Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 15, 127 43 Skärholmen — Visa karta

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 425 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola

• 2020-09-15

Andjela R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte trevlig personal! Jag fick så mycket hjälp och lyckades ta körkortet med hjälp av alla på körskolan. Läs mer
  • Goran B

2020-09-10

Goran B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med körskolans tjänster. All beröm för körskolans professionella personal. Läs mer
  • 2020-08-28

Vi L skrev om Vårbergs Trafikskola
    Otroligt hjälpsamma och trevliga körlärare och receptionist. Tack så jättemycket till Sheyma, Anna och Drazenka för all hjälp är evigt tacksam!! Läs mer
  • 2020-08-27

Nora Z skrev om Vårbergs Trafikskola
    Min upplevelse med vårbergs trafikskola har vart jättebra. Alla är jättetrevliga och uppmuntrar och motiverar dig alla fram till körkortet. Varje lektion lär man sig mycket och varje minut är värt under körningen. Med 3 veckors intensivkörning så kunde jag i princip allt på sån kort tid. Sheyma, en extremt bra lärare som har mycket tålamod och får dig att känna dig trygg och bekväm under din körning! Väldigt rekommenderad skola! Läs mer
  • 2020-08-19

Fatima E skrev om Vårbergs Trafikskola
    Oerhört duktiga och kunniga lärare!
    Kan inte annat än rekommendera Läs mer
  • Stefan C

2020-08-16

Stefan C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Mycket bra och professionell erfarenhet. Läs mer
  • Aleksandar P

2020-08-12

Aleksandar P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hej!

Jag köpte ett mega paket som innehöll 40 körlektioner och allt annat som behövs för att man ska klara körkortet. Jag blev väldigt bra bemött, alla var väldigt trevliga och hjälpsamma men all cred till Jelena som jobbar som receptionist, hon var alltid där för mig och hjälpt mig med allt som jag behövde, hon var till och med där för mig utanför sin arbetstid. Stort tack till Draženka också som har lärt och hjälpt mig med allt som den före detta läraren inte kunde. De sista 3 lektionerna som jag hade med Ibbe har verkligen hjälpt mig att klara uppkörningen. Tack till alla som var där för mig.

Med vänliga hälsningar Aleksandar! Läs mer
  • 2020-08-11

DANIJELA P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Idag tog jag mitt körkort och kan bara varmt rekommendera Vårbergs trafikskolan!
  • 2020-08-11

Danijela P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag kan bara varmt rekommendera Vårbergs trafikskolan! Utmärkt trafikskola, både reception och lärare. Jag vill speciellt lyfta fram min underbara lärare Ibbe. Kunde inte vara mer nöjd med allt. Jag kan verkligen rekommendera Vårbergs trafikskola som tar hand om sina elever på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-08-01

Maja M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Mycket nöjd med den kompletta utbildningen, professionalism, lugn hos instruktören, jag skulle rekommendera denna trafikskola till alla. Jag har varit förare i 12 år, jag flyttade till Sverige för några månader sedan och jag var tvungen att ta det. Även om jag är en aktiv förare hjälpte den här utbildningen mig mycket att bättre förstå trafikreglerna i Sverige. All beröm för Vårbergs trafikskola. Läs mer
  • Ivana R

2020-07-22

Ivana R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill att tacka till personalen på Vårberg trafikskola, för den expertis, den kunskap de gav vidare till mig! Tack för ditt stora stöd och positiva energi! I slutändan krönades det med ömsesidig tillfredsställelse!

Jag passerade teorin prov från första gången med 60 poäng, passerade körning från första gången!😄
    Jag är väldigt glad över det, liksom att jag tillbringade kvalitetstid med människor som har kunskap inom många områden, inte bara från de som bestämde sig för att ge dem vara ett jobb!

Tack
    trafikskola Vårberg!👍👍👍 Läs mer
  • 2020-07-21

Vedrana D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan, bra bemötande och trevlig personal som var mycket hjälpsamma och tillmötesgående. Ibbe är världens bästa Instruktör. Läs mer
  • 2020-07-15

Kim J skrev om Vårbergs Trafikskola
    Körlektioner i 2 månaders tid, från att aldrig äns provat köra bil, så fick jag körkortet! Grymt bra personal! Valuta för pengarna. Läs mer
  • 2020-07-10

Aleksandar M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Varbergs Trafikskola se prema meni odnosila veoma profesionalni, sva moja ocekivanja su ispunili. Iako imam vozacku B kategorije(BiH) puno sam naucio kroz casove voznje bez kojih sigurno nebi polozio ispit voznje.
    Isto tako skola mi je kroz knjigu i ostalo dosta pomogla da nauci teorecki dio za polaganje testova.
    Hvala Varbergs Trafikskoli! Läs mer
  • Andjela G

