Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!

Läs vad 502 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola 2

2022-01-20 Insamlad av företaget
    Hur bra som helst. Riktigt bra lärare. Kan inte bli bättre. Hade aldrig kört bil tidigare och fick körkortet på mindre än en månad. Bara gott att säga. Väldigt hjälpfulla och kunniga.
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Najbolj auto skola u Stokholmu!!!!Moje preporuke!
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Tack för hjälpen,jag är mycket nöjd. NI ÄR BÄSTA!♥️
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan i Stockholm!! ❤️
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    En lyckad körkortsutbildning (teori, risk 1 &2, körning) ända fram till godkänd körprov som jag är väldigt tacksam för! Fortsätt så!
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt tacksam mot Vårbergs Trafikskola för de hjälpte mig mycket att ta körkort .Med deras hjälp lyckades jag klara både den teoretiska och praktiska delen enkelt snabbt och utan problem. Dusko. Brkovic.
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    I am so glad I chose Vårbergs Trafikskola to get my driving license. My instructor was very professional and at the same time warm and friendly and she helped me get my license on my first attempt. Thanks a lot Ana!
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    Jag köpte ett paket med 20 körlektioner och prov...Efter andra försok på kör prov blev jag godkänd ...jätte vänlig personal med mycket tålamod och respekt och förståelse.. Jag blev Jätte nöjd med tjänsten
    Rekomenderar gärna
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan i Stockholm!

Tack för allt
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    Jag är tacksam min trafiklärare Draženka som är kunniga, professionella och fantastiska.Vårbergs Trafikskola kan verkligen rekommenderas!
    2021-11-13 Insamlad av företaget
    Super je sve sve čestitke Ibetu i samo napred
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Jag togs emot som en familjemedlem och behandlandes som sådan under hela perioden. De uppmanade mig att fortsätta och kämpa när jag ville ge upp. Jag är glad att jag fick mitt körkort till slut och att jag var omgiven med människor som bryr sig och kämpar med mig. Mina förväntningar blev mer än uppfyllda! Mvh/ Aida
    2021-10-13 Insamlad av företaget
    det var lugnt och inge stress 👍👍👍
    2021-10-06 Insamlad av företaget
    I felt so comfortable with the instructors who handled me .
    They were clear in making us understand the things to perform.
    Not just preparing for the practical exam, they were teaching us the whole driving which gives a great experience
    Would be good to have someone who speaks English as well at the reception which I felt I had to go back and forth when our instructors are away and I don’t have anyone to communicate
    2021-10-04 Insamlad av företaget
    Trevlig och hjälpsam personal som hjälpte mig komma fram till målet med körkortet. Skulle absolut rekommendera de till alla sam önskar ha ett körkort.
    2021-09-28 Insamlad av företaget
    Excellent driving school, very professional staff and service, and above all - extremely competent and pedagogical instructor who immediately understood my personality and recognized the aspects of my driving style and technique that needed corrections. And she did it in no time. I had a driving licence from a non-EU country, so I strongly recommend also to the drivers who need to adapt to the Swedish traffic environment. Exam was a piece of cake after their training! Thank you!
    2021-09-17 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande från både lärare och övrig personal. Fin och modern skola som får en att känna sig trygg. Det finns tjänster till bra priser som passar alla. Jag köpte mega paketet för 13000kr vilket är ett perfekt pris som passar allmänheten beroende på deras villkor. Jag upplevde körlektionerna och teorilektioner lärorika! Under körlektionerna fick jag gå igenom moment repeterande vilket hjälpte mig att fortsätta utvecklas i flera områden! Läraren jag körde med var trevlig och visste vad hon skall lära ut på lärorikaste sätt, vilket är en av anledningarna till att jag klarade körprovet på första försök!

