• Badge2023
Snittbetyg
4.8
Ring 08-408 326 50 Dela

Om företaget

WP hemsida är en fullservice WordPress byrå. Som WordPress konsulter arbetar vi med allt från design, utvecklar skräddarsydda tillägg, integrationer med externa system, till felsökning. Vi hjälper privatpersoner, föreningar och företag att bygga eller justera hemsidor utifrån deras behov och önskemål, bland annat restauranger,...

21 omdömen om WordPresshemsida.com

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 21 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Anna Helena L
Skrev om WordPresshemsida.com

Samarbetar löpande Med WP hemsida för uppdateringar i våra system, problem och uppdateringar i Shopify, Google. Problem som ofta uppstår off working hours. Alltid får vi snabb och professionell hjälp.

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Anna Helena! Tack för din positiva feedback, det uppskattar vi verkligen!

Philip Richard A
Skrev om WordPresshemsida.com

Jag fick mycket snabb och proffsig hjälp med problem jag hade med min Wordpress-sida. Kan varmt rekommendera Wordpresshemsida.com!

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Philip! Tack för din positiva feedback, det uppskattar vi på WP Hemsida!

Marius Marcus C
Skrev om WordPresshemsida.com

Vi driver ett hotell och behövde hjälp med integrering av nytt bokningssystem samtidigt som vi saknade en vettig hemsida. Vi fick hjälp med allt snabbt och de levererade långt utöver förväntan. Rekommenderar alla dar i veckan.

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Marius! Tack för din positiva feedback! Vi vill tacka dig för ditt förtroende till att bygga din nya webbplats!

Bengt Roger A
Skrev om WordPresshemsida.com

Hej fick hjälp med det jag frågade efter men eftersom det var tid kvar, fick jag hjälp med ytterligare saker Pedagogisk och bra service som jag uppskattade mycket. Rekommenderar företaget. Mycket proffsigt bemötande och en trevlig kille allmänt.

Svar från WordPresshemsida.com

Hallå där Bengt! Kul att höra att Elliott har kunnat hjälpa dig med din hemsida! Tack för din recension, det uppskattar vi!

Björn P
Skrev om WordPresshemsida.com

Tog en halvtimmes support och trots att jag inte hade något särskilt upplägg hur jag ville ha hjälp så löste sig det mesta på ett enkelt och förtydligande sätt. Mvh/Björn

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Björn! Tack för ditt förtroende och recension! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig!

Anita M
Skrev om WordPresshemsida.com

Jag fick bra hjälp och ganska fort med Inloggning till Wordpress. Jag rekommenderar starkt ! Trevligt bemötande.

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Anita! Vad bra att vi kunde hjälpa dig! Tack för din recension, den betyder mycket för oss!

Ivan Ivanovich P
Skrev om WordPresshemsida.com

Föredömligt leverans, bra pris och höll deadlines. Rekommenderas varmt.

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Ivan! Tack för din recension! Det betyder mycket för oss!

Åke H
Skrev om WordPresshemsida.com

Snabb service nästan när dom helst. Proffsiga medarbetare.

Svar från WordPresshemsida.com

Hej där Åke! Vi blir glada för att du tagit dig tid och lämnat feedback!

Anders A
Skrev om WordPresshemsida.com

Snabb och flexibel hjälp med våran hemsida. Kan rekommenderas till andra som söker hjälp med hemsida.

Svar från WordPresshemsida.com

Hallå Anders! Va kul att vi kunnat hjälpa dig med din hemsida. Tack för att du rekommenderar oss till andra!

Mats A
Skrev om WordPresshemsida.com

Snabbservice jag är nöjd. Trevligt bemötande

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Mats! Vi är glada att vi har kunnat hjälpa dig med dina problem. Din recension betyder mycket för oss!

Charles S
Skrev om WordPresshemsida.com

Har inget att klaga på. Det känns tryggt att veta att de regelbundet gör en backup av min hemsida och att de håller koll och uppdaterar alla mina plugins. Gillar också möjligheten att snabbt få hjälp när något strular. Allt rullar på bra.

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Charles! Vad kul att du är nöjd med vår service! Vi uppskattar din recension!

Nils Magnus Å
Skrev om WordPresshemsida.com

Har hälpt oss de senaste 7-8 åren och är mycket nöjda. Har alltid fått snabb hjälp vilken man uppskattar när man får problem.

Bli först att gilla detta omdöme!
Svar från WordPresshemsida.com

Hej Nils! Vi är glada att vi har kunnat hjälpa dig med din hemsida. Tack för att du har lämnat en recension, det betyder mycket för oss!

