Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Trendrum.se

Trendrum.se

Omdömen totalt
241
Snittbetyg
2.2
Skriv ett omdöme

241 omdömen om Trendrum.se

Visar 241 omdömen med 2.2 i snittbetyg
Madeleine W
Skrev om Trendrum.se

Beställde ett bord som vid montering får en springa på ca 3mm mellan den delade bordsskivan. Hålen i skivan stämmer inte mot hålen i underredet. Mailade dagen efter och fick svar efter 3-4 dagar att dom ville ha fler bilder och mailade fler bilder samma dag. Fick svar igen efter ca 10 dagar att utefter dom bilder dom fått finns det inget fel på produkten och ville ha en video? på problemet. Jag skickade då bild på springan igen och på skruvarna som inte går att fästa pga dålig passform då jag inte förtår hur en video ska... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Eivor Annica Marita H

Ja, det var denna sommaren, utegruppen komplett först i september! Undvik detta företaget, du blir bara besviken! Beställde gruppen 3/4 med löfte om snar leverans inför sommaren, leveransdatumet flyttades fram gång på gång. Så äntligen kom leveransen efter 3 mån väntan, dock var den felplockad, fick två olika fåtöljer.... Väntade på retursedel, den dök upp först i början på september. Transportföretaget varken ringde eller dök upp på avtalad tid för hämtning, fjärde försöket lyckades! Glad för att jag ej betalade i förskott,... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Inga Lena Ö
Skrev om Trendrum.se

Köpte två Blend Boxbeds 2019. Fanns ett 50-tal tygprover att välja mellan men reducerades till 6 vid beställning! Frakten veckor försenad och efter ett år ”bullade” sidorna ut och sängen lutade så man riskerade att ramla ur.Reklamerade och fick nya sängar. Nu har även dessa sängar samma fel men Trendrum vägrar befatta sig med det uppenbara fabrikationsfelet. Mycket besviken på Trendrums obefintliga kundservice!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jonas Z
Skrev om Trendrum.se

Varning för detta företag! Jag önskar att jag hade läst omdömen innan jag handlade varor. De kör med olika procentsatser på deras rabatter och ändrar ursprungspris. Jag har fortfarande inte fått mina varor trots flera påminnelser. Nu senast började dom skylla på felaktigt lagersaldo vilket jag sett andra kommenterat också. Lurendrejeri är vad dom sysslar med

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Gösta Robert Wilhelm K

Beställde en soffa som blev 2 månader försenad utanför "Levereras senast" datum. Så 17 veckor totalt. Fick ingen information som inte direkt efterfrågades och då lång väntetid på svar som ej heller innehöll någon information. Blev lovad kompensation för förseningen men den erbjöds som ett skrattretande presentkort, som om jag skulle beställa där igen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Lisbeth Maria C
Skrev om Trendrum.se

Vill rikta en stor VARNING för detta oseriösa blufföretag!! Beställde och betalade en ute-grupp 31/3-25. Trots utlovad leverans kom den inte. Efter otaliga telefonsamtal (med långa väntetider innan man kom fram) och mycket Mail-kontakt med utlovade löften så fick jag ändå inte min möbel. Vid telefonkontakt 25/6 annullerades min order. Fick då besked att eftersom jag betalat med kort så hade Trendrum mitt kontonummer där återbetalningen skulle göras. Detta skulle ta’ 2-7 bankdagar. Självklart kom inga pengar. Nu ytterligare... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn H
Skrev om Trendrum.se

Kan bara säga detta företag borde gått i konkurs för längesedan. Ingenting fungerar, katastrof företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jonathan C
Skrev om Trendrum.se

Råkade beställa fel bord på deras hemsida. Försökte direkt (ca 10 min efter köp) kontakta Trendrum både via hemsida och via Mail för att avbryta beställningen. Detta fungerade dock inte så de skickade bordet ändå och kräver nu en returavgift på 750 kr. Har aldrig haft sådana här problem med andra företag. De bryr sig verkligen inte om att skapa en bra rykte. Avråder starkt från köp av detta företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Cecilia A
Skrev om Trendrum.se