Vårberg trafikskola är en perfekt trafikskola för de som vill uppleva sina lektioner seriöst och lärorikt!
    2021-09-15 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig personal som berömer dig när du gör bra och säger till lugnt när du gör fel, man kan på riktigt känna att handledarna vill att du ska få körkortet och pushar dig åt rätt håll alltid!
    2021-09-08 Insamlad av företaget
    All best. Very kind people. Explain everything you need to know.
    2021-08-26 Insamlad av företaget
    Anna är fantastiskt bra! Hon är en lugn och trygg lärare som hjälpte mig klara uppkörningen på första försöket! Tack Vårbergs Trafikskola!!
    2021-08-19 Insamlad av företaget
    När det kommer till min upplevelse av bland annat körlektioner, riskutbildning och teorilektioner genom Vårbergs trafikskola så är jag supernöjd. Allt har varit tydligt, smidigt och pedagogiskt. Speciellt tacksam är jag till instruktör Sheyma (som jag haft merparten av mina lektioner med). Bara beröm!
    2021-07-22 Insamlad av företaget
    All personal in traffic school was pleasant and helpful...driving instructor especially... Very nice and pleasant, good explaining and confidence booster... Very nice experience overall.
    2021-07-06 Insamlad av företaget
    Blev utmärkt bemött av företaget, dem är väldigt professionella. De uppfyllde de förväntningar jag hade av dem. Jag köpte ett packet som ingick 20 körlektionen plus risk 1 och 2:an. Dessutom 9h teorilektioner som var väldigt givande och lärorika. Trafikläraren jag jag hade var så grym och hjälpte mig väldigt mycket! Verkligen en toppen upplevelse
    2021-07-01 Insamlad av företaget
    I went to this school through recomendation and did not regret it.
    It is not the cheapest nor the most expensive one, but surely it provides everything one needs to learn how to drive.
    Staff was welcoming, supportive and helpful, they understand the needs and specifics for every student, and try to create an unique learning path for every individual, which i find amazing.
    Head of school is a great pedagogue and communicator, instructors have a great approach for every student and are most welcoming. Office staff is helpful and always there for you.
    Overall rating is 10/10 and i would and will recommend it to any aspiring driver.
    2021-06-23 Insamlad av företaget
    Vårbergs Trafikskola guidade mig tryggt till körkortet! Tack Ana för grymma körlektioner och Ibbe för de trevligaste teorilektionerna jag någonsin varit på. Ett nöje!
    2021-06-22 Insamlad av företaget
    Ibbe är en utomordentligt kompetent instruktör!
    2021-06-18 Insamlad av företaget
    Köpte 10 körlektioner, kunde inte varit mer nöjd, utmärkta lärare, fantastiska lektioner där man verkligen lär sig. Helt enkelt en underbar service av en underbar körskola
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Jag har super bra minne gällande vårbergs trafikskola, jag fick tips och råd som hjälpte mig mycket att nå min dröm"körkortet". Personalen är underbara människor, de är super trevliga. Jag rekommenderar er till mina vänner.
    2021-05-28 Insamlad av företaget
    Rekommenderar varmt Vårbergs trafikskola! Jättetrevliga och duktiga lärare! Stort tack till bästa lärare Sheyma och Ibbe som hjälpte mig att få körkort på första försöket.
    2021-05-21 Insamlad av företaget
    Jag hade världens bästa lärare Drazenka som lärde mig allt jag behöver veta. Rekommenderar verkligen Vårbergs trafikskola. Peppande och duktiga lärare!
    2021-05-20 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan 🌺trevligt och proffsigt personal, rimliga priser för körpaket och där kan man lära sig mycket !
    Alla rekommendationer till alla nyblivande förare! 🌺
    2021-05-06 Insamlad av företaget
    En körskola som prioriterar dig till högsta nivå, som verkligen vill att du ska lyckas få körkort på första försöket. Det tog mig bara ungefär 10 lektioner för att få all kunskap som krävs för att kunna klara sig i trafiken. De är trevliga, lite hårda (som behövs om man verkligen ska lära sig) och helt enkelt en extremt bra upplevelse!
    2021-05-03 Insamlad av företaget
    Jättetrevlig personal, lärorikt samt roligt
    2021-04-29 Insamlad av företaget
    Inga kommentarer kan beskriva hur bra de är
    2021-04-29 Insamlad av företaget
    Körlektion med Drazenka gick jättebra och hon är proffs verkligen på många sätt. Tipsar gärna!
    2021-04-25 Spontant omdöme
    Det här är en trafikskola jag skulle starkt rekommendera. Då de följer eleven från starten på din körning tills körkortet ligger i din hand. Välutbildade lärare och de har dubbelkommando bilar så att man känner sig helt säker när man sitter med dem. De ger dig väldigt bra kunskap och bra tips efter du fått ditt körkort men också till förarprovet och kunskapsprovet. Med det jag sagt så rekommenderar jag att du borde lära dig köra bil på Vårbergs trafikskola.
    2021-04-23 Insamlad av företaget
    Köpte körlektioner, teoribok och uppkörning med deras bil. Deras bemötande var bra och förväntningarna uppfylldes: jag har nu körkort.
    Allt som allt så är jag väldigt nöjd. Rekommenderas.
    2021-04-23 Insamlad av företaget
    Jag kan inte ha varit mer nöjd. Stort tack!
    2021-04-22 Insamlad av företaget
    Jag hade en jättebra upplevelse med Vårberg trafikskola. Superbra bemötande och lärare! Bäst!
    2021-04-16 Insamlad av företaget
    Började ta mitt körkort på Vårbergs trafikskola sen HT2020 och tog mitt körkort April 2021. Har bara positiva upplevelser från körskolan. Trevlig och professionell personal samt väldigt pedagogiska.

