Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 15, 127 43 Skärholmen — Visa karta

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 360 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola

• 2019-11-16

RABIA T skrev om Vårbergs Trafikskola
  • 2019-11-15

sevim a skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårberg trafik skola uppfyllde min dröm att få körkortet på så kort tid, jag vill tacka för tiden i körskolan och min trafiklärare Yasin Alp som är grym!! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-11-15

sekule j skrev om Vårbergs Trafikskola
    Zoki je sjajan instruktor! Pomogao mi je dosta za samo 3 casa! Zahvaljujem svima,najbolji ste! Läs mer
  • 2019-11-12

MUSTAFA K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Upplevelsen på Vårberg Trafikskola var utmärkt! Väldigt trevlig personal och bra utbildade lärare som lär dig att köra samt trafikregler under körningen, är det även något du är orolig över inom trafiken så är det bara att fråga så ger dom ett utvecklat svar d.v.s varför det är så osv. Speciell tack till Yasin som var min lärare under alla mina körlektioner. Riktigt lärorik, trevlig och tydligt. Rekommenderar starkt till alla som vill skaffa B körkort! Läs mer
  • 2019-11-12

VINA S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Kunde inte få bättre körlärare! Stort tack till Ibbe ❤️❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2019-11-07

ZORICA K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Preporuka za svakog ko zeli da bude najbolji vozac ❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2019-11-05

MILENA M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Körskolan har en otroligt trevlig receptionist som alltid ställer upp med att ringa och boka. Hon gör verkligen sitt jobb utmärkt. Körskolläraren som jag hade var jätte trevlig, vi hade en utmärkt kommunikation. Otroligt bra trafikskola är verkligen nöjd med körskolelärarna, trevliga är de. Läs mer
  • 2019-11-01

ZEYNEP K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola uppfyllde alla mina förväntningar och gav all information jag behöver.
    Stort tack framför allt till Yasin som är en jätterolig, trevlig, tålmodig och tolerant lärare. Det skulle ha varit svårt att klara av utan honom. Rekommenderar starkt👏 Läs mer
  • 2019-10-28

LATIFE K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola var den andra trafikskolan jag kom till . Den första skolan jag var på försökte bara få mig att köpa lektioner och just då blev jag rekommenderad till vårbergs trafikskola till en viss lärare som heter Yasin , och hos honom körde jag bara några gånger och han är verkligen jätte duktig , han förklara på ett jätte bra sätt så att man förstår på en gång . Jämfört med andra trafikskolor är det även billigare också . Så jag REKOMMENDERAR verkligen Yasin om ni på ett snabbt och enkelt sätt vill ta körkort .
    Jag själv ångrade mig för att jag inte kom till honom från början . Läs mer
  • 2019-10-24

ibrahim k skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag beställde 20 lektioner, risk 1 och 2, samt fick hjälp av skolan att boka teori prov och uppkörning. Skolan och dess personal var trevliga och hjälpsamma. Mina lektioner var lärorika och intressanta. Läs mer
  • 2019-10-24

AMEL K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ja köpte start palet eftersom jag har kört mycket hemma. Trafikskolan var verkligen underbara postiva och var verkligen dör för att hjälpa elrver att ta kör kortet Läs mer
  • 2019-10-23

SLOBODAN N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Everything was fantastic! I passed the first time! Driving school is great! The instructors are fantastic, all praise to the staff and the owner of the driving school, Mr. Ibbe!
    Nice greetings
    Slobodan Neskovic
    Södertälje Läs mer
  • 2019-10-16

AYA B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Stort tack till Shaima som såg till att jag blev trygg i min körning! Läs mer
  • NEMANJA G

2019-10-10

NEMANJA G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag tog paketet med 20 timmars körning, jag trodde att jag skulle vara kort, men jag ändrade mig när vi började köra. Extremt positivt tänkande om skolan och instruktören. För att lägga till att jag passerade första gången körning och teori. Lycka till 🤞 Läs mer
  • 2019-10-10

Bästa traffikskolan och trävliga personalen 😊🌸 Läs mer
  • Jelena K

2019-10-09

Jelena K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa skolan och mycket trevlig personal Läs mer
  • 2019-10-09

Linda Jasmine s skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag tog körlektioner.
    Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam.
    På en annan trafikskola sa de att jag skulle behöva minst 14 lektioner innan jag skulle vara redo för uppkörning, men jag tog körkortet bara efter 6 körlektioner hos Vårbergs Trafikskola! :) Läs mer
  • 2019-10-08

Marko K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Inga klagomål, det lilla jag haft problem med har jag fått hjälp för. Läs mer
  • 2019-10-06

kharaman a skrev om Vårbergs Trafikskola
    Mycket bra trafikskola,
    Rekommenderar att alla tar sina körlektioner hos dem.
    Dem är mycket snälla och trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-10-02

gordana l skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jah fick mitt B kör kort på första gång. En av min kompis rekommenderade mig till skolan. Min instruktör Mr. Zoran var snäll men ville inte ta bild med mig och på slutet han var tvungna att ta bilden :) Läs mer
  • 2019-09-25

