Tvättbilen

Bagartorpsringen 54, 170 64 Solna — Visa karta

1.0 i betyg av av 2 omdömen
Tvättbilen är ett unikt koncept som gör att du aldrig mer behöver tänka på din smutstvätt. Tvättbilen kommer och hämtar din tvätt vid dörren och levererar den sen din tvätt ren och fräsch inom 48 timmar. Första gången du bokar får du en tvättbag levererar till dörren samma dag som du sedan använder för att lägga tvätten i. Tvättbilen hämtar sedan den fyllda tvättbagen dagen du bokat hämtning, tar med den till fräscha lokaler där den tvättas och torkas separat från andra kunders tvätt. Tvättbilen accepterar tvätt för bomull, syntet och liknande som kan tvättas i 30, 40, 60 och 90 grader.

Tvättbilen erbjuder även nöjd tvättgaranti vilket innebär att om du av någon anledning inte skulle vara nöjd med din tvätt så har du rätt att få den omtvättad. Tvättbilen erbjuder även kemtvätt, den bokas separat och lämnas i en separat bag. Vi ser fram emot att hjälpa dig med din tvätt, Varmt välkommen!

Läs vad 2 kunder tycker om Tvättbilen

• 2019-03-19

Peter F skrev om Tvättbilen
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Reco tipsar!
    BVTLER AB
    4.8 / 5 i betyg — 154 omdömen
    Badge2020
    "Kan rekommendera Bvtler! Enkla att kommunicera med och vi är mycket nöjda med städtjänsten vi köper. Flexibla och noggranna!"
    Martina N
  • 2018-12-21

Emma G skrev om Tvättbilen
    Se upp för det här företaget, det kan bli dyrt. De är svåra att få tag på telefon, svarar ej på mail, levererar flera dygn för sent utan att meddela, håller inte tider, ingen koll på utskick av fakturor och prissätter utanför avtal. Läs mer

Bästa Kemtvättarna nära Tvättbilen:

BVTLER AB (4.6km)
Martina N Martina N tycker:
“Kan rekommendera Bvtler! Enkla...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte