Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 15, 127 43 Skärholmen — Visa karta

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 332 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola

• 2019-08-20

ADISA B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Snäll, professionell, patient. Rekommendation till alla Läs mer
  • 2019-08-09

Linda Aida S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag fick boka körlektioner snabbt inför min uppkörning som skulle äga rum veckan därpå. Hade två olika lärare och båda var väldigt proffsiga och trevliga! Jag fick verkligen ett jättebra intryck av trafikskolan. Det är dessutom alltid någon som svarar snabbt när man ringer receptionen för att ställa någon fråga. Jag hade min uppkörning idsg och jag klarade den! Läs mer
  • 2019-08-09

Maryam A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag tog 10 körlektioner. Sheyma lär ut väldigt bra och på ett sätt så att man förstår. Jag klarade uppkörningen tack vare henne. Hon lyckades klämde in lektioner trots att jag arbetade och att vi båda var bortresta. Något som hade kunnat förbättrats var receptionistens attityd Läs mer
  • 2019-08-02

suzana M skrev om Vårbergs Trafikskola
    I really felt great while cooperating with this school, I got the necessary support and professional education. Irecommend it to other people. It was really stressful for me but the instructor was always understanding and helpful. Läs mer
  • 2019-07-21

KASHMALA K skrev om Vårbergs Trafikskola
    En bättre trafikskola hittar man inte! Klarade av förarprovet på första försöket tack vare lärarna på skolan. Alla lärarna är väldigt ärliga med sina råd och vill att alla deras elever ska ha de bästa förutsättningarna för att klara av förarprovet. Var en nybörjare när jag tog min första körlektion och tack vare skolan fick jag körkortet inom 20 dagar. Vill man ta sitt körkort på första försöket är detta den bästa trafikskolan! Läs mer

NIKOLA J skrev om Vårbergs Trafikskola
    Utmärkt service! Väldigt professionell och duktig lärare. Jag gillar att det finns möjlighet till att lära mig på serbiska i den skolan. Läs mer

IRINA V skrev om Vårbergs Trafikskola
    I used Vårbergs Trafikskola to do obligatory risk education and practice driving to pass the exam fo Swedish driving license. My recommended me the school, and I am very happy I followed her recommendation! I had very good experience. Everyone one was very polite. The instructors I drove with were highly professional. I was very happy to pass my exams from the first try. Läs mer

Nemanja M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Sve pohvale za zaposlene u skoli Läs mer
  • 2019-07-08

SUZAN K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det kan jag säga att, de jobbar för väl och underbart tack för allt... speciellt för yasin. Läs mer
  • 2019-07-05

khandah d skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte 20 lektioner och körde med Yasin, han är världens bästa lärare väldigt trevligt och lärde mig allting på cirka en månad. Jag gjorde min uppkörning och klarade provet. Rekommenderar verkligen vårberg trafikskolan. Läs mer
  • BERAT K

2019-07-05

BERAT K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag hade yasin som lärare, han har visat mig detaljerad hur allting ska gå till. Han är trevligt och roligt att prata med. Läs mer

Sinem Y skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill tacka Vårbergs trafikskola och främst Yasin för sin engagemang. Yasin har varit så pedagogiskt hela vägen och har fått mig att inte ge upp. Hade aldrig kunnat klara utan honom! ❤️ Läs mer

Tamara R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Paket 20 lektioner
    Väldigt bra körlärare Läs mer

Aleksandar M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ett riktigt bra företag mem hjälpande och väldigt trevlig personal. Läs mer
  • Murtaza R

2019-06-20

Murtaza R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Körde mest med Sheyma. Hon har haft mycket tålamod, förklarar logiskt och är snäll. Tack så mycket! Läs mer
  • Laila I

2019-06-19

Laila I skrev om Vårbergs Trafikskola
    När jag började ta körlektioner så hade jag NOLL förkunskaper då jag inte vuxit upp med någon som har bil eller körkort. Jag har dessutom aldrig kört privat.

Trots detta lyckades jag ta ett manuellt körkort på första försöket på både teori och uppkörning.

Jag fick turen att få YASIN ALP som körlärare. Detta är en man som verkligen brinner för sitt jobb och som gör allt han kan för att få sina elever att lyckas. Jag är mer än tacksam över att ha fått just honom då allt han lärt mig kommer att sitta livet ut!
    TACK FÖR ALLT!! Läs mer
  • Aleksandra M

2019-06-15

Aleksandra M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs Trafikskola är bästa skolan någonsin!

Professionell och trevlig personal som gör allt att du lära dig alla nödvändiga saker om körning och teorie.

Jag klarade förarprov från första gången och jag känner mig tryg som förare.

