Vb Redovisning & Rådgivning

Vb Redovisning & Rådgivning

5 omdömen om Vb Redovisning & Rådgivning

Laureta D
Skrev om Vb Redovisning & Rådgivning

Jätte nöjd med Veronica. Väldigt professionell och pålitlig, rekommenderar starkt.

Frial G
Skrev om Vb Redovisning & Rådgivning

En pålitligt, noggrann och lyhörd revisor. Starka rekommendationer om ni söker en revisor som ger valuta för pengarna 👍🏻

Katalin L
Skrev om Vb Redovisning & Rådgivning

Jag är så nöjd och glad. Hon kontrollerar perfekt varje liten detalj i min bokföring, så jag kan fokusera på det jag älskar, skapa ny produkter och utveckla min verksamhet

Burim S
Skrev om Vb Redovisning & Rådgivning

Jag rekommenderar starkt Veronica till alla som söker en noggrann och pålitlig revisor. Super nöjd med hennes service!

Shkurte D
Skrev om Vb Redovisning & Rådgivning

Jag vill starkt rekommendera Veronica som revisor för alla som letar efter professionell och pålitlig service. Jag har haft förmånen att arbeta med henne under en tid nu, och jag är otroligt imponerad av hennes skicklighet och professionalism. Veronicas service är verkligen på högsta nivå. Hon har en djup förståelse för alla aspekter av redovisning och revision och har varit oerhört hjälpsam med att hålla mina finanser i ordning. Hon är inte bara noggrann och effektiv, utan även mycket lyhörd för mina behov och frågor.Det...