Installation
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 33 kunder tycker om Installation

• Magnus I
    Magnus I skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB
    Bra bemötande, flexibel angående tidsplanering, snygg installation. Kan varmt rekommendera Värmekompaniet! Läs mer
  • Jesper S skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB
    Köpt en anläggning för bergvärmed till villa. Trygg och pålitlig leverans med bra bemötande av kunnig personal hela vägen. Läs mer
  • Henrik E skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB
    Väldigt bra mottagande, genomförande, och förklaring/upplägg av det nya systemet för vårat hus.

Känns tryggt

Rekommenderas starkt Läs mer
  • Peter M skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB
    Luftvärmepump proffsigt.Den föreslagna produkten övrinstämde helt förväntningarna. Monteringen utfördes av kunnig trevlig personal.Rkomenderar gärna detta företag Läs mer
  • Hemming B skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB
    Köpte en luft/vatten värmepump från IVT med full installation från Värmekompaniet. Det var en mycket bra upplevelse från första kontakt till sista. De installerade allt på en dag och tog dessutom bort min gamla luft/luft pump. Kompetenta personer i alla led och ett bra bemötande. Jag kan varmt rekommendera Värmekompaniet. Läs mer
  • Stefan O skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB
    Luft/luftvärmepump. Bra råd med goda faktakunskaper. Läs mer
  • Anders S skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB
    Allt från utredning av behov för luftvärmepumpar via offert och sedermera leverans och installation har fungerat utmärkt och på utsatt tid. Läs mer
  • Jenny A skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB
    Vi har köpt/installerat bergvärmepump med Värmekompaniet för 10 år sedan. Vi var mycket nöjda redan då och rekommenderade företaget vidare till släkt. Bergvärmen har fungerat mycket smidigt under åren. Nu efter 10 år har vi bytt varmvattenberedare. Som vanligt när man använder er, har det gått mycket smidigt. Så tack Peter, Åsa och andra på Värmekompaniet. Det är alltid trevligt att ha att göra med er!! Jag blir mycket väl bemött och ni lever upp till eller överträffar förväntningarna. Jag rekommenderar er gärna. Läs mer
  • Olle S skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB
    Ny Frånluftsvärempump då den gamla gått sönder, akut läge med ny installation. Snabb återkoppling på offertförfrågan samt installation. Trevlig, artig och kunnig personal.Anlände tom en stund före utsatt tid. Proffsig installation städat och rent när allt var klart. Läs mer
  • Consulting F skrev om Installation en del av VärmeKompaniet Stockholm AB
    Ett högkompetent bolag, bra konsultation, marknadsmässiga priser och och smidig leverans.
    Utmärkt på alla vis. Anlita bara proffs som detta bolag. Läs mer
Installation
Service