ANDELKA S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafik skolan!
    Rekommenderas till alla som vill skaffa körkort!!
    Utmärkt! Läs mer

HELIN A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Proffsiga och pedagogiska, fick alltid bra bemötande av alla där! Jag köpte paket och körde med Yasin, trevlig lärare som lär ut allt tydligt! Rekommenderar starkt! Jag klarade av allt på drygt 1 månad. Läs mer

sladjana m skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte start paket. De uppfyllde mina förväntningar. Jag är jätte nöjde med dem. Tack Läs mer

KETI S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Min erfarenhet är väldigt trevlig på den här skolan. De människor som arbetar där är väldigt snälla och ger dig all information du behöver. Att köra är enkelt och roligt eftersom instruktörer är professionella som gör ett bra jobb. och jag rekommenderar dem hjärtligt 😊 Läs mer
  • 2019-08-28

MARKO P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag har köpt ett stort paket där alla obligatoriska moment ingår. Riskutbildningar, teori mfl. Totalt runt 45 körlektioner.

Utöver det hade jag tre duktiga lärare Anna, Ibbe och Zoran.

Ibbe har lärt mig allra grunden alltså manövrering, växling och inledande körning. Dessutom har han gjort en utbildningskontroll i slutet av utbildningen där jag fick feedback inför uppkörningen vilket jag tyckte var både nödvändigt och bra då jag hade en slutlig utbildningskontroll med Anna. Tack vare dig valde jag köra och ta körkortet på en manuell bil. Ibbe har varit pedagogisk på alla möjliga sätt t ex när vi hade den teoretiska moment, visning av vart döda vinkeln ligger på en parkeringsplats under mitt första körlektion.

Anna har lärt mig hur man tolkar de olika regler i samband med stora och små korsningar samt hur jag kan köra på ett miljömedvetet och säkert sätt. Vidare har hon lärt mig hur man använder spegelrutiner på ett bra sätt för att underlätta körningen vid t ex korsningar samt placering. Jag blev ju avslappnad med henne tack vare hennes förståelse och positiva tonen vid jobbiga situationer. Hon är också väldigt pedagogisk, förståligt och därför har jag bestämt att ha henne i backsättet under mitt körprov. Jag blev ju lugnare och mindre stressat.

Zoran har också testat mig mot slutet av utbildningen där vi körde mot Södertälje. Han påpekade på mina allvarliga fel i cirkulationsplatsen då jag kom för sakta till den och inte har varit tillräckligt uppmärksam på fordon som är inne i cirkulationen som jag ska väja för. Utöver det blev jag avslappnad för första gången på motorvägen. Tillsammans med Ibbe har Zoran och Ibbe förklarat att jag kör för långsamt ifrån cirkulationsplatser vilket korrigerades snabbt efter.

Tack till Vårbergs Trafikskola för ett avlagt körkort PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!

Varma kramar och hälsningar,
    Den teoretiske Marko!!! Läs mer
  • 2019-08-27

KADIR B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag har haft jätteroliga lektioner med Yasin Alp. Han lär ut bra och är en jätte trevlig personal som jobbar i Vårberg trafikskola. Jag rekommenderar Yasin till alla elever som vill ta körkortet.

Tack så mycket för allting Yasin Alp.✋ Läs mer
  • 2019-08-20

ADISA B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Snäll, professionell, patient. Rekommendation till alla Läs mer
  • 2019-08-09

Linda Aida S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag fick boka körlektioner snabbt inför min uppkörning som skulle äga rum veckan därpå. Hade två olika lärare och båda var väldigt proffsiga och trevliga! Jag fick verkligen ett jättebra intryck av trafikskolan. Det är dessutom alltid någon som svarar snabbt när man ringer receptionen för att ställa någon fråga. Jag hade min uppkörning idsg och jag klarade den! Läs mer
  • 2019-08-09

Maryam A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag tog 10 körlektioner. Sheyma lär ut väldigt bra och på ett sätt så att man förstår. Jag klarade uppkörningen tack vare henne. Hon lyckades klämde in lektioner trots att jag arbetade och att vi båda var bortresta. Något som hade kunnat förbättrats var receptionistens attityd Läs mer
  • 2019-08-02

suzana M skrev om Vårbergs Trafikskola
    I really felt great while cooperating with this school, I got the necessary support and professional education. Irecommend it to other people. It was really stressful for me but the instructor was always understanding and helpful. Läs mer
  • 2019-07-21

