Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 15, 127 43 Skärholmen — Visa karta

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 399 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola

• 2020-05-27

Dzeneta D skrev om Vårbergs Trafikskola
    I början av året har jag köpt mega paket i Vårbergs trafikskola och igår gick jag därifrån med ett körkort. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Alla som jobbar där är väldigt trevliga och villiga att hjälpa så mycket de kan. Rekommenderar starkt Läs mer

Stevan P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jättenöjd med bilskolan och med jätteduktiga och trevliga trafiklärarna och personal! Ett stort tack till Ibbe, Zoran och Jelena! Läs mer

Fikret M skrev om Vårbergs Trafikskola
    50 körlektioner + teorilektion, handledarkurs samt bok

Professionell verksamhet med möjlighet till att få en trafiklärare med kunskap inom flertalet språk.

Min trafiklärare Draženka gjorde det lätt för mig att förstå teorin och utföra det i trafiken på ett säkert sätt.

Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket och Draženka ihop med Vårbergs Trafikskola gav mig verktygen att göra det. Läs mer

Maria T skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte bra bemötande samt bra utlärning! Lär sig mycket på kort tid, de är tydliga och förstående! Läs mer
  • 2020-05-18

Eduardo S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Trevliga, kunniga & pedagogiska trafiklärare som genuint vill att du ska lyckas med att ta ditt körkort. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-03-05

Sara H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Mycket trevliga och duktiga personal. ❤️ Läs mer
  • 2020-03-05

Berfin Ö skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte trevliga, hjälpsamma! Rekommenderar de starkt! Läs mer
  • 2020-03-02

Srboljub S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Trafikskola är för varje rekommendation. Förbered exakt praktikanter som får ett körkort på kort sikt Läs mer
  • 2020-02-29

Zoran C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs Trafikskola är en bra institution för nybörjare. De närmar sig studenten med stor omsorg och gör sitt arbete på ett ansvarsfullt sätt. Läs mer
  • 2020-02-28

Marina Z skrev om Vårbergs Trafikskola
    Min upplevelse av Vårbergs trafikskola är högst positiv! Trevligt bemötande, kunnig personal och bra organisation i alla tillfällen. Min instruktör Zoran var väldigt duktig och kunnig i att vägleda mig för att slutligen klara körprovet på första försöket! Jag hade även väldigt bra kontakt med Jelena receptionisten som alltid var trevlig och kunde uppdatera med all information som behövdes i tid. Tack för allting, ni är bäst! Läs mer
  • 2020-02-27

Ljiljana P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Allt var bra! Jag rekommenderar den här skolan!!! Läs mer
  • Andreas G

2020-02-24

Andreas G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag klarade teroprovet och uppkörningen på första försöket med hjälp av Vårbergs Trafikskola. Läs mer
  • 2020-02-17

Mirtill V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte 10 lektionener i början och vid slutet av perioden då jag övningskörde. Det var inget fel med lärarnas undervisning, eftersom de förklarade alltid allting på en gång om man gjorde något dåligt. De var vänliga och förklarade vad man behövde träna på.

Informationen från expeditionen var däremot inte tydlig. Jag kände mig oförberedd inför händelser såsom halkbanan, riskettan, uppkörningen... Jag visste inte när och var jag skulle vara och vad dessa saker innebär.

Bortsätt från expeditionen var allt annat SUPERBRA! Läs mer
  • 2020-02-17

Melissa C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa upplevelsen och bästa lärare!! Läs mer
  • 2020-02-14

Mustafa G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra. Läs mer
  • 2020-02-10

Marija C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det var bättre än vad jag förväntade mig! I Vårbergs Trafikskolan alla är snälla och har tålamod, jag är verkligen nöjd med allt och jag klarade provet på en gång.Jag verkligen rekommenderar den här skolan! Läs mer
  • 2020-02-07

Adrijana O skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårberg trafikskola är en väldigt organiserad skola vad kan man lära sig att köra på djupet. Min fantastisk trafiklärare Zoran i sammanhang med trevlig ägare Ibbe och personal hjälpte mig att ta mitt körkort väldig fort.
    Tack så jättemycket! Läs mer
  • 2020-02-01

Milos D skrev om Vårbergs Trafikskola
    10 körlektioner
    Teori
    Risk 1& Risk 2

