Johanna Viring

Johanna Viring

Johanna Viring är mäklare på Widerlöv & Co - Knivsta

Johanna Viring har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.4. Johanna Viring har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

9 omdömen om Johanna Viring

Sedan starten hos Reco 2014
Andreas E
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co - Knivsta

Kan verkligen rekomendera Johanna. Proffsig, trevlig och otroligt kompetent. Ett sant nöje att jobba med henne.

Christoffer R
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co - Knivsta

Johanna var mycket proffessionell i sitt bemötande och hanteringen av hela vår hushörsäljning. Vi hade många frågor och funderingar som Johanna tålmodigt besvarade. Hon lotsade oss med varlig men fast hand genom hela processen och gjorde oss lugna och trygga. Högsta betyg!

Lisa M
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co - Knivsta

Helt ok mäklare. Bra under kontraktskrivandet, ordning o reda. Lite hafsig under visningen. Man kände sig lite stressad.

Sven-åke C
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co - Knivsta

Johanna har för oss varit en bra mäklare. Tyvärr blev inte försäljningen av vårt hus inte så mycket som mäklaren trodde. Hon har snabbt svarat och rett ut de frågor som vi hade.

Christopher J
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co - Knivsta

Duktig och engagerad tills papperen var påskrivna, sedan lite mindre engagerad.

Martin C
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co - Knivsta

Vi är mycket nöjda med mäklarens insatser under hela processen. Allt flöt på fint. Bra och tydlig information samt att vi fick en trevlig stund på W&Cos kontor med våra säljare i samband med övertagandet. Därför blir det full poäng!

Mona S
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co - Knivsta

Vi har sålt vår villa i Knivsta och samtidigt köpt lägenhet i Sågenområdet genom Widerlövs och Johanna Viring. Allt löpte pararellt. Johanna skötte försäljningen av huset proffsigt. Huset blev sålt innan ordinarie visning genom att hon ordnade förhandsvisning för några av hennes kunder. Dessutom blev köpeskillingen högre genom förhandsvisning. Johanna skötte detta med ett lugnt o proffsigt och trevligt uppträdande. I övrigt var all personal vid Knivstakontoret mycket bra. All heder till dessa. Vi är mycket nöjda.

Kristoffer M
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co - Knivsta

Tycker att Johanna gjorde att utmärkt jobb, var ingen lätt köpare som satte både henne och oss som säljare på prov. Hatten av till henne som gjorde allt i hennes makt för att se till att det löste sig till allas fördel.

Helena M
Skrev om Johanna Viring en del av Widerlöv & Co - Knivsta

Johanna har varit fantastikt proffsig genom hela säljprocessen. Skulle alla gånger anlita er igen!