Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, 127 43 Skärholmen — Visa karta

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!
Öppet just nu
Mån: 10:00-18:00
Tis: 09:00-17:00
Ons-Fre: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 227 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola

• Sengül K
    Sengül K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det bästa är att jag har gjort är att valde Vårbergs trafikskolan !! Alla personalen där var trevliga. Jag vill specielt tacka min underbara lärare Yasin Alp som var hjälpsam, lärorik och pedagogisk. Under körningarna var han som en kompis än lärare och det hjälpte mig faktisk Läs mer
  • Sengul K
    Sengul K skrev om Vårbergs Trafikskola

Rekomenderas!!!! Läs mer
  • Evan A
    Evan A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag tycker att det var det bästa jag har gjort är att jag valde Varbergs Trafikskola!
    Jag är mycket nöjd med läraren Shymaa och alla där som är mycket trevliga , seriösa och Trevliga. Läs mer
  • Konstantina V
    Konstantina V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Mitt intryck av Vårbergs trafikskola är absolut det bästa! Bra service och trevlig och hjälpsam personal.

Vill speciellt tacka min fantastiska trafiklärare Yasin Alp för all hans hjälp, utan honom hade jag inte tagit körtkortet så lätt!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Bulat A
    Bulat A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte nöjd med trafikskolan och personalen. Vill tacka Yasin som fixade min körning på en kort tid. Bästa trafikskola som jag vet och rekommenderas starkt. Läs mer
  • Osman K
    Osman K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hej! Jag vart jättenöjd med eran trafikskola och tackar framför allt Yasin Alp som hjälpte mig så mycket han är riktigt grym. Läs mer
  • Osman K
    Osman K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är jättenöjd med personalen i trafikskolan. De är alla väldigt snälla och professionella. Rekommendationer till alla. Läs mer
  • Kenan B
    Kenan B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Utmärkt trafikskola! Med den grymma handledningen som jag fick av min lärare Yasin Alp lyckades jag klara uppkörningen på första försöket! Läs mer
  • Walaa S
    Walaa S skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Det mycket information och erfarenhet som lärare Ibbe har och har prattat om allt på kursen mycket bra . Läs mer
  • Derya K
    Derya K skrev om Vårbergs Trafikskola
    En trafikskola med oerhört bra service, helt enkelt. Väldigt bra bemötande av alla som jobbar på Vårbergs trafikskola.

Vill tacka min lärare Yasin Alp som var riktigt hjälpsam, lärorik och var så social under körningarna att det kändes som att man körde runt med en kompis istället för en lärare.
    Han är guld värd och det är tack vare honom som jag tog körkortet på första försöket😊

