Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg Tule Trafikskola

Tule Trafikskola

Vegagatan 11C, 172 34 Sundbyberg — Visa karta

Tule Trafikskola har ett strålande läge i Sundbyberg och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs på plats i våra lokaler och hos oss kör vi med moderna, lättkörda Golf TDI. Vi har även intensivkurs och erbjuder en helhetslösning till fastpris. Även du som vill övningsköra privat kan få en introducerande hjälp hos oss med handledarutbildning, startlektion etc. Utöver B-körkort erbjuder vi även utbildning för moped, MC-kort samt högre behörighet för släpvagn. Varmt välkomna!
Stupvägen 1, 19142, Sollentuna
Helenelunds Trafikskola
Jesper B:
Proffessionellt, kompetent och personligt. Jag tog körkortet efter en intensivkurs på tre veckor. Helenelunds trafikskola gjorde inte bara ...

Trafikskolor nära Tule Trafikskola:

Lysgränd 2, Sundbyberg
Sundbybergs Trafikskola visar vägen till B-körkortet på elevens egna förutsättni... Läs mer ›
Sebastian N:
Klarade idag uppkörningen på första försöket i Stockholm och allt tack vare Sundbybergs Trafikskola!! Med den sköna stämningen på skolan oc...

Sturegatan 6, SUNDBYBERG
JP´s Trafikskola utanför Sundbyberg erbjuder körkort till personbil, MC-kort, mo... Läs mer ›
Danielle H:
Pedagogiska lärare, flexibla och hjälpsamma. Ser till att du når ditt mål och får dom rätta kunskaperna för att lyckas. Dom är väldigt måna ...

Centralvägen 17, SOLNA
Remjer Trafikskola i Solna har över 50 års erfarenhet av förarutbildning. Profes... Läs mer ›
Hanna O:
Jag har haft basta som körskolelärare under min tid på Rembjers. Funderar ni på att välja denna körskola rekommenderar jag honom starkt! Han...

Linta Gårdsväg 25, Bromma
Välkommen till Bromma MC skola! Här arbetar erfarna lärare som vill hjälpa dig t... Läs mer ›
Karl b:

C skrev om Tule Trafikskola
    Rekommenderar inte denna trafikskola
  • Bertil A
    Bertil A skrev om Tule Trafikskola
    Trevligt bemötande på skolan och en kvalificerad lärare.
  • Carl C
    Carl C skrev om Tule Trafikskola
    Bra och trevligt bemötande men tydligt att de inte har tillräcklig kvalite i deras förutsättningar (bilar).
    Bilen jag körde upp i (bilskolans) gick sönder på uppkörningen, sannolikt pga för gammal bilpark. Jag blev avvisad från uppkörning.
    Både körskollärare och receptionist hanterat allt strålande och klanderfritt men självklart både pinsamt för dom och fullständigt oacceptabelt att bilskolan har så gammal bilpark.
  • Alice E
    Alice E skrev om Tule Trafikskola
    Bra lärare och jag blev väl förberedd inför provet!
  • Roger F
    Roger F skrev om Tule Trafikskola
    Trevligt bemötande och bra utbildning som resulterade i godkända prov
  • Pasi K
    Pasi K skrev om Tule Trafikskola
    Det var bra lärare med bra information. Skulle rekommendera det för andra som ska köra upp.
  • Jan Å
    Jan Å skrev om Tule Trafikskola
    Mycket trevligt bemötande i alla kontakter, jag köpte ett släpvagnspaket med teori, två körlektioner och lån av bil/släp till uppkörning.
    Bra lektioner där vi övade på alla nödvändiga moment, detta gjorde uppkörningen lätt då den inte innebar några överraskningar.
  • Per S
    Per S skrev om Tule Trafikskola
    Bra och smidig körskola som jag kan rekommendera för att ta BE kort.
  • Kaj E
    Kaj E skrev om Tule Trafikskola
    Allt gick väldigt bra. Fint bemötande.
  • Andrew F
    Andrew F skrev om Tule Trafikskola
    5/5 utan tvekan!

Jag kan starkt rekomendera denna trafikskola för alla som har en fundering på att ta sitt körkort.

-Varför?

Först så har vi deras lektioner i klassrummet. Deras teorilektioner (som för mig hölls av Navid) går verkligen igenom allt från grunder och up. Han ser till att alla i klassrummet förstår vad han menar och allt han går igenom sam så har han rätt bra humor vilket leder till att lektionerna blir både roliga och lärorika.

