4.6 / 5 i betyg — 31 rekommendationer

Anna B skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Tack!! Jättebra lärare och lättkörda bilar. Tog på första försöket
  • Emma B
    Emma B skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Superduktiga och väldigt pedagogiska. Alltid bra bemötande!
  • Henrik I
    Henrik I skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Tog körkort i somras. Fick en jättebra utbildning hos Tule Trafikskola, min lärare Sokrates var väldigt saklig och pedagogisk och såg till att vi gick igenom alla steg tills de satt. Framförallt upplever jag att jag fick lära mig köra på ett säkert sätt. Det gjorde att uppkörningen gick lätt. Jag är supernöjd.
  • Madeleine R
    Madeleine R skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Mycket hjälpsam personal, speciellt Mia. Bra lärare, men självklart skillnad mellan de olika lärarna. Rekommenderar till andra
    2016-10-07 Tule Trafikskola svarar Madeleine R
    Tack för fint omdöme, kör försiktigt och grattis till kortet!
  • Isabelle L
    Isabelle L skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Jättebra hjälp och bra lärare
  • Gabriella M
    Gabriella M skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Väldigt duktiga lärare och bra upplägg av övningskörningen. Receptionen är hjälpsam och försöker alltid hitta tider och upplägg som passar dig. Väldigt nöjd!
  • Amanda F
    Amanda F skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Jag tycker att Tule trafikskola är en bra skola, jag skulle rekommendera skolan till andra. Bra upplägg och min körlärare var riktigt bra, pedagogisk och peppande när jag var osäker på mig själv och min körförmåga!
  • Sofie A
    Sofie A skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Supernöjd!
    Härlig atmosfär och väldigt trevliga körskolelärare som bryr sig.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Köpte en intensivkurs för b-körkort där receptionisten smidigt lade upp en hel plan inför körkortet på en gång. Jag är mycket nöjd med köpet och med min trevliga bilskolelärare Garmian som strategiskt ledde mig igenom hela processen. Han peppade mig och instruerade övningar vid behov. Fräscha lokaler och bilar (automatbilen var dock i lite dåligt skick).
  • Jennie A
    Jennie A skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Min upplevelse av Tule trafikskola är enbart positiv! De är serviceminded och lösningsorienterade och Sokrates är en mycket bra och pedagogisk lärare.
  • Adam W
    Adam W skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Bra Trafikskola! De som jobbar på Tule Trafikskola är sjukt härliga och väldigt duktiga! Jag körde med många olika lärare och alla var väldigt duktiga, roliga och pedagogiska. Jag rekommenderar Garmian starkt då han verkligen kunde anpassa lektionerna och inlärningen efter mig. Vi kunde även prata om vad som helst under lektionerna och Garmian var verkligen jätteskön att prata med då han var en bra lyssnare samt att jag hörde att han brydde sig! Gillade verkligen inte att köra bil innan men Garmian lyckades ändra min inställning till körning med hjälp av avslappnande, trygga och roliga lektioner! Tack för all hjälp med körkortet! 🙂
    2016-07-21 Tule Trafikskola svarar Adam W
    Tack för din fina rekommendation och för att vi fick vara del att ditt mål med körkortet!
    Vi önskar dig lycka till i framtiden och kör försiktigt :)
  • Therese L
    Therese L skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Min lärare, Lena, var hur bra som helst!
    Ligger centralt och bra.
    Synd att de inte har tider på kvällar och helger som andra skolor har
  • Ellen A
    Ellen A skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Mycket bra! Jag upplevde att instruktörerna var engagerade och villiga att hjälpa på ett individuellt plan. Mia i receptionen var alltid varm och vänligt bemötande.
    2016-07-20 Tule Trafikskola svarar Ellen A
    Tack för dina fina ord! Kör försiktigt :)
  • Martina F
    Martina F skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Kan varmt rekommendera denna trafikskola!
    Engagerade och seriösa lärare som peppar och pushar en i rätt riktning
  • Kevin S
    Kevin S skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Superbra! Snabb och smidig hantering av bokande av tider, härliga människor och Garmian var en superlärare som gjorde alla lektioner lärorika men också roliga!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Bra ställe med väldigt pedagogiska lärare!
  • Nette C
    Nette C skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Tycker körskolan var väldigt bra! Fick lära mig många nya saker & fick många tips
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Garmian och Mia har varit underbara och så hjälpsamma!
    Mia som man har fått ringa och fått hjälp med teorin över telefon så man har kunnat sköta sitt jobb samtidigt och Garmian som har gjort att det har varit kul att ha lektioner!! Lättsam körlärare som stöttat mig!!!
    2016-06-14 Tule Trafikskola svarar Madeleine N
    Tack för dina fina ord! Kör försiktigt :)
  • Josefin L
    Josefin L skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Det har varit bra information, bra upplägg inför alla steg och jag gillade skarpt att allt var så tydligt vad det var man skulle kunna inför körningen.
    2016-05-31 Tule Trafikskola svarar Josefin L
    Tack för fin rekommendation :)
    Kör försiktigt!!
  • Malin W
    Malin W skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Jag rekomenderar tuletrafikskola starkt. Jag har blivit bra bemött av alla. Ni som jobbar där är ett härligt och glatt gäng.

