Filip Söderlindh
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 21 Läs vad Filip Söderlindh

• Michel W sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2020-04-03

Skytteholm
    Sammanfattning;
    Filip var under hela uppdraget tillgänglig vid behov, engagerad, lösningsorienterad och målmedveten samtidigt som han hela tiden var trevlig och behaglig mot alla inblandade! Full pott med andra ord. Läs mer
    2020-04-03 Filip S svarar Michel W
    Stort tack för de fina orden Michel. Det har varit ett nöje att få hjälpa er och samtidigt lära känna er :) Ni är grymma!
  • Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-12-30

Fullerö Hage
    Köpte en bostad av Filip.
    Trevligt bemötande vid visning och senare bra kontakt.
    Förväntningarna väl bemötta.
    Bra och tydlig med info. Läs mer
  • Tobias M sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-11-29

Hägersten
    Han är ett gammalt skateboardproffs så låt er inte luras vid första anblicken. Superdriven och bra mäklare. Lite dyr men får jobbet gjort. Läs mer
    2019-12-02 Filip S svarar Tobias M
    Haha tack Tobias :)

Glad att jag lärt känna er och ser fram emot att få göra mer affärer med dig/er.

God jul!
  • Ferhat C sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-11-15

Hammarbyhöjden
    En skicklig mäklare med strategiplan. Vi anlitade en annan mäklare som inte kunde utföra jobbet som Filip tog an och sålde lägenheten efter förhandsvisning.

Filip är världsklass på det han gör och väldigt duktig. Han förstod vår situation och agerade efter det. Allt gick smidigt från början till slut. Vi är mycket nöjda med Filips arbete och kan starkt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-12-02 Filip S svarar Ferhat C
    Stort tack för den fina rekommendationen Ferhat! Så glad att jag fick möjligheten att hjälpa er samt bli goda vänner med er. Hoppas vi ses snart igen. Hälsa familjen
  • Linn Irene C sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-11-15

Hammarbyhöjden
    Jag & min man försökte sälja lgh via en Anna mäklarbyrån innan som inte genererade någonting, Filip tog tag i våran lägenhet & sålde den över en dag. Finns ingen som är så proffsig men ändå så jordnära som Filip är i sitt jobb & som privatperson. Vi kommer fortsätta jobba med Filip vid senare försäljningar!!! Läs mer
  • Eva P sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-11-11

Solna
    "Jag vill bara rikta ett stort tack till Filip Söderlindh som var ”min” mäklare för lägenhetsaffären.
    Jag sålde lägenheten pga av en jobbig separation och kände hela tiden ett stort stöd och förtroende för Filip.
    I dessa situationer och livskriser är den humana sidan och empatin minst lika viktig som själva försäljningsprocessen.
    Filip är en klippa och har verkligen lyckats att se mer än bara ”kunden” för försäljningen, utan snarare människan och situationen bakom själva affären. Det har jag uppskattat enormt" Läs mer
    2019-12-02 Filip S svarar Eva P
    Fina Eva! Man blir verkligen glad när man får chansen att hjälpa någon ur en jobbig situation och man lyckas. Så glad att du hittat ett nytt hem u trivs med och att ni kan gå vidare med era liv. Hoppas vi ses snart igen. <3
  • Håkan J köpte sin stuga med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-11-10

Årsta Havsbad
    Vi har köpt en fritidsfastighet.
    professionell hantering av fastighetsaffären.
    Snabba svar vid frågor, glad och trevlig som person. Läs mer
  • Mattias E köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-10-14

Bromma
    Köpt Ålstensgatan 18 i Bromma.
    - Bra och proffsigt, konsultativt bemötande.
    - Vi ville köpa snabbt och Filip agerade på det. Win-Win för alla.
    - När säljaren strulade med överenskomna villkor var Filip i sitt proffsig till så stor hjälp hans ämbete kunde sträcka sig.

Filip var duktig och uppriktigt intresserad av oss som köpare.
    Utvecklande feedback är att hålla uppsatta avtalade möten. Samt att själv vara på plats vid signering. Det hade vi förväntat oss. Läs mer
  • Annika J köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-10-11

Bromma
    Vi köpte en lägenhet i BROMMA genom Filip.

Gnom hela processen så var han påläst och såg till att avsluta affären kort efter att vi lagt ett sista bud Läs mer
  • Katharina V köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Söderlindh en del av URBAN by ESNY

2019-10-08

Älvsjö