Voky AB

Voky AB

voky.com
  • BadgeSixYears
4.4

Vi är Voky, och vi är här för att revolutionera brand merchandising. Hur? Genom att göra det enklare, och då menar vi mycket enklare, för våra kunder att stärka sitt varumärke. Det gör vi genom smarta digitala lösningar som förenklar våra kunders vardag när de behöver allt från en broderad jacka till tusentals pennor. Tack...

565 omdömen om Voky AB

Sedan starten hos Reco 2019

Rebecka B
Skrev om Voky AB

Jag tycker att Albin vår kontaktperson är väldigt bra och tillmötesgående. Lyssnar in oss och vårt behov.

Åsa B
Skrev om Voky AB

Funkade jättbra, inga konstigheter!

Helene A
Skrev om Voky AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Fick snabb hjälp med de produkter vi var intresserade av( t-shirts, piké och hoodies med vår logga). Snabb leverans. Kommer att fortsätta köpa kläder till företaget från Voky.

Lena L
Skrev om Voky AB

Snabb service och snabb leverans och proffsiga produkter levererades!

Sofia J
Skrev om Voky AB

Alltid lika smidiga att ha med o göra :)

Simon W
Skrev om Voky AB

Det blev en bra tröja som vi fixade på kort tid. Hoppas kvaliteten är god, för tidigt att säga ännu men de är sköna och uppskattade. Bra om ni i framtiden kan skicka ett dokument med vad som krävs av loggor och filer.

Yvonne K
Skrev om Voky AB

Snabba svar och kommit med olika förslag

Herman N
Skrev om Voky AB

Förstklassigt bemötande och grad av service. Dock tar förändringar och förbättringar för lång tid. Kan uppleva att det är en många kockar som kokar soppan i dialogen med VOKY och att de olika leden i kommunikationen inte upplevs ha nödvändig samsyn alla gånger. Kläder och profilprodukter.

Andreas H
Skrev om Voky AB

Samtliga människor jag träffat inom voky har en proffsig och bra attityd. Hög servicenivå.

Malin V
Skrev om Voky AB

Mycket hjälpsamma och snabba på att svara. Mycket nöjd.

Amanda B
Skrev om Voky AB

Jag är jättenöjd med Voky, och speciellt med min kontaktperson Amanda Hansson. Hon är alltid tillmötesgående och försöker alltid hjälpa till. Det uppskattar jag jättemycket! Amanda har hjälpt oss med många specialbeställningar och det har alltid fungerat toppen.

Camilla W
Skrev om Voky AB

Trevlig kontakt som snabbt förstod våra behov. fräscha snygga produkter som levererades snabbt och effektivt med betalning

Rickard R
Skrev om Voky AB

Supertrevligt och bra kundbemötande. Mycket tillmötesgående gällande att uppfylla våra önskemål.

Peter S
Skrev om Voky AB

Bra och trevlig personal och ett attraktivt utbud av produkter.

Marcus G
Skrev om Voky AB

Bra och proffsigt bemötande med anpassad kommunikation efter min verksamhets behov.

Niklas
Skrev om Voky AB

Riktiga proffs som alltid ställer upp hjälper till med framtagande av paketlösningar och priser. Mycket trevlig lokal i Linköping där du kan klämma och känna på produkterna.

Stefan S
Skrev om Voky AB

Trevliga och lösnings orienterade samt har alltid tid för att hitta nya lösningar. helt enkelt en bra partner

Sofia W
Skrev om Voky AB

Voky levererar alltid bra produkter, är superhjälpsamma och trevliga. Skulle verkligen rekommendera dem till alla!

Per-Arne M
Skrev om Voky AB

Vände en felleverans med en för mig negativ intryck till något positivt då denna dam på inköp löste det på ett snabbt och effektivt sätt, det kallar jag serviceminded.

Joakim K

Suverän och snabb service. Klockrena

Zoran G
Skrev om Voky AB

Mycket bra. Snabb kontakt och leverans.

Sanna R
Skrev om Voky AB

fick inte den hjälp vi önskade när de sedan blev fel skyllde de ifrån sig

Svar från Voky AB

Hej Sanna, Tack för er feedback. Vår ambition är självklart att ge våra kunder bästa service och jag beklagar om vi inte lyckats med det. Ta gärna kontakt med oss på hello@voky.com så kan vi hjälpa er vidare.

Fredrik B
Skrev om Voky AB

Är nöjd med Voky som leverantör och har en bra och god kontakt med vår KAM. Har inte något att klaga på.

Martha B
Skrev om Voky AB

Bra bemötande, Bra produkter men tyvärr blev vi besvikna av kvalitén. Vi har köpt och returnerat svart sittunderlag ( nästan alla hade dåligt kvalité) Vi har köpt vattenflaskor i metall , de senaste (50st i guldfärg) fick vi returnera 10st. Synd för en sådan bra produkt!

Linda L
Skrev om Voky AB

Fin och snabb service! Vi är nöjda med leverans och produkter.

Julia S
Skrev om Voky AB

Jag har bara fått bra bemötande och ni fixade så vi hann få allt under kort tid. Vi beställde pennor, tyg påsar, reflex och USB.

Anette T
Skrev om Voky AB

Det har fungerat bra med allt från beställning till att hämta varorna.

Remi S
Skrev om Voky AB

Tycker att det blir lite för mycket fel till att det blir bättre betyg.

Svar från Voky AB

Hej Remi, Jag ber verkligen om ursäkt om något blivit fel. Om du inte varit i kontakt med oss tidigare så återkom gärna till oss på hello@voky.com så vi kan hjälpa dig vidare.

