Caroline Bahrman

Caroline Bahrman

Caroline Bahrman är mäklare på Widerlöv & Co

Caroline Bahrman har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.5. Caroline Bahrman har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

4 omdömen om Caroline Bahrman

Sedan starten hos Reco 2014
Kerstin F
Skrev om Caroline Bahrman en del av Widerlöv & Co

Jag är jätte nöjd med Caroline, hon var otroligt hjälpsam. Jag kunde alltid ringa om jag hade några frågor. För mig är hon en klippa och jag har bara positivt att säga om henne.

Torbjörn E
Skrev om Caroline Bahrman en del av Widerlöv & Co

Trevlig, kunnig och mer hjälpsam än vad som förväntats av en mäklare.

Leif N
Skrev om Caroline Bahrman en del av Widerlöv & Co

Hej! Caroline har varit positiv och hjälpsam, tillgänglig. Svarat på mail och telefon eller ringt opp. Hon har varit praktiskt hjälpsam med nycklar och lite annat småstrul från vår sida. En bra ide från företagets sida var flyttstäd.

Beryl P
Skrev om Caroline Bahrman en del av Widerlöv & Co

Försäljning av min lägenhet i Uppsala. Jag är mycket nöjd som säljare av en lägenhet där Caroline var mäklaren som jag anlitade till försäljningen. Förta kontakten då vi träffades och hon presenterade sitt uppdrag som mäklare fick jag direkt förtroende för Caroline. Hon har varit mycket tydlig med sitt uppdrag, lätt att samarbeta med. Alltid nåbar vid funderingar/frågor. Känslan för mig har varit att hon varit mycket professionell, drivande, kunnig och tydlig. Under hela processen för/vid/under visningar har hon...