B körkort

38 omdömen om B körkort

Fredrik A
Skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola

Super nöjd med Tule Trafikskola har verkligen uppskattat mina körskolelärare!! Har bara bra att säga om dem!

Adriana T
Skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola

Är mycket nöjd med bemötande, upplägg och genomförande. Ett särskilt tack till Sokrates, som var en utmärkt lärare! Har fått med mig många bra tips från honom, som förbättrade min körning avsevärt på kort tid.

Annika T
Skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola

Jättebra utbildning med bra lärare, pedagogiskt. Man tar det i rätt takt, man blir ändå utmanad när det krävs och är rätt tillfälle.

Emir K
Skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola

Det som gör den hör skolan är dess lärare. Jag hade turen att få en väldigt bra lärare som var engagerad och gav verkligen allt för att lära ut. Kommer ha dom här kungskaperna för resten av mitt liv och förhoppningsvis köra säkert och tryggt

Julia Amanda A
Skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola

Super service, hjälpsamma, duktiga lärare och bra läge!

Tobias K
Skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola

Jag rekomenderar Tule trafikskola starkt till alla som ska gå utbildning i både riskettan, teori lektioner samt körlektioner. Jätte bra pedagogisk inlärning av lärarna och de är väldigt trevliga och man känner sig välkomnad ordentligt när man kommer dit.

Therese L
Skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola

Så otroligt ödmjuk och pedagogisk personal! Tack vare Tule's så har jag körkortet nu efter 2 års kämpande på annat håll!

Anna B

Tack!! Jättebra lärare och lättkörda bilar. Tog på första försöket

Emma B
Skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola

Superduktiga och väldigt pedagogiska. Alltid bra bemötande!

Henrik I
Skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola

Tog körkort i somras. Fick en jättebra utbildning hos Tule Trafikskola, min lärare Sokrates var väldigt saklig och pedagogisk och såg till att vi gick igenom alla steg tills de satt. Framförallt upplever jag att jag fick lära mig köra på ett säkert sätt. Det gjorde att uppkörningen gick lätt. Jag är supernöjd.