Alla kategorier Kiropraktor Södermanland Eskilstuna Vietnam Kök

Gillbergavägen 44, 632 30 Eskilstuna — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Vietnam Kök

• fido t
    fido t skrev om Vietnam Kök
    jättegod billig mat. populärt ställe så man får vänta ibland. Men servicen o maten varierar mellan vem som jobbar där, hade alla varit lika bra hade det blivit en femma! vissa tror jag inte pallar stressen där o blir lite griniga mot kunden. det är synd.
  • Johan H
    Johan H skrev om Vietnam Kök
    Jag har handlat där en gång, och aldrig mer.

Jag och min kompis beställde fyra rätter, den ena med nudlar istället för ris, för en slant extra. Alla överens vid beställningstillfället.

Vi betalar direkt efter att vi beställt, jag med VISA-kort, och min kompis kontant.

När vi får påsarna med mat säger mannen (50årsåldern):

"Du måste betala!!"

Jag: "Jag har betalat?"

"Nej, du ha inte betala, du måste betala!!"

Jag blir mycket upprörd, jag har ju betalat! Jag rotar fram kvittot som jag surt visar honom. Han läser noga kvittot och säger

"Men du inte betalat 15kr för nudlar!"

Jag hade inte räknat totalkostnaden för allt, så tydligen hade jag betalat för ris, inte nudlar. Jag säger:

"Men det är ju ditt jobb att slå in rätt kostnad när du tar betalt! Nu kan du gott bjuda på nudlarna tycker jag!"

Då bröt helvetet löst hos den lille mannen:

"Om du säger du inte ska betala jag säger de e stöld då isåfall jag ringa polisen säga du försöka råna mig 15kr" och en hel del babbel därtill.

Jag blir grymt störd, men svensk som man är

"Okej, här då för fan! *kastar upp 20kr kontant*

Då lugnar han sig

"Aa asså du måste förstå du inte kan säga jag ska bjuda dig. Jag KAN bjuda dig men inte om du säga jag ska bjuda dig då det är stöld! Du förstå mig också?"

Jag: "Mmmm visst visst... whatever."

På väg ut sa ett gäng kunder

"Vi är 100% på din sida" och några andra nickade instämmande.

Som sagt, aldrig mer ett besök där. Det var hans sämst investerade 15kr någonsin.
    Fredrik E gillar detta
  • zoro a
    zoro a skrev om Vietnam Kök
    Oftast gott, beror lite på vem som jobbar i köket och hur stressad denne är. Ibland kan kvaliten variera. Därför bara en 4a. Men som sagt, oftast bäst! Billigt också. Många rätter är extremt milda och passar dem som gillar det asiatiska, men inte det kryddstarka.
  • Walle W
    Walle W skrev om Vietnam Kök
    Vietnamesiskt hämtmatställe som är toppen. Snabb och bra service och trevlig personal. Maten är underbar och skiljer sig lite mot kinesisk mat. Portionerna är väl tilltagna och man blir alltid proppmätt. Är man inte så stor i maten så räcker en portion utan vidare till två personer. Full pott!

Gillbergavägen 44, 632 30 Eskilstuna