Croisette Staffanstorp

Croisette Staffanstorp

En del av Croisette croisette.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Croisette Staffanstorp! Drömmer du om ett nytt boende? Låt drömmen bli verklighet med oss på Croisette Staffanstorp. Våra professionella mäklare har god lokalkännedom och ger alltid det lilla extra för att du ska hitta det boende du önskar eller sälja ditt gamla boende. Du kan enkelt få en fri värdering helt...

40 omdömen om Croisette Staffanstorp

Sedan starten hos Reco 2020

Leo E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Croisette Staffanstorp
Ellstorp

Bra bemötande och hade svar och information om funderingar som ställts. Mäklaren överträffade förväntningarna jämtemot andra mäklare man träffat på Köpet av bostaden gick snabbt och väldigt smidigt. Bra uppföljning och snabb respons på frågor och funderingar.

Amerisa R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Croisette Staffanstorp
Östra Sorgenfri

Jag har varit på många visningar i sökandet efter min efterlängtade lägenhet. Men aldrig har det känts rätt, vissa gånger har jag som köpare inte kännt mig sedd eller trygg i kontakt med en mäklare. Men Lisa visade på professionalitet från första visningstillfället. Jag har känt mig trygg med att göra en av de första och största ekonomiska insatser. Mäklaren Lisa Ivarsson återkopplade alltid snabbt med svar på mina funderingar så jag som köpare kunde känna mig trygg i att ta första steget till en bostadsaffär. Kan rekommendera Lisa starkt.

Algot A
Östra Sorgenfri

Så bra att hon också säljer min flickväns lägenheten nu också

Amir F
Nobeltorget

Lisa var väldigt professionell men samtidigt nere på jorden, enkel att prata med, alltid tillgänglig, påläst och bryr sig om både objektet och relationen. Kommer definitivt välja henne nästa gång!

Nils F
Ellstorp

Mycket bra bemötande och kontakt genom hela processen! Var överens om hur vi skulle gå vidare i varje steg och planeringar inför visning. Överlag, mycket bra!!

Rosa E
Almvik

Väldigt trevlig! Bra kommunikation med Lisa, ständigt nåbar och när hon inte svarade i telefon så ringde hon alltid upp när hon kunde. Ärlig med säljaren. Väldigt kunnig.

Tilda C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Croisette Staffanstorp
Vikhem

Bra bemötande av mäklaren. Gått så snabbt och smidigt alltihopa🥰

Annette E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Croisette Staffanstorp
Staffanstorp

Jag tycker att vi har bra kontakt och väldigt tillmötesgående.

Magnus W
Köpte sitt hus med hjälp av Croisette Staffanstorp
Åkarp

Marcus har varit bra från första stunden vi ville se på huset och sedan effektivt se till att det blev det huset vi ska bo i framtiden. Har träffat en hel del mäklare och dessutom sålt och köpt hus med en handfull mäklare de senaste åren. Marcus skulle få mitt fötroende igen och jag kan rekommedera han till mina vänner.

Lisbeth S
Sålde sitt hus med hjälp av Croisette Staffanstorp
Åkarp

Trevligt och proffsigt utförande vid både köp och försäljning av hus..

Marie W
Sålde sitt hus med hjälp av Croisette Staffanstorp
Staffanstorp

Nina var enastående. Professionell, kunnig och super trevlig. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda med resultatet. Rekommenderas starkt!

Bo B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Croisette Staffanstorp
Staffanstorp

Blev mycket nöjd med all hjälp jag fick vid försäljningen

Caroline P
Köpte sitt hus med hjälp av

Fantastiskt proffsig och serviceminded! Man kände sig trygg hela vägen, från första visning till tillträdesdagen. Hon brinner verkligen för sitt arbete, när det är dags för oss att sälja blir det ett självklart val att kontakta Nina!

Hannah H
Vikhem

Go och glad och alltid tillgänglig!

Madelaine E
Staffanstorp

Mycket trevlig mäklare med lyhördhet från kunden . Rekommenderas varmt och väldigt lätt att ha att göra med . MYCKET NÖJD

Camilla R
Hjärup

Nina var snabb att nappa på erbjudandet om att sälja vår bostad. Hon var direkt väldigt informativ och hjälpsam. Genom processen har hon varit snabb och effektiv. Inga väntetider eller seg på något sätt. Det har gått undan på ett sätt som jag uppskattar mycket.

Jimmie G
Vikhem

Önskar bättre återkoppling samt service.

Rickard G
Staffanstorp

Nina är en glad och mycket trevlig person. Hennes engagemang och driv var fantastiskt. Hon arbetar professionellt och jag fick snabbt förtroende för henne.. Vi gjorde gemensamma bedömningar om hur vi skulle gå fram och jag märkte snabbt att hon var erfaren och kunnig. Affären blev precis vad vi förväntat och dessutom gick det helt enligt den plan vi hade lagt upp. Nina måste vara högt rankad i sin bransch och jag känner stor respekt för hennes kunskaper. Dessutom är hon som sagt en mycket trevlig och engagerad person som verkar trivas med sitt jobb.

