Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg Tule Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Tule Trafikskola

Tule Trafikskola

Vegagatan 11C, 172 34 Sundbyberg — Visa karta

Tule Trafikskola har ett strålande läge i Sundbyberg och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs på plats i våra lokaler och hos oss kör vi med moderna, lättkörda Golf TDI. Vi har även intensivkurs och erbjuder en helhetslösning till fastpris. Även du som vill övningsköra privat kan få en introducerande hjälp hos oss med handledarutbildning, startlektion etc. Utöver B-körkort erbjuder vi även utbildning för moped, MC-kort samt högre behörighet för släpvagn. Varmt välkomna!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-12:10
12:55-18:00
Fre: 09:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 182 kunder tycker om Tule Trafikskola

• Emir K
    Emir K skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Det som gör den hör skolan är dess lärare. Jag hade turen att få en väldigt bra lärare som var engagerad och gav verkligen allt för att lära ut. Kommer ha dom här kungskaperna för resten av mitt liv och förhoppningsvis köra säkert och tryggt
  • Julia H
    Julia H skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Super service, hjälpsamma, duktiga lärare och bra läge!
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    bra bemötande på introduktionsutbildningen, lagom stor grupp och läraren bjöd in alla i undervisningen att svara på frågor, yttra sina tankar mm. Hen var pedagogisk och fick allt som jag normalt sätt skiter fullständigt i att låta ganska intressant faktiskt.. Ett par toppenbra tre timmar var det, stor tumme upp!
  • Tobias K
    Tobias K skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Jag rekomenderar Tule trafikskola starkt till alla som ska gå utbildning i både riskettan, teori lektioner samt körlektioner. Jätte bra pedagogisk inlärning av lärarna och de är väldigt trevliga och man känner sig välkomnad ordentligt när man kommer dit.
  • Isabella H
    Isabella H skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Bra innehåll
    Bra pedagogisk intressant utbildning utfört av läraren. Rolig och personlig.
    Lagom lång utbildning
    Tack
  • Wimonmas P
    Wimonmas P skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Jag tror att man behöver mer information om Riskettan1 kursen än oss grupparbet ( vi kan läsa själv hemma) , jag behöver lärare berätta mer inte bara vi hitta infomation själv från boken eller från internet. Mvh
  • Gertrúd W
    Gertrúd W skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Likt första besöket möttes man även på introduktionsutbildningen av väldigt trevlig och kunnig personal. Eftersom kursen börjar tidigt på en lördag morgon uppskattade jag att allvar mixats med en gnutta humor. Rolig och givande presentation.
  • David H
    David H skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Väldigt intressant och lärorikt
  • Johan H
    Johan H skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Fantastisk instruktör. Kunde göra ett tråkigt ämne (trafiksäkerhet) till underhållande och intressant. Man förstod att problemet idag är att vara försiktig/ha respekt för sina medtrafikanter så att vi tillsammans undviker olyckor.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Det var bra, och uppfyllde mina förvntingar.
  • Tina N
    Tina N skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Var helt okej. Föreläsaren var intressant att lysna på och verkade insatt i ämnet
  • Björn C
    Björn C skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Jag tyckte att det var en väldigt bra diskussion vi fick till i klassrummet, och dejan som lärare var balanserad och bra.
  • Eva W
    Eva W skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Det var en mycket bra introduktion om hur jag kan bli en bra hjälp när mon vän ska lära sig köra bil. Friskare upp mina egna kunskaper som blivit lite annorlunda sedan jag tog mitt eget körkort.
  • Bo L
    Bo L skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Lättsamt men ändå informativt. Bra material att ta med hem
  • Therese L