Sedan har vi körlektionerna. Körlektionerna är utantvekan det roligaste med att köra lära sig köra bil. Jag körde med en grymt bra lärare vid namn av Sokrates och vid vissa tilfällen med Navid. Det är riktigt skönt när man ser bak på sin utveckling både med sina bilkunskaper och sin lärare.
    2016-07-19 Tule Trafikskola svarar Andrew F
    Tack Andrew för din fina rekommendation!
    Vi är glada att du valde oss, vi ses på vägarna!
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Tule Trafikskola
    Mycket trevligt bemötande och dom levde upp till mina förväntningar .Sakkunnig och duktig lärare som jag hade. Lärde ut mycket professionellt.
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Tule Trafikskola
    Köpt grundpaket 1 gällande BE. Bra service och ärliga i sin kommunikation.
  • Mats V
    Mats V skrev om Tule Trafikskola
    allt har fungerat perfekt. Mycket bra bemötande
    2016-05-17 Tule Trafikskola svarar Mats V
    Vad roligt att ni är nöjd. Tack för att ni valde oss och kör försiktigt :)
  • Shasheekar J
    Shasheekar J skrev om Tule Trafikskola
    Tule Trafikskola
    Tog körkortet på enbart 3-4veckor!! KANON! Allt gick mycket effektivt och det var relativt billigt. Rekommenderas starkt!!
    2016-04-26 Tule Trafikskola svarar Shasheekar J
    Grattis till ditt körkort och tack för att du valde oss!
    Kör försiktigt :)
  • Zahra
    Zahra skrev om Tule Trafikskola
    Tule Trafikskola anpassar körkortsutbildningen efter elevens förutsättningar. Visionen är maximalt värde för pengarna och glädjefylld samt rolig utbildning med lyckat resultat.
    Jag fick köra med Garmian, grym och trevlig lärare. Han är kunnig, proffsig och pedagogisk. Duktig på att anpassa utbildningen efter elev. Rekommenderar honom starkt!
    2016-04-26 Tule Trafikskola svarar Zahra
    Tack för fina ord! Vad roligt att du är nöjd och att du hade en bra upplevelse hos oss :)
    Kör försiktigt.
  • Filip W
    Filip W skrev om Tule Trafikskola
    Härlig utbildning, Garmian är en grym och väldigt schysst lärare! Rekommenderar!
    2016-04-21 Tule Trafikskola svarar Filip W
    Tack för rekommendationen och för att du valde oss! :)
  • Ioanna D
    Ioanna D skrev om Tule Trafikskola
    Jag är jättenöjd med hela min utbildning på tules trafikskola och speciellt med Sokrates pedagogiska sätt att lära ut sina kunskaper!! Han lägger stor fokus på varje enskild individs kapacitet när det gäller körning och anpassar sin utlärning efter elev!!
    2016-04-21 Tule Trafikskola svarar Ioanna D
    Vad roligt att du är nöjd! Tack för dina fina ord, kör försiktigt :)
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Tule Trafikskola
    Ett stort tack till Tule bilskola och framför allt till min handledare Sokrates som på ett mycket pedagogiskt sätt hjälpte mig, en 63-årig "käring", att klara körkortet.
    Yvonne
    2016-04-18 Tule Trafikskola svarar Yvonne L
    Tack för att vi fick vara med på vägen till ditt körkort och tack för dina fina ord!
    Kör nu försiktigt! :)
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Tule Trafikskola
    Tack Tule för att min dröm om körkort blev sann! Speciellt tack till min duktiga lärare Sokrates som hjälpte mig med min osäkerhet och framförallt gav han alltid tydliga instruktioner, tips och var engagerad i varje lektion! Mia i receptionen har varit mycket hjälpsam och trevlig.
    2016-04-18 Tule Trafikskola svarar Susanna L
    Tack för att du valde oss som hjälp på vägen mot din dröm!
    Kör försiktigt :)
  • Magdalena T
    Magdalena T skrev om Tule Trafikskola
    Jag har kontaktat Tule i egenskap att skaffa körkort. Gjorde båda Riskkurserna samt handledarkursen hos dem. Sedan tog jag en provlektion för att avgöra hur många lektioner jag skulle behöva. Är jätte nöjd över ALL hjälp samt service jag fick vintern 2012-2013. Hade 2 oliak körlärare å båda var super bra. Fick även jätte bra service i receptionen. Är jätte nöjd!!!!
    2016-03-29 Tule Trafikskola svarar Magdalena T
    Vad glada vi är över att du är nöjd med din körkortsutbildning hos oss :)
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Tule Trafikskola
    Mycket duktiga handledare som även bistod med teoriutbildning. Dock väldigt dyrt
  • Catarina Å
    Catarina Å skrev om Tule Trafikskola
    Jättebra lärare! Märktes att de inte höll kvar en onödigt länge för att tjäna pengar. Bra system för att göra tester på teorin.
    2016-03-29 Tule Trafikskola svarar Catarina Å
    Roligt att Ni är nöjd :) Tack för rekommendationen
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Tule Trafikskola
