Vellinge Kakeltjänst AB

Vellinge Kakeltjänst AB

Välkommen till Vellinge Kakeltjänst AB! Vi tar hand om ditt badrum från början till slut och lämnar inga överraskningar när det kommer till prislappen. Vi lämnar alltid pris på hel jobbet. Med över 23 års erfarenhet av kakel, badrum och klinkers vet vi hur det går till när du som kund blir nöjd. Genom lyhörda medarbetare och...

8 omdömen om Vellinge Kakeltjänst AB

Gustav G
Skrev om Vellinge Kakeltjänst AB

Som helhet med jobbet är jag nöjd och med tanke på att det alltid dök upp mer som skulle åtgärdas vartefter arbete pågick så gick allting bra. Det var också snällt att vi kunde skjuta upp arbetet nästan 5 veckor från första datum, eftersom vi hade problem med mäklaren och säljare. Stort tack för det, det var guld värt! Ska jag nämna någonting som jag är mindre nöjd med så är det framförallt elektrikerns arbete och snudd på arrogans. Han gjorde inte som det stod i offerten, lämnade arbetet outfört så vi inte hade något...

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 283 omdömen 4.6 av 283 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
INES P

Mycket bra, proffsigt, snyggt. Bra pris och kontakt. Mycket nöjd

Annika G
Skrev om Vellinge Kakeltjänst AB

Mycket trevliga hantverkare inom alla områden ! (Kakelsättare, VVS, elektriker och arbetsledare.) Otroligt kompetenta och duktiga. Vi kände ett stort förtroende från första stund. Alla som sett vårt nya badrum tycker att det är fantastiskt. De har gjort ett riktigt snyggt jobb och vi njuter av vårt nya badrum varje sekund. Vi kan varmt rekommendera Vellinge Kakeltjänst AB ! Våra förväntningar infriades med råge !

Fasad & Interiör
4.7/5 i betyg av 65 omdömen 4.7 av 65 omdömen

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderin

Ingrid T
Skrev om Vellinge Kakeltjänst AB

Proffsigt bemötande. Förklarade gången på renoveringen. Kom med bra tips att förändra mellan kök o grovkök. Kan verkligen rekommendera Vellinge Kakeltjänst

Stefan M
Skrev om Vellinge Kakeltjänst AB

Jag anlitade detta företaget 2021 att renovera ett badrum och en gästtoa.. vi blev väldigt nöjda med deras arbete (vilket man sällan blir). Mycket proffesionella och lösningorienterade och framförallt höll vad dom lovade. Jag blev själv rekommenderade dessa av både kakelfirman och en vän i branschen.. Stefan Mårtensson, Kägling

Mariette B
Skrev om Vellinge Kakeltjänst AB

Fick monterat ett kök med kakeluppsättning. Proffsiga, trevliga och kunniga jobbare. Allt igenom nöjd med resultatet. Fanns absolut ingenting att anmärka på. Allt gick väldigt smidigt.

Christer G
Skrev om Vellinge Kakeltjänst AB

Totalentreprenad på ett utmärkt sätt!

Rikard S
Skrev om Vellinge Kakeltjänst AB

Vi är mycket nöjda med resultatet