Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Skärholmen Vårberg Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

Vårbergsplan 15, 127 43 Skärholmen — Visa karta

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!
Mån: 10:00-18:00

Jag köpte körlektioner . Jag är väldigt nöjd med alla och allt . Läs mer
  • Ebru K

2019-04-10

Ebru K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är verkligen tacksam över hur jag har blivit bemött av trafiksolan och personalen, det bästa jag har gjort hittils är att hitta Vårbergs trafikskola. Jag har kämpat länge med att ta körkortet gick på privat lektioner som inte hjälpte vidare och fick mig må dåligt efter underkända resultat. Men tack vare bästa Yasin Alp har jag fått min självtroende tillbaka och fått körkortet idag!

Rekomenderar starkt bästa trafikskolan!! Läs mer
  • 2019-03-26

Medet K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag behövde bara köpa 10 lektioner och jag klarade uppkörningen! Yasin trafikläraren var helt underbar! Så duktig såååå duktig. Tack tack tack! Kommer absolut rekomendera mina bekanta att övningsköra på Vårberga Trafikskola Läs mer
  • 2019-03-22

Mihajlo R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag klarade både teori och uppkörningen med hjälp av den bästa lärare Yasin. Skulle absollut rekommendera Vårberg trafikskolan. Läs mer
  • 2019-03-21

Ihsan K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Vill tacka vårbergs trafikskola. Bra skola trevlig personal och trevlig receptionist.jag vill tacka specielt min lärare Yasin, han är jätte trevlig och hjälpsam.recomenderar starkt! Läs mer
  • 2019-03-21

Milan I skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hvala svima,a posebno instruktoru i vlasniku na velikoj pomoci i profesionalizmu ,bez koje ja ne bi polozio iz prvog puta i teoriju i voznju,i svima bi savetovao da izaberu njih ,Hvala,Tack Läs mer
  • 2019-03-17

Iskender K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Stockholms utan tvekan bästa körskola.

Vill tacka min lärare Yasin Alp som var riktigt hjälpsam, lärorik och var så social under körningarna att det kändes som att man körde runt med en kompis istället för en lärare.
    Han är guld värd och det är tack vare honom som jag tog körkortet på första försöket😊

Rekommenderar starkt Vårbergs trafikskola Läs mer
  • 2019-03-08

Darko P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag är jättenöjd och tacksam. Skolan har med sina goda kunskaper, motivation och bra lärare lärt och hjälpt mig framgångsrikt göra både kunskaps- och körprovet. J Läs mer
  • Nilufer A

2019-03-07

Nilufer A skrev om Vårbergs Trafikskola
    I vårbergberg trafikskolan blev jag bemött av många glada ansikten och personer som var angegerade i sina arbeten. Jag blev starkt rekommenderad av min kompis att köra med Yasin. Yasin är en bra lärare som vill att hans elever ska lyckas och han kämpade för att jag skulle lära mig och till slut fick jag körkortet.
    Jag skulle rekommendera alla att börja i Vårberg trafikskolan, det ör vra lärare och bra trafikskola! Läs mer
  • Ebubekir D

2019-03-05

Ebubekir D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte bara några körlektioner från Vårbergs trafikskola. Jag blev utmä
    rkt bemötande både från skolan och min lärare Yasin Alp. Jag rekomenderar starkt! Tack för allt hjlälp bästa läraren Yasin! 👍 Läs mer
  • 2019-03-05

Mendsaikhan N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill tacka er alla speciellt till körläraren Yasin. Jag lärde mig mycket och de lärde ut bra och noggrant. Jag ångrar mig inte att jag blev godkänt här i Varbergs Trafikskola, jag är jätte glad över det. Ni var fantastiska och fortsätt med det ni gör.
    Mvh Saikhan Läs mer
  • Mustafa C

