Emil Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 50 Läs vad Emil Sjöberg

• John A sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-02-25

Rekommenderar Emil. Lyhörd, trevlig och höll en uppdaterad. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Steffen R sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-02-07

Västra Hamnen
    Det har varit ett nöja att jobba med Emil. Mycket proffsig och duktig. Hans positiva mindset och engagemang har gjort att vi har haft en riktigt bra upplevelse kring samarbetet. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Nina R sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-02-05

Västra Hamnen
    Har sålt en lägenhet i brf tillsammans med min man. Emil har varit otroligt professionell, respektfull och tillmötesgående i kontakten med oss. Han har hjälpt och svarat på frågor och agerat snabbt i slutskedet av försäljningen.
    Kan verkligen rekommendera andra att använda Emil som mäklare. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Mia H köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-02-05

Västra Hamnen
    Har precis köpt en lgh i Västra Hamnen där vi blev så väl omhändertagna av Emil. Allt från visningen till köpekontrakt underskrivningen har Emil varit så hjälpsam och vi fick allt support vi behövde. En väldigt proffsig mäklare i sin pos helt enkelt.

Hälsningar från 2 nöjda köpare.

Mia & Leif Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Zivko M sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-01-22

Ribersborg
    Har sålt en lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg. Superproffsig från första mötet. Tog hand om allt. Lägenheten blev såld på mindre än en vecka. Väldigt nöjd. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Ingrid C köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-01-17

Pildammarna
    Köpt lgh på väg att sälja villa. Emil har skött arbetet utmärkt och med trevligt sätt. Därför valde vi att låta honom även sköta försäljningen av vår villa. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Elin O köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-01-16

S:t Knut
    Vi köpte vår allra första lägenhet via Emil och tack vare honom kändes affären trygg och säker från start till slut. Kunnig, proffsig och tillgänglig! Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Krister P sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Pildammarna
    - Bostadsrätt 3 rum & kök Roskildevägen 27E Malmö
    - Mycket trevligt bemötande, jordnära och ger ett seriöst och gediget intryck. Flitig med återkoppling ifrån visningar och samtal med intressenter.
    - Alla förväntningar uppfyllda till fullo och mer därtill.
    - Borde vara en given frontfigur inom företaget och därav ger jag full pott 5 +++++ Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Marie O köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

S:t Knut
    Vad har köpt lägenhet ( hjälp vår dotter och hennes sambo) att förverkliga drömmen. Emil var lätt att prata med, han var social och trevlig. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Camilla N sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

S:t Knut
    Engagerad, lyhörd, intresserad och verkligen förtroende ingivande samt tillgänglig. Kan verkligen rekommendera Emil som var med 200% i hela säljprocessen med allt, bästa mäklaren. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kungsörnsgatan