Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, 127 43 Skärholmen — Visa karta

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!
Öppet just nu
Mån: 10:00-18:00
Tis: 09:00-17:00
Ons-Fre: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 155 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola

• Drazenka V
    Drazenka V skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Jag kan bara säga att det inte var så tråkigt som jag har tänkt att det skulle bli. Dvs det var mycket fakta om trafiken och lite öl miljön också. Jag kan rekommendera den här trafikskolan till alla.
  • Ali G
    Ali G skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    bra bemötande trevlig personal samt en lärorik kurs
  • Ratzka k
    Ratzka k skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Bra handledarutboldning med kluringar och humor. Precis som det bör vara.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Väldigt pedagogisk och intressant lärare, förklarade allting med enkelhet och tydlighet
  • Karin G
    Karin G skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Mycket Trevligt bemötande och en väldigt givande handledarutbildning
  • Sava K
    Sava K skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Jag blev mer än överraskad av det goda bemötandet jag fick på Vårbergs Trafikskola. Jag upplevde att kursen var mycket intressant och nödvändig, jämfört med vad andra berättat för mig om kursen- de som gått till andra trafikskolor så att säga. Jag vill gärna fortsätta som kund hos företaget och det härliga bemötandet av läraren gjorde att jag vill börja övningsköra parallelt med de och privat.
  • Mina K
    Mina K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårberg trafikskola och ibbe och shenrlika är jättebra och trevliga människor!
    De är jätte professional och lugnt! Jag önskar varje elever en instruktör som jag hade :)

Tusen tack!! Jag är en glad elever!
  • Joel S
    Joel S skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Väldigt kompetent föreläsare!
    Rekommenderas varmt!
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Suveränt! Ibbe som höll handledarkursen är en väldigt bra pedagog.
  • Almira K
    Almira K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Trevligt personal och tydlig pedagogisk lärare. Bra upplägg och planering av mina lektioner som ledde mig till körkort. Jag rekommenderar varmt denna trafikskola.
  • Yaowapa K
    Yaowapa K skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Teoriutbildningen hade ett integrerande upplägg där diskussioner ledd av Ibbe, trafiklärare och ägare för företaget, förde fram många tänkbara situationer där trafiksäkerhet och rekommenderad handling kom på tal (oh mycket väl till användning vid senare verklig tillämpning ).
    Detta ledda till en mycket djupare förståelse för hur beteendet i trafiken i mångt och mycket påverkar resterande samspelet i trafiken.
    Vi hade många stunder där vi blev upplysta om situationer som obevakade korsningar kan hanteras på rätt sätt, oförutsedda händelser som kan leda till mycket ledsamma olyckor, men också mer lättsamma stunder med anekdoter om trafikregler som upplevts i verkliga livet och hur man följer dem.

En överlag gedigen och engagerande utbildning som byggt upp en större förståelse för trafikregler i allmänhet.

Väl värt att nämna är att jag klarade provet på första försöket tack vare utbildningen.

