Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 15, 127 43 Skärholmen — Visa karta

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!
Mån: 10:00-18:00
Tis: 09:00-17:00
Ons-Fre: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 264 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola

• Andras A
    Andras A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Köpte först Megapaketet då det passade mig bra. Lade till några strölektioner och utökade något i efterhand. Det var någon missad lektion men den fick man igen utan krångel. Allt som allt extremt nöjd och rekommenderar Ibbe och gänget varmt till den som vill ta körkort. Personalen är mycket tillmötesgående! Det enda som kan förbättras är kontaktvägarna. En mailadress eller liknande vore bra vid de tillfällen receptionen är obemannad, stängd eller upptagen. Läs mer
  • Yasin U skrev om Vårbergs Trafikskola
    Yasin alp är jätte bra körlärare, har lät mig allting från honom. Rekommenderar han jätte mycket😃😃😃 Läs mer
  • Vedrana M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Allt är perfekt...
    Ibe är bäst 😉
    Jag rekommenderar...🚘 Läs mer
  • Ibrahim T skrev om Vårbergs Trafikskola
    Yyhuhjyyyyyyyxbjhfhjgghjvgyjjgghhgffjjvhhy Läs mer
  • Sara L skrev om Vårbergs Trafikskola
    Personligt bemötande och anpassat efter mina förutsättningar! Läs mer
  • Marija N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte 20 körlektioner, jätte trevliga lärare, klarade uppkörning på första gång, Yasin var min handledare schysst lärare, rekommenderar till alla som vill ta körkort på ett smidigt sätt, ni kommer inte ångra er. Läs mer
  • Rangsima T
    Rangsima T skrev om Vårbergs Trafikskola
    Yasin Alp är min bästa bästa läsare. Utan hans kompetens och engagemang kom jag ingen vart.
    När jag fick körkortet blev himlen blå och min framtid lyser som solen efter regnet.

Jag har rätt val och stolta över Varbergs trafik skolan
    Hjärtligt Tack Yasin Läs mer
    2018-10-24 Vårbergs Trafikskola svarar Rangsima T
    Vi är så glada för din framgång , du är värd och smart, vi önskar dig lycka till på fortsättningen.
    Vårbergs Trafikskola, Rangsima T gillar detta
  • Jenny K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Körlektioner
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och bra sätt. Vårbergs Trafiksskola levde upp till förväntningarna om inte mer. Jag är så nöjd med hur skolan planerade mina lektioner utifrån mina kunskaper och hur bra och lärorik varenda lektion var. Läs mer
  • Johan Rolf R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Yasin var en mycket kompetent och pedagogisk lärare som också lade upp en bra strategi inför uppkörningen, det kändes tryggt och gjorde så att jag tog kortet på första försöket! Läs mer
  • Hamodi A
    Hamodi A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag har haft en bra upplevelse min lärare yasin är en underbar lärare som hjälper med allt som man har svårt med och jag skulle rekommendera starkt att ta han som sin trafiklärare Läs mer
  • Zara A
    Zara A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bemötandet i trafikskolan var väldigt trevlig, dom är öppna till alla frågor och hjälper dig med allt du undrar om. jag köpte 10 körlektioner med Yasin, Super duktig, snäll och tydlig med sina instruktioner. Han gick tydligt igenom allt som behövde förbättras men min körning. Om man vill ta körkortet snabbt och smidigt så är Yasin den lärare man ska vända sig till rekommenderar honom! Läs mer
  • Berill V
    Berill V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte 10 körlektioner i början av min utbildning och 10 lektioner i slutet. På detta sätt startade Sheyma upp mig på ett bra sätt som min pappa kunde jobba vidare på. Och i slutet styrde Sheyma också upp mig med just de små specifika grejerna som pappa gör men inte tänker på och som han aldrig bad mig göra.

Generellt verkar Vårbergs trafikskola ha kunniga lärare, även om jag inte hade haft någon annan än Sheyma. Hon var kunnig, pedagogisk och trevlig. Man hade alltid en öppen dialog om vad som blev fel och hur man borde ha tänkt istället och man fick också feedback när något blev bra. Därmed hade man möjlighet att få koll på var man stod utvecklingsmässigt.

