Johan Dahlgren
Registrerad mäklare sedan 2014-03-07
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 277 Läs vad Johan Dahlgren

• Mette K köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Ön
    VI köpte en lägenhet och fick snabbt svar från intresseanmälan. Vi blev mycket trevligt bemötta av Johan och han skötte affären snabbt och smidigt. Läs mer
  • Veton T köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Ön
    Klockren mäklare. Snabb respons på förfrågningar och ett professionellt bemötande. Läs mer
  • Björn P sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

Bra kundbemötande, kunnig och driven. Bara positivt! Läs mer
  • Michel Å sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-18

5:a
    Klågerup
    Kan bara rekommendera Johan! En riktig toppen mäklare! Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Jonas S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-17

Fågelbacken
    Johan sålde min 2:a i Fågelbacken, Malmö. Johan var hela tiden tillgänglig och uppdaterade hur processen gick. Väldigt driven och med ett stort engagemang. Jag kan varmt rekommendera Johan. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Simon T köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-16

5:a
    Klågerup
    Köpt radhus (bostadsrätt). Bra bemötande på visning, lätt att få tag på och duktig på att svara på "dumma" frågor från förstagångsköpare. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Eva G köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-15

Gamla Väster
    Trevlig,tillmötesgående och effektiv. Johan sålde en tvårumslägenhet i Malmö på väster till oss. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Isak U sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-14

Gamla Väster
    sålde min lägenhet. gjorde ett utmärkt jobb. Kan verkligen rekommendera Johan. Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Rosmari J sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-13

Västra Hamnen
    Johann har varit helt fantastiskt. Svårt att sälja i dessa tider. Men Johan lyckades sälja min 2:à i Västra hamnen.
    Kan varmt rekommendera honom

Hälsningar RosMarie Johnson Läs mer
    Våningen & Villan gillar detta
  • Stella P köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Dahlgren en del av Våningen & Villan Malmö Västra Hamnen

2020-06-12

Limhamn
    Jag och min sambo har köpt lägenhet ihop för första gången. Ingen av oss hade erfarenhet av att köpa bostad innan denna upplevelse så vi har känt oss rätt okunniga inom ämnet. Men Johan har tagit jättebra hand om oss, dels bemötandet och han har alltid varit tillgänglig på ett sätt som känts tryggt då vi haft en del frågor under processen. Jag vet inte om vi hade några egentliga förväntningar men Johan har behandlat oss så som man vill bli när man går in i ett okänt ämne. Nu vet vi hur köpet går till och det är mycket tack vare Johan! Läs mer

Senaste försäljningarna

Bures gata