Värdelöst bolag. Oseriösa svar om leveranstider. Spegeln skulle ta 5 dagar att få men hade inte kommit på 2 mån. Leveranstiden sköts upp hela tiden. Avbeställde men har inte fått tillbaka mina pengar än. Ringt kundservice 5 gånger och de säger att det kommer. Urdålig personal på Kundservice

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Cristina F
Skrev om Trendrum.se

Vilseledande leveranstider och bristfällig kundkontakt Jag beställde fåtöljer från Trendrum med löfte om leverans inom 2–6 arbetsdagar. I själva verket tog det nästan två månader innan leveransen skedde. Under den här tiden var det mycket svårt att få kontakt med kundtjänst – svar kom sent eller inte alls. Det framgick inte tydligt vid köpet att produkterna skickas från Kina, vilket påverkar både leveranstid och upplevd kvalitet. Efter att jag granskat andra omdömen ser jag att många andra kunder upplevt exakt samma sak... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Vicktoria T
Skrev om Trendrum.se

Oseriöst företag, handla inte här!!! Inget som står på hemsidan stämmer, leveranstid, att varan finns i lager mm. Produkterna håller dessutom urusel kvalitet och ser inte ens ut som på bilderna. Förmodligen tillverkas allt i Kina efter varje beställning, därav leveranstider och kvaliteten.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jens J
Skrev om Trendrum.se

Håll er borta från Trendrum – min värsta köpupplevelse någonsin Jag beställde utemöbler för 26 500 kr på nyårsafton till min nya uteplats vid vattnet. Det är nu snart juni, och jag har fortfarande inte fått en komplett, korrekt och hel leverans. Under denna period har jag skickat ett 20-tal mejl, ringt otaliga samtal, och tagit ut fyra semesterdagar för att kunna ta emot leveranser – utan resultat. Stolar har kommit trasiga, leveranser har blivit fel, och varje kontakt med kundtjänst har varit en utdragen kamp utan lösning.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Marta Y
Skrev om Trendrum.se

Leverar inte Svarar inte på mail. Jag har ringt också de hjälper inte 👎

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Matilda Anna J
Skrev om Trendrum.se

Kommer aldrig försöka beställa här igen. Direkt efter beställning kampanjades min produkt för 2000kr mindre. Försökte nå kundservice och lyckades efter tre dagar. De kunde absolut inte göra något på priset och de kunde inte avbryta frakten nu när flera dagar gått (!). Dessutom skulle jag få betala en returfrakt vid avbruten beställning. Oseriöst OCH orimligt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Elzbieta-Romana R

La en vara i varukorgen. När jag kom till kassan hade det lagts på en "expeditionsavgift" på 795 kronor!!! Alltså! Min möbel kostade helt plötsligt 10 % mer!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karin Pernilla Elisabeth S

Sämsta någonsin. Leverar inte. Svarar inte på mail. Extremt oseriöst företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Michael W
Skrev om Trendrum.se

ABSOLUT VÄRDELÖSA! Möbler beställda den 3 april. Det står 2-6 dagar leveranstid och i lager på hemsidan. Inte ett ljud, ingenting så jag får leta efter deras telefonnummer (0445-907006) eftersom det står att de bara tar emot förfrågningar via mail. Dom lovar leverans, inget händer på1,5 månader FAST DET STÅR PÅ HEMSIDAN ATT SAKERNA FINNS I LAGER (LÖGN). Ringer igen, de säger sakerna finns på lager nu och skall skickas. Jag vill veta när men det kan man inte svara på för man måsta prata med lagret. Jag säger, prata med lagret... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Claes Gustaf S
Skrev om Trendrum.se

Precis som alla andra omdömen, ett uruselt bolag. Säger dom kommer att leverera snabbt, inget händer. Sen måste man be om att få tillbaka pengarna. Enklare att bara undvika bolaget.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karl Magnus Ingemar F

Som någon skrivit tidigare..jag önskar att man kollat upp lite innan köp. Beställde en fåtölj + fotpall. Fanns på lager "2-6 arbetsdagar" stod det. Vilket betydde att de skickade normalt inom detta spann. Det tog nog 14 dagar innan jag fick första "livstecknet", att fåtöljen var på väg. Sen fick jag börja jaga fotpallen. Ca en vecka senare, dyker det upp i paketappen....sen ingenting!! Mailar med dem, och de skall kolla med ansvarig avdelning. Ytterligare tid går, fler mail om vad som händer? Långt om länge dyker den upp.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ellinor P
Skrev om Trendrum.se