    Överlag bra kundservice. Instruktörerna var bra men ibland för mycket fokus på endast ett moment under flera lektioner, vilket gjorde att man var tvungen att boka ännu fler lektioner.
  • Johan D
    Johan D skrev om Tule Trafikskola
    Förutom att man som vuxen behandlades lite som om man vore 18 va det kanon
  • Charlie A
    Charlie A skrev om Tule Trafikskola
    Bra och kunniga lärare. Duktiga på att anpassa utbildningen efter elev.
  • Emelie G
    Emelie G skrev om Tule Trafikskola
    Tog mitt B körkort hos Tule, fick en bra utbildning.
    2016-03-29 Tule Trafikskola svarar Emelie G
    Tack för rekommendationen :) kör försiktigt
  • Björn S
    Björn S skrev om Tule Trafikskola
    Trevlig personal kunniga lärare. Jag hade problem med att få in rutiner men med nötande gick det bra. De var lite långsamma med att se olika behov av instruktioner, men när det blev löst flöt det på.
    Förväntningarna var ju att ta körkort relativt fort men ja, jag tog det till slut iaf.
  • Erik B
    Erik B skrev om Tule Trafikskola
    Garmian var en riktigt bra körskolelärare och Mia i receptionen är riktigt trevlig.
    2016-03-29 Tule Trafikskola svarar Erik B
    Tack för din fina rekommendation. Vi är glada att du är nöjd :)
  • Marios S
    Marios S skrev om Tule Trafikskola
    Trevlig personal och en hel del bra lärare som gör det roligt att ta körkort. Tasos är bäst om han nu fortfarande jobbar där.
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Tule Trafikskola
    Tyckte att min lärare var proffsig och pedagogisk. Lätt att lägga upp en plan över lektionerna
  • Malin K
    Malin K skrev om Tule Trafikskola
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal både under körningen och på teoripassen.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Tule Trafikskola
    Superbra. Kunnigt, avslappnat och tryggt.
  • Johan H
    Johan H skrev om Tule Trafikskola
    Grymt Bra !!!! Trevlig o kunnig personal
    2016-03-24 Tule Trafikskola svarar Johan H
    Vi är glada att du har haft en positiv upplevelse hos oss :)
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Tule Trafikskola
    Kvalité hög på lärare men känsla av att man ska "krama" ut så mycket lektioner som möjligt. Helt klart var att ledningen inte hade lärarnas förtroende och det avspeglade sig I lite svajig stämning/lärarbrist och dåligt humor. Lärare borde vara mer pedagogiska, lite skrämsel och hot taktik.
  • Frida B
    Frida B skrev om Tule Trafikskola
    Jag tog ca 35 lektioner hos Tule Trafikskola (hade aldrig kört bil innan). Kan inget annat än att STARKT rekommendera Tule Trafikskola. De var proffsiga, jättetrevliga, och min körskolelärare var jättebra! De var väldigt delaktiga i min utbildning och hade bra uppföljningar på det jag behövde träna mer på. Jag hade en jättebra upplevelse och är väldigt glad över att de hjälpte mig på ett sånt proffsigt sätt att ta mitt körkort.
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Frida B
  • Elin F
    Elin F skrev om Tule Trafikskola
    Min upplevelse var väldigt bra. Hade en jättebra lärare som lärde mig köra bil. Från att ha bilskräck till att klara uppkörningen på första uppkörningen.
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Elin F
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Tule Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd och Sokrates är världens bästa trafikskollärare.
    2016-04-18 Tule Trafikskola svarar Camilla B
    Vad glada vi blir att du är så nöjd! Tack för fin rekommendation.
  • Vanja B
    Vanja B skrev om Tule Trafikskola
    Tillmötesgående personal som ger det lilla extra.
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Vanja B
  • Christina E
    Christina E skrev om Tule Trafikskola
    Jag hade en jättebra tid som elev hos Tule Trafikskola. Bra utbud av körtider och trevlig och kunnig personal. Har rekommenderat Tule till alla som jag vet vill ta körkort.
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Christina E
    Vad roligt att du är nöjd med våran insats! Kör försiktigt:)
  • Michail K
    Michail K skrev om Tule Trafikskola
    Väldigt bra! Jag körde först en testlektion hos en annan trafikskola men de kändes inte rätt för mig. Hos Tule Trafikskola blev jag bemött på ett helt annat sätt och tog till slut körkortet där.
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Michail K
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Tule Trafikskola
    Jag tog mitt körkort år 2013 ,. Var jätte nöjd med min körskolelärare Kadir och resten av gänget, en familjär trevlig stämning kan man säga .Allt gick smidigt med tider osv.

