Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Vårbergs Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Vårbergs Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, 127 43 Skärholmen — Visa karta

Vi på Vårbergs Trafikskola i Stockholm hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort antingen med automat eller manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för dig som vill övningsköra privat. Prisvärt och med erfarna trafiklärare - Varmt välkomna!
Öppet just nu
Mån: 10:00-18:00
Tis: 09:00-17:00
Ons-Fre: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 105 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola

• Armin K
    Armin K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Underbar trafikskola som verkligen hjälper en från grunden, ända till körkortet. Tack vare deras hjälp fick jag körkortet på första försöket! Rekommenderar denna trafikskola starkt, speciellt läraren Ewa!
  • Milica S
    Milica S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårberg trafikskolan är bäst!Personalen är så duktig och snäll och hjälper,förklarar och tränar med dig mycket.Svarar på alla frågor som du behöver veta!Apsolut bäst
  • Miljan N
    Miljan N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det var den bästa upplevelse som jag har haft :)
  • Samira D
    Samira D skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Lärorik teoriutbildnig.
    Mycket bra förklaring om trafik regler.
    Bra bemötande av alla.
    Kommer att rekommenderar starkt vårbergstrafikskola .
  • Drazenka V
    Drazenka V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Vårbergs Trafikskola. Snabbt och effektivt sistem.
    Tack
  • Longjin F
    Longjin F skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola är en jätte bra skolan, de har trevlig lärare och de vill gärna ge dig den bästa väg till körkort
  • Nikola S
    Nikola S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Rekommenderar starkt.
  • Nikola P
    Nikola P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafik lärare! Ibbe alla rekommendationer, Tack
  • Dorde D
    Dorde D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs Trafikskola är perfekt ondrar upp på sakerna och lära på elev att hur gör man kör. De är trevlig lärare och bra utbildning.
  • Emma D
    Emma D skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola är en gemytlig plats med kunnig personal, och en grym receptionist som ger en kaffe när man pluggar! Kan varmt rekommenderas
    2016-09-23 Vårbergs Trafikskola svarar Emma D
    Tack Emma,
    Klart duktiga elever som pluggar ska få färsk kaffe ;)
  • Badara N
    Badara N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ibbe är en riktigt bra trafiklärare tack var det honom så klarade jag uppkörningen på första försöket! Riktig pedagogisk lärare. Har lärt mig så mycket tack vare det honom så är jag en säker förare i trafiken, rekommenderar alla som vill ta körkort välj vårberg trafikskola tack så mycket 😊😃
    2016-09-21 Vårbergs Trafikskola svarar Badara N
    Tack Själv Badara=) Kör försiktigt!!
  • Sajaval C
    Sajaval C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Sveriges bästa trafikskola! Fick "ibbe" som lärare, som får en extra guldstjärna för sin pedagogik och som hjälpte mig fixa körkort på första försöket.
    2016-09-21 Vårbergs Trafikskola svarar Sajaval C
    Tack Sajaval =) Kul att det gick smidigt för dig, men det blir nog så med begåvade elever ;)
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Vårbergs Trafikskola
    På Vårbergs trafikskola kände jag mig välkommen redan från början. Körlektionerna jag hade med trafiklärarna var alltid effektiva och märktes att de var erfarna. Efter 3 månader, som beräknat, tog jag mitt körkort. Kan bara tacka för den tid hos Vårbergs trafikskola. Rekommenderas till alla ni som vill ta körkort. Det är en bra trafikskola.
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Absolut fanatiskt från början till slut. Vårbergs Trafikskola tar verkligen det extra steget!
  • Shadan A
    Shadan A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Världens bästa trafikskola! Rekommenderar verkligen
  • Djenana S
    Djenana S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bra lärare! Fina bilar. Mycket bra genomgång av av teori. Här kan du definitivt ha kul hela vägen fram till körkortet.
  • Darko M
    Darko M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Väldig trevlig, kunnig, tålmodig och hjälpsam personal. Hade en känsla att alltid fick lite extra. Hela tiden med en positiv och stödjande inställning, och till slut omvandlade de "mission imposible" till det möjliga. Kan bara varmt rekommendera Vårbergs Trafikskola till alla som tror inte på mirakel. Hade njutit varje sekund av min utbildning.Tack en gång till.
  • Ante B
    Ante B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskola i Sverige !!!!
  • Hatem C
    Hatem C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Alla var stöttande och jag fick den hjälp jag behövde för att lyckas ta körkortet! 5/5!
  • Lea L
    Lea L skrev om Vårbergs Trafikskola
    Flexibla och har alltid körtider
  • Noor H
    Noor H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det var väldigt kul, jag lärde mig väldigt mycket
  • Branka M
    Branka M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskola i Sverige.Profsigt hjälpsam och charmig personal . Min lärare Eva bästa lärare någonsing har peppat tröstat och tvingat mig till det som var en dröm för mig.varmt rekommenderar till alla som funderar vilken skola ? Ta den bästa och det är utan tvekan Vårbergstrafikskola (Ibbes)trafikskola
  • Malin S
    Malin S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Väldigt bra lärare, strukturerad undervisning och gott bemötande!
  • Murat H
    Murat H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Underbar trafikskola, med ett skön gäng bakom dig som faktiskt vill ditt bästa.
    Ewa,Yunus,Ibbe och Sara bakom receptionen. Alla har en humor när det behövs och är professionella.
  • Emma C
    Emma C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Trevlig, hjälpsam och kompetent personal. Jag är mycket nöjd med mitt val av körskola!
  • Ivana N
    Ivana N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag var väldigt nöjd. Klarade provet på första försök. Trafiklärare var trevlig och professional.
  • Danijela M
    Danijela M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs Traffikskolan är bäst med snälla personal!
  • Natalia Z
    Natalia Z skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan i stan!! Eva är en grym lärare som jag rekommenderar starkt!!!
  • Aleksandar S
    Aleksandar S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan och bästa lärarna
  • Tetyana V
    Tetyana V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Verkligen bra trafikskolan med trevlig personal. Tack Ibbe, bästa trafiklärare!
  • Oliver R
    Oliver R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag klarade uppkörningen på första försöket tack vare vårberg trafikskola!
  • Danijela V
    Danijela V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårberg Trafikskolan rekomenderas varmt! Otroligt trevlig och pedagogisk personal som tar ditt körkortsprojekt på allvar. Väldigt strukturerade och stressfria körlektioner och mycket pedagogiska teorilektioner. Du kan inte misslyckas med varken uppkörning eller teoriprovet! Värda varenda krona!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola är mycket bra och korrekt skolan med jätte duktiga instruktörer som lär oss ! Med mycket trevliga personal också ! Jag är jätte nöjd och jag hoppas att de ska bli samma pigga och glada i framtiden.
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Fantastisk skola! Jag tog äntligen körkort när jag bytte till Vårberg!
  • EC G
    EC G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ni är bäst.. Tack för att ni kämpade tillsammans med mig hela vägen!!! Framför allt Yunus!!!
  • Luis C
    Luis C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte stort paketet + Hyde bil till uppkörning.