Mitt bord och sex stolar fanns i laget och Trendrum utlovade att de skulle skickas 2-6 dagar efter beställningsdatum. Jag lade min order 250330 och fick dem en månad senare, igår 250430. Jag mailade dem (eftersom de klåparna inte går att ringa) den 10 april och undrade var mina varor tagit vägen eftersom de enligt min orderstatussida skulle lämna lagret senast den 7:e. Fick ett icke-svar att de packats och skulle lämna lagret inom kort. Men det tog alltså 20 dagar till. Sen hörde speditören av sig och jag skulle boka leverans.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jack H
Skrev om Trendrum.se

Undvik detta skojarbolag! 10v väntetid på en svensk liten möbel, tillverkad i Skåne. Efter 10v får jag ett mail om att lagersaldot var felaktigt och att jag får leta annan möbel. Horribelt hanterat, under all kritik

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Erik J
Skrev om Trendrum.se

Beställde en tv bänk och fick den en vecka försent men allt annat gick smidigt. Så jag är nöjd.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Örjan H
Skrev om Trendrum.se

Inga större problem med den soffa som jag har köpt. Bara att leveranstiden överskreds med en vecka och att man inte kan kontakta företaget via telefon.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna B
Skrev om Trendrum.se

Beställde 6 stolar 29/11 2024 . En massa lögner om allt från det var lagrets fel, tillverkarens fel mm mm men inte leverans skedde. Låg ute med nästan 8000kr. Du kommer aldrig kunna ringa till dom. Dom har ingen kundtjänst utan får helt enkelt bara mejla med nått som känns som en robot. Jag la ner veckors arbetstid på att försöka få min leverans som skulle kommit 2-6 /12-24. Leveransen kom tillslut ( efter att kontaktat koncernledning och fraktbolag mm) . Som kompensation erbjöd dom 300kr!!! Handla absolut inte... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Pär Anders Magnus K

Trendrum upphäver alla konsumenträttsliga rättigheter och lagar genom att bara svara kunder från en AI-bot via mail (man har sedan flera månader stängt ned möjligheten att komma i kontakt med företaget på annat sätt). Så om du får en defekt vara så har du inga som helst möjligheter att reklamera, om inte AI-boten är "på gott humör". Det finns inga verkliga människor att prata med om uteblivna, defekta eller felaktiga leveranser. Stor varning! Handla bara här för pengar som du har råd att förlora... Vidare kan nämnas att... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kristina O
Skrev om Trendrum.se

Riktigt skit företag, akta er för dessa!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sofia B
Skrev om Trendrum.se

Skojeriföretag som satt i system att blåsa sina kunder. Genom att inte leverera eller leverera fel eller skadade varor/ tar dessutom extra betalt för det. Handla inte här du förlorar dina pengar!! Gå in på Youtube och sök på trendrum Finns intressant inspelning där En spritt språngande galen chef berättar hur dem blåser sina kunder på Trendrum

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sigurd A
Skrev om Trendrum.se

Får inte stolen ,köpt och betald , skrivit otaliga brev til trendrum, venta i 3mån. Då skickade dom en stol som inte var i närheten av den beställde. Nå finns den här i sin papplåda och tar upp stor plats. Inga telefonnummer finns att ringa. Aldrig mera Trendrum !