Therese W
Skrev om Voky AB

Hos Voky får du personlig och snabb service av hög kvalitet. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete.

Veronika B
Skrev om Voky AB

Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Personlig service som jag alltid rekommenderar till andra.

Myrto C
Skrev om Voky AB

I made an online order to Voky AB on behalf of the studentsektion, DokSek from Örebro Studentkår. I knew the company from Örebro University, since they are responsible for their merchandise. We made an order of 50 tote bags and were quite disappointed at how expensive they were, since the price before taxes was significantly lower (4800SEK) compared to the end price. We ended up paying almost 6000SEK for just 50 bags. The email communication for some details of the order was fast and the staff very polite. In the end,...

Svar från Voky AB

Hello Myrto, Thanks for your feedback and I´m really sorry to hear about your experience from us. If you haven't already registered a case on our complaint form, I send a link to it here: https://www.voky.com/support/fakturaarenden/?format=webp Then we will find a solution of this.

Camilla T
Skrev om Voky AB

Svarar snabbt. Ordning och reda. Serviceminded. Uppfyller våra förväntningar.

Carina H
Skrev om Voky AB

Köpte muggar med tryck till vårt företag. Trycket lossnar, i alla fall på en del. När vi nu utrett det till slut med avdrag på faktura så meddelar säljare också att muggarna inte är gjorda för att gå i diskmaskin !!!! Ett företag som diskar för hand nu för tiden tror jag inte existerar. Vi får se om trycket ramlar av helt, muggarna går ju att dricka ur ändå. Inget trevligt bemötande alls från Voky, så tyvärr nu är det slut med att köpa andra produkter också

Svar från Voky AB

Hej Carina, Jag ber verkligen om ursäkt för detta och tackar för din feedback. Vår ambition är självklart att ge våra kunder bästa service och jag beklagar om vi inte lyckats med det. Om du inte varit i kontakt med oss tidigare så återkom gärna till oss på hello@voky.com så vi kan hjälpa dig vidare.

Ulrika K
Skrev om Voky AB

Trevliga och med bra bemötande. Skulle önska större miljötänk.

Josefin J
Skrev om Voky AB

Nöjd med min kontakt och leveranserna

Per L
Skrev om Voky AB

Bra bemötande och hantering av affären, motsvarar mina förväntningar.

Andreas A
Skrev om Voky AB

Struligt och hattigt. Dålig kommunikation och obefintlig feedback trots stor order. Obegripligt lång leveranstid - helt utan förklaring eller återkoppling. Hade normala förväntningar som ej levdes upp till. Jag beställde prisskyltar i plast till bilförsäljning.

Svar från Voky AB

Hej Andreas, Tack för din feedback. Jag ber verkligen om ursäkt för detta för så ska det såklart inte vara. Vår ambition är ju såklart att ge våra kunder bästa service. Om du tidigare inte vart i kontakt med vår kundtjänst så kontakta oss på hello@voky.se så hjälper vi dig gärna vidare.

Anna B
Skrev om Voky AB

Vi hade mer kontakt tidigare innan vårt bolag tog beslut att upphandla dessa produkter från annat håll. Men det är alltid snabba svar och återkoppling från ert håll och trevlig säljare!

David Z
Skrev om Voky AB

När man gör fel får man göra bättre.

Svar från Voky AB

Hej David, Tack för din feedback. Det låter som något gått fel. Om du tidigare inte vart i kontakt med vår kundtjänst så kontakta oss på hello@voky.se så hjälper vi dig gärna vidare.

Abi A
Skrev om Voky AB

Bra mötande bra service bra kvalitet jag är jätte nöjd 👍👍👍👍👍👍

Maria Ö
Skrev om Voky AB

Beställt magneter med eget foto och logga. Jättefin kvalité och fin färg.

Marie R
Skrev om Voky AB

Vi beställde en magnet med Linköpingsmotiv som vi fick förslag på design ocgtillverkning av då vi diskuterat oss fram till hhur den skulle se ut. Vi är mycket nöjda med resultatet . Trevliga samtal och bra produkt i slutändan.

Andreas O
Skrev om Voky AB

Det gick bra och tröjorna var utefter förväntan. Var lite problem vid leverans då några tröjor inte gick igenom kvalitetskontrollen, men bättre det än att vi behöver skicka tillbaka de "dåliga" tröjorna.

Malin O
Skrev om Voky AB

Har inte så ingående upplevelse av själva företaget men däremot av vår kontaktperson på Voky. Han heter Lars Mortensson och är grym!

Amelie N
Skrev om Voky AB

mycket proffsigt bemötande och väldigt tillmötesgående med stort tålamod ; )

Bitte E
Skrev om Voky AB

Jag fick en levernas levererad fel leveransdatum så det tycker jag var slarvigt. Saknade också konvolut till tygmärken jag beställt, de som jag fått levererade av andra än Voky tidigare har varit bättre packade. Men där kan det ha varit jag som missat information om hur varan levererades av Voky utan tog något för givet.

Marie E
Skrev om Voky AB

Snabb leverans och personlig design. Alltid bra kvalitet till bra pris.

Linda A
Skrev om Voky AB

Bra kvalitet. Trevlig och snabb service.

Mats H
Skrev om Voky AB

Kunniga trevliga, bra utbud, dock lite dyra

Andreas E
Skrev om Voky AB

Voky är dom bästa jag har jobbat med gällande profilprodukter. Snabba, bra priser och väldigt uppfinningsrika när man vill ha något skräddarsytt.