Introduktionsutbildning

Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

56 omdömen om Introduktionsutbildning

Frida T
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

Intressant utbildning med en rolig föreläsare.

Sofie A
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

bra bemötande på introduktionsutbildningen, lagom stor grupp och läraren bjöd in alla i undervisningen att svara på frågor, yttra sina tankar mm. Hen var pedagogisk och fick allt som jag normalt sätt skiter fullständigt i att låta ganska intressant faktiskt.. Ett par toppenbra tre timmar var det, stor tumme upp!

Isabella H
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

Bra innehåll Bra pedagogisk intressant utbildning utfört av läraren. Rolig och personlig. Lagom lång utbildning Tack

Gertrúd W
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

Likt första besöket möttes man även på introduktionsutbildningen av väldigt trevlig och kunnig personal. Eftersom kursen börjar tidigt på en lördag morgon uppskattade jag att allvar mixats med en gnutta humor. Rolig och givande presentation.

Johan H
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

Fantastisk instruktör. Kunde göra ett tråkigt ämne (trafiksäkerhet) till underhållande och intressant. Man förstod att problemet idag är att vara försiktig/ha respekt för sina medtrafikanter så att vi tillsammans undviker olyckor.

Tina N
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

Var helt okej. Föreläsaren var intressant att lysna på och verkade insatt i ämnet

Eva W
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

Det var en mycket bra introduktion om hur jag kan bli en bra hjälp när mon vän ska lära sig köra bil. Friskare upp mina egna kunskaper som blivit lite annorlunda sedan jag tog mitt eget körkort.

Bo L
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

Lättsamt men ändå informativt. Bra material att ta med hem

Gabriel R
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

För lång intro komma till saken snabbare mer konkreta Sakfrågor det hade kunnat gå på halva tiden

Rachel B
Skrev om Introduktionsutbildning en del av Tule Trafikskola

Jag tyckte att introduktions kursen var intressant och läraren var rolig och gjorde det mer underhållande. Dock kände jag att det var mer inriktning på de vuxna som skulle utbilda sog till att lära ut körning för sina barn. Jag hade gärna lärt mig lite mer om grunderna av att köra bil istället för att lära mig olika skyltars innebörd och regler. Gärna något om växelspak eller vilken som är pedal som bromsar etc eftersom jag kunde 0 om bilkörning när jag gick dit och blev inslängd i regler osv. Men överlag var kursen bra.