Rekommenderar starkt Vårbergs trafikskola

Mvh Derya Kaplan Läs mer
  • Attrey S
    Attrey S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Lärarens har mycket erfarenhet och kunskap. Läs mer
  • Sasa D
    Sasa D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 6 lektionen. Jag är mycket nöjd med bemötande, alla är jättetrevliga. Ibbe är jätte duktig på att förklara. Jag skulle rekomendera alla just den här trafikskola Läs mer
  • Tareq B
    Tareq B skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Allt var bra jae nöjd och lärde mig en del, det var intressant och han som prata var bra på att hålla lyssnarna med under hela föreläsningen Läs mer
  • Sadži D
    Sadži D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan med den bästa personalen! Jag köpte mega paketet (se på deras hemsida) och var väldigt nöjd med allt innehåll i paketet! Trafikskolan hjälpte mig att boka tider för körprovet och kunskapsprovet. Min instruktör var Yasin Alp. Han är väldigt mån om sina elever och hjälper till på alla sätt och vis. Yasin har tålamod och offrar sina egna pauser för att rita och förklara trafikregler. Jag rekommenderar denna trafikskola starkt. Läs mer
  • Sanja I
    Sanja I skrev om Vårbergs Trafikskola
    Världensbästa trafikskolan som hjälpte mig på första försöket att klara körkortet ❤ Läs mer
  • Hayrettin K
    Hayrettin K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hej! Jag vart jättenöjd med eran trafikskola och tackar framför allt Yasin Alp som hjälpte mig så mycket han är riktigt grym. Tack och hej! 👍🏼 Läs mer
  • Gizem K
    Gizem K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskola ever!! Personalerna är trevliga..Jag körde med läraren Yasin som har lärt mig på bästa sätt. Han var metodisk och pedagogisk och var utan tvekan den bästa traffikskolläraren man kan ha önskat sig. Rekomenderas!! Läs mer
  • HAMDI H
    HAMDI H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Företaget har sammanfattat ett mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Utlärningen är mycket detaljerat och lärorikt med tanke på vad jag lärde mig under 6 teorikurser. I kurserna förklarar man mycket tydligt det viktigaste som man bör kunna och tar även fram lärorika exempel med filmer som visar hur situationer i trafiken kan se ut och vad som är rätt och fel. Även körlektionerna är lärorika då man får veta alla fel på ett detaljerat sätt och får även tips på hur du kan förbättra dem på ett tydligt sätt. Man är också mycket sammarbetsvillig och man anpassar sig till kundens behov på bästa sätt. Läs mer
  • Luwam A
    Luwam A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola var det självklara valet för mig. Redan första dagen fick jag bra bemötande och det verkade trivsamt där. Lektionerna var alltid väl planerade och gav mig mycket i utbyte. Båda trafiklärarna jag hade var snälla, förstående och tillrättavisade mig på ett pedagogiskt och trevligt sätt när jag gjorde något felaktigt. Mitt sammanfattande intryck är alltså mycket positivt. Läs mer
  • HALIMA K
    HALIMA K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Detta har varit en rolig och unik upplevelse för mig då min lärare Yasin var otroligt pedagogisk och duktig.
    På så sätt lärde jag mig snabbt och effektivt vilket bidrog till att min körning utvecklades enormt under en otroligt kort tid.
    Är otroligt tacksam för hans hjälp och stöd vilket gjorde att jag idag fick mitt körkort.
    Mvh Halima Kesraoui Läs mer
  • LUZ MARINA A
    LUZ MARINA A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Engagerade personal och bra bemötande. Jag är nöjd samt kan rekommendera Vårberg trafikskola. Tack Ibbe och Yasin Läs mer
  • ADAM M
    ADAM M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är extremt nöjd med Vårbergs Trafikskola, personalen är trevliga och de försöker verkligen lära sina elever på bästa möjliga sätt både med körningen och teori lektionerna som Ibbe tar hand om. Man kan gå där alltid om har funderingar om teorin och körningen och det viktigaste är att man känner sig som hemma när man är hos de! Jag önskar de all lycka i fortsättningen. Läs mer
  • Yasin Y
    Yasin Y skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ben yasin Vårbergs Trafikskola....iyiki var cok sevincliyim gercekten sayenizde hepinize tesekur ederim...❤❤❤❤❤ Läs mer
  • HENRIK S
    HENRIK S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola gick över vad man skulle kunna förvänta sig utav en traffikskola. Deras personal är engagerade i allt man gör. Jag hade 9 lektioner sammanlagt varav två av dessa var testuppklrnungar där jag fick reda på vad det var jag behövde förbättra. Förutom bokade de uppkörningen åt mig och lät mig använda deras bil som jag då hade blivit bekväm med.
    Jag körde med läraren Yasin och han var metodisk och pedagogisk och var utan tvekan den bästa traffikskolläraren man kan ha önskat sig.
    Deras lärare var jätte bra, deras kundservice var fenomenal och jag kan inte rekommendera dem tillräckligt. Läs mer
  • JELENA M
