Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-15

Läs vad 6 Läs vad Installation

• Michael L skrev om Installation en del av Värmedynamik

2020-05-20

Köpte en värmepump IVT. Grabbarna baxade ner den för en trång spiraltrappa. Lugnt och metodiskt. Hela jobbet gjort på 6 timmar. Effektivt jobbat Läs mer
  • Abraham D skrev om Installation en del av Värmedynamik

2020-05-16

Hej, jag fick tips om IVT av en kusin och är ganska nöjd både med bemötandet och installationen. Läs mer
  • Tomas F skrev om Installation en del av Värmedynamik

2020-05-05

Full installation av luft/värmesystem.
    Tiden för installation uppfylldes.
    Tyvärr hade rörmokaren en dålig start på dagen.
    Saknar återkoppling veckan efter om utbildning och slutbesiktning samt montage utav filter på panna 2. Läs mer
  • Matthias T
    Matthias T skrev om Installation en del av Värmedynamik

2020-04-08

Värmedynamik installerade ett kylsystem som använder ett bergborrhål för kylan. Jag hade gjort förberedelser för genomföringar samt stöd i väggar och de gjorde sedan resten av installationen mycket smidigt. I samband med detta fick jag även andra mindre VVS kopplingar utförda snabbt och smidigt. Läs mer
  • Fredrik E skrev om Installation en del av Värmedynamik

2020-03-25

Vi beställde luftvärmepump samt inspektion och justering av ventilation. Mycket nöjda med allt från start till mål Läs mer
  • Kent K skrev om Installation en del av Värmedynamik

2020-03-15

Installation var väl ok. Däremot borde Värmedynamik redan innan ursprungsinstallation varnat om risken för ljudproblem då hade vi vi gjort ett annat val från början och den har justeringen hade inte behövts och vi har sluppit de extra kostnadern Läs mer