Varmitek Energisystem AB

Varmitek Energisystem AB

Ring 042-12 52 00 www.varmitek.com
3.7

Varmitek erbjuder värmepumpar, solfångare och annat inom solenergi.

3 omdömen om Varmitek Energisystem AB

Robert G
Skrev om Varmitek Energisystem AB

Fick hjälp relativt omgående med värmepumpen efter att inomhusdelen totalt havererat. Jättenöjd med professionellt bemötande och service. Skulle absolut använda dem igen (även om jag hoppas att jag inte behöver det och pumpen sköter sig nu) och kommer absolut att rekommendera till andra.

1KOMMA5° syd (fd SolensEnergi)
4.8/5 i betyg av 198 omdömen 4.8 av 198 omdömen

Jag hade superhöga förväntningar på leverans och installation av våra solceller, växelriktare och batteri från 1komma5syd - de överträffades

Rolf Gunnar G
Skrev om Varmitek Energisystem AB

Installation av solceller, profesionell och snabb leverans allt enligt offert. Bra att ha att göra med.

Filippa N
Skrev om Varmitek Energisystem AB

Otroligt dålig service. Jag ringde för att fråga om ett rör som hade rostat. Dom insisterar att dom ska komma ut och göra en service. Jag får då informationen att det kostar 1700 ex. moms. Vi bokade in en service. När dom kommer så säger dom att de genomrostade röret inte ser så dåligt ut. (Andra experter som kollat har sagt att det ser riktigt illa ut) När fakturan kommer så är den på 1800 ex. moms PLUS milersättning på 65 kr/mil (totalt 325 kr för 15 min körning enkel väg)!!! Så notan slutade istället på strax över...