Vårbergs Trafikskola

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!

567 omdömen om Vårbergs Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2015
    2023-01-18 Insamlad av företaget
    Jättebra skola, lärorika lektioner och de bästa lärarna
    2022-12-07 Insamlad av företaget
    School was recommended to me by a friend and it turned out to be an amazing choice! The teachers are great - skilled and experienced in teaching, clear in their instructions, and simply very nice and friendly people. Their prices are also very good and they have no problem with doing the course in English. I passed both theory and practice on my first attempt, thank you Vårberg Traffikskola!!:)
    2022-12-06 Spontant omdöme
    Kan säga rakt av att utan Vårbergs Trafikskola hade jag inte klarat av att fixa körkortet i den tidsbegränsning som jag hade (1 månad). Jag fick lära mig allt från början och lärarna anpassade inlärningen för mig väldigt bra!
    Lärarna var väldigt adaptiva gällande utvecklingen och gav utmaningar för att säkerställa att jag kunde köra bra.
    Rekommenderar strakt att köra med de härliga lärarna i Vårbergs Trafikskola!
    2022-12-06 Insamlad av företaget
    Professionell och trevlig
    Varma rekommendationer!
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Verkligen en bra körskola som har koll på elevens utveckling och lägger ner all tid som krävs. Lärde mig allt från grunden på två månader och avslutade med ett godkänt körprov på första försök!
    Rekommenderar starkt💪🏻
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    Vårbergs Trafikskola är värkligen en bra körskola! Man lär sig snabbt och mycket. Några 10-15 lektioner klarar man sig säkert för körkortet.
    2022-10-31 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd med trafikskolan.
    Personalen är väldigt professionella och snälla .
    Jag rekommenderar den här skolan till alla!
    Stort tack för allt!
    2022-10-13 Insamlad av företaget
    Jag är jätte nöjd! Alla som jobbar är trevligt och hjälpsamma!
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Jag fick veta om Vårbergs Trafikskola genom en vän. Hade svårt att klara mig på uppkörning. Det tog mycket tid för att boka in ensam, och var underkänt flera ggr. Vårberg Trafikskolan tog mig på en gång. De har undervisnig på flera olika språk, som var viktig för mig och de tipsade mig på utmärkt sätt genom körning. Varje gång har jag lärt mig något nyttig. Stor beröm för Ibbe och Drazenka. Jag tog paket av 10 lektioner. Flexibilitet med betalning var viktig för mig, och skolan visade hänsyn på detta också. Till slutet var jag godkänt utan en och endast fell på uppkörning.
    Tack för allt.
    2022-10-03 Insamlad av företaget
    Duktiga körlärare som hjälper dig att planera din väg mot körkort. Du får hjälp med teori samt planering av körlektioner för att maximera din chans till körkortet. Du blir alltid trevligt bemött, de är kunniga och pålästa. Jag rekommenderar verkligen denna körskola.
    2022-10-02 Insamlad av företaget
    Det är en fanatisk grupp av människor som jobbar där. Lärarna är väldig duktiga och pedagogiska. De utformade varje lektion efter mitt behov. Jag fick utrymme att lära mig och utveckla min kunskap mot självständighet. Jag fick konstruktivt feedback och fick alltid stöd av min lärare. Det har varit en väldig positiv upplevelse att köra hos vårberg Trafikskola. Jag köpte körlektioner, risk ettan och tvåan och bokade körprovet via skolan. Jag kommer att rekommendera skolan till andra.
    2022-10-01 Insamlad av företaget
    Alla instruktörer är väldigt snälla, duktiga, pedagogiska och professionella. Jag är väldigt nöjd med alla lektioner, jag lärde mig mycket, rättade till mina misstag och tog mitt körkort med hjälp av den här skolan. Skulle hjärtligt rekommendera Vårbergs trafikskola till alla som vill ta körkort!!!!
    2022-09-15 Insamlad av företaget
    Trevliga intruktörer
    Bra lektioner
    Man får den hjälp man behöver
    Tack!

