Alla kategorier Postorder Skåne Båstad Willab Garden AB

Willab Garden AB

Tomtaholmsvägen, 269 41 Östra karup — Visa karta

Uterum, växthus och vinterträdgård från Willab Garden. Även dammar förrådsbodar trädgårdstillbehör växthustillbehör trädgårdsrum och förråd mm.

Läs vad 1 kund tycker om Willab Garden AB

• niklas j
    niklas j skrev om Willab Garden AB
    Varning för dåligt kundbemötande/kundservice av Willab Garden!
    Vill ge en varningens finger för att handla på Willab Garden. Vi upptäckte skador på skjutpartiet efter de 7 första dagarna hade gått. Det var uppenbart att det var Willab Garden som hade gjort skadorna ändå vägrar dom att ge oss någon form av ersättning. Vi kontrollerade noga att transportemballaget var helt vid leverans och trodde i vår enfald att då ska det inte vara några skador på insidan. Det skadade skjutpartiet stod dessutom mitt emellan två andra och kan därmed inte ha skadats i transporten. Skadan måste ha uppkommit i fabriken och då känns det för djä… att inte få det åtgärdat eller inte ens ersatt. Jag pratade med både kundtjänst och kundtjänstansvarig och fick ett blankt nej, det är de 7 dagarna som gäller oavsett om det är uppenbart att dom har gjort fel. Handla inte på Willab Garden om ni vill ha garanti på vad ni köper och låt er inte luras av ett helt och fint transportemballage.

En mycket besviken kund som aldrig kommer att handla på Willab Garden fler gånger.

Tomtaholmsvägen, 269 41 Östra karup