Ellenor S

211 omdömen om Ellenor S

Sedan starten hos Reco 2021
Valentino E
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Nöjd med besöket och bemötandet. Resultatet blev som jag tänkt mig.

Svar från Ellenor S

Stort tack Valentino, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Maarit P
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Både jag och sonen är kunder hos Ellie sedan länge tillbaka, hon är toppen, så rar tjej som kan sitt yrke mycket väl! Rekommenderar o är väldigt nöjd. Trevlig salong, trevlig personal 👍

Svar från Ellenor S

Det glädjer oss att både du och din son hittat till oss. Tusen tack för din feedback Maarit och tack för din rekommendation! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Lena A
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Ellenor är väldigt proffsig på alla sätt och vis och dessutom väldigt trevlig!

Svar från Ellenor S

Tusen tack Lena! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Rasmus H
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Var väldigt nöjd med klippningen.

Svar från Ellenor S

Tack för din feedback Rasmus. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Elsa E
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Alltid jättesöt blir nöjd:) superbra

Svar från Ellenor S

Tack för din feedback Elsa. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Linda A
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Det är alltid lika trevligt att komma in på salongen, stämningen är bra och man känner sig välkommen. Ellenor är väldigt duktig och jag blir alltid nöjd, oavsett om jag bara klipper luggen eller klipper och färgar håret. Jag kan varmt rekommendera ett besök hos Ellenor!

Svar från Ellenor S

Tusen tack för din värmande feedback Linda och för din rekommendation! Varmt välkommen igen!

Kristina O
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Alltid lika glad o sprudlande mär man kommer. Har inte färgat hår vi henne förut. Jag förklarade hur jag hade tänkt o Ellie leverade, blev precis som jag tänkt. Man ser fram emot att få bli klippt eller håret färgat hos Ellie. Denna gång blev det slingor o klippning.

Svar från Ellenor S

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Kristina, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Aracely M
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Alltid glad och trevlig. Min dotter ser alltid framemot att klippa och styla håret med Ellenor S. Ellinor är omtänksam.

Svar från Ellenor S

Underbart att höra. Tusen tack för din feedback Aracely, den betyder mycket! Du & din dotter är varmt välkomna tillbaka.

Yvonne L
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Glad, trygg och välkomnande tog hon emot mig. Kunnig och säker, kom med tips. Nöjd med resultatet av både klippning och mottagandet. Kan varmt rekommendera Ellenor!

Svar från Ellenor S

Tusen tusen tack för din feedback och för din rekommendation Yvonne! Varmt välkommen igen!

Kristina S
Skrev om Ellenor S en del av WAU Visby

Professionell, duktig, lugn och lyssnar till kundens önskningar’. Rekommenderas varmt!

Svar från Ellenor S

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Kristina! Du är varmt välkommen tillbaka & då satsar vi på 5 av 5! :)