Abel Tekeste

Abel Tekeste

Abel Tekeste är mäklare på Widerlöv & Co

Abel Tekeste har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.7. Abel Tekeste har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

53 omdömen om Abel Tekeste

Sedan starten hos Reco 2014
Per-ola Ö
Skrev om Abel Tekeste en del av Widerlöv & Co

Har inget ofördelaktigt att säga om hur uppdraget utförts eller det bemötande jag fått. God klass!

Sara W
Skrev om Abel Tekeste en del av Widerlöv & Co

Vi är mycket nöjda med Abel Tekeste som mäklare och han överträffade alla våra förväntningar! Vi hade bra kontakt under försäljningen och blev uppdaterade om läget dagligen. Vi fick dessutom mycket mer betalt för lägenheten än vad vi någonsin hade vågat hoppats på.

Torun W
Skrev om Abel Tekeste en del av Widerlöv & Co

Abel är en jättebra mäklare som fick försäljningen av vår bostad att kännas både enkel och trygg. Jag kommer definitivt att höra av mig även nästa gång det är dags att sälja!

Fredrik S
Skrev om Abel Tekeste en del av Widerlöv & Co

Superproffsig mäklare. Nöjd med allt från start till slut.

Anneli L
Skrev om Abel Tekeste en del av Widerlöv & Co

Serviceminded, proffsig, omtänksam, hjälpsam. Lätt att få kontakt med,;angelägen att ringa tillbaka så snabbt som möjligt om han var upptagen när man sökte honom.

Emma B
Skrev om Abel Tekeste en del av Widerlöv & Co

Jag blev bra bemött och jag kommer garanterat att återvända när det är dags för mig att sälja lägenheten. Abel fanns tillgänglig via telefon hela tiden och svarade på alla mina frågor. Jag rekommenderar varmt Abel Tekeste och Widerlöv & Co.

Anne O
Skrev om Abel Tekeste en del av Widerlöv & Co

Som köpare fick jag ett lugnt och trevligt bemötande. Jag kände mig trygg med Abel som mäklare vid affären.

Johanna B
Skrev om Abel Tekeste en del av Widerlöv & Co

Professionell, okomplicerad och effektiv. Mer kan man inte begära av en mäklare.

Johan K
Skrev om Abel Tekeste en del av Widerlöv & Co

Han var professionell som tusan

Reva P
Skrev om Abel Tekeste en del av Widerlöv & Co

Han verker ha tillräcklig kunskap i yrket. Han är dessutom en mycket trevlig person.