Vårbergs Trafikskola

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!

Läs vad 555 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola 2

2022-09-15 Insamlad av företaget
    Trevliga intruktörer
    Bra lektioner
    Man får den hjälp man behöver
    Tack!

Grymt jobbat kör försiktigt!!
    2022-09-13 Insamlad av företaget
    Kind and professional instructors.
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Jag rekommenderar starkt alla att välja denna skolan.De är mycket professionella, hängivna sitt arbete och ägnar sig åt varje elev med stor omsorg.Lita på mig om du väljer Vårbergs Trafikskolan kommer du inte att gå fel.Tussen tack för allt.
    Tack för fina orden Vladan!
    Tack själv grymt jobbat Hejja digg!!
    Grattis ännu en gång till körkortet!
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Väldigt pedagogisk och professionell personal.
    Kände mig bekväm och fick bra Energi från dag ett.
    Jag fick konstruktiv feedback genom egna erfarenheter och hur man bör tänka i olika situationer. Rekommenderas stark
    2022-08-30 Insamlad av företaget
    Körskolan är väldigt bra, alla är extremt snälla och vill hjälpa till på alla sätt. De uppfyllde alla mina förväntningar.
    Tack Dusko!
    Grattis till körkortet ännu en gång bra jobbat.:))
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Jättebra lärare som hjälpte mig från krypkörning till körkort.
    2022-08-28 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt personal och bemötande, snabbt återkoppling och vettig bedömning innan uppkörningen, klarade uppkörning från första försöket , stark rekommenderar, super nöjd.
    Betyg 5 av 5. BÄSTA!!!TOPPEN!!!
    Tack så mycket för fina omdömet.
    Grattis grattis till ditt efterlängtade körkort!!:D
    2022-08-24 Insamlad av företaget
    En riktigt bra skola. Hela vägen till körkortet är väldigt välorganiserad.
    Aställda jättetrevliga. Och sist men inte minst, min instruktör Drazenka the best. Självklart vill jag gärna rekommendera Vårbergs Trafikskola för alla.
    Tack Tanja!! Grymt jobbat och grattis till det efterlängtade körkortet!!
    Kör försiktigt och glöm inte bort att köra förbi och hälsa på :D

Mvh// personalen på vårberg trafikskola
    2022-08-23 Insamlad av företaget
    Är så nöjd med denna trafikskola. Mina körlärare Mikail,Selcuk och Özkan har varit superbra och hjälpsamma. Lyckades få körkort första gången jag gjorde uppkörningen tack vare dessa lärare. Rekomenderar 100%!
    Tack Ailin, du ska nog också ta åt dig av äran du var grymt duktig Hejja dig! Grattis ännu en gång till körkortet!
    Drive safe! :D
    2022-08-22 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på det bästa sättet som finns. Väldig rekommenderar att välja den trafikskolan.
    Tack så mycket Katarina för fina orden och GRATTIS ännu en gång till körkortet! :) Vårbergs Trafikskola
    2022-08-11 Insamlad av företaget
    Jag kan bara säga att det är en jättebra skola. Allt var var perfekt jag skulle rekommendera den till alla de hjälper so bäst de kan för att lära dig hur ska man köra på en bra och säkert sett. Jag borde köra 50 lexikoner men jag fick lära mig snabbare och jag körde 43 lexikoner.
    Tack Teona för fina kommentarer.
    Grattis ännu en gång ! :)

Mvh//Vårberg trafikskola
    2022-08-05 Insamlad av företaget
    Riktigt bra trafikskola med bra lärare, dom välkomnar dig ordentligt och får dig att glömma bort den lilla körkortets stressen man får.
    2022-07-29 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan som har tagit mig från start till mål. Tack för all er hjälp. Rekommenderar starkt Vårberg trafikskola som har dem bästa trafiklärarna. Speciell tack till Mikael och Özkan
    2022-07-29 Insamlad av företaget
    Riktig bra trafikskola.

Min lärare Mikail var extremt duktig på att förklara hur och vad jag skulle öva på, efter alla genomförda lektioner och alla moment som vi tränade med tillsammans så fick jag körkortet på första försök.
    Jag är extremt tacksam både till körskolan och min gryma lärare Mikail.