Grymt jobbat kör försiktigt!!
    2022-09-13 Insamlad av företaget
    Kind and professional instructors.
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Jag rekommenderar starkt alla att välja denna skolan.De är mycket professionella, hängivna sitt arbete och ägnar sig åt varje elev med stor omsorg.Lita på mig om du väljer Vårbergs Trafikskolan kommer du inte att gå fel.Tussen tack för allt.
    Tack för fina orden Vladan!
    Tack själv grymt jobbat Hejja digg!!
    Grattis ännu en gång till körkortet!
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Väldigt pedagogisk och professionell personal.
    Kände mig bekväm och fick bra Energi från dag ett.
    Jag fick konstruktiv feedback genom egna erfarenheter och hur man bör tänka i olika situationer. Rekommenderas stark
    2022-08-30 Insamlad av företaget
    Körskolan är väldigt bra, alla är extremt snälla och vill hjälpa till på alla sätt. De uppfyllde alla mina förväntningar.
    Tack Dusko!
    Grattis till körkortet ännu en gång bra jobbat.:))
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Jättebra lärare som hjälpte mig från krypkörning till körkort.
    2022-08-28 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt personal och bemötande, snabbt återkoppling och vettig bedömning innan uppkörningen, klarade uppkörning från första försöket , stark rekommenderar, super nöjd.
    Betyg 5 av 5. BÄSTA!!!TOPPEN!!!
    Tack så mycket för fina omdömet.
    Grattis grattis till ditt efterlängtade körkort!!:D
    2022-08-24 Insamlad av företaget
    En riktigt bra skola. Hela vägen till körkortet är väldigt välorganiserad.
    Aställda jättetrevliga. Och sist men inte minst, min instruktör Drazenka the best. Självklart vill jag gärna rekommendera Vårbergs Trafikskola för alla.
    Tack Tanja!! Grymt jobbat och grattis till det efterlängtade körkortet!!
    Kör försiktigt och glöm inte bort att köra förbi och hälsa på :D

Mvh// personalen på vårberg trafikskola
    2022-08-23 Insamlad av företaget
    Är så nöjd med denna trafikskola. Mina körlärare Mikail,Selcuk och Özkan har varit superbra och hjälpsamma. Lyckades få körkort första gången jag gjorde uppkörningen tack vare dessa lärare. Rekomenderar 100%!
    Tack Ailin, du ska nog också ta åt dig av äran du var grymt duktig Hejja dig! Grattis ännu en gång till körkortet!
    Drive safe! :D
    2022-08-22 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på det bästa sättet som finns. Väldig rekommenderar att välja den trafikskolan.
    Tack så mycket Katarina för fina orden och GRATTIS ännu en gång till körkortet! :) Vårbergs Trafikskola
    2022-08-11 Insamlad av företaget
    Jag kan bara säga att det är en jättebra skola. Allt var var perfekt jag skulle rekommendera den till alla de hjälper so bäst de kan för att lära dig hur ska man köra på en bra och säkert sett. Jag borde köra 50 lexikoner men jag fick lära mig snabbare och jag körde 43 lexikoner.
    Tack Teona för fina kommentarer.
    Grattis ännu en gång ! :)

Mvh//Vårberg trafikskola
    2022-08-05 Insamlad av företaget
    Riktigt bra trafikskola med bra lärare, dom välkomnar dig ordentligt och får dig att glömma bort den lilla körkortets stressen man får.
    2022-07-29 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan som har tagit mig från start till mål. Tack för all er hjälp. Rekommenderar starkt Vårberg trafikskola som har dem bästa trafiklärarna. Speciell tack till Mikael och Özkan
    2022-07-29 Insamlad av företaget
    Riktig bra trafikskola.

Min lärare Mikail var extremt duktig på att förklara hur och vad jag skulle öva på, efter alla genomförda lektioner och alla moment som vi tränade med tillsammans så fick jag körkortet på första försök.
    Jag är extremt tacksam både till körskolan och min gryma lärare Mikail.

