev om Trendrum.se

Mycket användarvänlig sida och bra info och foton kring produkterna. Snygga grejer också!! Köpte två barstolar i beige sammet som kommer passa till min nya köksö. Trendrum levde upp till mina förväntningar vad gäller bemötande, produkter och pris.

Emil Mikael R
Skrev om Trendrum.se

Jag har inte mottagit leveransen och vet inte när den är tänkt att levereras heller vilket rätt rätt omständigt.

Sara-Marie C
Skrev om Trendrum.se

Vi beställde en soffa till rabatterat pris. Antar att det var ett visnings ex. Soffan levererades snabbt och var jättefin trots att den inte var i nyskick. Väldigt nöjd

Josefine R
Skrev om Trendrum.se

Det mesta Kändes bra, men hade gärna velat kunna ringa eller chatta direkt med företaget då jag satt länge innan beställning av köksstolar utan någon information om maxvikt specificerad. Jag googlade på samma stol för att se om något annat företag hade mer specificerad information men fann ingenting. har inte fått dom ännu, men Hoppas dom håller för minst 110 kg. Köpte ett helt set med matbord & stolar som jag ännu inte fått hem, så kan inte recencera produkterna än.

Per Olov Henrik S

enkelt, smidigt att beställa. och en snabb leverans. MYCKET BRA!

Conny S
Skrev om Trendrum.se

Inte fått mina grejer ännu men kundservice är väldigt responsiv och köp upplevelsen va toppen 👌

Johanna W
Skrev om Trendrum.se

Bra pris, stort utbud och trevlig kundservice!

Urban L
Skrev om Trendrum.se

Jag var lite orolig eftersom recensionerna var varierande. Valde att betala via faktura - i efterhand med 10 dagar efter leverans för att vara på säkra sidan. Ringde en försäljare för att ställa lite kontrollfrågor om leveranstid och faktura. Bra svarstid och vänligt bemötande. Leveransen var snabb och bra. Sängskåpet som jag beställde var i god kvalitet. Alla skruvar och beslag fanns med. Monteringsanvisningarna var detaljerade och bra. (Just sängskåp har en avancerad konstruktion så det krävs att man är duktig...

Madeleine W
Skrev om Trendrum.se

Hade inte hört något om företaget sedan tidigare, så beställde en stol utan någon vetskap om kvalité eller service. Blev otroligt glad över hur snabbt mitt paket skickades, samt hur väl packat det var. Stolen var lätt att montera och fattades inga delar eller skruvar. Är väldigt nöjd med mitt köp och kommer absolut att handla från butiken igen.

Linda S
Skrev om Trendrum.se

Bra utbud och jag hittade det massiva träbord jag sökte!

Tania S
Skrev om Trendrum.se

Smidig beställning och bra utbud!

Hanna S
Skrev om Trendrum.se

Otroligt fina möbler, vilket gjorde att jag beställde hem ett par till trädgården 😃

Radko B
Skrev om Trendrum.se

Enkelt att beställa. Bra hemsida med ett brett utbud. Har inte fått varorna ännu men ser fina ut.

Erik O
Skrev om Trendrum.se

Bra och lätt hemsida att navigera på. Bra priser och väldigt bra urval.

Linn A
Skrev om Trendrum.se

Köpte en vägghylla, smidigt och billigt

Kurt Micael N
Skrev om Trendrum.se

Var i kontakt med supporten ang en order jag ville avboka och blev fantastiskt mottagen. Har bara beröm att ge. Är en väldigt nöjd kund som gjorde en ny beställning på en annan möbel en timme senare

Hanna Christina N

Beställningen gick smidigt, bra med flera betalningsalternativ. Väntar nu på leverans..

Cecilia P
Skrev om Trendrum.se

Funkar bra på siten med beställning och betalning, men expeditionsavgift? Udda att det läggs på i kassan.

Simon S
Skrev om Trendrum.se

Smidig hemsida med bra information och bilder. Var enkelt att göra ett bra val!

Ulrika Anna Gunborg T

Bra sökfunktion Bra beskrivning Bra pris Bra kvalitet

Tommy O
Skrev om Trendrum.se

Har köpt från Trendrum tidigare och fått bra leverans,pris på det jag köpt. Bra paketerat också. Kan rekomendera. Vi köpte denna gång en sittbänk till hallen.

Kevin J
Skrev om Trendrum.se

Enkel och bra hemsida med snabb utcheckning

Linda J
Skrev om Trendrum.se

Fantastiska supermoderna snygga kvalitetsprodukter till fantastiskt bra priser! Finare i verkligheten än på hemsidan! Mycket hjälpsam kunnig & trevlig kundtjänst. Leveranserna håller alltid tiden & det är enkelt & bekvämt att handla!