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Britt-mari J
Skrev om Trendrum.se

Köpte en soffa - inte hört ett ord om leverans och det har gått en månad ! Bluff

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Liselotte E
Skrev om Trendrum.se

Varning!!!! Trendrum visar sig vara ett ruffel och båg företag. Vi beställde ett matbord i november, skulle ta ta ca 4 veckor, nu är det februari och vi har inte sett röken av bordet. Leveransen är hela tiden framflyttad. Kundtjänsten verkar vara nedlagd, bara automat svar på mailen. Vi har försökt häva/avbeställa köpet av bordet, det går inte heller. Tyvärr sitter dom på våra pengar också. .Det blir väl att anmäla till Konsumentverket

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Niklas Gunnar L
Skrev om Trendrum.se

Önskar att jag hade läst här först.. Samma upplevelse som övriga - varan skulle komma inom 2-3 dagar men har nu inte levererats på två månader. Kundtjänst svarade på första mailet och skrev då att den skulle skickas "inom ett par dagar" men när jag väl valt att nyttja min ångerrätt tystnar det helt. Idag kom så avin om att leverans var bokad - om ytterligare en månad! Skandalöst bluffbolag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Linda K
Skrev om Trendrum.se

Har fått ett trasigt bord typ 30 dagar efter utlovad leverans och får inte kontakt med deras kundtjänst för retur uppgifter. Däremot har jag fått en faktura. Varnar verkligen för att köpa från detta företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kristoffer J
Skrev om Trendrum.se

Precis som betyget, riktigt uselt. Lång lång väntetid innan varan kom. När matbordet kom var det en spricka i bordsskivan samt att benen gick inte skruva fast i mitten på bordet utan det blev övervikt åt ena hållet. Ingen telefonväxel, svarar inte på mail för retur. Totalt värdelösa, beställ inte från Trendrum. Massa extra jobb och besvär bara.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Klas A
Skrev om Trendrum.se

Vill varna alla att närma sig detta oseriösa företag. De har ingen som helst kundtjänst värd namnet, utan förhalar bara alla ärenden till man ger upp. Vi har bråkat med dem nu i flera månader över en möbel som först aldrig kom, sedan var den skadad i tranposten när den väl dök upp och när de till slut faktiskt skickade så var det en helt annan produkt, med annan färg och form. Skrattretande inkompetens.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Pär Anders Magnus K

Uruselt rakt igenom. Försökte justera en beställning, några minuter efter den var lagd, med hjälp av funktionen på hemsidan. Funkade inte. Inte heller kundtjänst kunde genomföra den lilla korrigeringen av färg på produkten. Beställdes i början av december och fortfarande ingen leverans eller spårningsinfo. Endast svar av typen "goddag yxskaft" från en kundtjänst, utan vare sig kompetens eller befogenheter, som endast kan kontaktas via mail. Har tidigare haft positiva erfarenheter av företaget och dess kundtjänst, men att... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Thomas Bo-evert Å

2 dagars leveranstid. Har nu gått 45dagar utan leverans. Ingen information. Inget telefonnummer. Skit företag!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Andy C
Skrev om Trendrum.se

Det har gått 10 dagar efter beställning, men inga svar inga leverans. Kommer polisanmäla detta!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Marie-Louise N
Skrev om Trendrum.se

Oseriösa och ingen kundservice. Fått fel vara, dessutom uppdelad i 2 leveranser med över en månads väntetid. Aldrig mer. Kommer göra en anmälan och hoppas att detta företag läggs ner.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Susann B
Skrev om Trendrum.se

Horribel kundtjänst. Tar INTE ansvar för varor som ska reklameras pga de skickat helt fel vara. Leveranstiden skulle vara kort så beställde och trodde jag skulle få den inom 1 vecka men tog 2 månader, fick lösa ut paketet i en annan kommun också och så var det inget jag beställt i paketet, skrymmande, tungt och får ingen respons på hur vi ska lösa reklamationen. Kommer ALDRIG beställa hos Trendrum igen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Thomas Greger F
Skrev om Trendrum.se

Ett företag som det är lika bra att sätta en stor parentes kring. Går ej att få kontakt med (växel stängd, nerlagd) , inga svar via deras hemsida trots flertal försök. Existerar företaget verkligen mer än som en hemsida med automatgenererade orderbekräftelser som inte leder vidare någonstans ?

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Britt-marie A
Skrev om Trendrum.se

Liksom andra skriver finns ingen service alls gentemot kunden. Svårt att få någon kontakt. uppenbarligen stora brister i logistiken . Väntar fortfarande på besked om leverans beställt 29 november med 2-6 dagars leveranstid. Idag 4 januari inga besked om när .

