Vikor Klinik Göteborg

Vikor Klinik Göteborg

Ring 036-290 59 54 www.vikor.se

Välkommen till Vikor Klinik Göteborg! Kliniken har funnits sedan 2010 och ägs av Kristina och Richard Vikor. Som certifierade av Estetiska injektionsrådet och läkare på plats under alla behandlingar så är vi säkra på att du som kund ska känna dig trygg när du kommer till oss. Med hög kvalitet och stor kompetens kan vi erbjuda...

40 omdömen om Vikor Klinik Göteborg

Yvette J
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Botox behandling Mycket bra bemött Fick precis vad jag ville, jag litar på Dr Vikor, han är väldigt duktig. Nöjd med allt, även om det känns lite dyrt.

Citylaser
4.7/5 i betyg av 815 omdömen 4.7 av 815 omdömen

Alltid så välkomnande, lyhörda och omhändertagande. Skulle aldrig gå någon annanstans

Therese L Therese L
Rozalinda N
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Micket nojd. De gorde mig vacker. Jag kunde inte hade blivit mig själv utan de.

Jeanette R
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Jag är supernöjd med mina behandlingar. Det känns professionellt och seriöst på kliniken och framförallt har jag alltid fått tider för behandling även under sommar och övrig säsong då andra liknande kliniker är stängda. Är även nöjd med att Viktor erbjuder korrigering om man behöver.

FaceClinic
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Jag har gått flera år här och då särskilt hos dr Westin. Rekommenderas med högsta betyg av mig.

Hans Roland H Hans Roland H
Desiree L
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Fräch klinik med mycket kunnig personal, lyhörda för kundens önskemål ,lätt att boka tid genom Bokadirekt tjänsten.

Agneta C
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Alltid vänligt och professionellt bemötande

Annika J
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Jag har gjort botox och fillerbehandlingar hos Vikor. Richard är duktig och noggrann med det han utför. Om man har frågor om behandlingen både innan och efter är han snabb att svara på sms.

Liza R
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Vikor är otroligt proffsig och lyhörd! Jag kan inte annat än att rekommendera kliniken, massa tummar upp👍🏻

Karin B
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Professionellt bemötande, där man känner sig säker och omhändertagen. Fina naturliga resultat.

Moa G
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Väldigt proffesionellt bemötande i rena fina lokaler känns lyxigt! Resultaten på behandlingarna jag har gjort har jag alltid varit nöjd med, men det är ingen annan som ser vad jag gjort mer än att man ser naturligt snygg ut! Upplever en läkare med stor kompetens inom området.

Karolin M
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Gjorde fillers i mina läppar. Berättade att jag var nålrädd och fick ett mycket bra bemötande. Väldigt professionell och jag kände mig väl omhändertagen. Väldigt bra på att informera om vad som händer och vad som kommer att hända. Bra service även efteråt. Kände mig även väldigt välkommen när jag kom dit. Bra lokaler.

Maria G
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Alltid så otroligt tillmötesgående och trevligt och man känner sig så trygg när man gör behandlingar hos honom ..han är en stjärna i sitt yrke..

Sofia W
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Dr Richard Vikor är oerhört kunnig, professionell, lugn och behaglig. Resultaten är alltid fantastiska och vid ev. oro eller frågeställningar finns kliniken och Dr Vikor alltid tillgänglig. Jag rekommenderar Vikor Beauty med högsta betyg från mig.

Shada G
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Mycket nöjd som kund samt alltid trevlig bemött. Bästa Vikor!

Elham S
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

kompetent, lyhörd och professionell personalen!

Andrea G
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Hej! Jag har varit kund hos Richard Vikor i flera år, Richard är väldigt professionell, lyhörd och har ett gott bemötande. Själv jag gör botox och fillers behandlingar hos Richard. Jag är alltid lika nöjd över resultatet och det är aldrig några problem att gå på ett återbesök för att justera något. Jag rekommenderar Richard varmt med honom känner jag mig trygg. /Andrea

Lulu N F
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Alltid lika välkommen. Alltid lika nöjd.

Angelica  C
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Ett underbart och varmt bemötande. Rekommenderas varmt

Marica J
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Jag ville ha fillers under munnen då jag ser sur ut. Jag är väldigt missnöjd och har lika djupa rynkor under munnen som innan trots att jag betala 5000 kr.