    JELENA M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bemötandet från företaget var jättebra, personalen är jätte trevliga. Jag har fått hjälp med det mesta,jag har lärt mig köra bättre och klarade körningen och teorin på första försöket. Jag har fått bättre självförtroende tack vare min lärare Yasin,och jag rekomenderar han och Vårberg trafikskola över huvudtaget till alla som vill jättegärna ha körkortet. Läs mer
  • Cathrin N
    Cathrin N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskola! Alla är så trevliga och duktiga! Läs mer
  • Yusuf K
    Yusuf K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Mukemmel bi duygu ilk seferde kazanmam vårberg trafik skolana ozellikle yasin abiye coook tesekkur ediyorum Läs mer
  • ARTYOM K
    ARTYOM K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Väldigt duktiga utbildare! Allting var tydligt, utan stress och i fin miljö! Rekommenderas! Läs mer
  • Mauricio H
    Mauricio H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det va super bra tickte mycket om settet att lära!!!
    Mvh. Mauri Läs mer
  • ROMERO V
    ROMERO V skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Bra och tydligt.
    Rekommenderas. Läs mer
  • DANIJELA I
    DANIJELA I skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Trafikskola är mycket bra skolan och jag är väldigt nöjd för att jag valde den. Läs mer
  • AMIR R
    AMIR R skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Amir Redzepovic
    Vårberg trafik skola Läs mer
  • JELENA P
    JELENA P skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Det var väldigt lärorikt, och även kul. Läs mer
  • SUNDUS A
    SUNDUS A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det är en härlig känsla som jag kommer aldrig att glömma bort
    Tack till alla lärare i vårbytrafikskola speciellt till Yasin, Ibbe och sheima Ni är bäst, ni har förverkligat min dröm Läs mer
  • MERCA G
    MERCA G skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Bra de var värt vara där och lyssna Läs mer
  • RAHAF B
    RAHAF B skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Det var jätte bra tid
    Tack så jätte mycket för alla, men det var jätte dyrt Läs mer
  • NURAY A
    NURAY A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Allt var perfekt, jätte bra bemötande och har klarat alla mina brister på mina körningar med hjälp av bästa läraren Yasin!! Läs mer
    Nuray A, Vårbergs Trafikskola gillar detta
  • LUKA N
    LUKA N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Allting var perfekt och jag tackar alla!!! Läs mer
  • BILGE O
    BILGE O skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ett underbart team med en god bemötande och tillgänglighet, som driver ett seriöst samt ambitiöst arbete. Det är inte ofta man hör människor rekommendera trafikskolor, men jag rekommendera denna STARKT och utan tvekan! Ett extra extra tack till Ibbe och Yasin som verkligen är professionella i sitt arbete! Jag är verkligen glad att jag inte har valt en annan trafikskola! Läs mer
  • KARMEN L
    KARMEN L skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag klarade både uppkörningen och teori på första försöket, och det kan jag tacka IBBE för!!! Trevlig, hjälpsam och kompetent personal. Rekommenderar absolut! Läs mer
  • LEO F
    LEO F skrev om Vårbergs Trafikskola
    Väldigt hjälpsamma med både teori och körning. Köpte paket med lektioner, riskutbildningarna och teoriböcker och frågor. Allt fungerade utmärkt Läs mer
  • FREDRIK R
    FREDRIK R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Utmärkt trafikskola med jättebra lärare Läs mer
  • Andrija M
    Andrija M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Väldigt fint och trevligt trafik skola med fina instruktörer och snällt personal. Tack för hjälpen(och körkortet)!! 😃😃 Läs mer
  • Walaa S
    Walaa S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte bra bemötande. Otroligt kunniga lärare och professionella. Jag rekomendera Vårbergstrafik skolan till alla . Läs mer
    Vårbergs Trafikskola, Vårbergs Trafikskola gillar detta
  • MONICA T
    MONICA T skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte bra bemötande. Otroligt kunniga lärare och riktigt professionella.
    Hade varit på en annan skola innan och fick inte bra hjälp. Jag kommer att rekommendera vårberg Trafikskola till alla! Läs mer
  • Rui P
    Rui P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bra och tydliga lektioner. Bra planering och uppläg av lektionerna innan uppkörningen. Läs mer
  • CAMILLA S
    CAMILLA S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hej,
    Jag har fått bästa hjälpen på övningskör av Vårbergs Trafikskola,
    Jag rekommenderar de stark!!!
    Camilla Läs mer
  • Karl E
    Karl E skrev om Vårbergs Trafikskola
    Genomgående bra bemötande. Alla problem löstes så smidigt som möjligt och orsakade i slutändan inget bekymmer. Bara bra bemötande och bra saker att säga om trafikskolan. Läs mer
  • Marko P
    Marko P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Kag har fått jättebra undervisning av handledarna, både teoretiskt och praktiskt. Det resulterade med att jag klarade både teoriprovet och förarprovet på första försöket!
    Jag är jätte tacksam till Vårbergs trafikskolan. Läs mer
  • Md Liaquat H