Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Värmdö Värmdö Bilteknik AB

Värmdö Bilteknik AB

Akilles Väg 1, 134 44 Gustavsberg — Visa karta

Välkommen till Värmdö Bilteknik!

I Mekonomenverkstaden på Värmdö kan vi serva och reparera så gott som alla bilmärken, oavsett ålder. Genom att kombinera erfarenhet, kunskap och den senaste tekniken hjälper vi dig med allt din bil kan tänkas behöva!

Vi svarar gärna på frågor om hur du bäst tar hand om din bil och delar med oss av tips för hur du får bilen att hålla längre.

Låter du oss serva din bil har reservdelarna minst 3 års garanti och självklart stämplar vi i din servicebok för att behålla värdet på bilen i framtiden. Dessutom ingår vägassistans så att du kan känna dig trygg på vägarna!
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-15:00

Läs vad 26 kunder tycker om Värmdö Bilteknik AB

• Kommanditbolaget Tranviks Gård
    Kommanditbolaget Tranviks Gård skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Trevligt bemötandeMen en fundering finns Varför vill man göra en"förundersökning" som kostar pengar?För att veta vilka reservdelar som behövs? Vi bedömer att man genom regnumret borde kunna finna de reservdelar som behövs för varje enskild reparation !
  • Tom C
    Tom C skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Mycket trevlig och kompetent personal!
  • David B
    David B skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Bra service och rådgivning. Ger ett förtroendefullt intryck. Pålitlighet och känslan av ärlighet är viktig för mig och det tycker jag att verksamheten ger intryck av
  • Pia A
    Pia A skrev om Mekonomen Butik en del av Värmdö Bilteknik AB
    Uppmärksam och snabb, bra service
  • Natasha A
    Natasha A skrev om Mekonomen Butik en del av Värmdö Bilteknik AB
    Som kund är jag mycket nöjd med servicen och personalens kompetens.
  • Björn B
    Björn B skrev om Mekonomen Butik en del av Värmdö Bilteknik AB
    När man som kund kommer och vill ha hjälp med någon reservdel så har personalen till 70-80% koll på vilken del man är ute efter. Annars tar dom reda på det ganska snabbt. Och ofta är det bara 1- 3 dagars leverans på det man har beställt. Vilket jag tycker är rimligt. Det som är negativt är väl priserna som jag tycker är för höga. Har jag inte bråttom kan man köpa billigare på nätet.
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Mekonomen Butik en del av Värmdö Bilteknik AB
    Köpte reservdelar och det funkade bra. Fick det service jag behövde. Mvh Erik
  • Alf A
    Alf A skrev om Mekonomen Butik en del av Värmdö Bilteknik AB
    Ok bra service och korta väntetider
  • Agneta C
    Agneta C skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Ingen svarade när jag ringde, men ringde upp inom 5 min. Kanon, Mekonomen i Hemmesta återkom inte alls. Jätte bra service, och snabb återkoppling.
  • Kurt T
    Kurt T skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Helt ok. Kanske borde verkstaden reagera tidigare om nödvändiga reparationer före det att fel uppstår.
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Alltid bra service med trevlig personal och väl utförda jobb!
  • Tommy Å
    Tommy Å skrev om Mekonomen Butik en del av Värmdö Bilteknik AB
  • Malin S
    Malin S skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Jag fick oväntat direkt hjälp vilket räddade mig från katastrof!
  • Britt-marie R
    Britt-marie R skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Hej
    Återkommer ej till er mer !

Varit på verstan 1 eller 2 gånger.
    Arrogant personal med service mind's på noll och dyra.

Varit inne i butiken 15 gånger, ni har aldrig vad mina bilar behöver!!!?

Men barnböcker säljer ni ???

Åkte vid nästa service still AutoExpert och en annan tjedja de som säger "Nemas problemas" i reklamen...

