Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Vårbergs Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Vårbergs Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 31, 127 43 Skärholmen — Visa karta

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!
Öppet just nu
Mån: 10:00-18:00
Tis: 09:00-17:00
Ons-Fre: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 117 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola

• Dragana C
    Dragana C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Great teaching and assistance! Professional service, warm recommendations!
  • Anwar S
    Anwar S skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Mycket bra upplägg, nödvändig info.
  • Kirubel W
    Kirubel W skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Ebbe var verkligen bra utbildare även jag körde bil 30 år fick jag lära mig väldigt mkt tusen tack det värd att delta.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Passionerad lärare och väldigt tydlig genomgång! Jag lärde mig massor. Grymt, Ibbe!
  • Maya S
    Maya S skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Det var tydlig och lärorik. Till och med jag har fått uppgifter hem. Det är förlättar djuppinlärningen
  • Monisha M
    Monisha M skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Läraren är tydlig och klar. Jag har lärt mig mycket och försöker nu vara mer medveten när jag kör på gator.
  • Carola L
    Carola L skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Fantastiskt! Bra lärare som föreläser teorin på ett intressant sätt. Väldigt passionerad i sitt yrke!
    2017-02-16 Vårbergs Trafikskola svarar Carola L
    Tack Carola för dina fina ord =)
  • Nikola K
    Nikola K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bra skolor, bra förare ... VÅRBERGS Trafikskola...👍😊👌🇸🇪
  • Vesna B
    Vesna B skrev om Vårbergs Trafikskola
    professionell personal och artighet i första hand
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Saklig, tydlig utbildning med kunniga och trevliga instruktörer. Bra kommunikation och pedagogik.
  • Hafhak B
    Hafhak B skrev om Vårbergs Trafikskola
    En otroligt bra körskola.med Så duktiga personal som jobbar med stor engagemang och mycket kunskaper samt de är jätte trevliga och glada.
    En stor tack till min lärare Chaima för den god trevligt bemötande och den stor tålamod som hon har.
    Jag rekommenderar Vårbergs trafikskola till
    De alla som vill ha körkort och som vill ha en pedagogisk,lärorikt och seriös utbildning
    Tack så mycket till alla personalen i Vårbergs trafikskola.
    2017-01-11 Vårbergs Trafikskola svarar Hafhak B
    Tack själv =) Nu när du har din bil och körkortet så ses vi ute på vägarna. Kör försiktigt!!
  • Jovanka M
    Jovanka M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ibbes trafikskola är seriös, pålitligt och ger en verkligen hjälp med alla viktiga delar inom trafiken. Jag är mycket nöjd med skolan och instruktioner jag fick. Stor tack till Ibbe och hans team.
    2017-01-09 Vårbergs Trafikskola svarar Jovanka M
    Tack själv Jovanka =) Lycka till med körkortet!!
  • Armin K
    Armin K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Underbar trafikskola som verkligen hjälper en från grunden, ända till körkortet. Tack vare deras hjälp fick jag körkortet på första försöket! Rekommenderar denna trafikskola starkt, speciellt läraren Ewa!
  • Milica S
    Milica S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårberg trafikskolan är bäst!Personalen är så duktig och snäll och hjälper,förklarar och tränar med dig mycket.Svarar på alla frågor som du behöver veta!Apsolut bäst
  • Miljan N
    Miljan N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det var den bästa upplevelse som jag har haft :)
  • Samira D
    Samira D skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Lärorik teoriutbildnig.
    Mycket bra förklaring om trafik regler.
    Bra bemötande av alla.
    Kommer att rekommenderar starkt vårbergstrafikskola .
  • Drazenka V
    Drazenka V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Vårbergs Trafikskola. Snabbt och effektivt sistem.
    Tack
  • Longjin F
    Longjin F skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola är en jätte bra skolan, de har trevlig lärare och de vill gärna ge dig den bästa väg till körkort
  • Nikola S
    Nikola S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Rekommenderar starkt.
  • Nikola P
    Nikola P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafik lärare! Ibbe alla rekommendationer, Tack
  • Dorde D
    Dorde D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs Trafikskola är perfekt ondrar upp på sakerna och lära på elev att hur gör man kör. De är trevlig lärare och bra utbildning.
  • Emma D
    Emma D skrev om Teoriutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola är en gemytlig plats med kunnig personal, och en grym receptionist som ger en kaffe när man pluggar! Kan varmt rekommenderas
    2016-09-23 Vårbergs Trafikskola svarar Emma D
    Tack Emma,
    Klart duktiga elever som pluggar ska få färsk kaffe ;)
  • Badara N
    Badara N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ibbe är en riktigt bra trafiklärare tack var det honom så klarade jag uppkörningen på första försöket! Riktig pedagogisk lärare. Har lärt mig så mycket tack vare det honom så är jag en säker förare i trafiken, rekommenderar alla som vill ta körkort välj vårberg trafikskola tack så mycket 😊😃
    2016-09-21 Vårbergs Trafikskola svarar Badara N
