Johan Dahlgren
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 227 Läs vad Johan Dahlgren

• Knut B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-02-28

Möllevången
    Bra och snabb affär. Tillgänglig för extravisningar snabbt. Villig att lösa affären på bästa sätt och ordnar upp allt i god tid. Läs mer
  • Michael J sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-02-28

Rörsjöstaden
    Johan är en mycket lugn och ödmjuk mäklare som vet hur man säljer bostäder i Malmö. Han ger ett mycket professionellt intryck och samarbetar med duktiga fotografer och stylister som lyfter fram det bästa i bostaden som ska säljas. Rekommenderas vamt! Läs mer
  • Stefan C sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

City
    Sålt en takvåning i city o är väldigt nöjd med Johans jobb Läs mer
  • Mattias S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Ribersborg
    Bostaden som köptes ligger på Nicoloviusgatan 10b. Fick god hjälp av mäklaren vilket underlättade köpet. Då det var första gången jag och min sambo köpte lägenhet. Läs mer
  • Per Erik P sålde sitt hus med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Bara
    Proffsig från första stund tills avtalet är klart. Johan är mitt första val och under de tre försäljningar han skött så har jag alltid varit nöjd. Priset blir bra och processen löper smidigt. Han har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Michaela T sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Ribersborg
    Johan sålde min taklägenhet på Ribersborg till en kund i sitt kundregister utan att vi tog bilder eller gick ut på öppen marknad. Han höll flertalet visningar för flera olika sällskap och skötte förhandlingen mellan kunderna på ett utmärkt sätt. Jag blev uppdaterad i ett jämnt flöde och är väldigt tacksam för det enorma jobb han la ner samt för slutpriset och slutresultatet. Jag uppskattade verkligen den höga servicegraden och professionalismen. Läs mer
  • Tobias L köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Ribersborg
    Vi hade tyvärr otur med köpet av lägenhet då alla intyg och papper på renovering är förfalskade. Inget Johan kunde veta. Han har skött allt professionellt. Förväntar mig inte att en mäklare ska kunna alla branschregler inom bygg och de har han aldrig påstått utan varit ödmjuk inför situationen och löst de på de bästa sättet han kunnat. Kommer absolut rekommendera Johan till vänner och familj. Läs mer
  • Alejandro S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

City
    En mäklare som jag blivit rekommenderad och nu gärna rekommenderar vidare...
    Fingertoppskänsla helt enkelt! Läs mer
  • Michael T sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Slussen
    Johan är riktigt bra mäklare, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Claudia H sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2019-02-07

Västra Hamnen
    Kvalitativ och förtroendeingivande mäklarinsats! Johan är aktivt engagerad i hela processen och sålde min bostad med bravur! Läs mer

Senaste försäljningarna

Carl herslowsgatan