( Min man tog mc kortet 2015 även där och då var det inte lika smidigt med tider ,flera personal var utbytta från "min" tid det "trevliga" var liksom borta tyckte han. som kanske berodde på att de inte jobbat in sig ? )
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Elisabeth N
    Roligt att du är nöjd!

Jätte tråkigt att din man inte hade samma positiva upplevelse av oss, just den familjära stämningen är något vi prioriterar och har jobbat hårt med det senaste året :)
  • Madelen P
    Madelen P skrev om Tule Trafikskola
    Världens bästa trafikskola! Grymma handledare som satte sig in i min situation och såg mina behov i form av stöd så att jag kunde prestera till 100% vid varje körlektion. Hade dessutom aldrig klarat teorin utan de råd och tips jag fick. Rekommenderar starkt Tule Trafikskola!
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Madelen P
    Och världens bästa elever! Kör försiktigt :)
  • Einar J
    Einar J skrev om Tule Trafikskola
    Mycket trevligt mottagande, kompetent personal. Jag fick hjälp att ta mitt körkort nästintill från grunden
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Einar J
    Roligt att du är nöjd, tack för att du valde oss till hjälp på vägen till ditt körkort!
  • Isak J
    Isak J skrev om Tule Trafikskola
    Utmärkt från början till slut.
    Från reception till körskolelärare!
    Ärligt, positivt, stöttande och uppmuntrade från deras sida hela vägen!

Bra pedagogik i dom lärarleda teorilektionerna, mycket bra pedagogik och upplägg på körlektioner från körlärare.

Köpte teorilektioner, teorimaterial samt körlektioner.
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Isak J
    Tack för din fina kommentar och tack för att du valde oss!
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Tule Trafikskola
    Min upplevelse är att lärarna och receptionisterna var ceriösa och hjälpsamma, trevliga att vara med
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Gunnar B
    Tack för ditt omdöme, lycka till i livet !
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Tule Trafikskola
    Tule trafikskola var en extremt bra trafikskola. De var trevliga, kunniga och lärde ut på ett enkelt och lättförståeligt sätt. Jag rekommenderar dem starkt både för bil och MC.
    2016-04-18 Tule Trafikskola svarar Jimmy E
    Tack för fina ord, vi är glada att du vill rekommendera oss vidare:)
  • Johan V
    Johan V skrev om Tule Trafikskola
    Jag är jättenöjd med min utbildning och hjälp jag fått. Rekommenderar definitivt till andra. Ni tappar 5:an pga att det inte fanns alltför måna automatbilar vilket gjorde att min utbildning drogs ut och tog längre tid
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Johan V
    Roligt att du i det stora hela är nöjd med din upplevelse hos oss! Kör försiktigt!
  • Malin T
    Malin T skrev om Tule Trafikskola
    Rekommenderar verkligen Tule Trafikskola. Duktiga, professionella och prisvärda. Bra längd på lektionerna och väldigt pedagogiska i sitt sätt att lära ut.
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Malin T
    Vi är glada att du vill rekommendera oss vidare. Kör försiktigt :)
  • Jimmy G
    Jimmy G skrev om Tule Trafikskola
    Hade prövat två trafikskolor tidigare, inget kändes rätt. Jag blev ihopparad med Sokrates på Tule och det fungerade utmärkt för mig.
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Jimmy G
    Vad roligt att du klickade med din lärare! Kör försiktigt :)
  • Felicia T
    Felicia T skrev om Tule Trafikskola
    Jag tog samtliga utav mina körlektioner och genomgick hela processen med att skaffa körkort via dem och är väldigt nöjd. Alla är jättetrevliga och vill verkligen att man ska lära sig det rätta från grunden. Man fick ta det i sin egna takt och man kände sig aldrig stressad eller pressad från läraren. Jag hade flera olika lärare och samtliga var väldigt trevliga och lugna i sitt lärande. Jag är jättenöjd med Tule och skulle gärna rekommendera dem till andra.
    2016-03-23 Tule Trafikskola svarar Felicia T
    Vad bra att du känner att vi anpassade din utbildning efter dina behov. Vi prioriterar högt att alla elever ska känna sig bemötta rättvist och efter deras behov. Tack för din rekommendation. Kör försiktigt :)

Vegagatan 11C, 172 34 Sundbyberg