Alla kategorier Bokföring Stockholms län Österåker Wi-Can Redovisning

Wi-Can Redovisning

Smedbyvägen 3, 179 63 Åkersberga — Visa karta

Vi hjälper dig som småföretagare!

Vi arbetar med klienter som driver små ägarledda aktiebolag, handelsbolag och enskilda firmor. Dessa finns inom de flesta sorters branscher. Vi skräddarsyr vårt uppdrag tillsammans med varje klient och till ett överkomligt pris!

Du hittar oss i centrala Åkersberga samt i Barkarby nära IKEA. Ett passande läge då en stor del av våra klienter kommer just från norra Storstockholm.

Många av våra klienter har vi arbetat tillsammans med i 15-20 år och de flesta nya kommer till oss via rekommendationer av nöjda klienter!

Wi-Can väl få presentera oss lite närmare!

Läs vad 1 kund tycker om Wi-Can Redovisning

• Tobias B
    Tobias B skrev om Wi-Can Redovisning
    Har jobbat med Cattis och Wican i över fyra år. Wican är precis som de själva säger ett litet bolag, vilket gör att man får vara beredd på att tillgänglighet inte alltid är på topp. I utbyte får man en personlig och familjär kontakt som är ytterst professionell.

Jag kan med gott förtroende lämna över hantering av löner, bokföring och leverantörsfakturor till Wican. Att få hjälp är avgörande för att jag ska kunna ägna min energi till att driva företaget framåt istället för att fundera över redovisningen.

Jag kan verkligen rekommendera Wican Revision. Läs mer
    Jakob J gillar detta