Alla kategorier Fettreducering Västra Götaland Göteborg Vikor Klinik Göteborg

Vikor Klinik Göteborg

Kristinelundsgatan 2, 411 37 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Vikor Klinik Göteborg!

Kliniken har funnits sedan 2010 och ägs av Kristina och Richard Vikor. Som certifierade av Estetiska injektionsrådet och läkare på plats under alla behandlingar så är vi säkra på att du som kund ska känna dig trygg när du kommer till oss.

Med hög kvalitet och stor kompetens kan vi erbjuda en rad olika behandlingar inom skönhetsvård. Läppförstoring, botox, belkyra, fillers och sklerosering är bara några av dem. Som läkare och tandläkare besitter vi den kunskap som gör att vi kan avgöra när en behandling ska göras och när den ska undvikas. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri konsultation!

Läs vad 40 kunder tycker om Vikor Klinik Göteborg

• 2019-08-21

Yvette J skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Botox behandling
    Mycket bra bemött
    Fick precis vad jag ville, jag litar på Dr Vikor, han är väldigt duktig.
    Nöjd med allt, även om det känns lite dyrt. Läs mer

Rozalinda N skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Micket nojd. De gorde mig vacker. Jag kunde inte hade blivit mig själv utan de. Läs mer

Jeanette R skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Jag är supernöjd med mina behandlingar. Det känns professionellt och seriöst på kliniken och framförallt har jag alltid fått tider för behandling även under sommar och övrig säsong då andra liknande kliniker är stängda. Är även nöjd med att Viktor erbjuder korrigering om man behöver. Läs mer
  • Desiree L

2019-08-19

Desiree L skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Fräch klinik med mycket kunnig personal, lyhörda för kundens önskemål ,lätt att boka tid genom Bokadirekt tjänsten. Läs mer

Agneta C skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Alltid vänligt och professionellt bemötande Läs mer
  • 2019-08-18

Annika J skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Jag har gjort botox och fillerbehandlingar hos Vikor. Richard är duktig och noggrann med det han utför.

Om man har frågor om behandlingen både innan och efter är han snabb att svara på sms. Läs mer
  • 2019-08-18

Liza R skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Vikor är otroligt proffsig och lyhörd! Jag kan inte annat än att rekommendera kliniken, massa tummar upp👍🏻 Läs mer
  • 2019-08-17

Karin B skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Professionellt bemötande, där man känner sig säker och omhändertagen.
    Fina naturliga resultat. Läs mer
  • Moa G

2019-08-17

Moa G skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Väldigt proffesionellt bemötande i rena fina lokaler känns lyxigt!
    Resultaten på behandlingarna jag har gjort har jag alltid varit nöjd med, men det är ingen annan som ser vad jag gjort mer än att man ser naturligt snygg ut!
    Upplever en läkare med stor kompetens inom området. Läs mer
  • Karolin M

2019-08-16

Karolin M skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Gjorde fillers i mina läppar. Berättade att jag var nålrädd och fick ett mycket bra bemötande. Väldigt professionell och jag kände mig väl omhändertagen. Väldigt bra på att informera om vad som händer och vad som kommer att hända. Bra service även efteråt. Kände mig även väldigt välkommen när jag kom dit. Bra lokaler. Läs mer

Maria G skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Alltid så otroligt tillmötesgående och trevligt och man känner sig så trygg när man gör behandlingar hos honom ..han är en stjärna i sitt yrke.. Läs mer

Sofia W skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Dr Richard Vikor är oerhört kunnig, professionell, lugn och behaglig. Resultaten är alltid fantastiska och vid ev. oro eller frågeställningar finns kliniken och Dr Vikor alltid tillgänglig. Jag rekommenderar Vikor Beauty med högsta betyg från mig. Läs mer

Shada G skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Mycket nöjd som kund samt alltid trevlig bemött.
    Bästa Vikor! Läs mer

Elham S skrev om Vikor Klinik Göteborg
    kompetent, lyhörd och professionell personalen! Läs mer

Andrea G skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Hej! Jag har varit kund hos Richard Vikor i flera år, Richard är väldigt professionell, lyhörd och har ett gott bemötande. Själv jag gör botox och fillers behandlingar hos Richard. Jag är alltid lika nöjd över resultatet och det är aldrig några problem att gå på ett återbesök för att justera något. Jag rekommenderar Richard varmt med honom känner jag mig trygg. /Andrea Läs mer
  • Lulu N F

2019-08-16

Lulu N F skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Alltid lika välkommen.
    Alltid lika nöjd. Läs mer

Angelica  C skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Ett underbart och varmt bemötande. Rekommenderas varmt Läs mer

Marica J skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Jag ville ha fillers under munnen då jag ser sur ut. Jag är väldigt missnöjd och har lika djupa rynkor under munnen som innan trots att jag betala 5000 kr. Läs mer
    2019-08-15 Richard V svarar Marica J
    Hej Marica. Tack för din återkoppling. Hör gärna av dig till oss så tittar vi på din behandling. Din nöjdhet är viktig för oss. Med vänlig hälsning, Richard Vikor

