Filip Söderlindh
Registrerad mäklare sedan 2018-04-16
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 28 Läs vad Filip Söderlindh

• Elin W köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2020-07-13

1.5:a
    Lilla Essingen
    Filip sålde min lägenhet på Lilla Essingen. Det här var min första lägenhetsförsäljning och allt kändes väldigt tryggt. Han kom med tips och hjälpte mig med kontakter samt förklarade de delar i processen som var nya för mig. Han var noggrann med att hålla kontakten och att följa upp de saker vi pratat om. Han var ambitiös och driven samtidigt som allt skedde på mina villkor. Läs mer
  • Tea J
    Tea J köpte sitt hus med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2020-07-05

Österskär
    Mycet professionellt och trevligt bemötande av Filip och hans kollegor. Tack för fin service! Läs mer
  • Stefan Bo L
    Stefan Bo L sålde sitt hus med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2020-07-02

Österskär
    Filip sålde en villa och hade ett extremt engagerat och personligt bemötande, både mot oss som säljare och de köpare som var på visningar. Tydliga uppdateringar hela tiden och alltid tillgänglig för snabba svar på frågor. Mycket bra sammanhållen process med hög ambitionsnivå som ändå kommunicerades med realistiska förväntningar. Påkostade visningar med mycket personal på plats och jag tror att i princip alla besökare fick en personlig rundvisning. Filip lägger ribban högt och hjälpe oss med varje steg till huset var sålt, inte bara till att få ut en online-annons. Läs mer
  • Claes J
    Claes J köpte sitt hus med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2020-07-02

Österskär
    Vi köpte helt nyligen ett hus i Åkersberga genom mäklaren Filip Söderlindh på URBAN av ESNY. Från början till slut en mycket trevlig upplevelse på alla sätt. Avslappnat, sakligt, opartiskt, humoristiskt och på alla sätt helt som en fastighetsaffär ska vara, skulle nog säga att säljarna av huset kände samma sak. Ett stort tack också till Filips kollegor som var med vid en visning, hela gänget utstrålar samma goa anda. Verkar som mäklarfirman har hittat helt rätt i sin approach och dess besättning verkställer den med bravur. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Elin Å sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2020-05-19

Sundbyberg
    Tycker att Filip gjorde ett toppen jobb. Supernöjd med hans arbete och glad att jag valde honom som mäklare för att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Johan W köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2020-05-18

Midsommarkransen
    Filip var påläst, lätt att få tag i och gjorde överlag ett kunnigt intryck. Läs mer
  • Anna G köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2020-05-07

Mariehäll
    Superproffsig och schysst, vi kände oss väldigt trygga genom hela bostadsköpet! Läs mer
  • Michel W sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2020-04-03

Skytteholm
    Sammanfattning;
    Filip var under hela uppdraget tillgänglig vid behov, engagerad, lösningsorienterad och målmedveten samtidigt som han hela tiden var trevlig och behaglig mot alla inblandade! Full pott med andra ord. Läs mer
    2020-04-03 Filip S svarar Michel W
    Stort tack för de fina orden Michel. Det har varit ett nöje att få hjälpa er och samtidigt lära känna er :) Ni är grymma!
  • Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-12-30

Fullerö Hage
    Köpte en bostad av Filip.
    Trevligt bemötande vid visning och senare bra kontakt.
    Förväntningarna väl bemötta.
    Bra och tydlig med info. Läs mer
  • Tobias M sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-11-29

Hägersten
    Han är ett gammalt skateboardproffs så låt er inte luras vid första anblicken. Superdriven och bra mäklare. Lite dyr men får jobbet gjort. Läs mer
    2019-12-02 Filip S svarar Tobias M
    Haha tack Tobias :)

Glad att jag lärt känna er och ser fram emot att få göra mer affärer med dig/er.

God jul!

Andra mäklare hos URBAN by ESNY