Alla kategorier Vitvaror Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Whirlpool Nordic AB

Whirlpool Nordic AB

Gustavslundsvägen 151A, 167 51 Bromma — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Whirlpool Nordic AB

• Lilian S skrev om Whirlpool Nordic AB
    Köpte en mikro i oktober 2016 som gick sönder i december. Då skickade de hem en tekniker som fixade felet. Idag har den slutat fungera samma sätt. Kontaktade Whirlpool och eftersom garantin gått ut kan jag bara reklamera den. Fick ett mycket otrevligt bemötande. Har en brevväxling med en kvinna där som ifrågasatte att de skickat service hem förra gången. Enligt henne måste jag själv lämna in den till serviceställen eftersom den är fristående. Det är den största modellen, inget man tar under armen, nästan 2 000 kr och har gått sönder 2 gr på mindre än ett och ett halvt år. De vet att man inte orkar hålla på, att man ger upp och köper en ny. Och det ska jag göra men INTE Whirlpool! Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Whirlpool Nordic AB
    Dålig kundservice kass servicepartner. Väntat 2 mån på att få kylen fixad Läs mer
  • kvinna s skrev om Whirlpool Nordic AB
    Fruktansvärd kundservice med 10 veckors svarstid när man står med en trasig frys! Obehagligt otrevligt bemötande från ett så pass stort företag. Aldrig mer Whirpool!!! Läs mer
  • Soma R skrev om Whirlpool Nordic AB
    Världens sämsta kundservice och världens rikssämsta kvalité. Handtaget på kylskåpet har gått sönder för andra gången trots vanlig användning och man ska lägga ut flera hundra kronor på att köpa ett nytt. Sämst kundservice som skyller på kunden och kopplar vidare för att slippa prata. Kommer aldrig i hela mitt liv köpa något av Whirlpool igen. Läs mer

Farkostvägen 2, 18135, Lidingö