Stor Tack 💝 Läs mer
  • 2019-06-14

emine s skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vill börja med att jag köpte riskerna, halkbanan och ett tiotal körningar. Det bästa är Yasin, min körlärare som lärde mig om allt på vägarna.
    Jag hade många förväntningar, men det va mer än mycket vad jag väntade, tack vare Yasin.
    Tack för allt Vårbergs trafikskola och Yasin!
    Mvh Emine Suvakci Läs mer
  • 2019-06-13

Samira S skrev om Vårbergs Trafikskola
    De bästa trafiklärarna , rekommenderas starkt! Läs mer
  • AYNUR Y

2019-06-11

AYNUR Y skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill verkligen tacka trafik läraren Yasin Alp! Bästa trafik läraren i hela världen! Så pedagogisk.

Jag har kört flera år med privat lärare dessutom hade så många brister!
    På 1 månad lärde jag mig allt med Yasin Alp!

Kan verkligen rekommendera er till hela Sverige! Tusen tack <3 Läs mer
  • 2019-06-05

Mladen Z skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill gärna rekommendera Vårbergs Trafikskola, eftersom alla lärare är snälla och trevliga. När man är med bra folk man lära sig bättre. Så stora tack till alla från Stockholms bästa trafikskola. Läs mer
  • Melissa C

2019-06-05

Melissa C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hur bra som helst, köpt 46 lektioner för automat och klarat på mitt första. Rekommenderar starkt! Min trafiklärare Yasin är väldigt duktig och engagerad. Läs mer
  • kia p

2019-06-05

kia p skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag tog 20 lektioner med Ibbe och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! :)

Om ni köper det stora paketet med 20 lektioner gå gärna på de 3 utbildningstillfällen som finns med i paketet där Ibbe går igenom hela teoriboken, det var till stor hjälp för teorin.

Rekommenderar starkt denna trafikskola! Bra priser, pedagogiska och erfarna lärare!

Stort tack Ibbe för all hjälp och stöd! Tack vare dig har jag idag körkort!

Kia Läs mer
  • 2019-05-31

Camila V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte 20 lektioner och blev bemött på ett trevligt och proffesionellt sätt, jag hade höga förväntningar så som proffsiga körlärare och trevliga, Läs mer
  • Serdal D

2019-05-27

Serdal D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Tack vårbrg trafikskola yasin alp Läs mer
  • 2019-05-27

Gulcan K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan rekommenderar absolut bästa läraren yasin alp Läs mer
  • 2019-05-16

Berfin E skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag körde med Yasin, väldigt duktig och tålmodig körlärare. Fick massa tips o råd och är evigt tacksam!!
    Klarade teori och uppkörning på första försöket! Tack tack tack SÅ mycket för all hjälp jag har fått, det betyder jätte mycket. Rekommenderar starkt :) Läs mer
  • Irem K

2019-05-13

Irem K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Stort tack till Yasin, underbar lärare som kämpade för mig. Blev bra bemött av alla som jobbade på Vårbergs trafikskola. Rekommenderas starkt. Tack för allting! Läs mer
  • 2019-05-06

Kadir B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag fick Yasin som lärare, blev bemött på ett väldigt bra sätt. Allting gick jätte bra och skulle kunna rekommendera starkt yasin som körskolelärare till andra. Tack för allt. Läs mer
  • IVANA M

2019-05-03

IVANA M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårby trafikskola och min lärare YASIN.. Jag kan bara säga TACK!🙏 Tack för min kunskap, tack Yasin till kunskap i körning! Jag kunde ingenting i början, och nu efter 3 månader, jag kan köra bilen!!! Yasin är en underbar lärare som har tålamod på en hög nivå, han har uttömt alla mina upp och ner stadium i körning 🤭🤭😀😎 och vad kan jag sägs mer om en sådan man?! 🤔
    Framtida bilförare rekommenderar Yasin och Vårby Trafikskolanl!!! 🧞‍♂️🧚‍♀️💃
    Yasin... jag säger dig offentligt nu, fortsätt att vara en sådan män , på en sådan hög kvalitetsnivå, i varje bemärkelse av det ordet!!👏👌🧚‍♀️
    Taaaaaaaaaaaack!!!!
    Ivana Milovanovic Läs mer
  • Aleksandra V

2019-05-02

Aleksandra V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Trevlig personal och jag hade bästa läraren Anna! Rekommenderar till alla! 😊 Läs mer
  • 2019-04-25

Ali A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Först och främst så vill jag tacks Vårberg trafikskolan för deras engagemang, samt så vill jag tacka den underbara läraren Yasin som alltid gav mig hoppet att fortsätta köra utan honom skulle jag inte klara det, han är en lärare som alltid är ärlig och vill dig de bästs rekommenderar starkt att ni som vill ts körkortet bokar hos honom, jag tog körkortet idag pågrund sv honom Läs mer
  • Nergis Ü

2019-04-23

Nergis Ü skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag tog lektioner från Yasin. De som jobbar där är så glada och bemöter en med kärlek. Jag har klarat av körkortet från första lektionen. Andra trafikskolor kan ni glömma denna trafikskolan är bäst och bästa lektioner från Yasin. Läs mer
  • 2019-04-10

Tiftikci U skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte körlektioner . Jag är väldigt nöjd med alla och allt . Läs mer
  • Ebru K

2019-04-10

Ebru K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är verkligen tacksam över hur jag har blivit bemött av trafiksolan och personalen, det bästa jag har gjort hittils är att hitta Vårbergs trafikskola. Jag har kämpat länge med att ta körkortet gick på privat lektioner som inte hjälpte vidare och fick mig må dåligt efter underkända resultat. Men tack vare bästa Yasin Alp har jag fått min självtroende tillbaka och fått körkortet idag!

