Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Anglo-Swedish Pubs AB

Anglo-Swedish Pubs AB

Grevgatan 31, 114 53 Stockholm — Visa karta

Odengatan 85, 11322, Stockholm
Restaurang BankOmat Odenplan
Kerstin S:
Bra bemötande och god mat men det var länge sedan vi åt hos BankOmat.

Restauranger nära Anglo-Swedish Pubs AB:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Johan P:
Vi hade en kanonkväll! Bra service och mycket god mat.

Läs vad 6 kunder tycker om Anglo-Swedish Pubs AB

• carl p
    carl p skrev om Anglo-Swedish Pubs AB
    Upplev engelskt publiv i Stockholm, en härlig blandning av människor. På mändagar har de även en populär Quizafton. Klassisk pubmeny.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Anglo-Swedish Pubs AB
    En av de bästa pubarna i Stockholm och Sverige. Allt från kostymer till jeans och t-shirts. Och dessutom olika åldrar. Rekommenderas starkt! :-)
  • Noel H
    Noel H skrev om Anglo-Swedish Pubs AB
    God öl, goda chicken fingers och trevlig delvis enbart engelsktalande personal.
  • Rikard F
    Rikard F skrev om Anglo-Swedish Pubs AB
    Bra lunch. Hemmagjord bacon- och ostburgare för 99 kr. Riktigt bra!
  • Anders N
    Anders N skrev om Anglo-Swedish Pubs AB
    God pubmat, trevlig stämning!
  • Petter E
    Petter E skrev om Anglo-Swedish Pubs AB
    En klassisk engelsk pub mitt på Östermalm i Stockholm. Vad mer kan man begära? Stiger man in på Tudor Arms välkomnas man med öppna armar och blir snabbt en i gänget. Ta och hiva en pint brittisk ale samtidigt som man kollar på ruggby eller diskuterar Champions League med bartendern är något som sannolikt kommer att ske. Tudor Arms är ett ställe där tiden står stilla och man alltid känner sig som hemma.

Grevgatan 31, 114 53 Stockholm