    Tack Själv Badara=) Kör försiktigt!!
  • Sajaval C
    Sajaval C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Sveriges bästa trafikskola! Fick "ibbe" som lärare, som får en extra guldstjärna för sin pedagogik och som hjälpte mig fixa körkort på första försöket.
    2016-09-21 Vårbergs Trafikskola svarar Sajaval C
    Tack Sajaval =) Kul att det gick smidigt för dig, men det blir nog så med begåvade elever ;)
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Vårbergs Trafikskola
    På Vårbergs trafikskola kände jag mig välkommen redan från början. Körlektionerna jag hade med trafiklärarna var alltid effektiva och märktes att de var erfarna. Efter 3 månader, som beräknat, tog jag mitt körkort. Kan bara tacka för den tid hos Vårbergs trafikskola. Rekommenderas till alla ni som vill ta körkort. Det är en bra trafikskola.
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Absolut fanatiskt från början till slut. Vårbergs Trafikskola tar verkligen det extra steget!
  • Shadan A
    Shadan A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Världens bästa trafikskola! Rekommenderar verkligen
  • Djenana S
    Djenana S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bra lärare! Fina bilar. Mycket bra genomgång av av teori. Här kan du definitivt ha kul hela vägen fram till körkortet.
  • Darko M
    Darko M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Väldig trevlig, kunnig, tålmodig och hjälpsam personal. Hade en känsla att alltid fick lite extra. Hela tiden med en positiv och stödjande inställning, och till slut omvandlade de "mission imposible" till det möjliga. Kan bara varmt rekommendera Vårbergs Trafikskola till alla som tror inte på mirakel. Hade njutit varje sekund av min utbildning.Tack en gång till.
  • Ante B
    Ante B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskola i Sverige !!!!
  • Hatem C
    Hatem C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Alla var stöttande och jag fick den hjälp jag behövde för att lyckas ta körkortet! 5/5!
  • Lea L
    Lea L skrev om Vårbergs Trafikskola
    Flexibla och har alltid körtider
  • Noor H
    Noor H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det var väldigt kul, jag lärde mig väldigt mycket
  • Branka M
    Branka M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskola i Sverige.Profsigt hjälpsam och charmig personal . Min lärare Eva bästa lärare någonsing har peppat tröstat och tvingat mig till det som var en dröm för mig.varmt rekommenderar till alla som funderar vilken skola ? Ta den bästa och det är utan tvekan Vårbergstrafikskola (Ibbes)trafikskola
  • Malin S
    Malin S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Väldigt bra lärare, strukturerad undervisning och gott bemötande!
  • Murat H
    Murat H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Underbar trafikskola, med ett skön gäng bakom dig som faktiskt vill ditt bästa.
    Ewa,Yunus,Ibbe och Sara bakom receptionen. Alla har en humor när det behövs och är professionella.
  • Emma C
    Emma C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Trevlig, hjälpsam och kompetent personal. Jag är mycket nöjd med mitt val av körskola!
  • Ivana N
    Ivana N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag var väldigt nöjd. Klarade provet på första försök. Trafiklärare var trevlig och professional.
  • Danijela M
    Danijela M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs Traffikskolan är bäst med snälla personal!
  • Natalia Z
    Natalia Z skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan i stan!! Eva är en grym lärare som jag rekommenderar starkt!!!
  • Aleksandar S
    Aleksandar S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan och bästa lärarna
  • Tetyana V
    Tetyana V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Verkligen bra trafikskolan med trevlig personal. Tack Ibbe, bästa trafiklärare!
  • Oliver R
    Oliver R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag klarade uppkörningen på första försöket tack vare vårberg trafikskola!
  • Danijela V
    Danijela V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårberg Trafikskolan rekomenderas varmt! Otroligt trevlig och pedagogisk personal som tar ditt körkortsprojekt på allvar. Väldigt strukturerade och stressfria körlektioner och mycket pedagogiska teorilektioner. Du kan inte misslyckas med varken uppkörning eller teoriprovet! Värda varenda krona!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vårbergs trafikskola är mycket bra och korrekt skolan med jätte duktiga instruktörer som lär oss ! Med mycket trevliga personal också ! Jag är jätte nöjd och jag hoppas att de ska bli samma pigga och glada i framtiden.
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Fantastisk skola! Jag tog äntligen körkort när jag bytte till Vårberg!
  • EC G
    EC G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Ni är bäst.. Tack för att ni kämpade tillsammans med mig hela vägen!!! Framför allt Yunus!!!
  • Luis C
    Luis C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte stort paketet + Hyde bil till uppkörning.

Lärarna är engagerade i elevens utveckling och kunskap. Det stärker självförtroendet inför proverna.
  • Pamela G
    Pamela G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Super nöjd med Vårbergs trafikskola!
  • Cristal G
    Cristal G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte bra lärare, snabb, effektivt och målmedveten. Gick snabbt och smidigt. Rekommenderas!

Vårbergsplan 31, 127 43 Skärholmen