Ups Scs (sweden) AB
1.0 i betyg av av
2 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag2 omdömen om Ups Scs (sweden) AB
-
skrev om Ups Scs (sweden) AB
Om jag hade kunnat ge en nolla, så hade jag gjort det. Idag den 10/8 har jag fått ett meddelande att de skall leverera vid hemadressen innan dagens slut.
Jag har nu väntat hemma hela dagen kl 09-19. 10 timmar. De är helt ignoranta mot sina privatkunder. Det står i deras app, att paketet är på väg, har ringt UPS 2 ggr, senast talade jag med Stefan på kundtjänst, som meddelar att paketet är kvar på terminalen i Mölndal. Jag säger ring upp lagret, och sätt paketet i en taxi, jag har tagit ledigt för att kunna ta emot paketet. Stefan har inget telefonnummer till lagret, så han kan inte ringa...Han har heller ingen chef som man kan tala med. Vad är min tid värd?
Jag beställer oftast mat online från Coop, Ica etc, på leveransdagen så skickar de ett sms med besked om en ungefärlig tid. Intervallet är 30 min. Om de skulle meddela kunden att de kommer innan dagens slut, så skulle de inte få några kunder alls.
UPS har färre utlämningsställen än tex dhl. UPS utlämningsställe ligger 3 km hemifrån mig. Nu är mitt paket tungt och jag får då åka taxi tillbaka. Inget annat leveransbolag beter sig som UPS!! De är fullständigt inkompetenta och ignoranta. Jag kommer att dela med mig av mina erfarenheter av UPS på forum, till företag som anlitar dem, och det skulle vara glädjande om andra gjorde likadant. Man skall inte kunna bete sig på detta sätt år 2022. Då skall man inte ha några kunder -
skrev om Ups Scs (sweden) AB
Det värsta företag jag varit i kontakt med.