Vellinge Kakeltjänst AB

Vellinge Kakeltjänst AB

Välkommen till Vellinge Kakeltjänst AB!

Vi tar hand om ditt badrum från början till slut och lämnar inga överraskningar när det kommer till prislappen. Vi lämnar alltid pris på hel jobbet. Med över 23 års erfarenhet av kakel, badrum och klinkers vet vi hur det går till när du som kund blir nöjd. Genom lyhörda medarbetare och fokus på dig som kund kan vi säkerställa ett bra genomfört arbete.

- 2 års garanti
- 8 års reklamationsrätt

Vi jobbar i enlighet med alla de branschregler som finns och innehar våtrumsbehörighet via byggkeramikrådet.
Varmt välkommen till oss!

8 omdömen om Vellinge Kakeltjänst AB

Sedan starten hos Reco 2020
    2023-01-10 Insamlad av företaget
    Som helhet med jobbet är jag nöjd och med tanke på att det alltid dök upp mer som skulle åtgärdas vartefter arbete pågick så gick allting bra.
    Det var också snällt att vi kunde skjuta upp arbetet nästan 5 veckor från första datum, eftersom vi hade problem med mäklaren och säljare. Stort tack för det, det var guld värt!
    Ska jag nämna någonting som jag är mindre nöjd med så är det framförallt elektrikerns arbete och snudd på arrogans. Han gjorde inte som det stod i offerten, lämnade arbetet outfört så vi inte hade något vatten för att sedan säga att han inte kunde komma och åtgärda problemet förrän några dagar senare. Men det har jag och Christian pratat om.
    Men överlag är jag nöjd, stort tack för ett välutfört arbete! Vi är supernöjda med badrummet.
    2022-06-13 Spontant omdöme
    Mycket bra, proffsigt, snyggt. Bra pris och kontakt. Mycket nöjd
    2022-03-13 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga hantverkare inom alla områden ! (Kakelsättare, VVS, elektriker och arbetsledare.)
    Otroligt kompetenta och duktiga. Vi kände ett stort förtroende från första stund. Alla som sett vårt nya badrum tycker att det är fantastiskt.
    De har gjort ett riktigt snyggt jobb och vi njuter av vårt nya badrum varje sekund.
    Vi kan varmt rekommendera Vellinge Kakeltjänst AB !
    Våra förväntningar infriades med råge !
    2021-12-11 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande.
    Förklarade gången på renoveringen.
    Kom med bra tips att förändra mellan kök o grovkök.
    Kan verkligen rekommendera Vellinge Kakeltjänst
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Jag anlitade detta företaget 2021 att renovera ett badrum och en gästtoa.. vi blev väldigt nöjda med deras arbete (vilket man sällan blir). Mycket proffesionella och lösningorienterade och framförallt höll vad dom lovade. Jag blev själv rekommenderade dessa av både kakelfirman och en vän i branschen..
    Stefan Mårtensson, Kägling
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Fick monterat ett kök med kakeluppsättning.
    Proffsiga, trevliga och kunniga jobbare.
    Allt igenom nöjd med resultatet. Fanns absolut ingenting att anmärka på.
    Allt gick väldigt smidigt.
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Totalentreprenad på ett utmärkt sätt!
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med resultatet