En härlig trafikskola, med mycket erfarenhet och kunskap. Bemötande med sina elever som är fantastisk. Läs mer
  • 2020-01-31

Siri B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Rekommenderar varmt Anna på Vårberg trafikskola! Hon var väldigt pedagogisk och peppande samt vägledde mig på ett lugnt och proffsigt sätt under körlektionerna! En riktig stjärna! Läs mer
  • Ina D

2020-01-30

Ina D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Köpte körlektioner, riskettan och risktvåan. De är välorganiserade. De ser till att du får den kunskapen du behöver och att du är informerade om hur allt funkar. Bra lärare och trevlig personal. Ska gärna rekommendera skolan i framtiden. 😊 Läs mer
  • 2020-01-21

Petar C skrev om Vårbergs Trafikskola
    bästa skolan i stockholm
    bästa personal Läs mer
  • 2020-01-16

Laila R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag valde ett paket med 10 körlektioner varje månad och fick bästa bemötande av en lärare som heter Anna. Läs mer
  • 2019-12-22

Homayon A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Tack till alla fina lärare och receptionens personal Läs mer
  • 2019-12-18

Jasna M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jättebra trafiklärare, lungna och snälla, förklararar bra. Läs mer
  • 2019-12-18

Darko M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med alla personal i skolan inklusive receptionist .
    Jag hade kör lek med Zoran och Ibbe.
    Tack för allt hjälp !
    Rekommenderar skolan till alla. Läs mer
  • 2019-12-16

Helen S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Väldigt duktiga lärare. Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • Eyüp Y

2019-12-13

Eyüp Y skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafik skolan rekommenderar till alla som vill skaffa körkort! Tack till Yasin Alp som var min lärare under alla mina körlektioner jätte trevligt och lärorik. Läs mer
  • 2019-12-13

Elma P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 40 körlektioner. Jag blev bemött på bästa möjliga sättet. Jag hade inte för låga och inte för höga förväntningar, jag tyckte att slutet av allt beror på mig och min kamp. Men Vårberg trafikskola hjälpte mig att min resultat ska vara den bästa möjliga och den var. Jag lyckades med både teori prov och körprov från första gången. Och jag är mest tacksam till min trafikskola och min instruktör. Läs mer
  • 2019-12-11

Mahmut A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är jättenöjd rekommenderar alla Läs mer
  • Nebojsa P

2019-12-10

Nebojsa P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Zadovoljan sam . uzeo sam paket od 6950 sek. Läs mer
  • 2019-12-10

Amra K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag blev bemött av alla på Vårbergs trafikskola jättebra. Speciellt receptionisten som gav råd och hjälp och körläraren Anna som jag körde med. Jag hade bra förändringar om att köra med vårbergs trafikskola. Resultatet av att övingköra med Anna var bättre än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • 2019-12-10

Bojana J skrev om Vårbergs Trafikskola
    Trevlig personal med mycket tålamod! ☺️ Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-05

Matija N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jättebra personal och det var riktig bra att lära mig att köra i Vårbergs Trafik Skolan. Läs mer
  • Aleksandra V

2019-11-29

Aleksandra V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte ett paket 20 lektioner + riskettan & risktvåan+ teori och klarade båda proven på första försöket. Tack vare bästa trafiklärarna Anna och Sheyma så kände jag mig alltid lugn och bekväm under mina körningar! Stort tack!! Läs mer
  • CECILIA V

2019-11-28

CECILIA V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Helt klart värt att åka en bit för körlektionerna. Bor inne i stan och åkte kanske 25 min på tunnelbanan (tips är att plugga teori medans). Lura er inte av receptionistens dystra ton i telefonen, hon är samt trafiklärarna väldigt trevliga. Varje körlektion kände jag verkligen att jag fick ut något av pengarna samt tiden. Väldigt nöjd med mitt val av trafikskola! Läs mer
  • 2019-11-28

Rachid M skrev om Vårbergs Trafikskola
    En av de bästa trafikskolor är vårbergs trafikskola.
    Jag fick lära mig körning med hjälp av en trafiklärare som var jätte duktig ( Sheima), planeringen gick jätte smidig och jag fick det jag hade förväntat mig.
    All personal är trevliga och hjälpsamma och har en bra bemötande för elever.