2019-03-02

Mustafa C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte ett paket som hade med allt som behövdes för körkortet och 20 körlektioner. Jag blev väl bemött av min körledare Yasin som hjälpte mig hela tiden och lärde mig att köra. Läs mer
  • Ayten K

2019-02-25

Ayten K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag vill tacka för ett väldigt proffsigt bemötande genom hela processen.
    Vilken tur att jag hade valt just er trafikskolan. Vårbergs trafik skolan ☺️ Läs mer
  • 2019-02-24

Adem A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Köpte körlektioner hos Vårberg trafikskola. Jag blev jättebra bemött av min trafiklärare Yasin Alp. Han visste hur han skulle lära ut mina svagheter och gjorde det på ett väldigt professionellt sätt. Stor eloge till han! Läs mer
  • Barbara G

2019-02-15

Barbara G skrev om Vårbergs Trafikskola
    Otroligt bra bemötande . Bästa undervisning av handledaren praktiskt och teoretiskt .
    Har fått bästa hjälp av hela personalen. Väldigt imponerande. Rekommenderar för alla i 100%
    Bäst bäst bäst !!!👌👌👌👌🙂🙂🙂 Läs mer
  • 2019-02-14

Sameh A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan, bra lärare och bra utbildning! Läs mer
  • 2019-02-12

Stor tack till bästa instruktör Yasin!😁 Läs mer
  • Jovan S

2019-02-04

Jovan S skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte tack till Yesin och Vårbergs Trafikskola för att de har hjälpt mig att skaffa ett körkort! Den bästa lärare man kan få. Från början allt gick väldigt smidigt. Rekommenderas skolan och mina personliga upplevelser och erfarenheter med Yasin är bara positiva och underbara!

Mvh Jovan Senicanin Läs mer
  • 2019-01-29

Helin D skrev om Vårbergs Trafikskola
    Är väldigt tacksam för den tid du lagt ner på mig Yasin, en grym lärare som jag fått enorma kunskaper ifrån och dem tar jag med mig i livet! Läs mer

VEKOSLAV A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hej!
    Jag vill rekommendera till alla Vårberg trafikskola jag är väldig nöjd med lärarna som jobbar där. Vårberg trafikskola hjälpte mig också med teori, Och det som vart speciell bra med skolan var att lärarna kontrollerar vad du gör och hur det går på elevcentral tex.
    Bästa trafikskola!!!
    Mvh Veeko Läs mer
  • Dilara Ö

2019-01-21

Dilara Ö skrev om Vårbergs Trafikskola
    Väldigt lärorikt men även intensivt lärande. Tacksam över allt jag har lärt mig på så kort tid, jag vill även tacka min trafiklärare Yasin , för en grym undervisning! Rekommenderar starkt!! Läs mer

Dilara Ö skrev om Vårbergs Trafikskola
    Mycket lärorik undervisningar, är verkligen tacksam för all kunskap jag har fått kunna lära mig! Läs mer

Hevin C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Köpte runt 10 lektioner, blev bemött på ett otroligt fint sätt, Yasin hade jag, han försöker göra allt för att man ska lyckas ta körkortet! Otroligt bra lärare!! Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • 2019-01-16

Ivona P skrev om Vårbergs Trafikskola
    Tack till Vårbergs Trafikskola. Jag valde en megapaket där jag hade allt som jag behövde. Tack till alla som hjälpte mig att upnnå mitt mål. Stor tack till min handledare Yasin som hjälpte mig och lärde mig att köra bilen, och allt annat som är relaterade till körkortet!! Läs mer
  • 2019-01-15

Haci Ahmet C skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan 😍😍 Jag körde med bästa lärare Yasin han är jätte trevlig och lugn. Jag rekomenderar Vårberg Trafikskolan. Läs mer
  • Stephanie V

2019-01-15

Stephanie V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Grymt bra körskola. Körde med yasin sista tiden inför uppkörningen en fantastisk lärare, pedagogisk, lungn och rättvis. Läs mer
  • 2019-01-11

