Alla kategorier Företagstjänster Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Visumservice i Stockholm AB

Visumservice i Stockholm AB

Brantingsgatan 43, 115 35 Stockholm — Visa karta

Företag inom företagstjänster nära Visumservice i Stockholm AB:

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Rickard K:
Mycket tydlig och lättåtkomlig utbildning. Enkelt att logga in och starta pluggandet via hemsidan när tillfälle gavs. Det formella Provet kl...

Läs vad 3 kunder tycker om Visumservice i Stockholm AB

• Mats L
    Mats L skrev om Visumservice i Stockholm AB
    Riktigt riktigt dåligt företag. Vill du att allt skall gå fel, så använd dem.
    De sjabblar till allt de kan. Hjärndöda människor. Noll kundservice och förståelse att de lever på nöjda kunder.
    Jag har använt dem två gånger, men båda gånger lyckades de strula till allting vilket skapade stora problem för mig.
    Rekommenderas å det starkaste inte! Läs mer
  • per ö
    per ö skrev om Visumservice i Stockholm AB
    Det sämsta av det sämsta var ute i god tid tre veckor före resan till Ghana dom schablade lovade att skicka blev aldrig skickat fick visumet sista dagen före resan ( visumdirekt??? ) fick betala 3000:- för deras misstag ! Läs mer
  • Tore P s
    Tore P s skrev om Visumservice i Stockholm AB
    Sökte långtidsvisum och denna firma ringde upp mig omgående efter att jag mailat dom.
    Mycket bra kundkontakt och snabbt utfärdande av visumet. Läs mer

Brantingsgatan 43, 115 35 Stockholm