Aktiv på Reco.se sedan 2019

sida 2

Läs vad 29 Läs vad Linda B

• Anneli E skrev om Linda B en del av WAU Visby

2020-01-20

Daniel A på wau var min frisör han färjade och klippte håret samt blockade och färjade ögonbryn och färjade ögonfransar. Har varit hos han båda gångerna. Han är väldigt kunnig och bra. Gör bra jobb. Ger fina tips. Läs mer
  • Björn F
    Björn F skrev om Linda B en del av WAU Visby

2020-01-20

Klippning. Trevligt bemötande. Jag förväntade mig en schyst klippning vilket jag fick.
    Hon är mycket trevlig och duktig! Läs mer
  • Louise H
    Louise H skrev om Linda B en del av WAU Visby

2020-01-19

Linda klippte och stylade mitt hår exakt som jag ville ha det!😍
    Hon är dessutom väldigt kunnig och trevlig! Kan varmt rekommendera ett besök hos Linda😊 Läs mer
  • Eva J skrev om Linda B en del av WAU Visby

2020-01-19

En genomarbetad klippning. Bra blick för vad som passar mig. Mycket trevlig utan att vara påträngande. Jag kom utan förväntningar eftersom det var första gången men vänner hade rekommenderat henne. Jag kommer att klippa mig hos henne fler gånger. Läs mer
  • Angela M
    Angela M skrev om Linda B en del av WAU Visby

2020-01-18

Jag har både klippt mig, färgat håret, gjort hårinpackning och håruppsättning hos Linda och Daniel på Wau Visby. Man känner sig alltid varmt välkommen och blir mer än väl omhändertagen.
    Deras kunskap är enorm, vilket tyder på att dom kan sin sak, är mycket intresserade och verkligen ägnar tiden till att få ens hår så bra och fint som möjligt! Dom har det lilla extra och man känner sig som en ny människa varje gång man kliver ut på Adelsgatan efter en behandling!
    /angela Läs mer
  • Therese B skrev om Linda B en del av WAU Visby

2020-01-17

Hårfärgning, klippning och styling

Mycket trevligt bemötande och bra rådgivning. Besöket levde upp till mina förväntningar och Linda var toppen! Läs mer
  • Carina F skrev om Linda B en del av WAU Visby

2019-10-12

Fantastisk service, stor erfarenhet av både färg och klippning. Rekommenderar varmt att klippa sig vid Linda/Med vänlig hälsning Carina Läs mer
  • Agnes G skrev om Linda B en del av WAU Visby

2019-09-16

Uppmärksam för vad kunden vill ha, skicklig och noggrann Läs mer
  • Therese W skrev om Linda B en del av WAU Visby

2019-09-16

Linda är en otroligt duktig frisör.
    Hon är snudd på kemist när det kommer till att färga hår.
    Linda är lyhörd och ödmjuk inför mina önskemål och behov.

Proffsigt att jag som kund "dokumenteras" så hon vet vad mitt hår behöver nästa gång jag kommer.

Jag har hittat MIN frisör. Det är inte billigt -men det är värt pengarna eftersom jag alltid är nöjd när jag lämnar salongen. Läs mer
  • Monica K skrev om Linda B en del av WAU Visby

2019-09-16

Kreativ, professionell, otroligt fin salong, bra produkter och bemöter en alltid med vänlighet och ett skratt Läs mer
Daniel A