Emil Sjöberg
Registrerad mäklare sedan 2017-07-19
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 60 Läs vad Emil Sjöberg

• Mikael K sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-08-02

4:a
    Professionell, effektiv, trevlig, flexibel, rekommenderas. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Anna-maria Z köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-07-29

4:a
    Köpte en lägenhet av Emil. Väldigt gott bemötande. Svarade på alla frågor vi hade. Mycket kunnig och trevlig. Rekommenderas Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Elton D köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-07-19

5:a
    Yes I was happy with Emil, he was very respectful and made me feel comfortable and spoke in english,while everyone in the room were speaking swedish. He read out the contract in English and I felt that really was I was part of it. Made sure we discussed every point before we signed the contract. Läs mer
  • Pontus J
    Pontus J sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-07-17

5:a
    Emil är noggrann, inlyssnande, lugn, trygg och proffsig. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Emma Virginia S köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-26

1.5:a
    Västra Hamnen
    Jag har köpt en lägenhet i västra hamnen.
    Emils bemötande var väldigt positivt- han är en energisk, positiv , självsäker person vilket gör att man som köpare känner sig väldigt omhändertagen och trygg i situationen. Jag hade nog inte några förväntningar alls så Emils bemötande var väldigt positivt överraskande och jag hade rekommenderat att anlita honom som mäklare alla dagar i veckan. Läs mer
    Emil S gillar detta
  • Elisabeth D sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-20

Västra Hamnen
    Jag anlitade Emil när jag skulle sälja min lägenhet. Emil visade genast intresse för mina önskemål om försäljningen. Emil visade en kunnighet och serviceanda så att jag kände mig lugn under hela processen. Han höll mig informerad och gav mig förslag på saker som var viktiga för mig som t ex antalet visningar och när de skulle ske. Han löste försäljningen så att både jag och köparen var nöjda.
    Emil är en mäklare som jag gärna anlitar igen och som jag kommer att rekommendera till andra som ska köpa/sälja sin lägenhet. Han är kunnig och påläst och lämnar inget "åt slumpen". Han har varit lyhörd för mina önskemål och gett mig råd när jag har behövt det. Läs mer
    Våningen & Villan, Emil S gillar detta
  • André P köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-01

Dockan
    Köp av bostadsrätt. Mycket god kommunikation med Emil hela vägen. Läs mer
    Emil S, Våningen & Villan gillar detta
  • Sebastian L köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-05-29

Norra Sorgenfri
    Bra bemötande och snabba kontaktvägar genom hela processen. Läs mer
    Våningen & Villan, Emil S gillar detta
  • Alen K sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-05-29

Norra Sorgenfri
    Bästa säljaren, tog sig tiden för det lilla extra och alltid leende! Läs mer
    Våningen & Villan, Emil S gillar detta
  • Jonas-günter R köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-05-09

Bostadsrätt
    Bra
    god
    Med uppdrag att sälja min br Läs mer

Senaste försäljningarna

Västra Varvsgatan