KASHMALA K skrev om Vårbergs Trafikskola
    En bättre trafikskola hittar man inte! Klarade av förarprovet på första försöket tack vare lärarna på skolan. Alla lärarna är väldigt ärliga med sina råd och vill att alla deras elever ska ha de bästa förutsättningarna för att klara av förarprovet. Var en nybörjare när jag tog min första körlektion och tack vare skolan fick jag körkortet inom 20 dagar. Vill man ta sitt körkort på första försöket är detta den bästa trafikskolan! Läs mer

NIKOLA J skrev om Vårbergs Trafikskola
    Utmärkt service! Väldigt professionell och duktig lärare. Jag gillar att det finns möjlighet till att lära mig på serbiska i den skolan. Läs mer

IRINA V skrev om Vårbergs Trafikskola
    I used Vårbergs Trafikskola to do obligatory risk education and practice driving to pass the exam fo Swedish driving license. My recommended me the school, and I am very happy I followed her recommendation! I had very good experience. Everyone one was very polite. The instructors I drove with were highly professional. I was very happy to pass my exams from the first try. Läs mer

Nemanja M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Sve pohvale za zaposlene u skoli Läs mer
  • 2019-07-08

SUZAN K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det kan jag säga att, de jobbar för väl och underbart tack för allt... speciellt för yasin. Läs mer
  • 2019-07-05

khandah d skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte 20 lektioner och körde med Yasin, han är världens bästa lärare väldigt trevligt och lärde mig allting på cirka en månad. Jag gjorde min uppkörning och klarade provet. Rekommenderar verkligen vårberg trafikskolan. Läs mer
  • BERAT K

2019-07-05

BERAT K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag hade yasin som lärare, han har visat mig detaljerad hur allting ska gå till. Han är trevligt och roligt att prata med. Läs mer

Sinem Y skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill tacka Vårbergs trafikskola och främst Yasin för sin engagemang. Yasin har varit så pedagogiskt hela vägen och har fått mig att inte ge upp. Hade aldrig kunnat klara utan honom! ❤️ Läs mer

Tamara R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Paket 20 lektioner
    Väldigt bra körlärare Läs mer

Aleksandar M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ett riktigt bra företag mem hjälpande och väldigt trevlig personal. Läs mer
  • Murtaza R

2019-06-20

Murtaza R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Körde mest med Sheyma. Hon har haft mycket tålamod, förklarar logiskt och är snäll. Tack så mycket! Läs mer
  • Laila I

2019-06-19

Laila I skrev om Vårbergs Trafikskola
    När jag började ta körlektioner så hade jag NOLL förkunskaper då jag inte vuxit upp med någon som har bil eller körkort. Jag har dessutom aldrig kört privat.

Trots detta lyckades jag ta ett manuellt körkort på första försöket på både teori och uppkörning.

Jag fick turen att få YASIN ALP som körlärare. Detta är en man som verkligen brinner för sitt jobb och som gör allt han kan för att få sina elever att lyckas. Jag är mer än tacksam över att ha fått just honom då allt han lärt mig kommer att sitta livet ut!
    TACK FÖR ALLT!! Läs mer
  • Aleksandra M

2019-06-15

Aleksandra M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs Trafikskola är bästa skolan någonsin!

Professionell och trevlig personal som gör allt att du lära dig alla nödvändiga saker om körning och teorie.

Jag klarade förarprov från första gången och jag känner mig tryg som förare.

Stor Tack 💝 Läs mer
  • 2019-06-14

emine s skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vill börja med att jag köpte riskerna, halkbanan och ett tiotal körningar. Det bästa är Yasin, min körlärare som lärde mig om allt på vägarna.
    Jag hade många förväntningar, men det va mer än mycket vad jag väntade, tack vare Yasin.
    Tack för allt Vårbergs trafikskola och Yasin!
    Mvh Emine Suvakci Läs mer
  • 2019-06-13

Samira S skrev om Vårbergs Trafikskola
    De bästa trafiklärarna , rekommenderas starkt! Läs mer
  • AYNUR Y

2019-06-11

AYNUR Y skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill verkligen tacka trafik läraren Yasin Alp! Bästa trafik läraren i hela världen! Så pedagogisk.

Jag har kört flera år med privat lärare dessutom hade så många brister!
    På 1 månad lärde jag mig allt med Yasin Alp!

Kan verkligen rekommendera er till hela Sverige! Tusen tack <3 Läs mer
  • 2019-06-05

Mladen Z skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill gärna rekommendera Vårbergs Trafikskola, eftersom alla lärare är snälla och trevliga. När man är med bra folk man lära sig bättre. Så stora tack till alla från Stockholms bästa trafikskola. Läs mer
  • Melissa C

2019-06-05

Melissa C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hur bra som helst, köpt 46 lektioner för automat och klarat på mitt första. Rekommenderar starkt! Min trafiklärare Yasin är väldigt duktig och engagerad. Läs mer

Vårbergsplan 15, 127 43 Skärholmen