Jag skulle rekomendera vårbergs trafik skolan utan tvekan och jag kommer att tipsa mina kompisar om den.
    Rachid Amrani Läs mer
  • Milan M

2019-11-25

Milan M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Köpte mega paket och fick övningsköra med Zoran som är jätte duktig och trevlig. Alla i denna trafik körskolan är jätte trevliga och Ibbe är väldigt bra på att undervisa teorin och dessutom så har dom världens snällaste och bästa receptionist.😋 MVH Tack för allt //Milan Läs mer
  • 2019-11-25

Abdalla S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hej!
    Jag har fått väldigt bra körlektioner på den vårbery trafikskola. Jag STOR tackar för allt som jag lärt av dem .Ja har tur att jag började i den vårbery trafikskola. Jag ska rekommendera alla mina kompisar som vill ta körkort att komma hit och ta lektioner. Och tack till receptionisten Jelena
    Tack så mycket. Läs mer
  • 2019-11-21

Josef M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Köpte körlektioner och fick börja från noll erfarenheter. Med hjälp av arbetarna i Vårbergs trafikskola så la dom utmanande krav på mig varje lektion och förklarade otroligt bra för mig, om alla moment jag skulle gått igenom. Lyckades ta körkortet inom två månader tack vore för personalen😁💯 Läs mer
  • 2019-11-16

Rabia T skrev om Vårbergs Trafikskola
  • 2019-11-15

sevim a skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårberg trafik skola uppfyllde min dröm att få körkortet på så kort tid, jag vill tacka för tiden i körskolan och min trafiklärare Yasin Alp som är grym!! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-11-15

sekule j skrev om Vårbergs Trafikskola
    Zoki je sjajan instruktor! Pomogao mi je dosta za samo 3 casa! Zahvaljujem svima,najbolji ste! Läs mer
  • 2019-11-12

Mustafa K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Upplevelsen på Vårberg Trafikskola var utmärkt! Väldigt trevlig personal och bra utbildade lärare som lär dig att köra samt trafikregler under körningen, är det även något du är orolig över inom trafiken så är det bara att fråga så ger dom ett utvecklat svar d.v.s varför det är så osv. Speciell tack till Yasin som var min lärare under alla mina körlektioner. Riktigt lärorik, trevlig och tydligt. Rekommenderar starkt till alla som vill skaffa B körkort! Läs mer
  • 2019-11-12

Vina S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Kunde inte få bättre körlärare! Stort tack till Ibbe ❤️❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2019-11-07

Zorica K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Preporuka za svakog ko zeli da bude najbolji vozac ❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2019-11-05

Milena M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Körskolan har en otroligt trevlig receptionist som alltid ställer upp med att ringa och boka. Hon gör verkligen sitt jobb utmärkt. Körskolläraren som jag hade var jätte trevlig, vi hade en utmärkt kommunikation. Otroligt bra trafikskola är verkligen nöjd med körskolelärarna, trevliga är de. Läs mer
  • 2019-11-01

Zeynep K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola uppfyllde alla mina förväntningar och gav all information jag behöver.
    Stort tack framför allt till Yasin som är en jätterolig, trevlig, tålmodig och tolerant lärare. Det skulle ha varit svårt att klara av utan honom. Rekommenderar starkt👏 Läs mer
  • 2019-10-28

Latife K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola var den andra trafikskolan jag kom till . Den första skolan jag var på försökte bara få mig att köpa lektioner och just då blev jag rekommenderad till vårbergs trafikskola till en viss lärare som heter Yasin , och hos honom körde jag bara några gånger och han är verkligen jätte duktig , han förklara på ett jätte bra sätt så att man förstår på en gång . Jämfört med andra trafikskolor är det även billigare också . Så jag REKOMMENDERAR verkligen Yasin om ni på ett snabbt och enkelt sätt vill ta körkort .
    Jag själv ångrade mig för att jag inte kom till honom från början . Läs mer
  • 2019-10-24

ibrahim k skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag beställde 20 lektioner, risk 1 och 2, samt fick hjälp av skolan att boka teori prov och uppkörning. Skolan och dess personal var trevliga och hjälpsamma. Mina lektioner var lärorika och intressanta. Läs mer
  • 2019-10-24

Amel K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ja köpte start palet eftersom jag har kört mycket hemma. Trafikskolan var verkligen underbara postiva och var verkligen dör för att hjälpa elrver att ta kör kortet Läs mer

Vårbergsplan 15, 127 43 Skärholmen