Feltema (Biltema) har haft dessa 15 grejorna jag sökt. Men de är ju billiga och håller bara i två veckor...men räddade mig i nöden de gångerna!
    Mvh. Britt-Marie
  • Olle A
    Olle A skrev om Mekonomen Butik en del av Värmdö Bilteknik AB
    Bra killar trevligt bemötande
  • Annika H
    Annika H skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Trevligt bemötande, bra förklaringar till om något måste fixas.
  • Christer P
    Christer P skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    OK rent tekniskt, så där har vi inget att klaga på.
    Men:
    Mästrande attityd gentemot min fru.
    Vägrade utföra viktiga jobb på en gammal bil.
    Vi blev tvungna att välja annan verkstad längre bort, och därför gör vi det nu även för vår första-bil
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Funkar bra. Dock missade en liten grej..var tvungen åka tillbaka.
  • Tommy Å
    Tommy Å skrev om Mekonomen Butik en del av Värmdö Bilteknik AB
    Fantastiskt bra service och personal.
  • Lena L
    Lena L skrev om Mekonomen Bilverkstad en del av Värmdö Bilteknik AB
    Oerhört vänliga, snabba och hjälpsamma. Pratar teknik på min nivå (dvs typ obefintlig 😆). Fick kostnad i förväg men det blev billigare och istf att debitera det så fick jag lägre pris. Fantastiskt!! Tar sig tid att gå ut och kolla vad felet kan vara och förklara åtgärd utförligt. Supernöjd!!
  • Malin H
    Malin H skrev om Värmdö Bilteknik AB
    Åhhh, Mekonomen Värmdö är helt fantastiska! Kompetenta, snabba, snygga! Min bil och jag är väldigt, väldigt nöjda!
  • Mazze
    Mazze skrev om Värmdö Bilteknik AB
    Aldrig blivit besviken när jag lämnat bilen på denna verkstad! Inga konstigheter, de gör vad man kommit överens om inget annat. Kompetent och trevlig personal.
  • Milan S
    Milan S skrev om Värmdö Bilteknik AB
    Varning för Mekonomen i Mölnvik. Lämnade in bilen för service. Dåligt utfört arbete med en dyr prislapp. Fick jobba själv en del hemma i garaget för att få alla luckor och dörrar att fungera igen. Jag kommer inte att anlita dem mer.
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Värmdö Bilteknik AB
    Jag har lämnat in min bil ett flertal gånger hos mekonomen Värmdö och jag har aldrig blivit besviken. En verkstad som gör vad man kommit överens om och inget annat. Med vänlig hälsning
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Värmdö Bilteknik AB
    Ville oxå VARNA för denna skojverkstad !!
    Enda hjälp man får efter deras missar att man får vända sig till ARN ! Dålig service !!! Och BEDRÖVLIGT utfört arbeten !
    ALDRIG mer denna sk verkstad.
  • Johan J
    Johan J skrev om Värmdö Bilteknik AB
    VARNING !! VARNING för Mekonomen i Gustavsberg !!!
    Jag hade lämnat in min bil där för ett tag sedan pga. att jag hade ett väldigt varma bromsskivor.
    Beställde en felsökning.....
    Resultat: Byte av bromsok, nya bromsskivor och bromsklossar ENDAST BAK . Jag betalade mina pengar och satte mig i bilen och körde iväg. ( ca: 9000:-) Döm om min förvåning när bilen nu HELT Plösligt börja darra i Ratten och bromspedal.
    Åkte genast tillbaka !!
    Nu var det helt plösligt fel på skivor i fram.
    Svaret blev: Att det absolut inte kan har skadat skivorna när det även satte på sommar däck !! Utan jag får till svars av Mats ( Som är verkstads chef) att jag ska vara glad att han inte sa att det " Råkade hända när jag lämnat verkstan !! på cirka 100m??? Han har även NU hittat ett oljeläckage !!!!!
    Har jag klagomål ska jag vända mig till ARN !!!
    Det är allt man får hjälp med !!!
    RIKTIGT dålig service !!
    De provkör inte ens bilen efter sk lagningarna ! VARNING !!
    Lämande in bilen till en annan verkstad för att kolla upp oljeläckage. FANNS INGEN !!!!
    Skulle inte ens våga byta däck här !!!
    Fredrik J gillar detta

Akilles Väg 1, 134 44 Gustavsberg