10/10
    2022-07-27 Insamlad av företaget
    mycket professionell och vänlig personal. bra träning. för varje rekommendation
    2022-07-11 Insamlad av företaget
    Alla i företaget var väldigt schyssta och snälla och lärde ut på ett bra sätt där vem som helst kunde förstå.
    2022-07-09 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på ett väldigt fint sätt av personalen. De var mycket tålmodiga med mig under trafiklektioner. De undervisade körlektioner på ett sådant sätt som fick mig att förstå väldigt bra. Allmän tycker jag och rekommenderar stark Vårbergs trafik skola till framkommande elever!!
    2022-07-01 Insamlad av företaget
    Vårbergstrafikskola har pedagogiska och väldigt hjälpsamma lärare som hjälper en så bra som möjligt och tack vare de så fixade jag uppkörningen första försöket!!!!
    2022-06-30 Insamlad av företaget
    The best instructor Draženka 👍👍👍
    2022-06-28 Insamlad av företaget
    Jag är jätte nöjd med Vårbergs Trafikskola!
    Jätte bra och jätte nöjd!
    👍👍👍
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Superbra trafikskola! Pedagogiska lärare och trevligt bemötande ☀️
    2022-06-19 Insamlad av företaget
    Jag har många vänner som tog körkort på samma företag och då valde jag den oxå. Jag tycker att allting fungerar jättebra på företaget och allt som jag förväntade mig så blev det exakt så.
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med utbildningen. Alla personal är otroligt stöttande. Stort rekommendation 100 av 10
    2022-06-07 Insamlad av företaget
    Är jätte nöjd med Vårbers Trafikskola! Personalen och min körlärare Mickail har varit grymma. Dem gjorde mig förberedd till 110% med teori & uppkörning. Kan verkligen rekommendera denna trafikskola till nya elever som vill ta sitt efterlängtade körkort!
    2022-06-02 Insamlad av företaget
    Alla lärarna är jätte duktig och snälla. All är erfaren och lärde mig på jätte bra sätt. Och är inte girig på pengarna, dom rekommenderar exakt så många lektioner man behöver. Inte mer.
    2022-06-02 Insamlad av företaget
    Otroligt lärorika och roliga kör- och teorilektioner, med oerhört duktiga och hjälpsamma instruktörer!! Bemötandet har varit väldigt trevligt, motiverande och lärorikt. Även riskettan och risktvåan har varit super intressanta, men framförallt viktiga upplevelser. En trafikskola som definitivt kommer rekommenderas vidare!!
    2022-05-19 Spontant omdöme
    Tog körkortet i måndags och det gick fint. Trevlig personal som jobbar där.
    Kan rekommendera Vårbergss Trafikskola.
    /F
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Nöjd med allt. Inga nackdelar. 100% positivt omdöme.
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Underbara pedagoger! Toppen information, tydliga och mycket trevliga. Tack för all hjälp! Stort tack till Selçuk! Rekommenderar starkt!
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Professionell och mycket trevlig personal. De är bäst, jag rekommenderar dem till alla som vill ha körkort.
    2022-05-08 Insamlad av företaget
    Jag var jätteglad hur de bemötte mig. De var professionella och hjälpsamma. Jag skulle rekomendera till alla som behöver körkort att lära sig i den här Trafikskollan.
  • Darian A
    skrev om Vårbergs Trafikskola
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Vårbergs trafikskola är enkelt 10/10. De arbetar på ett mycket bra och pedagogiskt sätt. Jag rekommenderar enkelt Vårbergs trafikskola till alla som vill ta sitt körkort och få en god kunskap om fordonsmanövrering, miljövänlig/sparsam körning, trafikregler samt säkerhet.
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Alla anställda var jätte trevliga och hjälpsamma .
    Man kände sig som hemma .
    Min lärare Drazenka var bäst måste jag påpeka ,jag kände mig lugn bredvid henne och hon gav 100% ifrån sig för att lära mig allt .
    Är glad att jag valde Vårberg skola , många av minna vänner har tagit körkort där , och jag med . Hamnade på rätt ställe. 🙏. Lycka till alla .
    Bästa skolan!
    Özkan bästa lärare och pedagogisk.
    Rekommendera mycket!
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Fick höra av många som tog körkortet här att skolan är jättebra och min hela familj har tagit körkort här, därför bestämde jag mig för denna trafikskola. Jag har förväntat mig av att jag ska lära mig att köra bil på ett riktigt sätt och det har jag absolut lärt mig här. Allt jag hade förväntat mig i början, så blev det till slutet. Jag är väldigt tacksam till Drazenka som var min lärare, till Ibe och till alla som jobbar här på skolan för allt som de gjorde så att jag blir godkänd till slut.
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Blev jättebra bemött, tydlig och bra trafiklärare som visste om exakt vad som krävdes av mig!
    2022-04-25 Spontant omdöme
    Bästa skola!! Pedagogisk och duktiga lärare. Özkan är bäst!! Rekommenderat!!
    2022-04-13 Spontant omdöme
    En perfekt trafikskola för både teori och praktik. Lärarna är professionella och lär på ett pedagogiskt sätt som sitter. Jag starkt rekommendera Özkan.
    2022-04-09 Insamlad av företaget
    Vårbergs Trafikskola is great for us who want to learn how to drive and be a participant in traffic, all employees are very kind and professional in their work, my rating as a user is 5/5
    So I personally recommend this driving school to you.

