Vietnam Kök

3.5

4 omdömen om Vietnam Kök

fido t
Skrev om Vietnam Kök

jättegod billig mat. populärt ställe så man får vänta ibland. Men servicen o maten varierar mellan vem som jobbar där, hade alla varit lika bra hade det blivit en femma! vissa tror jag inte pallar stressen där o blir lite griniga mot kunden. det är synd.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen

Det har fungerat väldigt bra. Jag blev väl bemött och fick den hjälp jag behövde.

Joakim Karl Mikael S Joakim Karl Mikael S
Johan Samuel H
Skrev om Vietnam Kök

Jag har handlat där en gång, och aldrig mer. Jag och min kompis beställde fyra rätter, den ena med nudlar istället för ris, för en slant extra. Alla överens vid beställningstillfället. Vi betalar direkt efter att vi beställt, jag med VISA-kort, och min kompis kontant. När vi får påsarna med mat säger mannen (50årsåldern): "Du måste betala!!" Jag: "Jag har betalat?" "Nej, du ha inte betala, du måste betala!!" Jag blir mycket upprörd, jag har ju betalat! Jag rotar fram kvittot som jag surt visar honom....

JOHAN H gillar detta
zoro a
Skrev om Vietnam Kök

Oftast gott, beror lite på vem som jobbar i köket och hur stressad denne är. Ibland kan kvaliten variera. Därför bara en 4a. Men som sagt, oftast bäst! Billigt också. Många rätter är extremt milda och passar dem som gillar det asiatiska, men inte det kryddstarka.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 608 omdömen 4.7 av 608 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Walle W
Skrev om Vietnam Kök

Vietnamesiskt hämtmatställe som är toppen. Snabb och bra service och trevlig personal. Maten är underbar och skiljer sig lite mot kinesisk mat. Portionerna är väl tilltagna och man blir alltid proppmätt. Är man inte så stor i maten så räcker en portion utan vidare till två personer. Full pott!