Uppsala Konsert & Kongress AB

3.5

6 omdömen om Uppsala Konsert & Kongress AB

Peter A
Skrev om Uppsala Konsert & Kongress AB

Fenomenal lunch varje gång och riktigt bra service.

Klas Ö
Skrev om Uppsala Konsert & Kongress AB

Trkigt miljö men mycket bra mat.

Hans A
Skrev om Uppsala Konsert & Kongress AB

Helt felplanerad byggnad. Garderob i källaren som förorsakar kaos när alla ska hämta sina kläder. Ofta är toaletterna låsta trots utsålda föreställningar. Hur kan man ta ut serviceavgift när man köper biljett på plats? Men det är väl någon puckat Muppsalapolitiker som bestämt detta. Mitt förslag är att bygg om kåken till parkeringshus eller skänk bort den så att vi skattebetalare slipper betala miljoner varje år för ett projket som från början var dödsdömt. Varför inte konfiskera de politikers privata egendom som var med...

Emil P
Skrev om Uppsala Konsert & Kongress AB

Har varit där nu för två konserter (en i lilla och en i stora salen) samt för ett större evanemang. Sammanfattningsvis en väldigt bra lokal som lämpar sig till många olika ändamål. Trevlig och hjälpsam personal även det ett stort plus.

Oskar H
Skrev om Uppsala Konsert & Kongress AB

Jag var här på en konferens för ett tag sedan och var väldigt positivt överraskad. Hela designen på lokalerna är trevlig och särskilt den stora ljuskällan som fönstrena är gav det stora rumet en trbra och välkommnande stämning. Bra storlokal för konferensen med

Robert N
Skrev om Uppsala Konsert & Kongress AB

Jag/vi har använt Uppsala Konsert & Kongress för två företagskonferenser på upp till 80 deltagare och är mycket nöjd med sammarbetet. De är flexibla, service minded och lyhörda. De är också ofta snabba i svängarna vad det gäller respons och anpassning. Förutom dessa kvaliteter så håller huset i sig en kvalitet som ger en känsla av lyx och seriositet, vilket givetvis hjälper när deltagarna skall känna sig motiverade.