Wellnesskliniken Östersund

Ring 063-10 20 00 wellnesskliniken.se

18 omdömen om Wellnesskliniken Östersund

Ann E
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Fint personligt bemötande. Man känner sig omhändertagen.

My Z
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Cecilia var lyhörd, noga och otroligt kunnig. Hon berättade vad hon gjorde under tiden behandlingen pågick och varför så man kände sig trygg. Jag gjorde en ansikts- och IPL behandling med överraskande bra resultat, det var över förväntan.

Karin F
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Positivt och vänligt bemötande kunden i centrum.fint bemötande Inget är omöjligt. Förväntningarns infrias. Det är roligt att gå dit. Man är glad när man går därifrån. Ansiktsbehandling färga och plock av ögonbryn.

Tina K
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Underbara behandlingar utav en professionell och kunnig kvinna. Rekommenderas starkt!

Katarina R
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Mycket bra bemötande och duktig personal.

Maud E
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Blev väldigt bra bemött och omhändertagen.Gjorde en dermaplane pro behandling.

Elenor L
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Lyhörd terapeut som verkligen ser till mitt behov!! Proffesionellt bemötande men och personligt bemötande. Skönt upplevelse men samtidigt effektiv för huden. Micropeeling, lätt ansiktsbehandling och färgning av bryn o frans. Köp av produkter.

Lennart B
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Fantastiskt bemötande, proffsigt, man känner sig väl omhändertagen

Ulla L
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Mycket bra bemötande. Har under många år gått på Wellnesskluniken och fått manikyr och div. Ansiktsbehandlingar och diverse varor.

Karin L
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Mycket gott bemötande, kunnig och saklig. Lättillgänglig och behaglig lokal.

Jenny K
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Fint och tryggt bemötande. Proffesionell och vänlig.

Ulla M
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Personligt och proffesionellt bemötande. Levde upp till mina förväntningar fullt ut.

Elisabeth B
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Super🙂äntligen har jag hittat en som kan göra en bra ansiktsbehandling i Östersund

Hanna Å
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Trevligt bemötande o bra behandling!

Arij B
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Jag fick ett väldigt bra bemötande, trevlig,snäll, kände mig lung och avslappnad kunde lita på henne för hon visste vad hon gjorde och förklarade allt vad hon gjorde och varför hon gjorde så. Mina förväntningar var att jag skulle få fin hy och ta bort pigmentering vilket jag tycker jag tycker jag har sätt resultat bara efter en behandling och hoppas på mer till nästa behandling. Jag fick med mig produkter hem av henne hon gick igenom alla hur jag skulle använda de på ett tydligt sätt.

Maya R
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Alltid blivit bra bemött och fått en upplevelse av engagerad personal som verkligen bryr sig om sina kunder. Upplevelsen är alltid över mina förväntningar. Trygg och härlig miljö!

Svar från Wellnesskliniken Östersund

Tusen tack Maya för dina fina ord, dom berör 🙏🏻 Blir verkligen glad att du delar med dig av din upplevelse att komma till mig! Du är värdefull för mig och jag ser fram emot vår nästa tid tillsammans ✨

Sara H
Skrev om Wellnesskliniken Östersund

Älskar wellnesskliniken! Bästa personalen som är väldigt kompetent och proffsig! Jag har köpt produkter och fått behandlingar! Går ingen annanstans och är alltid mer än 😄

Svar från Wellnesskliniken Östersund

Tusen tack för fina ord Sara 🙏🏻 Allltid lika ljuvligt att ha dig hos mig för behandling! Att få skräddarsy efter varje tillfälle är något jag brinner för 😍 Ser fram emot nästa tid vi ses ✨

Maria N

Mitt stöd i nöd. Gör min dag varje gång jag är där. 😉 ❤

Svar från Wellnesskliniken Östersund

Tack desamma Maria, du gör alltid min dag! Tusen tack för fina ord 🙏🏻 Ser fram emot nästa tid vi har tillsammans ☺️