Umeå Begravningsbyrå

Ring 0907-771 60 www.umeabegravningsbyra.se

42 omdömen om Umeå Begravningsbyrå

Goldie H
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Vi är så nöjda med allt kring begravningen. Det blev en fin stund att minnas.

Ulla S
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Otroligt fint bemötande. Kan verkligen rekommenderas.

Linda .
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Trevligt bemötande och kunde guida.

Maria E
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Otroligt fint bemötande & så inlyssnande och väldigt bra på att förklara. Svarade snabbt på frågor via Mail & telefon.

Catharina J
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Blev proffsigt bemöt av Mårten. Allt runt begravningen var hur bra som helst. Även efter begravningen. Vi är hel nöjda. Catharina/Jörgen/Ulla

Åsa Ö
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Vänligt och personligt bemötande. Fantastisk hjälp!

Anna-karin N
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Bättre bemötande kan man inte få! Allt har fungerat utmärkt!

Margareta E
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Fick ett bra bemötande vid besöket. Upplevde att representanten utförde uppdraget som väntat och profetionellt. Ett moment fungerade tyvärr inte som väntat. Kan inte se var i informationskedjan till Kyrkan angående förtäring under minnesstunden det brustit. 1. Enligt anmälan så skulle det finnas alternativ till gluten och mjölk för en deltagare. Saknades. 2. Enligt instruktioner från Mariakyrkan där minnesstunden hölls får inte citrusfrukter förekomma i lokalen pga allergi bland personalen. Trots detta var tårta...

Ulrika G
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Jag kontaktade dem inför min mammas begravning. Då de hjälpte oss vid tidigare begravning så hade vi goda erfarenheter. Även den här gången blev vi bemötta med stor värme och medkänsla. De är mycket professionella och inger stor trygghet.

Ulrika B
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Jag har rakt igenom en mycket bra upplevelse av begravningsbyrån. Ulrika

Wiveca Ö
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Proffsigt och trevligt bemötande. Ingenting omöjligt.

Tomas K
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Bra bemötande, ger lovad feed-back, proffsiga

Annika K
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Bra bemötande och väldigt handfast hjälp!!

Sven-åke G
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Bra bemötande.Förväntningarna var stora eftersom vi köpt deras tjänster tidigare tre gånger. Begravningsceremonin fram till minnesstunden köptes. Prisbilden är en aning för hög för begravningarna.

Magnus J
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Väl bemött och löste allt på ett bra sätt

Maud J
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Jag tycker att bemötandet var jättebra även servicen på begravningen var superbra

Elisabeth F
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Tack för ett trevlig och vördande bemötande.Köpte en transport kista med urna .

Brita J
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Sammantaget bra bemötande.Fick det vibeställde.

Katarina F
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Lugnt och trevligt bemötande. Lyhörda och proffessionella vid mammas begravning.

Eva L
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Blev bemött på ett värdigt sätt med allt som rör allt praktiskt kring en begravning.

Anders K
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Dyra och gav bristfällig information om konsekvenser av olika val vid begravning, annonser och annat. Undvik detta företag.

Sofia H
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Professionellt, värdigt och vänligt.

Susanne E
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Trevlig personal som tog hand oss på bästa sätt.

Maud S
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Väldigt trevligt och omtänksamt bemötande. Alla förväntningar uppfylldes. Oron att inte få med allt försvann med en bra genomgång. Tack så väldigt mycket för den fina fotoboken. //Familjen

Kerstin L
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Vi fick ett mycket fint och lyhört bemötande. Värdefull o väl strukturerad rådgivning allt från min mans dödsfall och fram igenom hela processen till och med begravningen. Personligt, professionellt, lättsamt och inlevelsefullt bemötande. Lätt att samarbeta med. Vi fick många goda råd. Begravningen blev till ett varmt o vackert minne. Sen kom den värdefulla minnesboken, med mycket fina bilder. Ett stort tack till Mårten Rodmark på Umeå Begravningsbyrå. Mvh Kerstin Bygdeson Larsson

Jenny N
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Fantastiskt bemötande på alla sätt! Som en stor trygg varm famn att landa i när man behöver den som mest med alla beslut och praktiska saker som ska fixas när en anhörig gått bort. Bäst helt enkelt! ❤️

Kristina R
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Vi blev väl bemötta och fick bra hjälp i planeringen av begravningen. Kan verkligen rekommendera Umeå begravningsbyrå.

Eva S
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Jag blev mkt bra bemött..Det motsvarade mina förväntningar. Begravnings arrangemang.

Gunnel J
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Bra! Kunniga och mån om anhöriga.

Eva G
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Bra organiserat. Hjälpsamma och flexibla.

Pia W
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Proffsigt, engagerat, vänligt o hjälpsamt bemötande. Lyssnade väl in på våra önskemål angående min mammas begravning.

Håkan Lennart S
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Visade stor kunskap inom sitt område. Hade också stor förmåga att förklara gången i hela processen, trots stor sorg.

Birgitta K
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Brev väl bemött i den svåra stunden när min man gått bort och det skulle planeras allt runt begravningen. Charlotte fixade allt på ett professionellt sätt. Medverkade även på begravningsakten och tog många fina bilder som hon sedan infogade i det fina minnesalbum vi fick. Har anlitat Umeå begravningsbyrå vid flera tillfällen tidigare och visste att det alltid blir ett bra resultat så dom lever verkligen upp till mina förväntningar.

Vivi F

Begravningstjänst Mycket bra bemötande .Mycket nöjd

Johan W
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Vänligt och omtänksamt bemötande. Bra stöd med åtgärder efter dödsfall, planering för begravning och minnesstund. Både begravning och minnesstund och blev väldigt värdiga och fina med mycket musik. Allt sköttes som planerat. Fotografering och minnesbok var uppskattat. Tack för oss alla!

Christina S
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Respektfullt bemött. Tydlig information. Kände att vi fick svar på alla våra frågor och att de tog hand om allt så att vi kunde känna oss trygga. De ordnade allt d v s kista, urna, blommor, annons transport, gravsten och ett jättefint minnesalbum. Det var lätt att få kontakt för att ställa frågor och få tips.

Anders A
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Mycket vänligt bemötande, mycket duktiga o tydliga när man undrade något. Dom ordnade allt även om jag kom med önskemål väldigt nära inpå begravningen

Maria K
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Jättefint bemötande när vi anlitat dom vid båda mina föräldrars begravning. Lätt att ha göra med o de hjälper o ger förslag om man behöver. Väldigt empatisk i den situation man befinner sig. Stor famn med blommor till dom.

Erica L
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Ett seriöst och proffsigt bemötande. Bra och tydlig information kring och inför begravningen. Oftast men inte alltid snabb återkoppling på mina mejl.

Linda S
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Blev bemött på ett fint sätt, de känns väldigt kompetenta. Men DYRT, 2550 kr för hämtning på bårhus till begravning!!

Erika A
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Professionella och duktiga. Bra stöd i en jobbig tid när man själv ej besitter någon kunskap alls om hur man ska gå tillväga vid närståendes bortgång.

Lars N
Skrev om Umeå Begravningsbyrå

Bra. Dock skulle jag önska mer dialog. Bli uppringd isf mail i vissa lägen. Samt återkoppling på saker man talat om.