Jonas V
Skrev om Trendrum.se

+ snabb frakt + Bra pris och bra kvalite på sängbordet - expeditionsavgift så kostnaden blir lite högre när man går till kassan

Ella Astrid Evalena B

Bra priser och kampanjer Man hittar annorlunda och prisvärda möbler

Vivian M

Snabb leverans! Jätte nöjd med kvaliteten på matstolarna! Rekommendera

Anna B
Skrev om Trendrum.se

Tydlig och bra hemsida, vid tidigare inköp snabb leverans. Hoppas att det gäller även denna gång. Nyfiken på mina nya fåtöljer🤗

Linda Marie H
Skrev om Trendrum.se

Jag får inget svar på mitt e-mail. Det hakade upp sig vid utcheckning och det blev då två ordrar men det skulle vara en. Jag vill att den ena ordern tas bort, men får inget svar.

Johan M
Skrev om Trendrum.se

jag är alltid jättenöjd med trendrum och deras rika utbud. bra grejer and snygga. ibland äre de lite långsamma att leverera men inte alltid

Johan B

Bra - lite otydligt när lager vara kan komma 1-2 veckor

Petra K
Skrev om Trendrum.se

Beställt men inte fått grejerna ännu. Verkar försenade 2-3 veckor. Men beställningsprocessen var helt okej.

Staffan M
Skrev om Trendrum.se

Bra hemsida. Lätt att beställa och betala. Snabb bekräftelse. Köpte ett skrivbord

Reza D
Skrev om Trendrum.se

Värsta kundupplevelsen någonsin! Köp ej något från dessa tjuvar!

Erik B
Skrev om Trendrum.se

Hittade hemsidan via en länk, lade min order. Bra pris. Jag har fått en bekräftelse som sig bör, nu väntar jag på varorna som skall komma inom en vecka. Väldigt nöjd hittills.

Anna E
Skrev om Trendrum.se

Smidigt, enkel och snabb hemsida

Mary A
Skrev om Trendrum.se

Enkelt sätt att beställa. Snabb återkoppling med kvitto på gjord beställning. Enbart positiv upplevelse. Beställde två fotöljer samt en fotpall.

Sulejman K
Skrev om Trendrum.se

Bra och tydlig webshop, snabb leverans och rymliga priser.

Kittiya B
Skrev om Trendrum.se

Beställde soffa i februari har fortfarande inte fått skulle makulera order de kräver 749kr för att avbryta order…… dåligt på alla håll. Kundtjänst borde fan byta jobb.

Ion S
Skrev om Trendrum.se

Jag köpte en säng för två månader sedan, men jag har ännu inte kunnat använda den eftersom det saknades delar eller var trasiga och aldrig levererades. Servicen var väldigt dålig. Jag rekommenderar inte att köpa här, eftersom företaget inte äger produkten utan fungerar som återförsäljare och inte tar ansvar om varan är felaktig eller om det saknas delar."

Emma M
Skrev om Trendrum.se

KÖP INGET HÄR. Sämsta kundservice jag stött på hitintills. Fel färg skickad på varor vi beställt och riktigt otrevlig kundservice. Fått bråka oss till en retur, inget telefonnummer att nå personalen på och ärendet har nu pågått i 4 veckor utan lösning.

Cecilia C
Skrev om Trendrum.se

Hade det gått att välja ingen stjärna alls så hade jag valt det. Har aldrig varit med om ett mer oseriöst företag än Trendrum. Beställde en matsalsgrupp i början av december, stolarna var beställningsvara vilket gav en leverans i slutet av februari. Vilket var helt okej då vi fick tillträde till huset i början av februari. I början av januari fick jag leveransbesked, men bara på stolarna. Bordet som fanns i lager tidigare fanns visst inte i lager längre, så jag fick fyra stolar levererade med förklaringen att bordet nyss...

Dalia Bakos I
Skrev om Trendrum.se

Dålig service, inget telefonnr! Dåliga varor till högt pris

Kim A
Skrev om Trendrum.se

Levererar skrymmande och tungt gods till utlämningsställe i stället för till port. Vägrar omboka och tar betalt för återfrakt om du ångrar köpet enligt distansköpslagrn utan att informera om det innan köpet. Har dessutom gjort sig oanträffbara på telefon.

Camilla T
Skrev om Trendrum.se

Jag beställde en soffa och en fotölj, brandy xl. Fick soffan den va fraktskadad, fel färg och i väldigt dålig kvalitet i jämförelse med fåtöljen i samma märke. Dom svarar först och ber mig skicka bilder på fraktskadan. Jag gör det och skriver att jag vill reklamera soffan och få en ny. Dom hävdar att ja kan gå 15% vilket jag inte vill ha. Jag säger att ja vill ha en retursedel så ja bara kan skicka tillbaka den, då den är fraktskadad och fel färg. Dom säger att färgen kan skilja mot fåtöljen pga att de är olika företag....

Karl-Rune Georg B

Beställt 4 fåtöljer för 6000kr st fick 2, sen hävdar dom att dom sänt 4 fåtäljer har serverat dom bevis från fraktbolaget att det bara var 2, får till svar att dom ska kolla med lagret, när jag beställde fanns 17 på lagret när jag fick mina 2 så redovisas att dom har 15 stolar på lagret vilket ytterligare bevisar att jag bara fått 2 , dom svarar knappt på mail och finns ett telenummer men det är avstängt, så passa er för företaget, jag har råd att bli lurad men inte en småbarnsfamilj. PS dom har ett standardsvar på mailen " Vi återkommer snarast när vi fått svar från lagret"