Mona R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Tusen tack till Chaima du är en grym lärare med bra tålamod Tack <3 Läs mer
  • 2019-01-08

Roshni R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte 20 körlektioner där riskettan och risktvåan ingår. Sedan köpte jag ytterligare 4 stycken 40 min lektioner + uppkörningsbilen.
    Sheyma var min körskollärare och jag fick även köra med Yasin en gång. Receptionisten Evan är supertrevlig och hjälpsam så jag kunde enkelt och lätt boka mina lektioner.
    Sheyma var pedagogisk rolig och snäll. Hon förberedde mig väldigt väl till provet. Hon är tydlig och är enkel att förstå.
    Alla bemötte mig väldigt trevligt och jag är supernöjd med valet jag gjorde att börja på vårbergs trafikskola. Jag är supernöjd med mina 2 körskollärare som jag fick köra med. Jag hade inte så höga förväntningar eftersom jag aldrig varit på någon annan körskola, men ja kan säga att dem gjorde sitt jobb och mer. Nu har jag tagit körkortet. Så vill tacka vårbergs körskola för de ❤️ och speciellt Sheyma Läs mer
    2019-01-14 Vårbergs Trafikskola svarar Roshni R
    Stor Grattis Kära Roshni , vi önskar dig lycka till framöver ..
  • Филип Ж

2018-12-28

Филип Ж skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bästa trafikskolan med bästa lärare.Speciellt vill tacka Yasin världens bästa lärare som har gåt om tid att förklara och lära dig. Läs mer
  • 2018-12-08

Mohamed A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Duktiga lärare och en bra bemötandet Läs mer
  • 2018-12-01

Nenad F skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag har köpt en mindre paket hos Vårberg trafik skolan och jag var där och har pluggat o deras snälla läraren lärde mig uppkörning och både teori o uppkörning e godkänd efter första gången tackar jättemycket till dem för allt hjälpen som fick... Läs mer
  • 2018-11-23

Marija O skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag ville ta körkort, manuell bil. På Vårberg trafikskola blev jag bemött på det bästa sätt.
    Jag är väldigt tacksam för den bästa lärare (Sheyma) jag hade. Hon förklarade jättefint för mig hur ska jag göra för att uppnå mitt mål att ta körkort. Det är väldigt viktigt att jag som elev lyssnade och försökte göra mitt bästa under körlektionerna. Läs mer
  • 2018-11-21

Mikail A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Hade 20lektioner med yasin alltid lika kul o lärorik att köra med. Yasin och de andra o skolan är alltid lika trevliga! Rekomenderar starkt Vårberg trafikskolan Läs mer
  • 2018-11-15

Pamela H skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jätte nöjd, flexibel handledare som lärde ut hur bra som helst !
    Trevlig receptionist, jätte bra skola! Läs mer
  • Andras A

2018-11-12

Andras A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Köpte först Megapaketet då det passade mig bra. Lade till några strölektioner och utökade något i efterhand. Det var någon missad lektion men den fick man igen utan krångel. Allt som allt extremt nöjd och rekommenderar Ibbe och gänget varmt till den som vill ta körkort. Personalen är mycket tillmötesgående! Det enda som kan förbättras är kontaktvägarna. En mailadress eller liknande vore bra vid de tillfällen receptionen är obemannad, stängd eller upptagen. Läs mer
  • 2018-11-12

Yasin U skrev om Vårbergs Trafikskola
    Yasin alp är jätte bra körlärare, har lät mig allting från honom. Rekommenderar han jätte mycket😃😃😃 Läs mer
  • 2018-11-11

Ibrahim T skrev om Vårbergs Trafikskola
    Yyhuhjyyyyyyyxbjhfhjgghjvgyjjgghhgffjjvhhy Läs mer
  • 2018-11-02

Sara L skrev om Vårbergs Trafikskola
    Personligt bemötande och anpassat efter mina förutsättningar! Läs mer
  • 2018-11-01

Marija N skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte 20 körlektioner, jätte trevliga lärare, klarade uppkörning på första gång, Yasin var min handledare schysst lärare, rekommenderar till alla som vill ta körkort på ett smidigt sätt, ni kommer inte ångra er. Läs mer
  • Rangsima T

2018-10-24

Rangsima T skrev om Vårbergs Trafikskola
    Yasin Alp är min bästa bästa läsare. Utan hans kompetens och engagemang kom jag ingen vart.
    När jag fick körkortet blev himlen blå och min framtid lyser som solen efter regnet.

