Martin Jansson

Martin Jansson

Martin Jansson är mäklare på Widerlöv & Co

Martin Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.6. Martin Jansson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

59 omdömen om Martin Jansson

Sedan starten hos Reco 2014
Stefan D.
Skrev om Martin Jansson en del av Widerlöv & Co

Tog kontakt med Martin på grund av de goda rekommendationer han fått. Och de stämde väl in. Martin är en mycket trevlig och jordnära kille som man direkt känner förtroende för. Vi rekommenderar honom starkt om man vill ha en trygg och seriös samarbetspartner vid försäljning.

lennart b
Skrev om Martin Jansson en del av Widerlöv & Co

suverän kille.inga problem med snabba puckar. från det dottern ringde och sa att hon bestämt sig för att hitta större så tog det 18,5 tim till kontraktskrivning. en som inte var visad än. bästa betyget är väl att Martin fick förtroendet att sälja hennes etta på fjärdhundrag i Uppsala.

Christina K
Skrev om Martin Jansson en del av Widerlöv & Co

Martin Jansson hanterade vår bostadsaffär mycket proffsigt och gav oss perfekt vägledning och goda råd från början till slut. Han var alltid tillgänglig, mycket pålitlig, väldigt motiverad och dessutom ytterst trevlig i bemötandet. Utöver detta hade han goda idéer som han hjälpte oss att förverkliga på bästa möjliga sätt. Vår bostadsaffär blev mycket bättre än förväntat och vi är mer än nöjda. Vi kan verkligen rekommendera Martin Janssons tjänster och skulle absolut välja honom igen ifall det skulle bli aktuellt. Han är en mäklare utöver det vanliga!

Joakim E
Skrev om Martin Jansson en del av Widerlöv & Co

Vi köpte en nyproducerad lägenhet av en kollega till Martin. Kollegan rekommenderade Martin som mäklare till vår gamla lägenhet. Vi är mycket nöjda med Martin. Väldigt trevlig, lättsam och tillgänglig. Om vi skulle sälja vår nuvarande bostad skulle vi kontakta Martin igen.

Nicole H
Skrev om Martin Jansson en del av Widerlöv & Co

Vi har fått jättebra bemötande av våran mäklare och är nöjda med allt! Han levde upp till våra förväntningar.

Jan P
Skrev om Martin Jansson en del av Widerlöv & Co

Martin ingav förtroende redan från första kontakten. Vi har under tiden haft bra kontakt med Martin och han har följt upp våra frågor och alltid ställt upp för oss. Sammanfattningsvis är vi helt nöjda med hans bemötande och kan rekommendera honom

Jenny J
Skrev om Martin Jansson en del av Widerlöv & Co

Tycker Martin har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående!! Ödmjuk, trevlig och kunnig. Vi har haft en jätte bra kontakt och har hjälpt oss med beslut och allt praktiskt. Lägenheten blev även såld för det vi bara kunde drömma om!! Vi har bara bra saker att säga.

Sofie P
Skrev om Martin Jansson en del av Widerlöv & Co

Bra och duktig mäklare. Litet minus för tidsoptimist till visningarna.

Erik A
Skrev om Martin Jansson en del av Widerlöv & Co

Martin är trevlig och duktig mäklare.

Ammelie N
Skrev om Martin Jansson en del av Widerlöv & Co

Hjälpsam och trevlig. Lägenheten gick lite högre än det uppskattade priset, så inget att klaga på där.