I would also like to commend my instructor, Ms. Drazenka, who is a very kind, calm and professional person.

Branko Kasic
    2022-04-08 Insamlad av företaget
    The best driving school. Everyone is very professional and kind! Thank you very much to my instructor Drazenka. The best instructor! Very professional and attentive. She tries to explain everything in the best possible way. Thanks for everything you taught me… Sanja 🥰
    2022-04-08 Insamlad av företaget
    Bästa trafikskolan i Stockholm!
  • GONZALO T
    skrev om Vårbergs Trafikskola
    2022-04-07 Spontant omdöme
    Bästa trafiksskolan!, bra pedagogik, speciellt özkan som hjälpt mig sjukt bra
    2022-04-04 Insamlad av företaget
    Ganska snälla personal och man kan lära sig mycket av de. Jag rekommenderar den här skolan för alla. Personligt rekommenderar jag instruktören Drazenka.
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Den här skolan är den bästa. Instruktörer mycket bra. Och du kan lära dig mycket. Om du vill klara från första gången som jag, välj den här skolan !!!
    2022-03-25 Insamlad av företaget
    Vårbergs trafikskolan bemötte mig väldigt bra! Kände mig trygg och säker redan första dagen. Dem var väldigt pedagogiska och lyhörda. Jag köpte 20 lektioner och det räckte väl! Skulle hjärtligt rekommendera Vårbergs trafikskola till alla som vill ta körkortet!
    2022-03-24 Insamlad av företaget
    Stort tack till min lärare, Sejma.🌹

Väldigt engagerad och pedagogisk trafiklärare, som gör sitt yttersta för att eleverna ska lyckas.

Jag har haft kör lektion i andra trafik skolor i Skärholmen området men Vårbergs trafik skolan har högsta nivå när gäller kompetens och professionellt bemötande.

Rekommenderar stark Vårbergs Trafikskola till alla som vill ta körkort.
    2022-03-11 Spontant omdöme
    Rekommenderar starkt denna skola.
    Stort tack till Özkan som vägleder en från första lektionen fram till uppkörningen !
    Väldigt engagerad och pedagogisk.
    2022-02-12 Insamlad av företaget
    Trafikskola som har hjälpt mig till körkortet! 🌹

Väldigt engagerad, pedagogisk och tålmodig trafiklärare, som gör sitt yttersta för att eleverna ska lyckas.🌟
    2022-02-12 Insamlad av företaget
    Stort tack till min lärare, Özkan och Vårbergs Trafikskolan
    Jag rekommenderar starkt Özkan och Vårbergs Trafikskolan

Özkan har engagemang med rätt pedagogik samt stor tålamod, tänker elevens bästa och gör sitt yttersta, ställer alltid upp.
    Omtänksamhet och väl bemötande utmärker sig hos Vårbergs Trafikskolan.
    STOR TACK!!!
    2022-02-11 Spontant omdöme
    Vårbergs trafikskola är den bästa körskola! De lär ut med en mycket bra pedagogik och har många bra körskolläraren! Majoriteten av mina lektioner fick jag sitta med Özkan! Ett stort tack till Özkan. Rekommenderar starkt att köra med dem!