Kalle A
Vikhem

Jag och mina föräldrar blev bemötta väldigt bra och trevligt, Nina var väldigt duktig som mäklare som svarade på våra frågor och funderingar direkt på plats. Hon är även väldigt snabb och bra på att svara på diverse sms gällande fastigheten. Väldigt nöjd!

Maria C
Bara

Mycket nöjd med Nina! Tydlig, trygg och lätt att få kontakt med.

Ulla Birgitta P
Bara

Fina Nina , Tack för det fina omhändertagandet vid min försäljning.

Alban X
Vikhem

Väldigt bra! Sålde min lägenhet väldigt snabbt. Var noga med att hela tiden ringa och förklara vad som händer. 10av10 helt enkelt

Evelina S
Staffanstorp

Super proffsig och trevlig! Man märker hon brinner för sitt jobb då hon vill det bästa både för köpare och säljare. Och är väldigt framåt och serviceminded. När jag väl ska sälja min lägenhet om några år kommer jag kontakta Nina och be henne sälja den, riktigt grym!

Emre D
Staffanstorp

Hi, After we met with Nina at the first viewing of the house, her follow up and explaining all my questions was one of the most important issues why I chose this huse to buy. She always helped me for all my requests and the communication with the owner. Contract signing period was also very stressful for me but she made it so smooth.

Neurettin S
Östra Sorgenfri

Jag blev bemött jättebra och trevligt utav Nina. Hon gjorde ett jättebra arbete. Mycket nöjd utav det hela. Själva köpet gick jätte smidigt och enkelt. Inga konstigheter. Nina förklarade allt och hur det skulle gå till.

Mathias N
Vikhem

Ringde Nina angående att sälja min lägenhet, med förväntningarna att det skulle gå snabbt, smidigt & få det jag begärde i pris. Nina tog sig an uppdraget och uppfyllde mina förväntningar med bravur i svårare bostadstider & levererade på samtliga punkter. Jag kan varmt rekommendera Nina att förmedla din bostad.

Marcel T
Vikhem

Våra förväntningar var enkla. Dessa var att mäklaren skulle vara trevlig och bemöta människan på ett bra sätt och de gjorde hon utmärkt. Hon förvånade oss lite extra första gången vi var på visningen på vikhem då hon var den första mäklaren vi hade stött på som kom fram och skakade hand o verkade genuint intresserad i att ha ett samtal. Hon var bra på att ge tips exempelvis på var man skulle kunna mäta som vi inte hade själva tänkt på. Nina kunde man prata om allt med och de va lätt att få en bra koppling med henne och känna...

Daniel M
Kirseberg

Nina är trevlig och effektiv och utstålar säkerhet

Maria N
Köpte sitt hus med hjälp av

Mycket trevligt bemötande. Besatt absolut nödvändig kunskap om objektet. Positiv och glad.

Pontus N
Östra Sorgenfri

En bra mäklare som gjorde att försäljningen gick bra och smidigt.

Saman F

Trully helpful, and understandable

Omega E
Vikhem

Trots tuff marknad så levererade Nina. Bra bemötande, bra uppföljning.

Eva N
Vikhem

En mäklare med en lugn o tryggt personlighet som inte var för "på" men hjälpsam på plats. Bra på att återkoppla på de frågor som jag hade kring objektet.

Zahra B
Rosengård

För mig fungerar hittills allt bra och smidigt. Nina är en trevlig, engagerad och skicklig mäklare. Det känns tryggt och passar just min situation att ha henne som mäklare. Jag är nöjd och ser fram emot att lyckas i fortsättningen. Tack Nina!

Victoria M
Åkerlyckan

Engagerad och grymt duktig mäklare på alla sätt!

Patrik T
Hjärup

En mycket angaread o bra mäklare med kunden i focus.

Jeanette L
Nobeltorget

Nina får högsta betyg av mig, väldigt bra bemötande och snabb och fin respons på mina frågor. Jag känner mig helt trygg i mitt köp genom Nina.

Anna N
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Underbart bemötande , med värme, lugn och engagemang. Bra bemötande, hade alla svar på mina frågor och lite till. Super bra på alla nivåer.

Conny S
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Nina är oerhört professionell och levererar det som hon lovar och mer! Vi bad om snabb försäljning och en godtagbar slant. Vi fick en hypersnabb försäljning och en riktigt fin slant dessutom. Inte bara detta, utan även ett bra bemötande mot säljare såväl som köpare gör Nina till min rekommendation om du behöver en mäklare i Staffanstorp och dess omnejd.

Inga-britt K
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Trevligt bemötande och bra hantering av köpet.