    Therese L skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Så otroligt ödmjuk och pedagogisk personal! Tack vare Tule's så har jag körkortet nu efter 2 års kämpande på annat håll!
  • Gabriel R
    Gabriel R skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    För lång intro komma till saken snabbare mer konkreta
    Sakfrågor det hade kunnat gå på halva tiden
  • Emir K
    Emir K skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Tycker att läraren var jättebra men känns som att även om jag fick lära mig en del är jag ändå inte nöjd över att övningar inte resulterar i det blir rätt och fel att man får sen prova den "rätta" versionen. Då menar jag att väja för trafikanter på isen. Man ska inte råka ut för den situationen men när man gör det så vore det skönt att ha provat hur man ska göra.
  • Rachel B
    Rachel B skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Jag tyckte att introduktions kursen var intressant och läraren var rolig och gjorde det mer underhållande. Dock kände jag att det var mer inriktning på de vuxna som skulle utbilda sog till att lära ut körning för sina barn. Jag hade gärna lärt mig lite mer om grunderna av att köra bil istället för att lära mig olika skyltars innebörd och regler. Gärna något om växelspak eller vilken som är pedal som bromsar etc eftersom jag kunde 0 om bilkörning när jag gick dit och blev inslängd i regler osv. Men överlag var kursen bra.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Bra trevlig och underhållande utbildare
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Superbra. Kul och inspirerande handledare!
  • Patric S
    Patric S skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Mycket bra utbildning, bättre än förväntat faktiskt!
    Trevlig och kompetent utbildare som hade glimten i ögat och också hade förmågan att samspela med oss hela förmiddagen.
  • Bertil A
    Bertil A skrev om Tule Trafikskola
    Trevligt bemötande på skolan och en kvalificerad lärare.
  • Juha H
    Juha H skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Nöjd. Underhållande lärare med bra material
  • Anna B
    Anna B skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Tack!! Jättebra lärare och lättkörda bilar. Tog på första försöket
  • Emma B
    Emma B skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Superduktiga och väldigt pedagogiska. Alltid bra bemötande!
  • Carl C
    Carl C skrev om Tule Trafikskola
    Bra och trevligt bemötande men tydligt att de inte har tillräcklig kvalite i deras förutsättningar (bilar).
    Bilen jag körde upp i (bilskolans) gick sönder på uppkörningen, sannolikt pga för gammal bilpark. Jag blev avvisad från uppkörning.
    Både körskollärare och receptionist hanterat allt strålande och klanderfritt men självklart både pinsamt för dom och fullständigt oacceptabelt att bilskolan har så gammal bilpark.
  • Wimonmas P
    Wimonmas P skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    jättebra och fått ok med information
  • Linnéa
    Linnéa skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Lagomstor grupp, toktrevlig naturlig spontan och duktig instruktör. Tiden gick fort, kaffet smakade bra, lärde mig massor, pennan gick varm av alla anteckningar jag skrev ner.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Trevligt bemötande. Bra och påläst utbildare som blandade in lite humor här och där. Tiden gick otroligt fort.
    Fick oss engagerade istället för att passivt bara sitta och lyssna ...
    Mycket bra!
  • Carl L
    Carl L skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Mkt bra. Informativt och lättsamt.
  • Daniel U
    Daniel U skrev om MC en del av Tule Trafikskola
    Jag fick en jättebra utbildning. Alla är metodiska och engagerade. Jag är supernöjd med mitt val av skola. Ett härligt gäng!
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Bra upplägg och intressanta diskussioner. Lärde mig inte så mycket då jag visste det mesta innan men. Mycket mycket bättre än jag hört om riskettan.
  • Andrea G
    Andrea G skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Bra upplägg med diskussioner kombinerat med föreläsning.
  • Nathalie T
    Nathalie T skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Helt okej kurs, känns som bortkastade pengar. Men det är ju inte Tule trafikskolas fel.
