Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan World Class Döbelnsgatan

World Class Döbelnsgatan

Döbelnsgatan 58, 113 52 Stockholm — Visa karta

Gym
Drottninggatan 114, 11360, STOCKHOLM
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Företag inom gym nära World Class Döbelnsgatan:

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Tanya L:
Mille är en grym PT med en fantastisk personlighet. Hon är alltid 100 % närvarande och besitter stor kunskap om träning, kost, livsstil och ...

Lindhagensgatan 135A, STOCKHOLM
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

TJÄRHOVSGATAN 21 A, STOCKHOLM
Mats O:
Oerhört gott bemötande. Risiga lokaler men det vägs upp av stämningen på boxen. Lokalerna kanske kunde vara aningen bättre iaf duscharna. Bl...

Läs vad 4 kunder tycker om World Class Döbelnsgatan

• anna l
    anna l skrev om World Class Döbelnsgatan
    Var på resa utanför landet men hade ett gymkort, betalade 299:- /mån i 18 månader. Hade skrivit upp mig på 24 månader fast träningsabonnemang och jag förstår att då kan jag inte bara frysa kortet. Men efter att ha betalat så mycket utan att ha vart där så frågar jag om jag kan få frysa kortet då jag är gravid och har 4 mån kvar till förlossningen och är fortf. inte i sverige. NEJ svarar man och ber mig återvända till en svensk läkare för intyg för att på så sätt kunna frysa kortet!! (??) ALDRIG mer säger, var supernöjd med maskinerna etc. men att personalen beter sig som de gör är inte OK! Jag betalar fortfarande av ett kort som endast använts i 2 månader! Kommer nog aldrig mer sätta en fot på detta gym.
    Kevin gillar detta
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om World Class Döbelnsgatan
    Stor besvikelse på detta gym. Personalen i receptionen (undantag för ett fåtal) är mer intresserade av att prata med kompisar och sola än att ge service.

Omklädningsrummen är trånga och har alldeles för få skåp.

Klasserna har väldigt varierande kvalité, har varit med om att instruktörer inte alls dyker upp (!), dyker upp försent, inte presenterar sig och är arroganta. Ska man bedriva ett gym med seriösa klasser skall instruktörerna kunna hålla takten till musiken och kunna räkna jämna åttor.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om World Class Döbelnsgatan
    Jättefräscht gym med trevlig personal. Jag har tidigare tränat på Delta, Sats odenplan, Kungsholmen och de var riktigt äckliga! Worldclass är till för den som har tröttnat på svettiga, äckliga lokaler med gamla maskiner. Jag såg den tidigare kommentaren här och ja,smaken är som baken. Att det här gymet inte får full poäng av mig är för att jag saknar bra stepmaskiner. Det här är inget kroppsbyggargym som Delta, men riktigt bra för mig vill ha snyggt, fräscht och moderna maskiner samt många fria vikter och pass.
  • Kevin
    Kevin skrev om World Class Döbelnsgatan
    VARNING! Bli inte medlem här! Stor besvikelse för mig. Jag trodde World Class var i klass med Sats, men deras Nautilus-maskiner är USLA. Framförallt är benmaskinerna oerhört dåliga och ger obefintlig muskelkontakt. Man vill bara börja gråta när man tränar pga all frustration av att inte kunna träna ordentligt med deras maskiner. Tränade på Sats Odenplan häromdagen, och har GROV träningsvärk i lår, hamstrings, rumpa och vader idag. Detta är omöjligt att uppnå för mig på World Class. De verkar fokusera mer på att det ska se fint ut, istället för att erbjuda bra utrustning. Dessutom är personalen väldigt otrevlig och arrogant. Dom vägrar låna ut vare sig hänglås eller ögonskydd till solariumet. Kan inte rekommendera detta gym till någon som är seriös med sin träning. Ska börja på Sats, Delta gym eller Friskis igen såfort mitt avtal löpt ut! World Class Döbelnsgatan är nog det SÄMSTA gymmet jag någonsin tränat på alla kategorier. Väntar bara på att bindningstiden skall gå ut, så jag kan komma bort från eländet. Känns som jag är fast i en hemsk mardröm. Vill bara bort från World Class, fort fort fort!!!!
    anna l gillar detta

Döbelnsgatan 58, 113 52 Stockholm