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Martin P
Skrev om Trendrum.se

Har beställt en spegel 9/12, som skulle komma innan Jul, 2-6 dagar. Fanns i lager, får inga svar och omöjliga att få kontakt med. Kommer aldrig handla där igen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Miriam Å
Skrev om Trendrum.se

Varning för oseriöst företag!!! Jag beställde möbler med en utlovad leveranstid på 2-6 dagar, nu har jag väntat en månad och inte ett ljud från dom. När jag själv har tagit kontakt (via mail för som har stängt sin telefonväxel) så får jag bara ett beklagande över ”högt tryck” och att någon leveranstid inte går att fastställa.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sara Charlotte H
Skrev om Trendrum.se

VARNING alla som funderar på att beställa från Trendrum! Vår upplevelse har varit under all kritik, och jag känner mig tvungen att dela detta för att andra inte ska behöva genomgå samma frustration. Trots att jag beställde fyra stolar för EN MÅNAD SEDAN på premissen leverans 2-6 arbetsdagar, har jag fortfarande inte fått dem eller någon information om eventuell försening. Jag har kontaktat DSV (fraktbolaget) som har varit hur snälla som helst och de sa att de tydligen haft upprepande besvär med Trendrum som inte håller... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jessica B
Skrev om Trendrum.se

Beställde en säng från Trendrum den 20/9 som skulle levereras den 10/4. Kort därefter fick jag ett mail att leveransen skulle bli försenad till den 20/11. Två månaders väntan gick fortfarande inget svar eller uppdateringar. Har mailat flertalet gånger men inget riktigt svar om när sängen kommer eller ens någon typ av kompensation för detta dröjande! Åker nu bort under jul och skulle inte förvåna mig alls om sängen skulle levereras då jag inte är hemma. Så som sagt idag den 6/12 och fortfarande ingen säng eller meddelande om när. Aldrig mer säger jag bara!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Emilia Viva Elise E

HANDLA INTE AV DEM! Jag önskar att jag hade läst recensioner innan jag beställde en säng från trendrum. Det stod inledningsvis att leverans skulle ta 7-8 veckor så jag beställde den 10 och en halv vecka innan jag skulle flytta för att ha lite marginal. Jag hade även bokat flytthjälp för att kunna bär upp sängen på 3 tredje våningen. När 8 veckor hade passerat uppdaterades leveransdatument för min order till 9-10 veckor. Jag kontaktade dem för att ändra adressen och för att få svar på när jag kan få min säng. Leveransadressen... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Floriana P
Skrev om Trendrum.se

Oseriösa!!!!De ljuger om leveranstiden,jag skulle få min paket den 3/12 och ringde till Dsv som meddelar att Trendrum har inte äns skickat något och enligt bokningen så skulle det plockas den 29.nov...idag är vi den 4 dec och jag fick ingenting att veta om min paket fast jag har betalat för den...Trendrum svarar inte till deras mejl och även det svarte jag fick det inga konkreta svar utan de bara dubbelkollar och återkommer...när?ingen vet men jag ska avbeställa min produkt idag och hoppas att ni som beställde/ska beställa att ni ska ha lycka till med Trendrum!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Michaela Anna Joelina B

Fin prudukt men besviken när man beställer 4 gröna stolar och får en blå Beställer 25/11 och de fel vara och mängd kommer levererat 1 månad och 2 dagar senare

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Susanne P
Skrev om Trendrum.se

Köpt en soffa som vi hade lite krångel med men vi löste det själva känns inte som man gärna vill höra av sig till företaget i tanke på allt som skrivs om dom...så detta fick nog bli sista gången i rädsla för defekta produkter .

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl Jacob H
Skrev om Trendrum.se

Köpte ett matbord från dem som visar sig efter någon vecka att det är defekt. Vid återkoppling utan vidare granskning så anser de att orsaken är självförvollad trotts att man med tydliga bilder kan se defekter i faner. Trendrum bemöter inte detta alls utan vill vara erbjuda ett par hundralappar i kompensation. Hur skall ett defekt bord kunna fortsätta att användas. Mer tillverkat för utställning än användning. Bedrövligt bemötande och bedömningar som görs kan inte beskriva hur dessa gjorts eller vem som gjort dem.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen