Linda B

173 omdömen om Linda B

Sedan starten hos Reco 2019
Carina F
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Omtänksam, Professionell och har otrolig kunskap om vad som är det bästa för mitt hår både vad det gäller frisyr och produkter för håret. Jag är alltid lika nöjd då Linda klippt mig.

Svar från Linda B

Stort tack Carina! Det betyder mycket för oss att du tar dig tid att skriva feedback. Hjärtligt välkommen tillbaka!

Kristina M
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Linda är en fantastisk frisör. Blir alltid nöjd med resultatet. Hon är noggrann och kompetent och jag har fullt förtroende för att hon får mitt hår att bli sitt bästa. Rekommenderas varmt!

Svar från Linda B

Tack för din rekommendation! Den betyder massor för oss och tack för dina fina ord. Varmt välkommen åter!

Ludwig A
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Proffsigt och glatt. Avspänt och tryggt

Svar från Linda B

Stort stort tack för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Lydia B
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Finns ingen annan frisör jag skulle gå till än Linda. Hon är så glad och trevlig och gör magi med håret varje gång. Är så tacksam att jag hittat Linda och WAU.

Svar från Linda B

Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka.

Maria L
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Hon såg vad mitt hår behövde och fixade det! Jättenöjd!

Svar från Linda B

Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Liv C
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Bästa service och Linda är super trevlig. Hon har förnyat mitt hår och jag känna mig super självsäkert med min ny frisyr. Skulle jätte gärna återkomma för en touch up i framtiden!

Svar från Linda B

Stort tack Liv för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka.

Birgitta L
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Jag är en mycket nöjd kund och känner mig g alltid väl omhändertagen.

Svar från Linda B

Stort tack Birgitta för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka.

Mia S
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Trevligt och professionellt bemötande med bra resultat, mycket nöjd.

Svar från Linda B

Stort tack Mia för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka.

Sofie V
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Vänligt bemötande. Hon var väldigt noggrann och jag blev mer än nöjd med håret. Jag köpte en kur. Linda sålde in fler produkter som jag inte köpte för att jag precis handlat motsvarande av andra märken.

Svar från Linda B

Stort tack Sofie för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka.

Helena P
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Mycket nöjd med klippningen, trevligt bemötande och goda råd angående köp av Kerastase schampo och balsam.

Svar från Linda B

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!