Svar från Vikor Klinik Göteborg

Hej Marica. Tack för din återkoppling. Hör gärna av dig till oss så tittar vi på din behandling. Din nöjdhet är viktig för oss. Med vänlig hälsning, Richard Vikor

Fehime H
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Väldigt bra bemötande trevlig och kunnig .

Marija J

Bästa team ,bästa läkare 🙏🙏🙏

Nathalie N
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Jag kan varmt rekommendera att besöka Viktor klinik i Göteborg och även i Jönköping. Jag går dit med jämna mellanrum för bland annat botox behandling. Man blir alltid bemött på ett professionellt och hjärtligt sätt. Personalen och speciellt Rikard får en att känna sig lugn och välkommen. Mina förväntningar är givetvis höga och med vetskapen om att jag går till en klinik med personer som har adekvat utbildning och kunskapen om ämnet så vet jag att jag är i trygga händer. Så kliniken levererar med bravur högsta kvalitet. Har bara gott att säga om Viktor Klinik högsta betyg från mig!

Pernilla W
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Behandling med fillers. Utfördes proffsigt och med ett bra resultat. Jag är nöjd. Ansiktet fick bättre proportioner och ett piggare utseende. Rekommenderar kliniken.

Bibbi S
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Jag är en återkommande kund hos vikor klinik. Jag får alltid ett trevligt bemötande, jättebra service och Richard är en lyhörd person som kan sin sak. Jag blir uppiffad utan överdrift vilket jag värdesätter högt. Oftast ser många kvinnor groteska ut istället för att ge den extra touch och lyft som behövs för att åstadkomma ett naturligt och vackert resultat. Just det är vikor klinik duktiga på och därför får de högst betyg av mig!

Josefin B
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Fantastisk service och kompetent personal!

Zandra G

Fransar. Mycket väl bemött. Perfekt resultat

Hilda G
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Gjorde botox. Super gullig tjej som satt i receptionen. Viktor var lyhörd och jätte duktig!

Vera  A
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Slumpmässigt besökte jag kliniken för flera år sedan, då bemöttes jag av en lugn, proffsig läkare. Sen dess har jag varit en kund hos Richard.

Natalia  M
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Professionellt och tryggt omhändertagande. Bra miljö och säker injektionsteknik ! 🌸🌸🌸

Asja K
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Alltid nöjd med resultat, känner mig trygg och bra omhändertagen hos Richard

Erika P
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Fillers i läpparna Trevligt och tryggt bemötande

Ann J
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Jag har köpt skönhetsvård och blivit bemött på största proffesionella sätt. Vänligt bemötande. Enkelt bokningssystem. Inga långa väntetider. Känner största förtroendet för Dr Richard. Utmärkta resultat över förväntan.

Amanda D
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Mångårig kund till främst fillers och injektionsbehandlingar, hade aldrig gått till något annat ställe. Trevlig, proffsig personal, bra bemötande, fantastisk service. Även bästa fransstylisten i stan!

Maria L
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Jättenöjd med allt som rör kliniken. Varma rekommendationer.

Denis S
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Bra,trevlig personal. Mun rabatt kupong gick ut men dem tog emot den utan problem. Fick extra behandlingar utan extra kostnad när vissa saker inre blev som dem ska(mitt eget fel)

Sara Z
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Jag brukar gå dit för skönhets behandling och det har jag gjort under flera år . Jag går till Rickard och älskar det han gör och framförallt hans bemötande med kunder är underbart. Jag rekomenderar kliniken till många

Ingela K
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Jag är supernöjd med min behandling och bemötande.

ANNA W
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Jag har varit kund i över 10 år av flera anledningar. Trevligt bemötande, vackra lokaler och mycket bra service. De har bra hudvårdsprodukter och bra bokningssystem. Alltid perfekt resultat! Kan varmt rekommendera Vikor Klinik!

Barbro  C
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Trevligt bemötande samt förtroendeingivande och kunnig. Företaget levde upp till mina förväntningar. Rekommenderas.

Jenna L
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Gjort fransar hos Emelie många gånger och har alltid varit supernöjd! Kommer tillbaka när pollensäsongen är över!

Camilla K
Skrev om Vikor Klinik Göteborg

Fantastisk salong med tillmötesgående personal som vet vad dem sysslar med! Har gjort både lashlift och läppförstoring ..supernöjd med allt!