Jag är nöjd och tackar Sheyma för mitt körkort! Läs mer
  • Nanitza A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag hade 10 körlektioner och läraren var utmärkt men bemötandet var bristfälligt. Läs mer
    2018-10-18 Vårbergs Trafikskola svarar Nanitza A
    Det Synd om Höra !
    Vi försöker att vara Trevliga med alla, vi gör våra bästa och bryr oss visst om alla , kanske ibland vi blir mycket stressiga och har mycket samtidigt..
    vi känner att alla elever och kunder är en del av oss.
    Hälsningar
  • Ammar I skrev om Vårbergs Trafikskola
    De har bra lärare, samt lär allt som är rätt Läs mer
  • Kristina M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Rekommenderar starkt! Jättebra lärare! Läs mer
  • Yi P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Körlektioner var väldigt användbara

Lärarna bemötte mig på ett snällt sätt och var ytterst bra på att lära mig på lektionerna. Jag var orolig över fickparkeringen men efter några instruktioner lyckades jag med det.

Det är tack vare dem att jag lyckades få mitt körkort! Läs mer
  • Tuncay K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Du är bästa yasin abi👍👍körde intensivt med yasin alp en mycket pedagogisk och snäll lärare.. Läs mer
  • Aleksandar N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Alla där är snälla, vill lyssna och svara på alla dina frågor. :) Läs mer
  • NEONILA k
    NEONILA k skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag hade haft körlektioner med Ibbe efter ett godkänd teoriprov och två underkända uppkörningar. Tack vore hans professionalism, erfarenhet och tålamod kunde vi korrigera min körstil så att jag klarade min uppkörning lätt och ofelbart. Rekommenderar Vårbergs Trafikskola starkt! Läs mer
  • OBREN B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Professionell och kunnig lärare med känsla för jobbet. Jag gjorde teori på ett annat språk och då var det extra viktigt med stöd och information, detta gjorde dem galant.
    Stort tack! Läs mer
  • Sara D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vänlig och tillmötergående personal och superb service. Läs mer
  • Milos V
    Milos V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan med den bästa personalen! Läs mer
  • Anujin O
    Anujin O skrev om Vårbergs Trafikskola
    Körde intensivt med Yasin Alp, en mycket pedagogisk och snäll lärare. Lektionerna var både roliga och lärorika. Under 3 veckor lärde jag mig supermycket! Fixade kunskapsprov + uppkörning på första försöket. Rekommenderar Vårbergs trafikskola starkt, speciellt körlektioner med Yasin! Bästa och proffsigaste läraren! Läs mer
  • Khatera A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Alla i Vårberg trafik skolan var snälla och hjälpsamma. Tack vare dem fick jag min körkort Läs mer
  • Yosief G
    Yosief G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Snälla och hjälpsamma personalen. Läs mer
  • Mustafa E skrev om Vårbergs Trafikskola
    bästa trafikskola tack för hjölpen yasin alp Läs mer
  • taida E skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Gjorde riskettan med dem och det gick väldigt bra!

Fortfarande har körlektioner med dem Läs mer
  • Jovan M skrev om Vårbergs Trafikskola
    Besta trafikskola i Stockholm Läs mer
  • Avan Z skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte mega paket, och har precis gjort riskettan. Mycket pedagogisk lektion där även eleverna fick vara involverade. Läs mer
  • Sanja J
    Sanja J skrev om Vårbergs Trafikskola
    Allting är som jag förväntade mig. Föreläsning har varit jätteintressant med diskussioner och fina insatser från föreläsare. Läs mer
  • Tamara J
    Tamara J skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag har haft en jätte bra upplevelse. Läraren förklarade tydligt, om någon inte fattade så skulle läraren förklara en gång till.
    Övningar vi gjorde var roliga och bra, för att vi skulle först säga vad vi tycker och sen diskutera med andra.
    Läraren var mycket trevlig och fokuserad på att alla ska förstå och lära sig nya saker. Han uppmuntrade oss att delta i alla diskussioner vi hade på lektionen. Läs mer
  • Mwamn A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Utmärkt 👍.
    Utmärkt Utmärkt Utmärkt Utmärkt Utmärkt Läs mer
  • Yasemin A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Tyckte att det var utmärkt!! Man fick veta dem flesta riskerna som man kommer ej glömma så det var bra faktiskt. Läs mer
  • Zack G skrev om Vårbergs Trafikskola
    -Mycket bra möjligheter att skräddarsy utbildning efter behov och tid.
    -Trevlig och pedagogisk personal.

Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Denis B
    Denis B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Besta skolan i stad och besta personal Läs mer
  • Daniel A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag dök upp utan att ha startat en bil förut och 6 veckor senare står jag med ett körkort. Fantastiskt bra skola och kan inte rekommendera högre än vad jag redan gör. Läs mer
  • Abdunur P skrev om Vårbergs Trafikskola
    De är duktiga, professionella och korrekta. Kände mig alltid välkommen. De hjälpte mig med alla frågor jag hade. Tack för allt! Jag rekommenderar de absolut! Läs mer
  • Sengül K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Det bästa är att jag har gjort är att valde Vårbergs trafikskolan !! Alla personalen där var trevliga. Jag vill specielt tacka min underbara lärare Yasin Alp som var hjälpsam, lärorik och pedagogisk. Under körningarna var han som en kompis än lärare och det hjälpte mig faktisk Läs mer
  • Sengul K skrev om Vårbergs Trafikskola

Rekomenderas!!!! Läs mer
  • Evan A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag tycker att det var det bästa jag har gjort är att jag valde Varbergs Trafikskola!
    Jag är mycket nöjd med läraren Shymaa och alla där som är mycket trevliga , seriösa och Trevliga. Läs mer
  • Konstantina V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Mitt intryck av Vårbergs trafikskola är absolut det bästa! Bra service och trevlig och hjälpsam personal.

Vill speciellt tacka min fantastiska trafiklärare Yasin Alp för all hans hjälp, utan honom hade jag inte tagit körtkortet så lätt!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Bulat A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte nöjd med trafikskolan och personalen. Vill tacka Yasin som fixade min körning på en kort tid. Bästa trafikskola som jag vet och rekommenderas starkt. Läs mer
  • Osman K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hej! Jag vart jättenöjd med eran trafikskola och tackar framför allt Yasin Alp som hjälpte mig så mycket han är riktigt grym. Läs mer
  • Osman K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är jättenöjd med personalen i trafikskolan. De är alla väldigt snälla och professionella. Rekommendationer till alla. Läs mer
  • Kenan B
    Kenan B skrev om Vårbergs Trafikskola
    Utmärkt trafikskola! Med den grymma handledningen som jag fick av min lärare Yasin Alp lyckades jag klara uppkörningen på första försöket! Läs mer
  • Walaa S skrev om Riskettan en del av Vårbergs Trafikskola
    Det mycket information och erfarenhet som lärare Ibbe har och har prattat om allt på kursen mycket bra . Läs mer
  • Derya K skrev om Vårbergs Trafikskola
    En trafikskola med oerhört bra service, helt enkelt. Väldigt bra bemötande av alla som jobbar på Vårbergs trafikskola.

Vill tacka min lärare Yasin Alp som var riktigt hjälpsam, lärorik och var så social under körningarna att det kändes som att man körde runt med en kompis istället för en lärare.
    Han är guld värd och det är tack vare honom som jag tog körkortet på första försöket😊

Rekommenderar starkt Vårbergs trafikskola

Mvh Derya Kaplan Läs mer
  • Attrey S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Lärarens har mycket erfarenhet och kunskap. Läs mer
  • Sasa D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 6 lektionen. Jag är mycket nöjd med bemötande, alla är jättetrevliga. Ibbe är jätte duktig på att förklara. Jag skulle rekomendera alla just den här trafikskola Läs mer
  • Tareq B
    Tareq B skrev om Handledarutbildning en del av Vårbergs Trafikskola
    Allt var bra jae nöjd och lärde mig en del, det var intressant och han som prata var bra på att hålla lyssnarna med under hela föreläsningen Läs mer

Vårbergsplan 15, 127 43 Skärholmen