Läs vad 69 Läs vad Emil Sjöberg

• 2020-12-23
    Efter tre tidigare försök att sälja min lägenhet med andra mäklare, men då utan att få rätt bud, är jag mycket glad att jag gav förtroendet till Emil. Han har från start haft ett stort engagemang i försäljningen samt haft en god kommunikation med mig som säljare genom hela processens gång.
    Jag kan varmt rekommendera Emil och kommer inte tveka på att ge honom förtroendet även vid framtida bostadsförsäljningar.
    Mia K
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Slottsstaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen
  • 2020-12-21
    Emils hantering kring försäljningen av vår BR var utmärkt! Präglades av kunnighet och servicevilja.
    Dan K
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2020-11-22
    Vi har köpt en bostad i västra hamnen av Emil. Vi träffade Emil på visningen och hade kontakt med honom efteråt för att lägga bud och sedan skriva på avtalet. Emil är en fantastisk mäklare som svarade på alla våra frågor och var trevlig och positiv hela vägen. Han såg till att vi kunde kolla på lägenheten en gång till, och var super snabb med sin kommunikation när vi hade frågor. Utäver det var han villig att läsa upp avtalet på engelska då min partner inte kan svenska. Vi är väldigt tacksamma att Emil var vår mäklare och hoppas kunna ta kontakt med honom sedan när vi säljer lägenheten.
    James Raymond K
    • 2:a
    • 78.0 m²
    • Västra Hamnen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Sjöberg en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen
  • 2020-10-08
    Jag sålde min lägenhet tillsammans med Emil Sjöberg, mycket professionellt uppträdande med stor kunnighet. Speciellt uppskattade jag Emils stora engagemang och kommunikation. Noga med att återkoppla vilket gjorde att man kände sig trygg händer genom hela processen!
    Joel B
    Joel B
    • 90.0 m²
  • 2020-10-01
    Köpt Västra Varvsgatan 21 A, Malmö

Trevlig och engagerad mäklare utan att vara pushig.
    Läste av oss köpare väldigt bra.
    Camilla T
    • 86.0 m²
  • 2020-09-30
    Emil sålde en lägenhet till mig.

Emil var väldigt trevlig samt att han bemötte mig väldigt bra.
    Alla frågor jag hade som han inte hade svar på, sökte han upp och återkom med ett svar.

Rekommenderar Emil!
    Anton S
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Lorensborg
  • 2020-09-29
    Kom i kontakt med Emil då han skötte försäljningen av lägenheten vi köpte. Gav ett lugnt och behagligt intryck och informerade väl när det gällde på skrift av avtalen.
    Mats A
    • 86.0 m²
  • 2020-09-23
    Emil var trevlig och hjälpte oss köpa vår drömlägenhet. Var imponerad av visningen och han svarade på alla mina frågor (jag hade många!) Min sambo kunde inte komma till visningen så Emil fixade så att han kunde se lägenheten innan vi la ett bud. Allt gick snabbt och smidigt och vi är supernöjda!
    Alexandra L
    • 90.0 m²
  • 2020-08-02
    Professionell, effektiv, trevlig, flexibel, rekommenderas.
    Mikael K
    • 98.0 m²
  • 2020-07-29
    Köpte en lägenhet av Emil. Väldigt gott bemötande. Svarade på alla frågor vi hade. Mycket kunnig och trevlig. Rekommenderas
    Anna-maria Z
    • 98.0 m²
    • Västra Hamnen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte