Workmint

Regeringsgatan 82, 111 39 Stockholm — Visa karta

Workmint präglas av affärstänk, hjärta och ansvarstagande där vi med snabbhet och skicklighet skapar oss en förståelse för våra kunders behov. Vi hjälper börsnoterade företag likväl som nyetablerade entreprenörsbolag att anställa personal och förstår utmaningen i att attrahera framtida medarbetare och behålla befintlig personal.

Läs vad 15 kunder tycker om Workmint

• Joel T
    Joel T skrev om Workmint
    Proffsiga, engagerade och drivna.

Den bästa erfarenheten vi har haft av ett rekryteringsbolag

Joel Törnqvist
    VD, Safe Dental Partner
  • Fariba B
    Fariba B skrev om Workmint
    Vi har haft hjälp från Workmint vid flera rekryteringsprocesser och det har fungerat utmärkt. De känner till oss väl och har tidigare presenterat bra kandidater.
  • Ghalia A
    Ghalia A skrev om Workmint
    professionellt men ändå personligt,
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Workmint
    Mycket professionellt bemötande - väl förberedda, pålästa, engagerade och framför allt intresserade av att vara en god partner i de olika processer, som vi genom åren samarbetat i. Jag har köpt bemannings- och rekryteringstjänster under ett stort antal år. Workmint har alltid, utan undantag, levererat enligt överenskommelse. Till en början var jag positivt överraskad, men sedan var det en självklarhet att de alltid levde upp till mina högt ställda förväntningar och önskemål. Bättre leverantör kan man inte ha!
  • Jelena P
    Jelena P skrev om Workmint
    Proffsigt och effektivt! Väldigt trevlig personal:-)
  • Anna L
    Anna L skrev om Workmint
    Vi har fått hjälp med flertalet rekryteringar och alltid med ett glatt och proffsigt bemötande.
  • Anna S
    Anna S skrev om Workmint
    Vi behövde flera nya kollegor relativt snabbt. Workmint visade stort engagemang och plockade fram många bra kandidater. Workmint är lätta att få tag på och de ger snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Workmint till andra företag som behöver rekryteringshjälp.
  • Tor N
    Tor N skrev om Workmint
    Vi har använt Workmint flertalet gånger och de har sett till att fylla nästan hela vårt kontor med nya kollegor. Vi är nöjda både med bemötandet, prislappen och Workmints uppföljning. Därför rekommenderar vi dem till alla vi stöter på som behöver hjälp med rekrytering.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Workmint
    Vi använda Workmint för att hitta en ny kollega och fick in massa bra tips på lämpliga kandidater. Vi var väldigt nöjda med både servicen och utbudet av kandidater och kan absolut rekommendera Workmint!
  • Herman B
    Herman B skrev om Workmint
    Josefin hjälpte mig på ett väldigt bra sätt, riktigt duktig! Professionellt intryck från första början och väldigt bra uppföljning. Kan starkt rekommendera Josefin och Workmint.
  • Susann h
    Susann h skrev om Workmint
    Jag kan med gott samvete, starkt rekommendera Workmint när det gäller rekrytering. De arbetar personligt och träffsäkert med att stötta i hela rekryteringsprocessen och är grymt engagerade och motiverade människor att arbeta med. Oerhörd kompetenta och professionella på alla sätt och vis. Jag tycker Workmint inspirerar och lyfter fram rekryteringsbranschens syfte - att matcha kandidat och företag - OCH det märks direkt att det är den långsiktiga relationen som är viktig!
  • Lisette O
    Lisette O skrev om Workmint
    Jag är väldigt nöjd med min rekryteringsprocess och med att det inte slutade där utan att de följde upp med genuint intresse. Boontariga är väldigt professionell och jag kan varmt rekommendera henne och Workmint.
    Susann h gillar detta
  • Annika T
    Annika T skrev om Workmint
    Jag kan varmt rekommendera Workmint. En seriös aktör som med stort engagemang och hjärta tar sig an nya projekt. Boontarigas arbete/bemötande är personligt och professionellt.
  • Douglas G
    Douglas G skrev om Workmint
    Vi har anlitat Workmint två gånger och blev riktigt nöjd båda gångerna. Blev rekommenderad via en vän att kontakta Workmint då jag hade problem med att hitta någon att verkligen lita på. De är inte bara seriösa och levererar bra resultat utan de är grymt inspirerande och roliga att jobba med. Riktiga energisprutor! Det har gjort hela resan så mycket givande. Kan verkligen rekommendera!!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Workmint
    Workmint är en utmärkt partner när det gäller rekrytering. Boontariga och Ida som leder företaget har en gedigen erfarenhet av försäljning och hänger sig verkligen till 200% i rekryteringsprocessen. Därutöver är de utmärkta att samarbeta med och har en mycket god förståelse för sina kunder. Rekommenderas varmt!

Regeringsgatan 82, 111 39 Stockholm