Jag måste ge en extra eloge till Lena som har varit min handledare under hela vägen till körkortet. Vi fick en bra kontakt och jag kände en stor tillit till henne. Hon hade stor fokusering på hur jag fungerar person och skräddarsydde ett perfekt upplägg till mig. Jag har jobbigt med min koncentration och jag fick mycket bra och fungerande tips. Jag hade jätteroligt med Lena under övningskörningstiden. Tack för allt! 😊
    2016-05-25 Tule Trafikskola svarar Malin W
    Vad roligt att du är nöjd! Tack för dina fina ord och för att vi fick vara en bit av vägen till ditt körkort! Kör försiktigt :)
  • Josefine J
    Josefine J skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Tack Tule för all hjälp i körkortsprocessen! Jag är jättenöjd med min utbildning och min lärare Sokrates. Han är både pedagogisk och lättsam, det blev roligt att lära sig! Teorilektionerna var super, man fattade allt mycket bättre efter dom och kunde ta med det ut i trafiken, tack!
    2016-05-20 Tule Trafikskola svarar Josefine J
    Tack för dina fina ord! Kör nu försiktigt :)
  • Mårten N
    Mårten N skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    BE-kort. Alldeles utmärkt. Trevliga i receptionen och mycket bra körutbildare!
    2016-05-20 Tule Trafikskola svarar Mårten N
    Vad roligt att du är nöjd med utbildningen. Kör försiktigt. :)
  • August H
    August H skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Bra och kunniga lärare, dock lite dåligt med tider unde kvällar/helger
  • Sandra A
    Sandra A skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Mycket bra körskola med bra personal!! Seriöst och smidigt :)
  • Numsi J
    Numsi J skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med Tule! Trevlig personal och väldigt duktiga! Jag rekommenderar verkligen Tule.
    2016-05-17 Tule Trafikskola svarar Numsi J
    Tack för dina fina ord! Kör försiktigt och njut av friheten som körkortet ger!
  • Josefine W
    Josefine W skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Tusen tack för hjälpen med körkortet! Rekommenderar särskilt min andrepilot Garmian. Det hade varken gått så fort eller varit så roligt utan honom.
    2016-05-17 Tule Trafikskola svarar Josefine W
    Tack för rekommendationen och för att vi fick vara del av din resa mot körkortet, kör försiktigt!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Jag är jättenöjd med min utbildning och servicen jag fått hos Tule Trafikskola. Jag hade Lena som lärare under hela min utbildning och är otroligt nöjd. Hon lärde ut på ett pedagogiskt sätt och anpassade lektionerna utefter mig som individ och mina kunskapsnivåer inför varje moment. Men visade även stort engagemang och intresse i mitt lärande och utveckling.
    Jag rekommenderar Lena och Tule Trafikskola!!
    2016-05-04 Tule Trafikskola svarar Johanna H
    Vad roligt att du är nöjd! Tack för dina fina ord. Kör försiktigt :)
  • Maja L
    Maja L skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Jag är jättenöjd över servicen och hjälpen jag fick från Tule Trafikskola. Deras bilar är bekväma och lätta att köra vilket är ett måste för att jag ska vilja lära mig. Jag körde med Lena och kan varmt rekommendera henne och Tule Trafikskola till alla ni som ska ta körkort! Jag klarade både teorin och uppkörningen på första vilket säger mycket om skolan. Tack för allt, Tule!
    2016-04-28 Tule Trafikskola svarar Maja L
    Vad roligt att du är nöjd och tack för att du valde oss till hjälp på vägen till ditt körkort!
    Kör försiktigt och lycka till i livet :)
  • Emilia D
    Emilia D skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Jag är nöjd med Tule Trafikskola då jag hade en väldigt bra lärare, Garmian, som gav bra tips, var grym på att förklara och peppa. Jag kunde inte varit mer nöjd med min lärare. Skolan å andra sidan tycker jag tar för höga priser. Det blir väldigt dyrt i längden, speciellt för mig som inte hade någon att övningsköra med hemma.
    2016-04-26 Tule Trafikskola svarar Emilia D
    Vad roligt att du är nöjd med din utbildning :) Vi är glada att vi fick vara med på vägen till körkortet!
  • Heidi S
    Heidi S skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Fantastisk service och väldigt pedagogiska lärare! Allt med trevligt och glatt bemötande!
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Jag är jättenöjd med min utbildning på Tule trafikskola och med min lärare Sokrates. Sokrates visade ett genuint intresse för mitt bästa som elev och anpassade utbildningen efter mig som individ. Han är noggrann, engagerad och oerhört kunnig. Jag rekommenderar Sokrates och Tule bilskola!
    2016-04-20 Tule Trafikskola svarar Linda Ö
    Tack för dina fina ord! Vi är glada att du är nöjd och tack för att du valde oss till hjälp på vägen till körkortet! Kör försiktigt :)

Vegagatan 11C, 172 34 Sundbyberg