VR Motor Stockholm

• BadgeEightYears
1 697
Call 08-122 251 23 Share

About company

Välkommen till VR Motor Stockholm AB! Vi är ett handplockat team som tillsammans har över 30 år i fordonsbranschen. Vi på VR Motor Stockholm AB har extra bred kompetens inom Audi, VW, Skoda, Seat, BMW, Volvo och Saab. Men vi tar självklart hand om just din bil även fast du ej faller in i just den kategorin. Vårt fokus ligger...

1697 omdömen om VR Motor Stockholm

Sedan starten hos Reco 2013

Michaela G
Wrote about VR Motor Stockholm

Bra och snabb hjälp med bilen. Mycket trevliga och bemötande

Mats S
Wrote about VR Motor Stockholm

Bra kommunikation från bokning till statusuppdatering under tiden bilen var på verkstan. Vänligt bemötande. Om jag måste, vilket jag inte hoppas, ta bilen till verkstan igen vet jag vart jag ska vända mig:)

Yvonne E
Wrote about VR Motor Stockholm

Jag möts som vanligt av ett varmt välkomnande. Perfekt service. Hjulbyte går snabbt trots att jag kom förtidigt. Personalen har alltid tid för frågor och man går därifrån med ett leende på läpparna.

Jon D
Wrote about VR Motor Stockholm

Gott bemötande och tydlig information. Höll tiden och lyckat resultat.

Ankie O
Wrote about VR Motor Stockholm

Alltid bästa service och bästa utfört arbete. Alltid glad och trevlig personal. Ni är bäst.

Marie B
Wrote about VR Motor Stockholm

Hur välskött som helst! Så snart något tillstötte fick jag ett samtal om de skulle gå vidare. Vänligt bemötande och stor kunskap. Känslan av kundservice och kompetens rakt igenom.

Active A
Wrote about VR Motor Stockholm

Grymt bra service trevlig personal ses i höst

P-G A
Wrote about VR Motor Stockholm

Ni gjorde det som jag lämnade in släpet för.

ALBERT S
Wrote about VR Motor Stockholm

Snabbt och enligt offert, varmt rekommenderar.

Bertil S

Fantastisk personal. Hjälpsamma. Kunniga och snabb. Trevligt bemötande. TOPPEN

Nour N
Wrote about VR Motor Stockholm

Bemötande var toppen och fick hjälp med de problemen jag hade

Hokan P
Wrote about VR Motor Stockholm

Snabb, bra och trevlig service.

Lars L
Wrote about VR Motor Stockholm

Jag har alltid blivit bra behandlad av pe rsonalen. Dom är kunniga och trevliga. Så länge jag har bil kommer jag att anlita VR Motor Stockholm

Ellinor L
Wrote about VR Motor Stockholm

Bra respons, bra priser, bra lösning om man inte hinner hämta bilen innan kl 16.

Maja D
Wrote about VR Motor Stockholm

Bra bemötande som vanligt, det känns tryggt att ha sin bil här

Elsa L
Wrote about VR Motor Stockholm

Alltid trevliga ock hjälpsamma!

Marcus F
Wrote about VR Motor Stockholm

Jag rekommenderar till alla boka ved dom

Lena S
Wrote about VR Motor Stockholm

Vänligt bemötande och det gick snabbt att Skifta däcken

Hans S
Wrote about VR Motor Stockholm

Trevlig personal och hjälpsam med de frågor jag hade.

Hans B
Wrote about VR Motor Stockholm

Bra bemötande och snabbt utfört arbete.

Björn Z

Bra kundmottagning bra prisförklaring

Gilbert L
Wrote about VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande både i mottagningen och per telefon. Bilen blev färdig i avtalad tid. Prisvärt, något under vad som sades innan bytet av bromsbelägg. Alltigenom högsta betyg. Kan rekommendera denna verkstadstid.

Annika N
Wrote about VR Motor Stockholm

Toppen bra tusen tack för servicen!

Exakt A
Wrote about VR Motor Stockholm

Kunniga personal som gör det dom ska på den tid dom utlovar

Fattah D
Wrote about VR Motor Stockholm

Mycket bra service . Tack så mycket.