2020-07-09

Andjela G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med trafikskolan!
    Det var trevligt att lära av fantastik person och instruktör Ibbe.
    Tack för mitt körkort. 😊

Rekommenderar Vårbergs Trafikskola till alla! Läs mer
  • Lars Henrik E

2020-07-08

Lars Henrik E skrev om Vårbergs Trafikskola
    Dottern var i en annan körskola där man bara fiskade pengar. Vilken tur vi valde Vårbergs Trafikskola. Dottern fick både teorin och körkortet på första försöket. Ibbe var tydlig, rak och hjälpsam. Alla på trafikskolan är trevliga och hjälpsamma. Med sina lugna och pedagogiska tillvägagångssätt lyckades dottern snabbt och tryggt. Önskar allt gott i framtiden och lycka till alla kandidater. Tack en gång till. Lita på Ibbes och hans kollegors omdöme. Läs mer
  • 2020-07-08

Sofia E skrev om Vårbergs Trafikskola
    Väldigt bra körskola! Trevligt bemötande och bra upplevelse. Trafikläraren jag hade, Ibbe, var väldigt pedagogisk, kunnig och hjälpsam och gjorde vägen till körkortet enklare och snabbare. Jag skulle absolut rekommendera denna körskola och Ibbe som trafiklärare! Läs mer
  • Zlatko K

2020-07-03

Zlatko K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Att känna att få ett körkort från första försöket är fantastiskt. Alla poäng går till Mr. Ibbe och hans fantastiska team. Med sina lugna och pedagogiska tillvägagångssätt gör dessa ännu mer enkla och smidiga. Önskar allt gott i framtiden och lycka till alla kandidater. Tack en gång till och välsignelser till er alla.
    MVH Zlatko Kolevski Läs mer
  • 2020-06-26

Joel L skrev om Vårbergs Trafikskola
    Utmärkt skola och bra lärare!
    Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket Läs mer
  • 2020-06-25

Emma J skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag hade tagit ett standard paket och jag blev bemött på ett otroligt bra sätt och mina förväntningar var inte att jag skulle klara allting på första försöket men lärarna var riktigt duktiga på att lära ut och förklara så att jag lärde mig och tog både teori och uppkörningen på första försöket, jag tycker att företaget gjorde ett utmärkt bra jobb Läs mer
  • Jelena M

2020-06-24

Jelena M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Tog paketet med 20 körlektioner! Tack till alla på körskolan för hjälpen ❤️ Läs mer
  • 2020-06-18

Mikael S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Helt ok skola. Organisationen kunde ha varit lite bättre. Hur som helst är lärarna mycket duktiga (speciellt Anna). Det anser jag vara det viktigaste. Läs mer
  • 2020-06-17

Enisa H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Verkligen den bästa förarutbildningen!
    Den bästa kandidatutbildningen.
    Tack Ibe, tack för hjälpen och jag och min man är super nöjda, verkligen din kunskap vilken du gav mig har inge pris. Toppen,bäst!
    Jag är väldigt glad eftersom jag lyckades få ett körkort men utan dig vet jag inte om det hade varit möjligt.
    Bara för att nämna att jag var rädd för att köra i en bil över 70 km och nu kör jag ensam som om jag har haft ett körkort i många år.
    Tack och tack, du är den bästa !!
    Efter några timmar med dig var min kunskap oerhört bättre.
    Tack för varje ögonblick du har ägnat åt mig ... allt har gav resultatet "idag passerade jag och jag gråter av lycka, jag är fortfarande imponerad" eftersom jag vet att min kunskap är värd och finns.
    Vem vill ta körkorr och vill ha kvalitetskunskap, behöver bara vända sig till Vårbery trafikskolan och till Ibe.
    Bravo jag kan tacka bara igen, det var värt att lyssna på dina råd och instruktioner.
    DU ÄR BÄST !!

Jasmina S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Very nice personal, i got everything I needed. I am satisfied. Läs mer
  • 2020-06-02

Mersad T skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är jättenöjd med trafikskolan och min lärare Zoran som har varit jättetrevlig och professionell. Jag klarade både teori och uppkörning på första försöket. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-05-27

Dzeneta D skrev om Vårbergs Trafikskola
    I början av året har jag köpt mega paket i Vårbergs trafikskola och igår gick jag därifrån med ett körkort. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Alla som jobbar där är väldigt trevliga och villiga att hjälpa så mycket de kan. Rekommenderar starkt Läs mer

Stevan P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jättenöjd med bilskolan och med jätteduktiga och trevliga trafiklärarna och personal! Ett stort tack till Ibbe, Zoran och Jelena! Läs mer

Fikret M skrev om Vårbergs Trafikskola
    50 körlektioner + teorilektion, handledarkurs samt bok

Professionell verksamhet med möjlighet till att få en trafiklärare med kunskap inom flertalet språk.

