Alla kategorier Postorder Stockholms län Solna WhiteAway.se

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om WhiteAway.se

• 2019-03-19

Mahnaz A skrev om WhiteAway.se
    Hej, köpte en tvättmaskin från whiteAway. De frågade om jag vill ha installation kostar 790kr. Jag betalade för installationen också. De kom med tvättmaskinen till tomtgränsen. budbäraren sa till mig att du har inte installationen klar. De kunde han inte installera tvättmaskinen. De sa jag till honom kan du säga Whiteaway att betala tillbaka mina pengar. Då fick jag ett svar från tretti. Jag gillade inte företaget tretti sen tidigare. När jag frågade WhiteAway varför fick jag svar från Tretti sa de att Tretti är deras dotterbolag. Hur som helst företaget vill inte betala tillbaka mina pengar. De fick enkelt 790kr från mig för ingenting. företaget rekommenderas ej. har du möjlighet välj något annat företag. Varför gömmer de sig under ett annat namn. Läs mer
  • Karin L

2018-04-15

Karin L skrev om WhiteAway.se
    Upptäckte efter min beställning att detta var samma företag som tretti.se.
    Varning! Välj en annan leverantör. Det här företaget har en kundtjänst som inte fungerar alls, och allt strular från början till slut. Har man otur och produkten råkar vara transportskadad vid ankomsten får man räkna med
    - totalt 2,5 månaders leveranstid tills man har en fungerande produkt
    - mer än dubbla kostnaden, de tvekar inte att skicka faktura både för den trasiga och ersättningsprodukten samt felsökningen
    Vid återkommande kommunikation med kundtjänst hänvisar de dessutom hela tiden till att föregående samtal har "kommit bort i hanteringen". För vår beställning lyckades de tappa bort beställningen av en av tre produkter, den första reklamationen av den skadade produkten och vår överenskommelse om ersättningsprodukt. Antingen har de jävligt dåliga IT-system eller så ljuger personalen ganska vilt. Läs mer
    Mahnaz A gillar detta