Wifog AB

1.3

4 omdömen om Wifog AB

Risto M
Skrev om Wifog AB

Ha ! Skrattretande Kundtjänsten . Ser ut som dom inte existerar !skickar flera Mail . Men trots det inget Mailsvar . Vill nu på allvar säga upp mitt Mobil Abonnemang ! Då Wifog inte svarar på mina Mail . Sämsta Kundservicen och men Billigt = Dålig Täckning då det inte fungerar i Finland och Åland. Blir rosenrasande på dålig Respons ifrån er på Wifog . Jag säger upp och Avslutar Mobil Tjänsten så snart det är möjligt ! Skärpning För Tusan !

Jan Peter P
Skrev om Wifog AB

VARNING!!!kundtjänst support svarar ej på mail, existerar ej längre sedan långt tillbaka, ingen info om någonting, inget fungerar som det ska, har väntat på mailsvar i 4 veckor, 5 mail skickade, så detta skräpföretag REKOMMEDERAS EJ LÄNGRE!!!!!!!!!!

Bengt Aldor S

Har fn ingen support, har varit så i 2 veckor nu! Tyvärr väldigt buggig o svårnavigerad app! O även funktion! Skriver chatt medd som försvinner! Telefonsvararfunk darrig, röstmedd försvinner... Osv! Har försökt få kontakt men ingen svarar, trist

John C
Skrev om Wifog AB

Se upp med deras kundtjänst, finns ingen. Just nu är det förmodligen hos dem som ett nätverksfel ligger, men finns ingenstans att läsa om driftinformation och den enda chat som finns som support har inte svarat på flera dagar.

Bengt Aldor S gillar detta