Installation
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 44 Läs vad Installation

• Johan M skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-04-06

Jag har anlitat Värmekompaniet två gånger och det har gått snabbt och effektivt att få hjälp båda gångerna. Mycket bra resultat av utfört arbetesamt proffsigt bemötande också. Läs mer
    VärmeKompaniet Stockholm gillar detta
  • Johan B skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-03-14

Jag köpte bergvärmeinstallation! Jobbet löpte på snabbt och smidigt! De höll alla sina tidsplaner utan några incidenter. Bergvärmen är igång och ger värme som den ska. Peter var serviceinriktad och trevlig. Läs mer
    VärmeKompaniet Stockholm gillar detta
  • Tony G skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-02-22

Vi anlitade Värmekompaniet Peter / Det kommer vi aldrig att ångra han rekommenderade en IVT 516 , Vi är riktigt nöjda med hela processen från besök till Borrning och montering av Bergvärmepump
    Allting sköttes mycket proffesionellt med allt
    Vi rekommenderar Värmekompaniet till 100% Tony/ Anne Läs mer
  • Michael F skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-02-11

Var på jakt efter en totalentreprenör för ett helt nytt värmesystem.
    Kom i kontakt med flertalet företag men det som stack ut var Värmekompaniet.
    Dom var punktliga, trevliga och lämnade en snabb och tydlig offert. Guidade mig i valet av värmesystem. Beslutet föll på att installera bergvärme.
    Varje moment av arbetet utfördes på angiven tid, svarade på mina frågor och hade en bra återkoppling hela vägen.

Kan varmt rekommendera Värmekompaniet till er som söker efter ett nytt värmesystem!

Michael Läs mer
  • Anders K skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-01-25

Bergvärmeinstallation som fungerade smärtfritt med bra kundkontakt! Läs mer
  • Rickard S skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2019-10-21

Utbyte av värmepump i vår villa. Utmärkt bemötande och proffsigt utbyte av värmepumpen. Utbytet tog endast en halv dag. Läs mer
  • Peter K skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2019-10-21

Jag upplever en total service känsla o alla led. Mycket proffsigt uppträdande. Allt fungerar bra. Läs mer
  • Erik E skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2019-10-15

Peter på Värmekompaniet gav från början ett mycket bra intryck och hela kedja av underleverantörer vi träffade var inlyssnande och hjälpsamma för att uppnå ett bra slutresultat. jag träffade 8 olika installatörer innan jag valde Värmekompaniet och är mycket nöjd med resultatet.

Tack! Läs mer
  • Max A skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2019-09-02

Ny bergvärmeinstallation då vår gamla anläggning gick sönder efter 20 år. Nytt hål borrades på 70m som kopplades ihop med det gamla hålet. Allt gick smidigt för att vara ett ganska stort jobb. Trevligt bemötande av alla inblandade och jobbet utfördes på tid. Jag skulle anlita Värmekompaniet igen. Läs mer
  • Simo I skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2019-07-03

Värmekompaniet installerade en luft vattenpump hos mig. Är jättenöjd med helheten men särskilt måste jag berömma rörmokaren, han var noggrann. Allt var rakt o perfekt en kille med yrkesstolthet. Tack för ett bra snyggt jobb. Läs mer
Installation
Service