Min trafiklärare Draženka gjorde det lätt för mig att förstå teorin och utföra det i trafiken på ett säkert sätt.

Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket och Draženka ihop med Vårbergs Trafikskola gav mig verktygen att göra det. Läs mer

Maria T skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte bra bemötande samt bra utlärning! Lär sig mycket på kort tid, de är tydliga och förstående! Läs mer
  • 2020-05-18

Eduardo S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Trevliga, kunniga & pedagogiska trafiklärare som genuint vill att du ska lyckas med att ta ditt körkort. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-03-05

Sara H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Mycket trevliga och duktiga personal. ❤️ Läs mer
  • 2020-03-05

Berfin Ö skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte trevliga, hjälpsamma! Rekommenderar de starkt! Läs mer
  • 2020-03-02

Srboljub S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Trafikskola är för varje rekommendation. Förbered exakt praktikanter som får ett körkort på kort sikt Läs mer
  • 2020-02-29

Zoran C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs Trafikskola är en bra institution för nybörjare. De närmar sig studenten med stor omsorg och gör sitt arbete på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer
  • 2020-02-28

Marina Z skrev om Vårbergs Trafikskola
    Min upplevelse av Vårbergs trafikskola är högst positiv! Trevligt bemötande, kunnig personal och bra organisation i alla tillfällen. Min instruktör Zoran var väldigt duktig och kunnig i att vägleda mig för att slutligen klara körprovet på första försöket! Jag hade även väldigt bra kontakt med Jelena receptionisten som alltid var trevlig och kunde uppdatera med all information som behövdes i tid. Tack för allting, ni är bäst! Läs mer
  • 2020-02-27

Ljiljana P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Allt var bra! Jag rekommenderar den här skolan!!! Läs mer
  • Andreas G

2020-02-24

Andreas G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag klarade teroprovet och uppkörningen på första försöket med hjälp av Vårbergs Trafikskola. Läs mer
  • 2020-02-17

Mirtill V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte 10 lektionener i början och vid slutet av perioden då jag övningskörde. Det var inget fel med lärarnas undervisning, eftersom de förklarade alltid allting på en gång om man gjorde något dåligt. De var vänliga och förklarade vad man behövde träna på.

Informationen från expeditionen var däremot inte tydlig. Jag kände mig oförberedd inför händelser såsom halkbanan, riskettan, uppkörningen... Jag visste inte när och var jag skulle vara och vad dessa saker innebär.

Bortsätt från expeditionen var allt annat SUPERBRA! Läs mer
  • 2020-02-17

Melissa C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa upplevelsen och bästa lärare!! Läs mer
  • 2020-02-14

Mustafa G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra. Läs mer
  • 2020-02-10

Marija C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det var bättre än vad jag förväntade mig! I Vårbergs Trafikskolan alla är snälla och har tålamod, jag är verkligen nöjd med allt och jag klarade provet på en gång.Jag verkligen rekommenderar den här skolan! Läs mer
  • 2020-02-07

Adrijana O skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårberg trafikskola är en väldigt organiserad skola vad kan man lära sig att köra på djupet. Min fantastisk trafiklärare Zoran i sammanhang med trevlig ägare Ibbe och personal hjälpte mig att ta mitt körkort väldig fort.
    Tack så jättemycket! Läs mer
  • 2020-02-01

Milos D skrev om Vårbergs Trafikskola
    10 körlektioner
    Teori
    Risk 1& Risk 2

En härlig trafikskola, med mycket erfarenhet och kunskap. Bemötande med sina elever som är fantastisk. Läs mer
  • 2020-01-31

Siri B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Rekommenderar varmt Anna på Vårberg trafikskola! Hon var väldigt pedagogisk och peppande samt vägledde mig på ett lugnt och proffsigt sätt under körlektionerna! En riktig stjärna! Läs mer
  • Ina D

2020-01-30

Ina D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Köpte körlektioner, riskettan och risktvåan. De är välorganiserade. De ser till att du får den kunskapen du behöver och att du är informerade om hur allt funkar. Bra lärare och trevlig personal. Ska gärna rekommendera skolan i framtiden. 😊 Läs mer
  • 2020-01-21

Petar C skrev om Vårbergs Trafikskola
    bästa skolan i stockholm
    bästa personal Läs mer
  • 2020-01-16

Laila R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag valde ett paket med 10 körlektioner varje månad och fick bästa bemötande av en lärare som heter Anna. Läs mer
  • 2019-12-22

Homayon A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Tack till alla fina lärare och receptionens personal Läs mer
  • 2019-12-18

Jasna M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jättebra trafiklärare, lungna och snälla, förklararar bra. Läs mer

Vårbergsplan 15, 127 43 Skärholmen