Sofia Sundberg

Sofia Sundberg

Sofia Sundberg är mäklare på Widerlöv & Co

Sofia Sundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.1. Sofia Sundberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

22 omdömen om Sofia Sundberg

Sedan starten hos Reco 2014
Sara W
Skrev om Sofia Sundberg en del av Widerlöv & Co

Ett självklart val av både Mäklarfirma och Mäklare, nu kommer vi nog bo kvar ett tag men om vi flyttar vill vi gärna anlita Sofia Sundberg en 3:dje gång. Mycket duktig och engagerad mäklare

Agneta Helena S
Skrev om Sofia Sundberg en del av Widerlöv & Co

Jag är jättenöjd med Widerlöv & Co och deras professionella och trevliga personal, då speciellt Sofia Sundberg, som jag har haft kontakt med i över ett års tid. Hon har sålt både ett seniorboende och en villa för min räkning. Dessutom har jag köpt mitt nuvarande boende hos er av Robin Gelinder, som också bjöd på ett professionellt och trevligt bemötande. Rekommenderar er mäklarfirma med varm hand.

Ahmad K
Skrev om Sofia Sundberg en del av Widerlöv & Co

Super duktiga och personliga. Man tar hänsyn och till säljare OCH köpare.. Vi kommer alltid att välja Widerlöv & Co, det lönar sig.

Andreas L
Skrev om Sofia Sundberg en del av Widerlöv & Co

Trevlig, Professionell, smidig att ha att göra med. Bra känsla av att hon var objektiv och opartisk i samband med köpet

Ulla S
Skrev om Sofia Sundberg en del av Widerlöv & Co

Sofia var vänlig, smidig, tålmodig och kunnig! Mycket nöjd med henne som mäklare! Ulla Srigley

Charlotte Anna Elisabeth M

Proffsiga och pålitliga!Gjort tre bra husaffärer med Widerlov&Co, kan varmt rekommendera!

Björn E
Skrev om Sofia Sundberg en del av Widerlöv & Co

Bra och professionellt bemötande. Bra presentation i försäljningsfasen, bra fotograf och bra råd inför visningen. Har sålt 2 rummare 2012 och 4-rummare 2014 liksom försäljning av hus och köp av 4-rummaren 2001. Nöjd kund som vid behov gärna återvänder.

Rolf Håkan Å
Skrev om Sofia Sundberg en del av Widerlöv & Co

Anlitade W & C för husförsäljning. Sofie var professionell, engagerad och levererade enligt våra förväntningar

Maria B
Skrev om Sofia Sundberg en del av Widerlöv & Co

Vi har både sålt och köpt villa med hjälp av Widerlöv. Både jag och min man tycker att vi fick bra och kunnigt bemötande. Framförallt kändes det som att mäklaren var genuint intresserad av sitt arbete och att skapa en bra och förtroendeingivande kundkontakt.

Christofer J
Skrev om Sofia Sundberg en del av Widerlöv & Co

Jag har både köpt och sålt med Widerlöv och Sofia sundberg, och har efter det bara goda erfarenheter. Kändes tryggt.