Jan Eric T
Skrev om WordPresshemsida.com

På det stora hela har de varit väldigt bra. Snabba att svara på mejl och när tekniken strulat i min blogg om socialt kapital så har vi haft korta möten digitalt, rett ut vad problemet varit och efter någon dag så har allt funkat som det ska igen. Jag ger fem i betyg, men med ett litet minus. Eftersom mycket av kommunikationen sköts digitalt har jag med tiden glömt bort en del förklaringar till förändringarna. Jag hade önskat mer förklaring i text, men jag förstår att det då tar mer tid och att det därmed kostar mer.

Svar från WordPresshemsida.com

Hallå där Jan! Vi är glada att vi kunnat hjälpa dig med din hemsida. Vi ska definitivt ta med din synpunkt för framtiden, därför är din feedback viktig för oss! Tack för att du tagit dig tiden och skriva!

Lina E
Skrev om WordPresshemsida.com

Tog hjälp av Lucymedia för att uppdatera och förändra en befintlig hemsida. Snabb kommunikation, flexibla, engagerade och kunniga inom området! Jättenöjd!

Svar från WordPresshemsida.com

Tack för din recension Lina, det betyder mycket för oss! Vi är glada att du gav oss förtroende till att förändra din hemsida. Du är alltid välkommen tillbaka!

Dominika S
Skrev om WordPresshemsida.com

Snabb och personlig service och väldigt duktiga på sitt jobb. Rekommenderar starkt.

Svar från WordPresshemsida.com

Tack Dominika! Din recension betyder mycket för oss, tack för att du har tagit din tid och skrivit ett omdöme! Du är alltid välkommen tillbaka om du behöver vidare hjälp!

Ulrika Å
Skrev om WordPresshemsida.com

Mycket proffsiga, snabba och bra att kommunicera med. Har fått hjälp med både hemsidor och annonsering via GoogleAds. Mina upplevelser av företaget är enbart positiva.

Svar från WordPresshemsida.com

Hallå där Ulrika! Vad bra att du är nöjd med vår service! Din feedback betyder mycket för oss, tack för att du har tagit din tid och skrivit ett omdöme! Du är alltid välkommen tillbaka!

Debbie Jane L
Skrev om WordPresshemsida.com

Jag är väldigt nöjd med Elliots hjälp. Väldigt proffesionell och kan sin grej! Han fixade min webbsida när det krånglade sig och fick även hjälp med att starta min webbshop. Det gick snabbt och smidigt! 👍🏼

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Debbie! Vi blir jätteglada att du är nöjd med supporten från Elliott! Tack för att du har tagit din tid och skrivit ett omdöme, det uppskattar vi verkligen! Behöver du hjälp i framtiden kan du alltid kontakta oss igen!

Mathias L
Skrev om WordPresshemsida.com

Snabba och väldigt proffsiga.

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Mathias! Tack för ditt omdöme, det betyder mycket! Du är alltid välkommen tillbaka!

Janiche O
Skrev om WordPresshemsida.com

Jag har svårt att ta till mig informationen om uppdateringar efter förändringen av gränssnittet med blocks. Instruktionsvideo är bra men den är på engelska och den går för fort. Tidigare var det roligt att uppdatera hemsidan men nu är det bara frustrerande då jag inte helt får kläm på det.

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Janiche! Jag vill bara förtydliga att vi är WordPress konsulter och inte själva WordPress.org organisationen. Det du nämner att du har problem med är WordPress programvaran. Vi kan däremot gärna hjälpa dig att gå igenom WordPress programvaran, så att du kan få kunskapen du behöver för att få tillbaka den roliga känslan när du uppdaterar sidan. Hör av dig till oss på wphemsida.se!

Åsa B
Skrev om WordPresshemsida.com

Snabb och professionell hjälp och de håller vad de lovar!

Svar från WordPresshemsida.com

Hej Åsa! Vi är jättetacksamma att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme. Du är alltid välkommen tillbaka!

Anette U
Skrev om WordPresshemsida.com

Efter att vår WordPress byggda sida kraschat och vi desperat googlade efter hjälp hittade vi WordPresshemsida.com. De svarade snabbt i chatten gällande potentiella lösningar och pris kunde börja med arbetet samma dag. Vår sida var uppe igen på ca 24h. Förutom att sidan blev fixad fick vi också ett digitalt möte med information om varför det hände och tips och råd för framtiden, vilket uppskattades. Kort och gott, snabb service som höll vad den lovade.

Svar från WordPresshemsida.com

Hallå där Anette! Tack för att du har tagit din tid och skrivit ett omdöme, det uppskattar vi verkligen! Behöver du hjälp i framtiden kan du alltid kontakta oss!

Filtrera omdömen