Fanny S

Fanny S

220 omdömen om Fanny S

Julia E
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Trevlig, professionell och lyhörd.

Svar från Fanny S

Tusen tack Julia! Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Vendela I
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fanny var super trevlig och riktigt professionell. Gjorde slingor och klippning av hår och är supernöjd. Kommer absolut gå tillbaka

Svar från Fanny S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Tack för din feedback Vendela, den betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka.

Patrik H
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Jag blev exemplariskt bemött av Fanny, supertrevlig och duktig frisör. Jag gick ut med en mycket bra känsla och en kanon frisyr. Allt jag kunnat hoppas på. Jag köpte en jättebra vax i flaska som Fanny rekommenderade

Svar från Fanny S

Tack för din feedback Patrik. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök & ditt vax. Varmt välkommen tillbaka.

Camilla R
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Så här en vecka efter besöket är jag jättenöjd med klippningen och ett så trevligt bemötande gjorde hela dagen bra. Till den här salongen med en varm och vänlig atmosfär kommer jag gärna tillbaka

Svar från Fanny S

Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss! Tusen tack för att du tog dig tiden att ge denna feedback Camilla, det betyder mycket. Hjärtligt välkommen tillbaka igen.

Susanne L
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Väldigt trevligt bemötande, goda råd och perfekt resultat, Kommer gärna tillbaka! Susanne

Svar från Fanny S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Susanne & stort tack för din feedback. Du är varmt välkommen tillbaka.

Angelica H
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Otroligt duktig, proffsig och lyhörd.. Supernöjd!

Svar från Fanny S

Tack för din feedback Angelica. Vi blir så glada över att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Camilla K
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Fanny är både duktig och trevlig frisör!

Svar från Fanny S

Stort tack Camilla för din feedback. Den betyder massor! Varmt välkommen tillbaka.

Andreas D
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Jag förväntade mig att hon skulle klippa mig så att jag såg bra ut i TV och det lyckades hon med så: 5 plus!!!

Svar från Fanny S

Stort tack för din feedback Andreas! Vad roligt att du blev nöjd med ditt besök och din klippning. Varmt välkommen tillbaka oavsett tid i rutan eller ej 🤩

Luqaz O
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Jag var väldigt nöjd med både klippningen och bemötandet av Fanny.

Svar från Fanny S

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Luqaz, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Patrik H
Skrev om Fanny S en del av WAU Visby

Otroligt trevlig, social och kanon frisör. Jag är supernöjd

Svar från Fanny S

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Tusen tack för din fina feedback Patrik! Varmt välkommen igen.