Vestab Måleri

Ring 070-009 60 12 vestab.com

8 omdömen om Vestab Måleri

Annika Diana R
Skrev om Vestab Måleri

Fantastisk service. Professionellt, vänligt bemötande och punktlig. Mycket snyggt utfört jobb. Rekommenderas varmt!!! /Annica

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Timmy S
Skrev om Vestab Måleri

Jag vart jätte nöjd med resultatet och tyckte att killarna va proffsiga och väldigt trevliga. Jag kan varmt rekommendera vestab måleri

Nathalie V
Skrev om Vestab Måleri

Killarna på Vestab är nogranna och har ordning och reda. Anlitat de tre gånger i tre olika lägenheter. Alltid bra resultat!

Axel H
Skrev om Vestab Måleri

Vi målade om hela lägenheten och är toppnöjda! Lätt att boka, seriös offert och trevlig personal. Allt gick snabbt och smidigt. Jag kommer absolut att anlita Vestab igen!

Olivia H
Skrev om Vestab Måleri

Första gången jag anställde hantverkare och dom var supertrevliga och hjälpsamma till en som inte kan någonting om renovering/måleri. Rekommenderas starkt

Diana A
Skrev om Vestab Måleri

Killarna på Vestab målade om mitt vardagsrum. Jag är supernöjd med resultatet och bemötandet. Kan verkligen rekomendera dom!

Aleex T
Skrev om Vestab Måleri

väldigt punktliga och kunniga, Vi är supernöjda med det sätt vi blev bemötta och hur arbetet blev. Rekommenderar

Anders  A
Skrev om Vestab Måleri

Fantastiska målare, skickliga och vet vad dom pratar om. Kan verkligen rekommendera!