Installation
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-09

Läs vad 46 Läs vad Installation

• Fredrik B skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-06-09

Professionell personal med hög servicegrad. Tog mindre än en veckan att både konstatera att den gamla pumpen var trasig och få en ny intstallerade.

Intallation av luftluftvärmepump (IVT Nordic Inverter Silverline 12 PHR-N) Läs mer
  • Robert A skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-04-24

Installation av Geo500 bergvärmepump.
    Snabba besked och de olika installatörerna kom på utsatt tid samt klarade av jobbet på utsatt tid och lämnade rent och snyggt. Läs mer
  • Johan M skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-04-06

Jag har anlitat Värmekompaniet två gånger och det har gått snabbt och effektivt att få hjälp båda gångerna. Mycket bra resultat av utfört arbetesamt proffsigt bemötande också. Läs mer
  • Johan B skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-03-14

Jag köpte bergvärmeinstallation! Jobbet löpte på snabbt och smidigt! De höll alla sina tidsplaner utan några incidenter. Bergvärmen är igång och ger värme som den ska. Peter var serviceinriktad och trevlig.

Fick senare ett litet problem Peter skickade ut en servicekille som hette Janne han kom ut efter 15 min. Han rättade till felet men sen visade det sig att det inte löste sig. Då hörde jag av mig igen o Janne kom samma dag. Imponerande snabb respons o Väldigt serviceinriktad. Janne sa jag kunde ringa när som helst även helg om jag fick problem igen. Kände mig trygg o väl omhändertagen av denna servicekille. Så de har mycket hög serviceanda även efter installation. Kan absolut rekommendera detta företag! Läs mer
  • Tony G skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-02-22

Vi anlitade Värmekompaniet Peter / Det kommer vi aldrig att ångra han rekommenderade en IVT 516 , Vi är riktigt nöjda med hela processen från besök till Borrning och montering av Bergvärmepump
    Allting sköttes mycket proffesionellt med allt
    Vi rekommenderar Värmekompaniet till 100% Tony/ Anne Läs mer
  • Michael F skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-02-11

Var på jakt efter en totalentreprenör för ett helt nytt värmesystem.
    Kom i kontakt med flertalet företag men det som stack ut var Värmekompaniet.
    Dom var punktliga, trevliga och lämnade en snabb och tydlig offert. Guidade mig i valet av värmesystem. Beslutet föll på att installera bergvärme.
    Varje moment av arbetet utfördes på angiven tid, svarade på mina frågor och hade en bra återkoppling hela vägen.

Kan varmt rekommendera Värmekompaniet till er som söker efter ett nytt värmesystem!

Michael Läs mer
  • Anders K skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2020-01-25

Bergvärmeinstallation som fungerade smärtfritt med bra kundkontakt! Läs mer
  • Rickard S skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2019-10-21

Utbyte av värmepump i vår villa. Utmärkt bemötande och proffsigt utbyte av värmepumpen. Utbytet tog endast en halv dag. Läs mer
  • Peter K skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2019-10-21

Jag upplever en total service känsla o alla led. Mycket proffsigt uppträdande. Allt fungerar bra. Läs mer
  • Erik E skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB

2019-10-15

Peter på Värmekompaniet gav från början ett mycket bra intryck och hela kedja av underleverantörer vi träffade var inlyssnande och hjälpsamma för att uppnå ett bra slutresultat. jag träffade 8 olika installatörer innan jag valde Värmekompaniet och är mycket nöjd med resultatet.

Tack! Läs mer
Installation