Alexander M
Wrote about VR Motor Stockholm

Bra service av kunnig personal. Vi ses igen för service

Bengt B
Wrote about VR Motor Stockholm

Snabb, korrekt och professionell service vid däcksskifte.

Jan K
Wrote about VR Motor Stockholm

Fel på bromsar och trasig sidospegel, men varningslampan (orange) slocknade för bromsar. Så jag meddelade att lagning görs bara på sidospegeln. Trots de undersökte ändå på bromsar och hittade lite fel på vänster fram och vänster bak, det förvånade mig över den goda servicen att de talade om. Snällt. Men de vet om att jag kommer tillbaka om det lyser varningslampan igen. Är helt nöjd efter besöket!

Karin Cecilia J
Wrote about VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande. Kanske fixa fåtöljer/ stolar med högre sittläge i utrymmet där kund kan vänta.

Edward L
Wrote about VR Motor Stockholm

Super bra som vanligt. Härliga killar.

Michael S
Wrote about VR Motor Stockholm

Bra bemötande och snabb lagning, släckte en 2a och bytte däck.

Pia T
Wrote about VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande, snabb service ! Toppen!

Amanda H
Wrote about VR Motor Stockholm

Bytte däck, fick bra bemötande och snabb hjälp!

Doris B
Wrote about VR Motor Stockholm

Mycket bra service vänligt bemötande.Inlämming Av bil för servis o däckbyte.

Roland R

Fantastiskt bra service! 5 stjärnor lätt! 😊

Anette L
Wrote about VR Motor Stockholm

Lite rörigt intryck på morgonen vid inlämning av bilen men dumpande den och fick ett glatt ok. Mycket bra info vid hämtning och genomgång av protokollet med vad som var gjort och vad som behövde göras. Så lite huvudvärk men bra att få veta. Mycket nöjd fast det sved i plånboken 😁

Emma V
Wrote about VR Motor Stockholm

Enkelt och smidigt! Gick fort.

Ulla Maria Elisabet S
Wrote about VR Motor Stockholm

Superfin och snabb service och vänligt bemötande

Andreas W
Wrote about VR Motor Stockholm

Bra service, väl bemötande, snabba

Josefine W
Wrote about VR Motor Stockholm

Snabbt, enkelt och trevlig personal.

Gert Joakim M
Wrote about VR Motor Stockholm

Jag lämnade in bilen för service och mindre felsökning. Bilen blev servad och några mindre fel åtgärdades. Allt rymdes inom det estimerade priset och det trevliga bemötandet gjorde upplevelsen ännu bättre. Mycket nöjd kund.

Johan W
Wrote about VR Motor Stockholm

Bra gick snabbt o smidigt o helt ok kostnad, men jag var på mekonomen. Kanske det bör framgå att ni köpt mekonomen?

Agere H
Wrote about VR Motor Stockholm

Snabbt service , trevliga och hjälpsama personal så jag är väldigt nöjd!

Anna G
Wrote about VR Motor Stockholm

Trots en gammal bil och problem med reservdelar så fixade man det.

Miriam A
Wrote about VR Motor Stockholm

Trevlig personal, bilen blev klar snabbt och blev ombesiktigad på plats. Så skönt!

Joakim S
Wrote about VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande som ger kunden det lilla extra, man får inte känslan av att de vill kränga på en grejer i onödan.

Alicia T
Wrote about VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande och bra förklarat vad de gick igenom på servicen

Baha A
Wrote about VR Motor Stockholm

Snabbt service och dyrt men bra.

Per-Olof M
Wrote about VR Motor Stockholm

Vänligt bemötande++++. Tog dock lång tid innan jag fick en diagnos och en offert på vilket/vilka fel det var på bilen. Offerten lämnades i två steg - först det ena felet, sedan det andra felet - vilket gjorde att jag inte fick en helhetsbild på kostnaden. Mao blev kostnaden för reparationen betydligt högre än vad jag förväntat mig! Det tog väldigt lång tid innan jag fick bilen tillbaka - nästan två veckor! Reparationen är dock till belåtenhet - bilen går nu som den ska!

Stefan G
Wrote about VR Motor Stockholm

Som vanligt ett bra bemötande. Lätt att boka tid. Seriös genomgång av bilen, inte bara en service. Jag får full koll på bilens skick och om något mer behöver göras.