Tack Ibbe med kollegor på Vårbergs Trafikskola!
  • Carola M
    Carola M skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Bra , trevliga och hjälpsamma.
    En kurs son jag tror i alla högsta grad är relevant för både den som ska övningsköra och den som handleder.
  • Ellinor J
    Ellinor J skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Engagerad lärare och vi elever fick diskutera i både stor och liten grupp. Intressant och lärorikt.
  • Beatrice H
    Beatrice H skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Bemötandet va mycket bra , trevlig föreläsare . Beskrev och förklarade allt till punkt och pricka . Såg till att alla förstod
  • Biljana S
    Biljana S skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Trafikskolan har duktiga perssonal.Jag är jättenöjd!!!
  • Ahlam M
    Ahlam M skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Bra bemötande, bra upplägg, tydlig info
  • Adnan Q
    Adnan Q skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Väldigt lärorikt, hjälpte till med små saker man ofta inte fokusera på. Saker som sen kan orsaka stora besvar. Som sagt väldigt lärorikt.
  • Isabell G
    Isabell G skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Bra information som man lärde sig mycket av. Bra upplägg men för mycket information innan rast så man orkade inte ta in allting precis innan rasten. Rast efter 1 timme istället för 1.5 timme skulle vara bättre. Annars riktigt bra och lärorik kurs.
  • Nandor V
    Nandor V skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Jag tyckte att det var en informations rik presentaion och bra uppdelning i de olika delarna.
  • Zdravko B
    Zdravko B skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Det var väldigt bra. De förklarade ganska mycke vad är det som vi kad göra i trafiken ochi inte göra förklarade korsningar och cirkulahunsplacer och allt.
    Jag är nöjd me dom.
  • Lena B
    Lena B skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Teorilektionerna var mycket lärorika och höll sitt innehåll när till boken. De sa till om någon information avvek från boken vilket var bra att veta. Man fick käxor som man gick igenom om det behövdes samt små diskussioner uppkom vilket var till stor hjälp. Jag hade inga förväntningar men jag känner att jag intesaknade något.
  • Yasmine H
    Yasmine H skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Kan varmt rekommendera teori lektioner på vårbergstrafiksskola .. jätte bra lärare 👌 han förklarar på ett bra sätt och har bra gruppövningar och diskussioner lärde mig mycket..
  • Sara M
    Sara M skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Nyttigt och bra, genomfört med entusiasm av Ibbe!
  • Mobin Q
    Mobin Q skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Det var en väldigt bra upplevelse, läraren var väldigt kunnig och trevlig.
    Har lärt mig en hel del.
  • Anida G
    Anida G skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Mycket lärorikt och viktigt att den är obligatorisk för alla som vill köra privat
  • Solveig Marta Rosel H
    Solveig Marta Rosel H skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    En innehållsrik föreläsning med många illustrerande exempel på olika situationer i trafiken. Samtidigt tydliggjordes hur nödvändig samhället anser att en gedigen utbildning är för att man ska beviljas körkort. En bra påminnelse för oss som ska övningsköra med en aspirant.
  • Ehlam S
    Ehlam S skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Allt va jätte bra . Lärare var mycket tydlig och klar med allt . Dessutom är de väldig trevliga och hjälpsamma ..
  • Hiba K
    Hiba K skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    En mycket kunnig och trevlig lärare! Man fick mycket information i bagaget där både viktig information togs upp och även livserfarenhet! Mycket diskussion och frågor vilket var ett stort plus. Super nöjd över lektionen! 10/10
  • Asma J
    Asma J skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag trivdes, personalen var trevliga, hjälpsamma och lärorika.
  • Julio P
    Julio P skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Jag tyckte att det fungerade bra! Ledaren var påläst och engagerad.
  • Li C
    Li C skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Det var mycket lärorikt,man lärde sig mycket om olika bilar och märken och hur man skulle köra på rondeller.
  • Jan H
    Jan H skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Mycket informativ. Bra lärare med god kunskap och erfarenhet.
  • John-Michael H
    John-Michael H skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Informativ och välplannerad genomgång. Bra upplägg och tempo.
  • Lena B
    Lena B skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Den var mycket bra och lärorik. Det var roligt att man var involverad(genam att ta del av diskussionerna ). Det mesta fastnade i huvudet!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Jag gick på riskettan. Det var en bra och informativ kurs!
  • Rozina B
    Rozina B skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Tydligt och enkelt att förstå läraren. Diskussionerna var roliga och bra
  • Zdravko B
    Zdravko B skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Allt var bra! Jag lerade mig många nia saker. Jag är nöjd med risketan på Vårbergs trafk skolan.
  • Kazi M
    Kazi M skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Mycket bra och informativ lärare, kändes absolut inte långdraget eller tråkigt
  • Dragana C
    Dragana C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Great teaching and assistance! Professional service, warm recommendations!
  • Anwar S
    Anwar S skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Mycket bra upplägg, nödvändig info.
  • Kirubel W
    Kirubel W skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Ebbe var verkligen bra utbildare även jag körde bil 30 år fick jag lära mig väldigt mkt tusen tack det värd att delta.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Passionerad lärare och väldigt tydlig genomgång! Jag lärde mig massor. Grymt, Ibbe!
  • Maya S
    Maya S skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Det var tydlig och lärorik. Till och med jag har fått uppgifter hem. Det är förlättar djuppinlärningen
  • Monisha M
    Monisha M skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Läraren är tydlig och klar. Jag har lärt mig mycket och försöker nu vara mer medveten när jag kör på gator.
  • Carola L
    Carola L skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Fantastiskt! Bra lärare som föreläser teorin på ett intressant sätt. Väldigt passionerad i sitt yrke!
    2017-02-16 Vårbergs Trafikskola svarar Carola L
    Tack Carola för dina fina ord =)
  • Nikola K
    Nikola K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bra skolor, bra förare ... VÅRBERGS Trafikskola...👍😊👌🇸🇪
  • Vesna B
    Vesna B skrev om Vårbergs Trafikskola
    professionell personal och artighet i första hand
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Saklig, tydlig utbildning med kunniga och trevliga instruktörer. Bra kommunikation och pedagogik.
  • Hafhak B
    Hafhak B skrev om Vårbergs Trafikskola
    En otroligt bra körskola.med Så duktiga personal som jobbar med stor engagemang och mycket kunskaper samt de är jätte trevliga och glada.
    En stor tack till min lärare Chaima för den god trevligt bemötande och den stor tålamod som hon har.
    Jag rekommenderar Vårbergs trafikskola till
    De alla som vill ha körkort och som vill ha en pedagogisk,lärorikt och seriös utbildning
    Tack så mycket till alla personalen i Vårbergs trafikskola.
    2017-01-11 Vårbergs Trafikskola svarar Hafhak B
    Tack själv =) Nu när du har din bil och körkortet så ses vi ute på vägarna. Kör försiktigt!!
  • Jovanka M
    Jovanka M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ibbes trafikskola är seriös, pålitligt och ger en verkligen hjälp med alla viktiga delar inom trafiken. Jag är mycket nöjd med skolan och instruktioner jag fick. Stor tack till Ibbe och hans team.
    2017-01-09 Vårbergs Trafikskola svarar Jovanka M
    Tack själv Jovanka =) Lycka till med körkortet!!

Vårbergsplan 31, 127 43 Skärholmen