10/10
    2022-07-27 Insamlad av företaget
    mycket professionell och vänlig personal. bra träning. för varje rekommendation
    2022-07-11 Insamlad av företaget
    Alla i företaget var väldigt schyssta och snälla och lärde ut på ett bra sätt där vem som helst kunde förstå.
    2022-07-09 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på ett väldigt fint sätt av personalen. De var mycket tålmodiga med mig under trafiklektioner. De undervisade körlektioner på ett sådant sätt som fick mig att förstå väldigt bra. Allmän tycker jag och rekommenderar stark Vårbergs trafik skola till framkommande elever!!
    2022-07-01 Insamlad av företaget
    Vårbergstrafikskola har pedagogiska och väldigt hjälpsamma lärare som hjälper en så bra som möjligt och tack vare de så fixade jag uppkörningen första försöket!!!!
    2022-06-30 Insamlad av företaget
    The best instructor Draženka 👍👍👍
    2022-06-28 Insamlad av företaget
    Jag är jätte nöjd med Vårbergs Trafikskola!
    Jätte bra och jätte nöjd!
    👍👍👍
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Superbra trafikskola! Pedagogiska lärare och trevligt bemötande ☀️
    2022-06-19 Insamlad av företaget
    Jag har många vänner som tog körkort på samma företag och då valde jag den oxå. Jag tycker att allting fungerar jättebra på företaget och allt som jag förväntade mig så blev det exakt så.
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med utbildningen. Alla personal är otroligt stöttande. Stort rekommendation 100 av 10
    2022-06-07 Insamlad av företaget
    Är jätte nöjd med Vårbers Trafikskola! Personalen och min körlärare Mickail har varit grymma. Dem gjorde mig förberedd till 110% med teori & uppkörning. Kan verkligen rekommendera denna trafikskola till nya elever som vill ta sitt efterlängtade körkort!
    2022-06-02 Insamlad av företaget
    Alla lärarna är jätte duktig och snälla. All är erfaren och lärde mig på jätte bra sätt. Och är inte girig på pengarna, dom rekommenderar exakt så många lektioner man behöver. Inte mer.
    2022-06-02 Insamlad av företaget
    Otroligt lärorika och roliga kör- och teorilektioner, med oerhört duktiga och hjälpsamma instruktörer!! Bemötandet har varit väldigt trevligt, motiverande och lärorikt. Även riskettan och risktvåan har varit super intressanta, men framförallt viktiga upplevelser. En trafikskola som definitivt kommer rekommenderas vidare!!
    2022-05-19 Spontant omdöme
    Tog körkortet i måndags och det gick fint. Trevlig personal som jobbar där.
    Kan rekommendera Vårbergss Trafikskola.
    /F
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Nöjd med allt. Inga nackdelar. 100% positivt omdöme.
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Underbara pedagoger! Toppen information, tydliga och mycket trevliga. Tack för all hjälp! Stort tack till Selçuk! Rekommenderar starkt!
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Professionell och mycket trevlig personal. De är bäst, jag rekommenderar dem till alla som vill ha körkort.
    2022-05-08 Insamlad av företaget
    Jag var jätteglad hur de bemötte mig. De var professionella och hjälpsamma. Jag skulle rekomendera till alla som behöver körkort att lära sig i den här Trafikskollan.
  • Darian A
    skrev om Vårbergs Trafikskola
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Vårbergs trafikskola är enkelt 10/10. De arbetar på ett mycket bra och pedagogiskt sätt. Jag rekommenderar enkelt Vårbergs trafikskola till alla som vill ta sitt körkort och få en god kunskap om fordonsmanövrering, miljövänlig/sparsam körning, trafikregler samt säkerhet.
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Alla anställda var jätte trevliga och hjälpsamma .
    Man kände sig som hemma .
    Min lärare Drazenka var bäst måste jag påpeka ,jag kände mig lugn bredvid henne och hon gav 100% ifrån sig för att lära mig allt .
    Är glad att jag valde Vårberg skola , många av minna vänner har tagit körkort där , och jag med . Hamnade på rätt ställe. 🙏. Lycka till alla .
    Bästa skolan!
    Özkan bästa lärare och pedagogisk.
    Rekommendera mycket!
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Fick höra av många som tog körkortet här att skolan är jättebra och min hela familj har tagit körkort här, därför bestämde jag mig för denna trafikskola. Jag har förväntat mig av att jag ska lära mig att köra bil på ett riktigt sätt och det har jag absolut lärt mig här. Allt jag hade förväntat mig i början, så blev det till slutet. Jag är väldigt tacksam till Drazenka som var min lärare, till Ibe och till alla som jobbar här på skolan för allt som de gjorde så att jag blir godkänd till slut.
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Blev jättebra bemött, tydlig och bra trafiklärare som visste om exakt vad som krävdes av mig!
    2022-04-25 Spontant omdöme
    Bästa skola!! Pedagogisk och duktiga lärare. Özkan är bäst!! Rekommenderat!!
    2022-04-13 Spontant omdöme
    En perfekt trafikskola för både teori och praktik. Lärarna är professionella och lär på ett pedagogiskt sätt som sitter. Jag starkt rekommendera Özkan.