Jag har rätt val och stolta över Varbergs trafik skolan
    Hjärtligt Tack Yasin Läs mer
    2018-10-24 Vårbergs Trafikskola svarar Rangsima T
    Vi är så glada för din framgång , du är värd och smart, vi önskar dig lycka till på fortsättningen.
    Vårbergs Trafikskola, Rangsima T gillar detta
  • 2018-10-22

Jenny K skrev om Vårbergs Trafikskola
    Körlektioner
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och bra sätt. Vårbergs Trafiksskola levde upp till förväntningarna om inte mer. Jag är så nöjd med hur skolan planerade mina lektioner utifrån mina kunskaper och hur bra och lärorik varenda lektion var. Läs mer
  • 2018-10-18

Johan Rolf R skrev om Vårbergs Trafikskola
    Yasin var en mycket kompetent och pedagogisk lärare som också lade upp en bra strategi inför uppkörningen, det kändes tryggt och gjorde så att jag tog kortet på första försöket! Läs mer
  • Hamodi A

2018-10-16

Hamodi A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag har haft en bra upplevelse min lärare yasin är en underbar lärare som hjälper med allt som man har svårt med och jag skulle rekommendera starkt att ta han som sin trafiklärare Läs mer
  • Zara A

2018-10-12

Zara A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Bemötandet i trafikskolan var väldigt trevlig, dom är öppna till alla frågor och hjälper dig med allt du undrar om. jag köpte 10 körlektioner med Yasin, Super duktig, snäll och tydlig med sina instruktioner. Han gick tydligt igenom allt som behövde förbättras men min körning. Om man vill ta körkortet snabbt och smidigt så är Yasin den lärare man ska vända sig till rekommenderar honom! Läs mer
  • Berill V

2018-10-08

Berill V skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag köpte 10 körlektioner i början av min utbildning och 10 lektioner i slutet. På detta sätt startade Sheyma upp mig på ett bra sätt som min pappa kunde jobba vidare på. Och i slutet styrde Sheyma också upp mig med just de små specifika grejerna som pappa gör men inte tänker på och som han aldrig bad mig göra.

Generellt verkar Vårbergs trafikskola ha kunniga lärare, även om jag inte hade haft någon annan än Sheyma. Hon var kunnig, pedagogisk och trevlig. Man hade alltid en öppen dialog om vad som blev fel och hur man borde ha tänkt istället och man fick också feedback när något blev bra. Därmed hade man möjlighet att få koll på var man stod utvecklingsmässigt.

Jag är nöjd och tackar Sheyma för mitt körkort! Läs mer
  • 2018-10-07

Nanitza A skrev om Vårbergs Trafikskola
    Jag hade 10 körlektioner och läraren var utmärkt men bemötandet var bristfälligt. Läs mer
    2018-10-18 Vårbergs Trafikskola svarar Nanitza A
    Det Synd om Höra !
    Vi försöker att vara Trevliga med alla, vi gör våra bästa och bryr oss visst om alla , kanske ibland vi blir mycket stressiga och har mycket samtidigt..
    vi känner att alla elever och kunder är en del av oss.
    Hälsningar
  • 2018-10-03

Ammar I skrev om Vårbergs Trafikskola
    De har bra lärare, samt lär allt som är rätt Läs mer
  • 2018-10-03

Kristina M skrev om Vårbergs Trafikskola