VV BYGG AB

VV BYGG AB

Ring 072-888 55 01 vvbygg.se
4.3

VV Bygg - Din partner för kreativa och behovsanpassade bygglösningar. Vi på VV Bygg värdesätter flexibilitet och personlig kontakt med dig som kund. Vi strävar alltid efter att göra byggprocessen så smidig som möjligt för dig. För oss är renovering mer än bara att förnya ett utrymme. Vi förvandlar ditt hem helt enligt dina...

6 omdömen om VV BYGG AB

DB Fast AB
Skrev om VV BYGG AB

• Ej efterlevnad av myndighetskrav, vilket har resulterat i vårdslöst utförande av projektet. • Bristande förståelse för entreprenadformen ABT06 (Totalentreprenad). • Avsaknad av åtgärd vid reklamation av avvikelser • Tar ej ansvar för åverkan som de själva har bidragit • Otillräcklig planering och samordning med beställaren, där de kommer och går utan att beakta överenskomna planer. • Hantverkare och rörmokare utför ej fackmannamässiga arbeten på grund av bristande kompetens och erfarenhet. • Uppdraget utfördes inte...

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Avar A
Skrev om VV BYGG AB

Mycket bra jobbat! Tack för ett bra arbete!

Jamileh C

Tillmötesgående, tydliga, vänliga

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Hamza Karim Ali H

Mycket fint jobb. Otrolig nöjd med köket och prismässigt var det jättebra och super trevliga byggare.

My Clinic Sweden Ab M

Tack för att ni hjälpte till och gjorde ett bra jobb!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Karin A
Skrev om VV BYGG AB

Anlitade VV Bygg AB för nytt golv i min dotters första lägenhet. Allt utfördes perfekt och vi är verkligen mycket nöjda. Det gamla golvet revs och nytt lades på och resultatet är sååå fint! Detta företag utmärkte sig bland de övriga som lämnade offert. Offerten var proffsig, snygg och tydlig, arbetet utfördes punktligt och snabbt och kontakten var trevlig. Rekommenderas starkt!