Kan starkt rekommendera Vårbergs trafikskola.
    2021-04-12 Insamlad av företaget
    Jättebra och jätte snällt Drazenka
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Jag är så nöjd med Vårbergs trafikskola. Ibbe, Drazenka och Seyma är lärarna som är duktiga, proffsiga och engagerade! Dessutom är receptionisten, Jelena trevlig och noggrann personen! Rekommenderar varmt!
    2021-03-31 Insamlad av företaget
    Helt fantastiska. De anpassar sig efter föraren, fokuserar på deras specifika behov och körning och anpassar hur de lär ut efter det! Trevliga, vältränade lärare och allmänt grymma och sköna!
    2021-03-22 Insamlad av företaget
    Trevliga och noggranna! Gick igenom alla moment lugnt och metodiskt! Rekommenderar!
    2021-03-21 Insamlad av företaget
    Världens bästa trafikskola! De ville få mig att lyckas mer än vad jag själv ville. Så mycket motivation!! Stort tack till Anna och Ibbe som var mina körlärare. Och även stort tack till receptionisten som var så snabb på o hitta körtider till mig, utan henne hade jag fått göra om teorin.
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Klarade på första uppkörningen. Oerhört tålmodig men rak körlärare som kände in vad jag behövde. Hög kompetens!
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Tog mitt körkort på första försöket!!
    2021-03-11 Insamlad av företaget
    mycket trevlig upplevelse, allt beröm till instruktörerna som gör sitt jobb bra. alla skulle rekommendera mig denna körskola
    2021-03-08 Insamlad av företaget
    Körde här flera gånger. Schysst personal som hjälper dig och lär dig köra på ett bra sätt och fixar allting med körprov, teori osv. Levde helt klart upp till mina förväntningar. Lite strul med bokningar ibland, men fick tillbaka med gratis körlektioner om det blev alltför sena ombokningar eller annat strul. En bra körskola helt enkelt.
    2021-02-26 Insamlad av företaget
    Jag skulle verkligen rekommendera Vårbergs Trafikskolan till alla.

Otroligt hjälpsamma och trevliga personal.

TACK !!! 🥰😍🤩