Fehime H skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Väldigt bra bemötande trevlig och kunnig . Läs mer

Marija J skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Bästa team ,bästa läkare 🙏🙏🙏 Läs mer
  • Nathalie N

2019-08-14

Nathalie N skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Jag kan varmt rekommendera att besöka Viktor klinik i Göteborg och även i Jönköping. Jag går dit med jämna mellanrum för bland annat botox behandling. Man blir alltid bemött på ett professionellt och hjärtligt sätt. Personalen och speciellt Rikard får en att känna sig lugn och välkommen.
    Mina förväntningar är givetvis höga och med vetskapen om att jag går till en klinik med personer som har adekvat utbildning och kunskapen om ämnet så vet jag att jag är i trygga händer. Så kliniken levererar med bravur högsta kvalitet.
    Har bara gott att säga om Viktor Klinik högsta betyg från mig! Läs mer
  • 2019-08-14

Pernilla W skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Behandling med fillers. Utfördes proffsigt och med ett bra resultat. Jag är nöjd. Ansiktet fick bättre proportioner och ett piggare utseende. Rekommenderar kliniken. Läs mer
  • Bibbi S

2019-08-13

Bibbi S skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Jag är en återkommande kund hos vikor klinik. Jag får alltid ett trevligt bemötande, jättebra service och Richard är en lyhörd person som kan sin sak. Jag blir uppiffad utan överdrift vilket jag värdesätter högt. Oftast ser många kvinnor groteska ut istället för att ge den extra touch och lyft som behövs för att åstadkomma ett naturligt och vackert resultat. Just det är vikor klinik duktiga på och därför får de högst betyg av mig! Läs mer

Josefin B skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Fantastisk service och kompetent personal! Läs mer

Zandra G skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Fransar.
    Mycket väl bemött. Perfekt resultat Läs mer

Hilda G skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Gjorde botox. Super gullig tjej som satt i receptionen. Viktor var lyhörd och jätte duktig! Läs mer

Vera  A skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Slumpmässigt besökte jag kliniken för flera år sedan, då bemöttes jag av en lugn, proffsig läkare. Sen dess har jag varit en kund hos Richard. Läs mer

Natalia  M skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Professionellt och tryggt omhändertagande. Bra miljö och säker injektionsteknik ! 🌸🌸🌸 Läs mer

Asja K skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Alltid nöjd med resultat, känner mig trygg och bra omhändertagen hos Richard Läs mer

Erika P skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Fillers i läpparna

Trevligt och tryggt bemötande Läs mer

Ann J skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Jag har köpt skönhetsvård och blivit bemött på största proffesionella sätt. Vänligt bemötande. Enkelt bokningssystem. Inga långa väntetider. Känner största förtroendet för Dr Richard.
    Utmärkta resultat över förväntan. Läs mer
  • 2019-08-11

Amanda D skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Mångårig kund till främst fillers och injektionsbehandlingar, hade aldrig gått till något annat ställe. Trevlig, proffsig personal, bra bemötande, fantastisk service. Även bästa fransstylisten i stan! Läs mer
  • 2019-08-10

Maria L skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Jättenöjd med allt som rör kliniken. Varma rekommendationer. Läs mer
  • 2019-08-09

Denis S skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Bra,trevlig personal. Mun rabatt kupong gick ut men dem tog emot den utan problem. Fick extra behandlingar utan extra kostnad när vissa saker inre blev som dem ska(mitt eget fel) Läs mer
  • Sara Z

Sara Z skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Jag brukar gå dit för skönhets behandling och det har jag gjort under flera år . Jag går till Rickard och älskar det han gör och framförallt hans bemötande med kunder är underbart. Jag rekomenderar kliniken till många Läs mer
  • Ingela K

Ingela K skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Jag är supernöjd med min behandling och bemötande. Läs mer
  • Lina S

Lina S skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Jag har varit kund i över 10 år av flera anledningar. Trevligt bemötande, vackra lokaler och mycket bra service. De har bra hudvårdsprodukter och bra bokningssystem. Alltid perfekt resultat! Kan varmt rekommendera Vikor Klinik! Läs mer

Barbro  C skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Trevligt bemötande samt förtroendeingivande och kunnig. Företaget levde upp till mina förväntningar. Rekommenderas. Läs mer

Jenna L skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Gjort fransar hos Emelie många gånger och har alltid varit supernöjd! Kommer tillbaka när pollensäsongen är över! Läs mer

Camilla K skrev om Vikor Klinik Göteborg
    Fantastisk salong med tillmötesgående personal som vet vad dem sysslar med! Har gjort både lashlift och läppförstoring ..supernöjd med allt! Läs mer

Kristinelundsgatan 2, 411 37 Göteborg