Rekomenderar starkt bästa trafikskolan!! Läs mer
  • 2019-03-26

Medet K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag behövde bara köpa 10 lektioner och jag klarade uppkörningen! Yasin trafikläraren var helt underbar! Så duktig såååå duktig. Tack tack tack! Kommer absolut rekomendera mina bekanta att övningsköra på Vårberga Trafikskola Läs mer
  • 2019-03-22

Mihajlo R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag klarade både teori och uppkörningen med hjälp av den bästa lärare Yasin. Skulle absollut rekommendera Vårberg trafikskolan. Läs mer
  • 2019-03-21

Ihsan K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vill tacka vårbergs trafikskola. Bra skola trevlig personal och trevlig receptionist.jag vill tacka specielt min lärare Yasin, han är jätte trevlig och hjälpsam.recomenderar starkt! Läs mer
  • 2019-03-21

Milan I skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hvala svima,a posebno instruktoru i vlasniku na velikoj pomoci i profesionalizmu ,bez koje ja ne bi polozio iz prvog puta i teoriju i voznju,i svima bi savetovao da izaberu njih ,Hvala,Tack Läs mer
  • 2019-03-17

Iskender K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Stockholms utan tvekan bästa körskola.

Vill tacka min lärare Yasin Alp som var riktigt hjälpsam, lärorik och var så social under körningarna att det kändes som att man körde runt med en kompis istället för en lärare.
    Han är guld värd och det är tack vare honom som jag tog körkortet på första försöket😊

Rekommenderar starkt Vårbergs trafikskola Läs mer
  • 2019-03-08

Darko P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är jättenöjd och tacksam. Skolan har med sina goda kunskaper, motivation och bra lärare lärt och hjälpt mig framgångsrikt göra både kunskaps- och körprovet. J Läs mer
  • Nilufer A

2019-03-07

Nilufer A skrev om Vårbergs Trafikskola
    I vårbergberg trafikskolan blev jag bemött av många glada ansikten och personer som var angegerade i sina arbeten. Jag blev starkt rekommenderad av min kompis att köra med Yasin. Yasin är en bra lärare som vill att hans elever ska lyckas och han kämpade för att jag skulle lära mig och till slut fick jag körkortet.
    Jag skulle rekommendera alla att börja i Vårberg trafikskolan, det ör vra lärare och bra trafikskola! Läs mer
  • Ebubekir D

2019-03-05

Ebubekir D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte bara några körlektioner från Vårbergs trafikskola. Jag blev utmä
    rkt bemötande både från skolan och min lärare Yasin Alp. Jag rekomenderar starkt! Tack för allt hjlälp bästa läraren Yasin! 👍 Läs mer
  • 2019-03-05

Mendsaikhan N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill tacka er alla speciellt till körläraren Yasin. Jag lärde mig mycket och de lärde ut bra och noggrant. Jag ångrar mig inte att jag blev godkänt här i Varbergs Trafikskola, jag är jätte glad över det. Ni var fantastiska och fortsätt med det ni gör.
    Mvh Saikhan Läs mer
  • Mustafa C

2019-03-02

Mustafa C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte ett paket som hade med allt som behövdes för körkortet och 20 körlektioner. Jag blev väl bemött av min körledare Yasin som hjälpte mig hela tiden och lärde mig att köra. Läs mer
  • Ayten K

2019-02-25

Ayten K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill tacka för ett väldigt proffsigt bemötande genom hela processen.
    Vilken tur att jag hade valt just er trafikskolan. Vårbergs trafik skolan ☺️ Läs mer
  • 2019-02-24

Adem A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Köpte körlektioner hos Vårberg trafikskola. Jag blev jättebra bemött av min trafiklärare Yasin Alp. Han visste hur han skulle lära ut mina svagheter och gjorde det på ett väldigt professionellt sätt. Stor eloge till han! Läs mer
  • Barbara G

2019-02-15

Barbara G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Otroligt bra bemötande . Bästa undervisning av handledaren praktiskt och teoretiskt .
    Har fått bästa hjälp av hela personalen. Väldigt imponerande. Rekommenderar för alla i 100%
    Bäst bäst bäst !!!👌👌👌👌🙂🙂🙂 Läs mer
  • 2019-02-14

Sameh A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan, bra lärare och bra utbildning! Läs mer
  • 2019-02-12

Wangeci B skrev om Vårbergs Trafikskola