Emil Haraldsson

Emil Haraldsson

Emil Haraldsson är mäklare på Widerlöv & Co

Emil Haraldsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.5. Emil Haraldsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

39 omdömen om Emil Haraldsson

Sedan starten hos Reco 2014
Anders
Skrev om Emil Haraldsson en del av Widerlöv & Co

Emil är den mäklare som ingett mest förtroende och varit väldigt serviceinriktad under de visningar vi var på inför lägenhetsköpet och därav var det naturligt att anlita honom när det var dags att sälja igen. Trots kort varsel blev lägenheten blev såld innan ordinarie visning. Lite frågetecken som fick rätas ut i samband överlämningen, eftersom Emil själv inte hade möjlighet att närvara, har vi överseende med när allt i övrigt var över förväntan.

Ola B
Skrev om Emil Haraldsson en del av Widerlöv & Co

Vi är mycket nöjda med både Emil och Widerlöv. Emil är väldigt bra att ha att göra med, proffsig och engagerad i arbetet att göra både säljare och köpare nöjda. Tydlig och enkel kommunikation genom hela processen, fokus på det som är viktigt. Enda lilla minuset har varit några administrativa missar i samband med kontraktskrivning (fel uppgifter i avtalet) och nyckelhantering (städfirman hade inte fått nyckel fast jag lämnat in den i god tid). Det har inte påverkat mig som kund jättemycket, men där finns potentialen för att nå en femma i betyg. Bra jobbat!

Jens G
Skrev om Emil Haraldsson en del av Widerlöv & Co

Jag är mycket nöjd med Widerlöv & Co samt Emil Haraldsson. Professionellt och trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Emil.

Johan G
Skrev om Emil Haraldsson en del av Widerlöv & Co

Snabb och smidig kommunikation, inget tröttsamt säljarsnack. Trevligt bemötande innan, under och efter genomförd affär. /J

Jia-Chwen W
Skrev om Emil Haraldsson en del av Widerlöv & Co

En stark 4:a! När jag skulle sälja min lägenhet träffade jag fem olika mäklarföretag. Jag valde mäklare Emil Haraldsson på Widerlöv & Co på grund av att han var positiv, trevlig, hade ett bra bemötande och var bra på att förklara. Sådant är viktigt även för de intresserade köpare som träffar honom. Han var duktig och jag är nöjd med hur allt sköttes. Widerlöv & Co webbplats, säljmaterial och fotografering var proffsigt utförda. Inredningshjälpen är mycket duktig och viktig! Det som inte gör att jag ger en 5:a i betyg...

Daniel K
Skrev om Emil Haraldsson en del av Widerlöv & Co

Proffsigt bemötande! Överlägsen marknadsföring! Väljer tveklöst Widerlöv igen!!

Tiina M
Skrev om Emil Haraldsson en del av Widerlöv & Co

Jag sålde min tvåa i Fålhagen genom mäklarfirman Widerlöv & Co som är en av de största fastighetsmäklarna i Uppsala med ett väldigt gott rykte. Emil Haraldsson var en mycket professionell mäklare. Han lyssnade på mig som kund, var flexibel och tillgänglig genom hela affären. Trots att det var väldigt få budgivare lyckades Emil sälja lägenheten på extremt kort tid och till ett mycket bra pris. Han och Widerlöv & Co gav ett bra intryck från start och genomförde affären på bästa sätt. Ger mina bästa rekommendationer! Mvh Tiina Mattila

Sofie S
Skrev om Emil Haraldsson en del av Widerlöv & Co

Jag är jättenöjd med Emil. Fick ett bra bemötande och kände hela tiden att jag kunde kontakta honom vid frågor. Bra service.

Emma Lovisa Magdalena F
Skrev om Emil Haraldsson en del av Widerlöv & Co

Väldigt nöjda med Widerlöv, vid köp av vårat hus samt värdering efter renovering.

Melisa H
Skrev om Emil Haraldsson en del av Widerlöv & Co

Professionellt bemötande med kunden i fokus är min upplevelse av widerlöv(Emil). Alltid tillgänglig och mån om att jag skulle bli nöjd! Glad och trevlig person!