Alla kategorier Vitvaror Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Vitvaruspecialisten Nordin & Ölwing AB

Vitvaruspecialisten Nordin & Ölwing AB

Hammarby Fabriksväg 25, 120 30 Stockholm — Visa karta

Birger Jarlsgatan 43, 11145, Stockholm
Kvik Stockholm City
Atli E:
Mycket bra personlig service från start till mål

Vitvarubutiker nära Vitvaruspecialisten Nordin & Ölwing AB:

Farkostvägen 2, Lidingö
Vi hjälper dig med alla dina vitvaror! Snabb återkoppling och fast pris! Läs mer ›
Göran N:
Bra och trevlig service. Konstigt dock att er standarddebitering utgår från två timmar även när arbetet tar mindre än en timme.

Läs vad 2 kunder tycker om Vitvaruspecialisten Nordin & Ölwing AB

• Jan E
    Jan E skrev om Vitvaruspecialisten Nordin & Ölwing AB
    Inte köpt kök där men mkt annat. De är väldigt bra på att se mellan fingrarna och allt är högre kvalitet än nån annan e-shop m tel.
    Kanonställen för vitvaror om du du vet vad du vill ha. De levererar snabbt! Stark femma!
  • besviken
    besviken skrev om Vitvaruspecialisten Nordin & Ölwing AB
    Köp inte kök hos Vitvaruspecialisten. De hanterar inte sina kunder professionellt! Vi gick in i deras fälla och tänkte att det skulle bli smidigt att köpa kök samt alla vitvaror, kyl och frys, spis, micro och diskmaskin, från dem. Efter att vi skrivit på offerten har vi blivit bollade mellan ett flertal försäljare som inte tagit sitt fulla ansvar. Det har varit mycket långa förseningar i leveranserna utan någon som helst kompensation. Nu har det nästan gått fyra månader från beställning och vi har fortfarande inte fått levererat ett komplett kök.

Hammarby Fabriksväg 25, 120 30 Stockholm