Lärarna är engagerade i elevens utveckling och kunskap. Det stärker självförtroendet inför proverna.
  • Pamela G
    Pamela G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Super nöjd med Vårbergs trafikskola!
  • Cristal G
    Cristal G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte bra lärare, snabb, effektivt och målmedveten. Gick snabbt och smidigt. Rekommenderas!
  • Julia N
    Julia N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jättebra körlärare (Yunus) och Ibbe som håller kurserna är hur härlig som helst! Jag är supernöjd och rekommenderar Vårbergs trafikskola till alla. Tack för hjälpen med körkortet!! /Julia
  • Leyla A
    Leyla A skrev om Vårbergs Trafikskola
    De är noga med tiden, aldrig kom de sena till lektionen. De är snälla och pedagogisk.
  • Jasmina C
    Jasmina C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola är ett ståtligt praktexemplar utav vad en trafikskola bör vara! Att varje gång mötas utav sin lärare som har ett leende på läpparna och en hunger för att jag som elev ska lära mig köra så säkert som möjligt och förstå allt det teoretiska runtomkring gör att jag som elev ivrigt ser framemot nästa kör och teorilektion!
  • Zinajida D
    Zinajida D skrev om Vårbergs Trafikskola
    I am really happy that I chose Vårberg traffic school. The instructor and the other members are pleasant. I wish them all the best. I would strictly recommend this traffic school
  • Marco O
    Marco O skrev om Vårbergs Trafikskola
    trevlig personal och bästa lärare!!!!
  • Danessa V
    Danessa V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jättebra trafikskola som verkligen gör vad de kan för att du ska lyckas med att ta ditt körkort.
  • Carl-johan H
    Carl-johan H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Kan absolut rekomendera Vårbergs trafikskola.
    De var väldigt professionella i bemötandet och tillmötesgående när det blev krockar i schemat. Lärarna har varit väldigt duktiga och jag kände hela tiden att man fick ett engagerat stöd. Hade nog inte klarat både teori och körprov på första utan deras engagemang.

Teorilektionerna med Ibbe var väl investerad tid och underlättade när man skulle läsa vidare
  • Christer F
    Christer F skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är glad att jag valde vårbergs trafikskola, tror inte att jag hade fått så bra hjälp på någon annan trafikskola.
    Tack vare den hjälp jag fick så klarade jag både skrivning och uppkörning på första försöket.
    2015-09-23 Vårbergs Trafikskola svarar Christer F
    Tack Christer för din fina rekommendation =)
  • Maja K
    Maja K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Flexibla och anpassningsbara :)
  • Alejandra M
    Alejandra M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Fantastiska lärare pä vårbergstrafikskola. Fick ett bra bemötande och hjälp med allt som krävs under utbildningen.
  • Dilan A
    Dilan A skrev om Vårbergs Trafikskola
    helt underbar trafikskola. med bra och välutbildad personal samt förstådda i utbildningen jättebra service och en bra skolchef
  • Daniella K
    Daniella K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Awsome!!!!;).
    En bil skola som verkligen vill att man lyckas.
    Trodde aldrig jag skulle ta mitt körkort, men titta!! I got it;).

Vårbergsplan 31, 127 43 Skärholmen