Service

Service

61 omdömen om Service

Anders L

Jag fick meddelande att det var dags att göra en ”garantiservice för att bibehålla garantin”. Jätteschysst tyckte jag och bokade en service. Teknikern var här 25 minuter. Bytte inga delar. Visade hur jag justerar trycket i framtiden. Sedan får jag en faktura på 2300kr! Så mycket för Garanti Dåligt. Ingen information om kostnaden på förhand. Timpris på över 4600kr.

Svar från Service

Hej Anders, För att bibehålla garanti på installerad värmepump från IVT kräver de att 3- och 5-års garantiservice/kontroll utförs. Det är en åtgärd som är helt frivillig att beställa. Vi tar betalt för utfört arbete, i dagsläget, 2300 SEK för en garantiservice/kontroll. Detta dokumenteras därefter med en registrering hos IVT. Mvh Malin

Karl E

Proffsig och levde upp till utlovad tjänst snabbt

Johan L

Mycket snabb, trevlig och effektiv service.

Svar från Service

Tack för ditt omdöme Johan. Varmt välkommen åter om du behöver hjälp.

Erik O

Rätt kvalitet i service och leverans

Tack Erik för ditt omdöme. Välkommen åter

Eva H

Saknar ett omdöme om hur länge anläggningen kommer att fungera och vad som på sikt kan gå sönder /behöva bytas ut

Svar från Service

Hej Eva, Ta gärna kontakt med oss så ska vi hjälpa dig med detta.

Sunny W

Väldigt trovärdig företag och man känner sig trygg

Tack Sunny, Välkommen åter

Olof B

Man borde ta ett större ansvar för kundens anläggning och inte bara hänvisa någon annan firma när det krånglar.

Svar från Service

Hej Olof, Ring gärna oss så får vi reda ut det, vet inte riktigt vad du syftar på.

CARL-HENRIK SUNE K

Jag har inget att klaga på. Jag gjorde en treårsservice av värmepumpen, som installerades av Värmekompaniet. Bra personal på företaget! Hederliga och kompetenta.

Svar från Service

Kul att höra, Hoppas vi hörs när du ska göra din 5 års service.

Christer K

Service, noggranhet och vänligt bemötande

Bertil T

Hej trevligt bemötande och fick hjälp med att byta uteenheten i min luft/luft värmepump. De har också tidigare hjälpt till med service etc. Kan absolut rekomendera Värmekompaniet.

Svar från Service

Hej Bertil. Vad roligt att höra, du är varmt välkommen att höra av dig igen om det skulle behövas.