Linda B

179 omdömen om Linda B

Sedan starten hos Reco 2019
Elisabeth C
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Bra behandling, och bra färger, men hon plockade bort alldeles för mycket ögonbryn. Bara en tunn sträng kvar..

Svar från Linda B

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, Elisabeth. Vi uppskattar det mycket och vi tar till oss av det du skriver. Du är varmt välkommen tillbaka.

Robert R
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Utmärkt jobb och d:o bemötande. Alltid en positiv upplevelse.

Svar från Linda B

Stort tack Robert! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Anita L
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Jag är mycket nöjd med resultatet av mitt besök. Anita Linkhorst

Svar från Linda B

Tack för din feedback Anita. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Anette A
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Blev jättebra bemött och supernöjd med behandlingen som var klipp/sling

Svar från Linda B

Tack för din feedback Anette, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du blev nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Katarina O
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Jag klippte bara luggen men den blev jättebra

Svar från Linda B

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Katarina, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Anette N
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Superproffsig, trevlig snabb! Jag är mycket 😄 nöjd!

Svar från Linda B

Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök Anette 🫶🏼 Stort tack för din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Carina F
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Omtänksam, Professionell och har otrolig kunskap om vad som är det bästa för mitt hår både vad det gäller frisyr och produkter för håret. Jag är alltid lika nöjd då Linda klippt mig.

Svar från Linda B

Stort tack Carina! Det betyder mycket för oss att du tar dig tid att skriva feedback. Hjärtligt välkommen tillbaka!

Kristina M
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Linda är en fantastisk frisör. Blir alltid nöjd med resultatet. Hon är noggrann och kompetent och jag har fullt förtroende för att hon får mitt hår att bli sitt bästa. Rekommenderas varmt!

Svar från Linda B

Tack för din rekommendation! Den betyder massor för oss och tack för dina fina ord. Varmt välkommen åter!

Ludwig A
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Proffsigt och glatt. Avspänt och tryggt

Svar från Linda B

Stort stort tack för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Lydia B
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Finns ingen annan frisör jag skulle gå till än Linda. Hon är så glad och trevlig och gör magi med håret varje gång. Är så tacksam att jag hittat Linda och WAU.

Svar från Linda B

Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka.