Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!

Läs vad 481 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola 2

2021-07-22
    All personal in traffic school was pleasant and helpful...driving instructor especially... Very nice and pleasant, good explaining and confidence booster... Very nice experience overall.
    2021-07-06
    Blev utmärkt bemött av företaget, dem är väldigt professionella. De uppfyllde de förväntningar jag hade av dem. Jag köpte ett packet som ingick 20 körlektionen plus risk 1 och 2:an. Dessutom 9h teorilektioner som var väldigt givande och lärorika. Trafikläraren jag jag hade var så grym och hjälpte mig väldigt mycket! Verkligen en toppen upplevelse
    2021-07-01
    I went to this school through recomendation and did not regret it.
    It is not the cheapest nor the most expensive one, but surely it provides everything one needs to learn how to drive.
    Staff was welcoming, supportive and helpful, they understand the needs and specifics for every student, and try to create an unique learning path for every individual, which i find amazing.
    Head of school is a great pedagogue and communicator, instructors have a great approach for every student and are most welcoming. Office staff is helpful and always there for you.
    Overall rating is 10/10 and i would and will recommend it to any aspiring driver.
    2021-06-23
    Vårbergs Trafikskola guidade mig tryggt till körkortet! Tack Ana för grymma körlektioner och Ibbe för de trevligaste teorilektionerna jag någonsin varit på. Ett nöje!
    2021-06-22
    Ibbe är en utomordentligt kompetent instruktör!
    2021-06-18
    Köpte 10 körlektioner, kunde inte varit mer nöjd, utmärkta lärare, fantastiska lektioner där man verkligen lär sig. Helt enkelt en underbar service av en underbar körskola
    2021-06-04
    Jag har super bra minne gällande vårbergs trafikskola, jag fick tips och råd som hjälpte mig mycket att nå min dröm"körkortet". Personalen är underbara människor, de är super trevliga. Jag rekommenderar er till mina vänner.
    2021-05-28
    Rekommenderar varmt Vårbergs trafikskola! Jättetrevliga och duktiga lärare! Stort tack till bästa lärare Sheyma och Ibbe som hjälpte mig att få körkort på första försöket.
    2021-05-21
    Jag hade världens bästa lärare Drazenka som lärde mig allt jag behöver veta. Rekommenderar verkligen Vårbergs trafikskola. Peppande och duktiga lärare!
    2021-05-20
    Bästa trafikskolan 🌺trevligt och proffsigt personal, rimliga priser för körpaket och där kan man lära sig mycket !
    Alla rekommendationer till alla nyblivande förare! 🌺
    2021-05-06
    En körskola som prioriterar dig till högsta nivå, som verkligen vill att du ska lyckas få körkort på första försöket. Det tog mig bara ungefär 10 lektioner för att få all kunskap som krävs för att kunna klara sig i trafiken. De är trevliga, lite hårda (som behövs om man verkligen ska lära sig) och helt enkelt en extremt bra upplevelse!
    2021-05-03
    Jättetrevlig personal, lärorikt samt roligt
    2021-04-29
    Inga kommentarer kan beskriva hur bra de är
    2021-04-29
    Körlektion med Drazenka gick jättebra och hon är proffs verkligen på många sätt. Tipsar gärna!
    2021-04-25
    Det här är en trafikskola jag skulle starkt rekommendera. Då de följer eleven från starten på din körning tills körkortet ligger i din hand. Välutbildade lärare och de har dubbelkommando bilar så att man känner sig helt säker när man sitter med dem. De ger dig väldigt bra kunskap och bra tips efter du fått ditt körkort men också till förarprovet och kunskapsprovet. Med det jag sagt så rekommenderar jag att du borde lära dig köra bil på Vårbergs trafikskola.
    2021-04-23
    Köpte körlektioner, teoribok och uppkörning med deras bil. Deras bemötande var bra och förväntningarna uppfylldes: jag har nu körkort.
    Allt som allt så är jag väldigt nöjd. Rekommenderas.
    2021-04-23
    Jag kan inte ha varit mer nöjd. Stort tack!
    2021-04-22
    Jag hade en jättebra upplevelse med Vårberg trafikskola. Superbra bemötande och lärare! Bäst!
    2021-04-16
    Började ta mitt körkort på Vårbergs trafikskola sen HT2020 och tog mitt körkort April 2021. Har bara positiva upplevelser från körskolan. Trevlig och professionell personal samt väldigt pedagogiska.