  • Nathalie T
    Nathalie T skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Väldigt intressant kurs, engagerad lärare och givande upplevelse! Spännande
  • Mahmoud K
    Mahmoud K skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Kursen var mycket bra,Kurs ansvarig var en fantastisk person Ett stort tack till Navid samt Tule trafikskolan.
    M.V.H
    Dr : Mahmoud Khalif
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Bra utbildning dock alldeles för lång tid. Detta kan man läsa in på egen hand. Kanske borde lägga till ett extra test kring detta avsnitt istället för att begära att alla ska gå denna kurs.
    2016-10-18 Tule Trafikskola svarar Linnéa B
    Mycket intressant tanke! I och med kursens längd är lagstadgad kan vi inte välja att komprimera den men kanske Trafikverket har någon "förslagslåda"!
  • Henrik I
    Henrik I skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Tog körkort i somras. Fick en jättebra utbildning hos Tule Trafikskola, min lärare Sokrates var väldigt saklig och pedagogisk och såg till att vi gick igenom alla steg tills de satt. Framförallt upplever jag att jag fick lära mig köra på ett säkert sätt. Det gjorde att uppkörningen gick lätt. Jag är supernöjd.
  • Klara A
    Klara A skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Mycket gott bemötande både av trafiklärare och annan personal på körskolan. Tydlig och välplanerad utbildning. Jag är mycket nöjd över att vara kund på Tule Trafikskola
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Bra och uppmuntrande! Jag förväntade mig ingenting och blev ändå positivt överraskad. Kunrsen var förvånansvärt Innehållsrik och vi båda upplevde den som en bra introduktion till ett givande handledarskap.
  • Alice E
    Alice E skrev om Tule Trafikskola
    Bra lärare och jag blev väl förberedd inför provet!
  • Anders B
    Anders B skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Utbildningen var bra genomförd och det känns viktigt att ha gått den.
  • Madeleine R
    Madeleine R skrev om B körkort en del av Tule Trafikskola
    Mycket hjälpsam personal, speciellt Mia. Bra lärare, men självklart skillnad mellan de olika lärarna. Rekommenderar till andra
    2016-10-07 Tule Trafikskola svarar Madeleine R
    Tack för fint omdöme, kör försiktigt och grattis till kortet!
  • Patrik J
    Patrik J skrev om MC en del av Tule Trafikskola
    Trevlig personal som hjälpte mig till körkortet.
    Rekommenderas varmt
    2016-10-07 Tule Trafikskola svarar Patrik J
    Tack och kör försiktigt så möts vi på vägarna!
  • Oskar E
    Oskar E skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Läraren var trevlig och verkade kunnig, dessvärre tycker jag att kursen förstördes av att det mest var allmän diskussion om ofta helt irrelevanta saker. Jag tycker kursen hade kunnat vara värd sina pengar om tiden användes till att gå igenom sådant som är bra att tänka på då man kör privat, som det var verkade det som läraren bara ville fylla ut tiden som vi var tvungna att vara där.
    Jag är nu övertygad att den här kursen är något som STR drivit igenom för att körskolorna ska kunna tjäna extra pengar.
  • Roger F
    Roger F skrev om Tule Trafikskola
    Trevligt bemötande och bra utbildning som resulterade i godkända prov
  • Linn C
    Linn C skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Navid var en bra pedagog och lärare men utbildningen i sig var substanslös. Alldeles för ineffektivt med tre timmars salsundervisning med så lite innehåll!
    2016-10-06 Tule Trafikskola svarar Linn C
    Hej! Tyvärr styr vi inte över innehållet själva, både det samt utbildningens längd är lagstadgad om minst 3 timmar.
    Tack för att du tog dig tid att svara!
  • Elin N
    Elin N skrev om Riskettan en del av Tule Trafikskola
    Rekomenderar tule trafikskola starkt! De är super pedagogiska och trevliga.
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    mycket bra genomgång och en
    Engagerad lärare som är intresserad av att lära ut
  • Tove L
    Tove L skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola
    Bra och informativt inför övningskörning

Vegagatan 11C, 172 34 Sundbyberg