Kan starkt rekommendera Vårbergs trafikskola.
    2021-04-12
    Jättebra och jätte snällt Drazenka
    2021-04-07
    Jag är så nöjd med Vårbergs trafikskola. Ibbe, Drazenka och Seyma är lärarna som är duktiga, proffsiga och engagerade! Dessutom är receptionisten, Jelena trevlig och noggrann personen! Rekommenderar varmt!
    2021-03-31
    Helt fantastiska. De anpassar sig efter föraren, fokuserar på deras specifika behov och körning och anpassar hur de lär ut efter det! Trevliga, vältränade lärare och allmänt grymma och sköna!
    2021-03-22
    Trevliga och noggranna! Gick igenom alla moment lugnt och metodiskt! Rekommenderar!
    2021-03-21
    Världens bästa trafikskola! De ville få mig att lyckas mer än vad jag själv ville. Så mycket motivation!! Stort tack till Anna och Ibbe som var mina körlärare. Och även stort tack till receptionisten som var så snabb på o hitta körtider till mig, utan henne hade jag fått göra om teorin.
    2021-03-15
    Klarade på första uppkörningen. Oerhört tålmodig men rak körlärare som kände in vad jag behövde. Hög kompetens!
    2021-03-15
    Tog mitt körkort på första försöket!!
    2021-03-11
    mycket trevlig upplevelse, allt beröm till instruktörerna som gör sitt jobb bra. alla skulle rekommendera mig denna körskola
    2021-03-08
    Körde här flera gånger. Schysst personal som hjälper dig och lär dig köra på ett bra sätt och fixar allting med körprov, teori osv. Levde helt klart upp till mina förväntningar. Lite strul med bokningar ibland, men fick tillbaka med gratis körlektioner om det blev alltför sena ombokningar eller annat strul. En bra körskola helt enkelt.
    2021-02-26
    Jag skulle verkligen rekommendera Vårbergs Trafikskolan till alla.

Otroligt hjälpsamma och trevliga personal.

TACK !!! 🥰😍🤩
    2021-02-26
    Så trevliga och pedagogiska lärare som verkligen hjälper dig på ett proffsigt sätt!!! Är så nöjd!!!!
    2021-02-12
    Mycket trevligt bemötande och hjälp från flexibel och kunnig personal som bidrog till körkort
    2021-02-10
    Bästa skolan och bästa lärare ever.
  • Linus A
    skrev om Vårbergs Trafikskola
    2021-02-07
    Jättebra trafikskola. Duktiga och engagerade lärare och en härlig, varm och familjär atmosfär. Kan varmt rekommendera!
    2021-02-06
    Rekommenderar vårbergs trafikskolan.
    2021-02-05
    Världens bästa och mest pedagogiska läraren . Tusen tack till Anna och Vårbergs Trafikskola
    2021-02-04
    Jag köpte megapaketet och var väldigt nöjd. Mycket pedagogisk och professionell personal som har god inblick och känsla för elevens inlärningskurva. Har alltid känt mig nöjd med bemötandet och att jag växt som bilförare efter varje lektion. Den bästa körskolan jag har varit på. Tack.
    2021-02-04
    Thanks, to the great, kind, and professional coach Anna.
    2021-01-29
    Bra, lugn och pedagogisk lärare.
    2021-01-26
    Väldigt bra skola och trevliga lärare. Klarade körkortet på första försöket!
    2021-01-25
    Vårbergs Trafikskola har det trevligaste personalen och min upplevelse var utmärkt!
    Under denna övningskör period jag har lärt mig mycket både att köra och att ha tålamod.
    Jag skulle verkligen rekommendera denhär skolan till alla som vill lära sig att köra på ett säkert och rätt sätt och samtidigt att känna sig bekväma. Den är verkligen den bästa skolan!
    2021-01-19
    Köpte mega paket och i efterhand ännu 10 lektioner. Väldigt bra körskola med passionerade lärare.
    2021-01-18
    I had really pleasant experience in regards to the treatment from the instructor. Instructor Ibe was really helpful and shared his knowledge in the way that it was easy to understand processes and procedures, and the final result was that I have passed both written and driving test in the 1st try.
    Thank you,
    Čedomir
    2021-01-18
    Jättebra instruktörer som förklarar allt på ett sätt så man förstår enkelt och jätte trevliga
  • Danijel P
    skrev om Vårbergs Trafikskola
    2021-01-15
    Mycket bra,, bra hjälp och snabbt till körkort.
    2021-01-13
    Dem är fantastiskt! Jag ska säga till alla mina vänner att gå på Vårbergs Trafikskola!
    2021-01-12
    Allt hade varit så bra. Jag klarade både teori och uppkörningen på det första försöket. Ibbe var en superbra instruktör.
    2021-01-11
    Mycket bra personal, man få bra tips ,jag tackar dom jätte mycket för allt😄
    2021-01-11
    Väl genomförd utbildning! Jag köpte 15 lektioner! Jag fick den bästa instruktören Ibbe som var tydlig, tålmodig, mycket proffsig och konkret. Det var lätt att hänga med och jag varmt rekommenderar Vårbergstrafikskolan!
    2021-01-07
    Utmärkt upplevelse, rekommenderar skolan till alla framtida förare!
    2021-01-07
    Vårbergs trafikskola har varit jätte trevliga och betytt allt för mig. Speciellt tack till Ibbe som stöttat mig hela vägen. Utan honom hade jag inte klarat det, jag hade goda förväntningar och de har uppfyllts till 110%.
    Tack återigen Vårbergs trafikskola och Ibbe.